صفحه ها
دسته
لینک دوستان
تبلیغات رایگان
آرشیو
آمار وبلاگ
تعداد بازدید : 207058
تعداد نوشته ها : 291
تعداد نظرات : 23
Rss
طراح قالب
موسسه تبیان
 مدیر عامل جدید باشگاه استقلال تهران گفت: سابقه فوتبال نیز دارم و وقتی در تیم جوانان هلال احمر اصفهان بازی می کردم احمدرضا عابدزاده دروازه بان رزرو و دوم ما بود. به گزارش خبرگزاری پانا، امیر واعظ آشتیانی اظهار داشت: از قبل نمی دانستم قرار است مدیر عامل استقلال شوم. این تصمیم هیات مدیره بود و من هم پذیرفتم. به قصد مدیر عاملی به استقلال نیامده بودم. وی افزود: شخصا با تغییرات مداوم موافق نیستم. تغییرات باید با تحول همراه باشد. مدیر عامل استقلال در خصوص انصاری ، عضو جدید هیات مدیره استقلال تصریح کرد: او آدم خوشفکری است که سابقه ورزشی هم دارد . او قرار است کارگروه اقتصادی باشگاه را فعال کند تا بتوانیم برای استقللال درآمد ثایت و مستمری را ایجاد کنیم. وی گفت: اینکه مدیر عامل باید پول به باشگاه بیاورد یک توهین به وی است. اولین کار من حفظ آرامش در مجموعه باشگاه است. کادر فنی تیم باید احساس امنیت کند و من قاطعانه از آنها حمایت می کنم. مسئله دیگر حفظ نظم و انضباط است. مدیر عامل استقلال تصریح کرد: اگر نتوانم انتظارات هیات مدیره باشگاه را برآورده کنم باید بروم و هیات مدیره حق دارد من را برکنار کند. واعظ آشتیانی در ادامه با اشاره به اینکه روزی که به فدراسیون دوچرخه سواری آمدم نیز همه می گفتند سابقه ورزشی ندارم اظهار داشت: الان هم می گویند آشتیانی فوتبالی نیست. من 16 ساله بودم که مهاجم تیم جوانان کیان تهران بودم. آقای خاکباز مقدم مربی من بود و علیرضا رعدی همبازی ام. وقتی در هلال احمر اصفهان توپ می زدم احمدرضا عابدزاده دروازه بان دوم و رزرو ما بود. وی در خصوص دربی استقلال و پرسپولیس تاکید کرد: نباید فضا ملتهب و حساسیت های کاذب ایجاد شود. این بازی هم مثل تمام دیدارهای لیگ است که برای تماشاگران جذابیت بیشتری دارد. به گزارش پانا، مدیر عامل استقلال که در برنامه تلویزیونی 90 حضور یافته بود، گفت: با بازیکنان و کادر فنی صادقانه برخورد می کنم. من به نظم اعتقاد خاصی دارم و مطمئنم تا پایان فصل نتایج درخشانی خواهیم گرفت. واعظ آشتیانی در پایان گفت: به عنوان یک دوست به آقای فتح الله زاده ، مدیر عامل سابق استقلال خسته نباشید می گویم

 

يکشنبه هفتم 7 1387
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال طی حکمی رسما بازیکن تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان را یکسال از حضور در تمام میادین فوتبال محروم کرد.  به گزارش خبرگزاری پانا، رای کمیته انضباطی در مورد وحید امرایی به شرح ذیل می باشد:1- تخلف وحید امرایی مبنی بر اصرار بر استفاده از مشخصات متعلق به دیگری و حضور در مسابقات که حسب استعلام واصله بشماره 1225 مورخ 21/5/87 از آموزش و پرورش شهرستان کوهدشت که مربوط به دانش آموز وحید امرائی با تصویر الصاقی در برگ مشخصات فردی سازمان لیگ برتر به نام وحید امرائی جهت کمیته انضباطی محرز و نامبرده به استناد بند الف ماده 63 آئین نامه انضباطی به مدت یک سال از همراهی تیم مربوطه و یا سایر تیم ها و هرگونه فعالیت ورزشی رشته فوتبال محروم و به پرداخت ده میلیون ریال جریمه نقدی محکوم می گردد. 2- سرپرست تیم ذوب آهن اصفهان با توجه به اینکه اعمال محرومیت ورزشی درباره وی در حال حاضر میسر نمی باشد حسب بند (ه) ماده فوق الذکر به پرداخت دو میلیون ریال جریمه نقدی محکوم می گردد. 3- حسب تبصره 1 ماده 63 مقصر بودن مدیرعامل باشگاه جهت کمیته انضباطی محرز نگردید.بدیهی است بازیکن فوق پس از اتمام محرومیت در صورتی مجاز به فعالیت در تیم های فوتبال می باشد که با سند سجلی و مشخصات واقعی و متعلق به خود مبادرت به عقد قرارداد نموده و هیئت فوتبال مربوطه مراتب را پس از بررسی تایید نمایید. 

