صفحه ها
دسته
لینک دوستان
تبلیغات رایگان
آرشیو
آمار وبلاگ
تعداد بازدید : 207059
تعداد نوشته ها : 291
تعداد نظرات : 23
Rss
طراح قالب
موسسه تبیان
مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با نمایشی که تیم پیام مقابل ما داشت یقه دیگر تیم ها را می گیرد.نبی الله باقری ها در مصاحبه با خبرنگار ورزشی پانا، گفت: خوشبختانه مزد برتری خود را مقابل پیام گرفتیم و موقعیت های زیادی هم از دست دادیم. وی افزود: باید این پیروزی در سه بازی قبلی به دست می آمد ولی اشتباهات داوری مانع این کار شد . مدافع پرسپولیس تصریح کرد: پیام تیمی جوان اما با انگیزه بود که خیلی خوب در زمین بازی را می گرداندند،  آنها موقعیت های خوبی داشتند و یقین دارم که با ادامه این روند یقه دیگر تیم ها را می گیرند. باقری ها گفت: مطمئن باشید در دیدارهای بعدی به راحتی امتیاز نمی دهیم و با کسب چند پیروزی پیاپی صدرنشین خواهیم شد. وی در خصوص نیمکت نشینی خود در بازی قبلی و ثابت نبودن مقابل پیام خاطرنشان کرد: به لحاظ انگیزه و آماده گی از سال قبل بهترم و مثل تمام بازیکنان از نیمکت نشینی راضی نیستم. هیچ مشکلی ندارم و به نظر قطبی احترام می گذارم. باقری ها گفت: تیم ما مفت گل نمی خورد و این انیگزه حریفان مقابل ما است که باعث گل خوردن می شود. تغییرات دائم دفاع هم می تواند تاثیر گذار باشد.

 

يکشنبه هفتم 7 1387
       هافبک تیم فوتبال پیام مشهد گفت: در بازی با پرسپولیس به هیچ عنوان به فرانک آتسو فحاشی نکردم.    مرتضی برگی زر در مصاحبه با خبرنگار ورزشی خبرگزاری پانا، گفت: مقابل پرسپولیس بازی زیبایی به نمایش گذاشتیم و به هیچ عنوان مستحق شکست نبودیم. وی افزود: در 5 بازی قبلی نیز به همین نحو و حتی بهتر بازی کردیم ولی تا به حال شانس با ما یار نبوده و توپ هایمان تبدیل به گل نشده است. هافبک پیام تصریح کرد: پرسپولیس با آن همه بازیکن و مربی با دانش با حداقل اختلاف ما را شکست داد که این شایستگی تیم جوان ما را می رساند ولی باید بگویم که همیشه وضع به این منوال نمی ماند. یقین بدانید که در بازی های بعد بهتر نتیجه می گیریم. برگی زر با اشاره به داوری این بازی گفت: داور خیلی خوب بود ولی در بعضی صحنه ها چشم پوشی می کرد. فکر می کنم برنامه 90 آنها را تحت تاثیر گذاشته است چرا که در برنامه 2 ساعتی حدود یک ساعت و نیم فقط به کار داوران می پردازد و آنها لای منگنه هستند. وی با بیان اینکه با آتسو مشکلی ندارم خاطرنشان کرد: آتسو همبازی سابق من بوده و کلا آدم شوخ طبعی است در آن صحنه خواستم وقت بازی را تلف نکند، که دیدم توپ را ول نکرد و هیچ فحاشی به او نکردم.هافبک پیام تصریح کرد: کماکان مشکل مالی ما را عذاب می دهد. بازیکنان ما حتی پول ندارند بنزین بزنند. باور کنید که بعد از بازگشت از همدان یک جلسه تمرین درست و حسابی نکرده بودیم و مجبوریم این شرایط را تحمل کنیم.برگی زر گفت: تنها به خاطر خداداد و آبروی تیم پیام صبر می کنیم و می جنگیم. فکر می کنم مشهد گنجایش دو و یا حتی 3 تیم را دارد و مسئولین باید کمک بیشتری به ما کنند.

 

يکشنبه هفتم 7 1387
علی فتح الله زاده به منظور ارائه توضیحات به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال احضار شد.به گزارش خبرگزاری پانا، مدیر عامل باشگاه استقلال تهران به منظور ارائه توضیحات در خصوص عدم پرداخت مطالبات برخی از بازیکنان تیم فوتسال باشگاه استقلال علیرغم صدور رای و قطعیت آن و همچنین توضیح درمورد تخلفات تعدادی تماشاگر منتسب به استقلال در دیدار دو تیم صبا باتر و استقلال تهران باید روز شنبه مورخ 30/6/87 راس ساعت 15:30درکمیته انضباطی حضور داشته باشد.
يکشنبه هفتم 7 1387
مدافع تیم فوتبال استقلال تهران گفت: جلوی تیم میثاقیان که تفکر دفاعی دارد، باید با حوصله باشیم. هادی شکوری در مصاحبه با خبرنگار ورزشی پانا، گفت: با توجه به باخت سنگین مقابل صباباتری، هفته زجرآوری را پشت سر گذاشته ایم ولی با صحبت های کادر فنی شرایط روحی بچه ها به فرم خوبی برگشته است. وی افزود: صحبت های کادر فنی و مدیریتی باشگاه باعث ایجاد انگیزه شده و امیدواریم بتوانیم با یکی دو پیروزی به روند عادی برگردیم. مدافع استقلال تصریح کرد: با تمام احترامی که برای استقلال اهواز قائلم، برای ما فرقی نمی کند که مقابل چه تیمی بازی می کنیم. شرایط ما بحرانی است و یقین بدانید که استقلال اهواز راهی جز شکست ندارد. شکوری گفت: تیم های میثاقیان همیشه خوب و تدافعی هستند ولی ما باید با صبر و حوصله کار کرده و از روزنه ها و اشتباهات آنها به نحو احسن استفاده کنیم. وی با اشاره به سیستم استقلال خاطرنشان کرد: اگر با سیستم 2-5-3 نتیجه می گرفتیم الان همه تعریف می کردند ولی باید منتقدان بدانند که سیستم ما شناور است و در بازی سیستم های مختلفی را نسبت به شرایط بازی ها و حریفان اتخاذ می کنیم. مدافع استقلال مصدومیت و محرومیت را باعث نیمکت نشینی خود دانست و افزود: به دلیل دیر ملحق شدن به تیم شرایط بدنی خوبی نداشتم . از بازی سوم برای استقلال به میدان رفتم که متاسفانه محروم شدم و در ادامه مصدومیت گریبان گیرم شد. انگیزه بالایی دارم و اگر بار دیگر در ترکیب باشم بهترین عملکرد را خواهم داشت و جایگاهم را تثبیت می کنم.