 

يکشنبه هفتم 7 1387
کاپیتان تیم فوتبال ذوب آهن گفت: گویا از فوتبال هجومی سپاهان دیگر خبری نیست و نمی دانم چه بلایی سر این تیم آمده است.مصطفی صالحی نژاد در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری پانا با اشاره به پیروزی در دربی اصفهان گفت: از حریف خود سرتر بودیم و توانستیم 3 امتیار شیرین را به ارمغان بیاوریم.وی افزود: این دیدار از بازیهایی بود که کاملا منظم کار کردیم و تمرکز بالایی داشتیم. خوشبختانه از موقعیت های خود استفاده کامل کردیم و برنده شدیم.صالحی نژاد در خصوص نیمکت نشینی خود در این دیدار گفت: مشکلی در این خصوص ندارم و با ابراهیم زاده کاملا هماهنگ هستم. من قبل از این دیدار دچار ضعف بدنی و مسمومیت شده بودم و سرمربی تیم تصمیم گرفت روی نیمکت باشم. ابراهیم زاده قبل از بازی هم با من صحبت کرد. اواخر بازی هم به میدان رفتم تا سر بزنم و توپ های هوایی سپاهان را دور کنم.مدافع ذوب آهن در خصوص سپاهان گفت: نمی دانم چه مشکلی برای این تیم پیش آماده است که اینگونه بازی می کند. گویا دیگر اثری از آن تیم هجومی نیست.صالحی نژاد اظهار داشت: باید هر طور شده صدرنشینی خود را ادامه دهیم. ار این به بعد همه بازیها حکم فینال را برای ما دارد   

 

يکشنبه هفتم 7 1387
مدافع سابق استقلال تهران برکناری فتح الله زاده را کاری اشتباه دانست. رضا حسن زاده در مصاحبه با خبرنگار ورزشی پانا، گفت: استقلال نمایش عالی مقابل حریف اهوازی داشت و خیلی خوشحالم که هواداران یک شب راحت خوابیدند. وی افزود: شایعه ای که در مورد تبانی مطرح شده خیلی بی مورد است. تیم های استقلال تهران و اهواز درست که با هم برادرند ولی در زمین مسابقه همه چیز فرق دارد چرا که تیمی با 6 گل تبانی نمی کند و هیچ مربی و مدیری خود را با این کارها خراب نخواهد کرد. مدافع سابق استقلال در خصوص برکناری فتح الله زاده تصریح کرد: تجربه فتح الله زاده خیلی زیاد بود و به راحتی آنها را کسب نکرده است. مدیریت در استقلال تجربه می خواهد. به نظرم استقلال این طور نمی ماند و فتح الله زاده می توانست این تیم را به مرز قهرمانی برساند. حسن زاده افزود: برکناری فتح الله زاده اشتباه بزرگی بود ولی برای مدیریت جدید آرزوی موفقیت می کنم.  عقیده دارم که فوتبال با ورزش دوچرخه سواری تفاوت فراوانی دارد و در تیم های بزرگ حتی برای آب خوردن هم حاشیه می سازند. به نظرم واعظی آشتیانی باید در انتخاب مشاوران خود دقت کند. وی خاطرنشان کرد: نباید پورحیدری را کنار می گذاشتند. به هرحال منصورخان درد کشیده فوتبال بود و کمک زیادی می توانست به استقلال انجام دهد. مدافع سابق استقلال افزود: بازیکنان استقلال برد خوبی کسب کردند ولی نباید در باد این پیروزی بخوابند. آنها نباید تیم ها را دست کم نگیرند چرا که دشمن اول استقلال انگیزه تیم های حریف است. حسن زاده گفت: جدول لیگ تغییر زیادی می کند. مطمئنم که قلعه نویی این روند خوب را ادامه خواهد داد.

 

يکشنبه هفتم 7 1387
 سرمربی تیم فوتبال مقاومت سپاسی گفت: موقعیت های زیادی داشتیم و باید تیم صبا را شکست می دادیم.غلام پیروانی در مصاحبه با خبرنگار ورزشی خبرگزاری پانا، گفت: بازی خوبی دو تیم به نمایش گذاشتند و بازیکنان جوانم توانستند تیم پرمهره صبا را با حملات خود آزار دهند. وی افزود: تیم خوبی داریم و در این بازی نشان دادند که جای پیشرفت دارند. ما موقعیت های زیادی داشتیم ولی از آنها استفاده نکردیم. سرمربی تیم مقاومت تصریح کرد: صباباتری چندین بازیکن ملی پوش دارد و تیم قدرتمندی است که در آینده نیز بهتر می شود ولی ما بهتر از آنها بودیم و باید آنها را شکست می دادیم. پیروانی گفت: دقیقه 90 خواستم یک بازیکن را تعویض کنم که متاسفانه به دلیل اشتباه همکارم تعویض دو دقیقه به تاخیر افتاد و در همین حین گل مساوی را خوردیم. وی خاطرنشان کرد: به هرحال این مساوی تنها یک اتفاق بود. فوتبال بازی لحظه هاست و اگر هیچ مدافعی اشتباه نکند، مهاجم نمی تواند گل بزند. با این اوصاف از روند تیمم راضی هستم. وی گفت: داوری در مجموع خوب بود ولی بازیکنانم می گویند یک پنالتی برای ما نگرفت.

 

يکشنبه هفتم 7 1387
 سرمربی تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان گفت: هیچ کس حق اعتراض به تعویضهایم را ندارد.به گزارش خبرنگار خبرگزاری پانا، انگین فیرات اظهار داشت: ذوب آهن در 30 دقیقه اول بسیار خوب بازی کرد و توانست یک گل به ما بزند. وی گفت: در این دقایق، هافبک های ما در میان میدان بازی آرامی را شروع کردند و ما موقعیتی به دست نیاوردیم. سرمربی سپاهان با اشاره به اعتراض عماد رضا به تعویض خود بیان داشت: عمادرضا در این باشگاه مشغول بازی است و حق اعتراض به من را ندارد. وی افزود: هیچ کس حق اعتراض به تعویض های من را ندارد .در مورد عماد رضا با هیات مدیره باشگاه صحبت و پس از آن نظر خود را در مورد این بازیکن اعلام می کنم. فیرات خاطرنشان کرد: رفتن من از تیم سپاهان تنها در صورتی اتفاق خواهد افتاد که قرارداد من با باشگاه تمام شود .وی گفت: تاکید می کنم سپاهان در پایان فصل در رتبه های بالای جدول جای خواهد گرفت

 