 

يکشنبه هفتم 7 1387
مدافع تیم فوتبال سپاهان گفت: دربی حساسیت خود را دارد و نتیجه آن غیرقابل پیش بینی است. محسن بنگر در مصاحبه با خبرنگار ورزشی پانا، گفت: در بازی مقابل ملوان متاسفانه هرچه زدیم به در بسته خورد و نتوانستیم به 3 امتیاز برسیم. وی افزود: تمرینات خوبی برای دربی پشت سر گذاشتیم و آماده یک بازی خوب و جوانمراده هستیم. مدافع سپاهان تصریح کرد: ذوب آهن از سال های قبل بهتر شده و نتایج خوبی هم گرفته است. به هیچ عنوان گول شکست مقابل ابومسلم را نمی خوریم چرا که در دربی با توجه به حساسیت موجود، تیم ضعیف و قوی معنی ندارد. بنگر گفت: دربی ها قابل پیش بینی نیستند. هر تیمی که بهتر از موقعیت خود استفاده کند برنده خواهد شد و امیدوارم که این تیم پیروز سپاهان باشد. وی خاطرنشان کرد: اتفاق بازی با ملوان تنها یک بار در سال می افتد که تیمی نمی تواند به گل برسد. ما تا به حال هم بد کار نکردیم و با توجه به اینکه هماهنگی ما کامل تر از قبل شده، از بازی با ذوب آهن روند خوب خود را ادامه خواهیم داد.

 

يکشنبه هفتم 7 1387
هافبک تیم فوتبال ملوان انزلی گفت: تیم ما جوان است ولی توانایی شکست پیکان در قزوین را داریم.امیر خدامرادی در مصاحبه با خبرنگار ورزشی پانا، گفت: از انگیزه و پتانسیل بالایی برخورداریم و می توانیم نتایج درخشان نیم فصول اول سال قبل را با تلاش بیشتر تکرار کنیم. وی افزود: تمرینات خوبی انجام دادیم و روی نقاط ضعف پیکان با برنامه پیش رفتیم تا در میدان بازی با کنترل قدرت آنها از ضعف حریف استفاده کنیم. هافبک ملوان تصریح کرد: سال قبل این تیم را در تهران شکست داده ایم و مردم انزلی انتظار دارند که این تیم را در قزوین هم شکست دهیم. خدامرادی گفت: توان شکست پیکان را داریم و با تلاش بیشتری می توانیم این تیم را متوقف کنیم . وی خاطرنشان کرد: با توجه به نتایجی که گرفتیم و فاصله کم قزوین تا انزلی، هواداران ما به ورزشگاه خواهند آمد و این مسابقه می تواند خیلی جذاب باشد. امیدوارم بتوانیم روند خوب خود را ادامه دهیم.    

 

يکشنبه هفتم 7 1387
 سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: هنوز چهره واقعی پیکان رو نشده و پتانسیل این تیم بالاست. علی اصغر مدیرروستا در مصاحبه با خبرنگار ورزشی خبرگزاری پانا، گفت: بعد از پیروزی روحیه بخشی که مقابل راه آهن کسب کردیم، بازیکنان با انگیزه تر از قبل کار کرده اند. وی افزود: شرایط ما خیلی خوب است و با توجه به اینکه مشکل مالی تیم حل شده، تنها به نتیجه گیری فکر می کنیم تا بتوانیم جایگاه خوبی را به دست آوریم. سرمربی پیکان قزوین در خصوص بازی با ملوان تصریح کرد: تیم های لیگ نسبت به همدیگر شناخت لازم را دارند و به طبع من نیز تیم ملوان را به خوبی می شناسم هرچند به حریفان کاری ندارم و تنها به عملکرد تیم خود نگاه می کنم. مدیرروستا گفت: هیچ حریفی آسان نیست و ما نباید در باد پیروزی هفته قبل بخوابیم. تیم ما باید 3 امتیاز خانگی مقابل ملوان را کسب کند تا بتوانیم روند خوبی داشته باشیم. وی در خصوص پاداش پیروزی بر راه آهن خاطرنشان کرد: به هرحال این پیروزی خیلی خوب و به موقع بود ولی هیچ پاداشی در نظر نگرفتیم. وی گفت: هنوز چهره واقعی تیم من رو نشده . ما پتانسیل بالایی داریم که در هفته های بعد بیشتر خواهید دید

 

يکشنبه هفتم 7 1387
X