يکشنبه هفتم 7 1387
سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: دلیلی برای استعفایم بعد از برکناری فتح الله زاده نمی بینم.در ادامه گفت و گوی اختصاصی خبرنگار ورزشی خبرگزاری پانا با امیر قلعه نویی می آید:چه طور شد استقلال اهواز را 6 تایی کردید؟ما در بازی های قبلی همینطور بازی می کردیم اما توپ هایمان ما داخل گل نمی رفت. البته یک سری نقص های تاکتیکی داشتیم که رفع شد. مثلا سرعت انتقال توپ در هافبک و ساختار دفاعی تیم منظم شده بود. در بازی با صبا هم 8 موقعیت گل داشتیم که استفاده نکردیم . استقلال هنوز بیش از این جا دارد تا توانایی خود را نشان دهد. استقلال اهواز را چطور دیدید؟ آنها تیم خوبی هستند که با مربی با دانش، باهوش و فهیمی چون میثاقیان دارند. میثاقیان 11 بازیکن از دست داده و فرصت کمی برای کار داشته است. فکر می کنم از قدرت ما بود که نتوانستند خودی نشان دهند. مگر این تیم ابومسلمی را نبرد که به ذوب آهن 4 گل زد؟ مطمئن باشید که آنها در بازی های آینده بهتر خواهند شد. شایعه شده که استقلال اهواز با شما تبانی کرده بود. نظر شما چیست؟به هیچ عنوان این حرفها را قبول ندارم. استقلال یک سری دشمن ها دارد که اگر ببازی حمله می کنند، ببری هم شایعه این چنینی می سازند. عده ای به دنبال این هستند که برای ما حاشیه درست کنند. همین استقلال اهواز ما را شکست داد و قهرمانی را از دست دادیم. از عملکرد استقلال راضی هستید؟خوشبختانه عملکرد تیمی و فردی ما خیلی خوب بود و از بازیکنانم رضایت دارم. ما به این پیروزی نیاز داشتیم و امیدوارم همین روند در بازی های بعد هم ادامه یابد. چرا در کنفرانس مطبوعاتی بعد از بازی شرکت نکردید؟ به هرحال ما یک گروه هستیم. مرفاوی را فرستادم که صحبت کند. بعضی مواقع مرفاوی به جای من به کنفرانس می رود و هیچ مشکلی هم نیست. از خوشحالی بعد از گل بیگ زاده ناراحت شدید؟چیز خاصی نبود. قبل از بازی به او گفته بودم که گل می زنی و او آن حرکت را کرد. درست است که بعد از برکناری فتح الله زاده قصد استعفا داشتید و دارید؟ قبل از بازی خود حاجی 2 بار به من زنگ زد و گفت "با قدرت به کارت ادامه بده. تیم را ما بستیم و باید موفق شود". خودم هم معتقدم دلیلی ندارد استعفا کنم. چه شناختی از مدیر عامل جدید استقبال دارید؟ وی مدیری لایق در ورزش کشور است. من چندسالی است رابطه تنگاتنگی از راه دور با واعظ آشتیانی دارم. مدیرعامل جدید در استقلال موفق می شود؟ دو روزه که نمی شود عملکرد یک مدیر را ارزیابی کرد. باید ببینیم که چه برنامه ای برای باشگاه دارد. قضیه حضور مرزبان در استقلال چه شد؟ هنوز مشخص نیست و اتفاقی هم نیفتاده است و باید ببینیم چه می شود.

 

يکشنبه هفتم 7 1387
سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: امسال تیمی هجومی هستیم.به گزارش خبرنگار خبرگزاری پانا ، منصور ابراهیم زاده اظهار داشت: توانستیم در این بازی برنامه های تاکتیکی خود را به ثمر برسانیم و به برد برسیم. عدم ایجاد امکان گل زدن و استفاده از فضاهای ایجاد شده موجود زمینه برد بازیکنان ذوب آهن را مقابل سپاهان فراهم کرد.وی گفت: امروزه همه مربیان نوع عملکرد و بحث های فنی و تاکتیکی تیم رقیب را می شناسند و این شناخت در برد امروز تیم ما کمک بسیاری کرد. سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان با اشاره به بازی قابل قبول بازیکنان سپاهان تصریح کرد: بازیکنان سپاهان خوب بازی می کردند و اگر ما در بازی امروز بی دقتی می کردیم، در نیمه دوم سپاهان بازی را به نفع خود تغییر می داد. وی اذعان کرد: ما در بازی های بعدی به مصطفی صالحی نژاد نیاز داریم و به این دلیل در بازی امروز از او استفاده نکردیم. ابراهیم زاده وضعیت تیم خود را مناسب خواند و خاطرنشان کرد: ذوب آهن امسال تیمی هجومی است.وی تصریح کرد: آینده از آن بازیکنان جوان تیم ذوب آهن است و بازیکنان ما در بازی های بعدی درخشش خوبی خواهند داشت.

 

يکشنبه هفتم 7 1387
   دربی ذوب آهن اصفهان و فولاد مبارکه سپاهان حواشی فراوانی داشت که در نوع خود کم نظیر بود.به گزارش خبرنگار پانا، این حواشی در ادامه می آید:* تماشاچیان ناراضی سپاهان بعد از شکست مقابل تیم فوتبال ذوب آهن و نتایج بدی که سپاهان با مربی خود در این فصل گرفته، خواستار اخراج این سرمربی آلمانی و استخدام یک مربی ایرانی شدند. این تماشاچیان در دقایق پایانی پشت نیمکت ذخیره تیم سپاهان حضور یافته و نارضایتی خود را اعلام کردند. * عماد رضا، بازیکن عراقی سپاهان از تعویض خود در دقیقه 64 به شدت ناراحت وعصبانی شد و به بطری آب کنار زمین لگد زد، او بلافاصله بعد از تعویض به سمت رختکن رفت و با سوت پایان بازی با ماشین شخصی خود به اصفهان بازگشت. *بازیکنان ذوب آهن بعد از بازی یک دور کنار زمین نرم دوی و ریکاوری کردند و مورد حمایت تماشاگرانشان واقع شدند . پس از گذشت بیش از 15 دقیقه وارد رختکن خود شدند. * هیچ یک از بازیکنان سپاهان در پایان بازی حاضر به انجام مصاحبه با خبرنگاران نشدند، همه این بازیکنان به محض درخواست خبرنگاران مبنی بر مصاحبه از این کار سر باز زده و به سمت رختکن خود روانه شدند اما ذوبی‌ها با آغوش باز به استقبال خبرنگاران رفته و با آنها مصاحبه کردند. * سعید آذری، مدیر عامل ذوب آهن بعد از پایان بازی به رختکن تیمش رفت و تک تک بازیکنان را در آغوش گرفت و از بابت این برد از آنها تشکر کرد. * به همت باشگاه ذوب آهن، خبرنگاران و عکاسان ورزشی و هواداران این تیم قبل از این دیدار روزه خود را باز کردند. * ب‍ه‌ م‍ن‍ظور پ‍ی‍ش‍گ‍ی‍ر‌ی‌ ‌از حوادث ‌اح‍ت‍م‍‍ال‍‍ی‌ ‌ای‍ن‌ دی‍د‌ار ، ت‍م‍‍ام‍‍ی‌ س‍ی‍س‍ت‍م‌ ‌ه‍‍ا‌ی‌ ک‍ن‍ت‍رل‌ ورزش‍گ‍‍اه‌ ب‍وس‍ی‍ل‍ه‌ 50 دورب‍ی‍ن‌ ب‍ک‍‍ار ‌اف‍ت‍‍اد و رف‍ت‍‍ار ت‍م‍‍اش‍‍اگ‍ر‌ان‌ زی‍ر ن‍ظر گ‍رف‍ت‍ه‌ ش‍د. * ‌ه‍م‍زم‍‍ان‌ ب‍‍ا شهرآورد نصف جهان ، س‍‍ال‍ن‌ ک‍ن‍ف‍ر‌ان‍س‌ خ‍ب‍ر‌ی‌ ورزش‍گ‍‍اه‌ ف‍ولاد ش‍‍ه‍ر با 80 ص‍ن‍دل‍‍ی‌ ‌اف‍ت‍ت‍‍اح‌ ش‍د. * طرف‍د‌ار‌ان‌ ت‍ی‍م‌ س‍پ‍‍ا‌ه‍‍ان‌ ق‍ب‍ل‌ ‌از ش‍رو‌ع‌ م‍س‍‍اب‍ق‍ه‌ ، ی‍ک‍ص‍د‌ا ‌اب‍ر‌ا‌ه‍ی‍م‌ ز‌اده‌ م‍رب‍‍ی‌ گ‍ذش‍ت‍ه‌ س‍پ‍‍ا‌ه‍‍ان‌ و س‍رم‍رب‍‍ی‌ ک‍ن‍ون‍‍ی‌ ت‍ی‍م‌ ذوب‌ ‌آ‌ه‍ن‌ ر‌ا نیز مورد ت‍ش‍وی‍ق‌ قرار دادند. * م‍ح‍س‍ن‌ م‍س‍ل‍م‍‍ان‌ ب‍‍ازی‍ک‍ن‌ ت‍ی‍م‌ ذوب‌ ‌آ‌ه‍ن‌ در دق‍ی‍ق‍ه‌ 56 م‍س‍‍اب‍ق‍ه‌ ت‍‍ع‍وی‍ض‌ ش‍د و ج‍‍ا‌ی‌ خ‍ود ر‌ا ب‍ه‌ ‌ع‍ل‍ی‍رض‍‍ا ح‍د‌اد‌ی‌ ف‍ر د‌اد. م‍س‍ل‍م‍‍ان‌ ب‍لاف‍‍اص‍ل‍ه‌ پ‍س‌ ‌از ت‍‍ع‍وی‍ض‌ خ‍ود ورزش‍گ‍‍اه‌ ف‍ولاد ش‍‍ه‍ر ر‌ا ب‍ه‌ م‍ق‍ص‍د ف‍رودگ‍‍اه‌ ‌اص‍ف‍‍ه‍‍ان‌ ب‍ه‌ م‍ن‍ظور پ‍ی‍وس‍ت‍ن‌ ب‍ه‌ ت‍ی‍م‌ م‍ل‍‍ی‌ ج‍و‌ان‍‍ان‌ ت‍رک‌ ک‍رد. * بازیکنان سپاهان پیش از بازی به همراه مجید بصیرت به سمت نیمکت ذخیره تیم ذوب آهن رفتند و با ابراهیم زاده و سایر کادر تیم خوش و بش کردند. * مجید صالح مربی ذوبی ها بجای ابراهیم زاده بر کار بازیکنان نظارت کرده و نکاتی را تذکر می داد. ابراهیم زاده نشسته در نیمکت بر کار بازیکنان نظارت می کرد.

 

يکشنبه هفتم 7 1387
هفته هفتم لیگ برتر فوتبال کشورمان با برتری پر گل تیم استقلال و صدرنشینی ذوب آهن پیگیری شد.به گزارش خبرگزاری پانا، دیشب استقلال در ورزشگاه آزادی و یک روز پس از برکناری علی فتح الله زاده با حساب 6 بر صفر هم نام اهوازی خود را شکست داد و با 7 امتیاز در رده هفتم جدول رده بندی قرار گرفت. نتایج سایر دیدارهای این هفته نیز در ادامه می آید: مس کرمان 2 - پاس همدان صفر ذوب آهن 2 - سپاهان یک پیکان 3 - ملوان یک فولاد خوزستان صفر - ابومسلم صفر مقاومت سپاسی یک - صباباتری یک پگاه گیلان 2 - راه آهن 2 دیدار برق شیراز و سایپا به علت حضو سایپا در جام باشگاه های آسیا لغو شده بود.پرسپولیس نیز در این هفته موفق شده بود 2 بر یک پیام مشهد را شکست دهد.در جدول رده بندی لیگ برتر ذوب آهن با 13 امتیاز صدرنشین است و مس کرمان و برق شیراز با 12 و 11 امتیاز دوم و سوم هستند.    

 

دسته ها : لیگ برتر
يکشنبه هفتم 7 1387
مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با نمایشی که تیم پیام مقابل ما داشت یقه دیگر تیم ها را می گیرد.نبی الله باقری ها در مصاحبه با خبرنگار ورزشی پانا، گفت: خوشبختانه مزد برتری خود را مقابل پیام گرفتیم و موقعیت های زیادی هم از دست دادیم. وی افزود: باید این پیروزی در سه بازی قبلی به دست می آمد ولی اشتباهات داوری مانع این کار شد . مدافع پرسپولیس تصریح کرد: پیام تیمی جوان اما با انگیزه بود که خیلی خوب در زمین بازی را می گرداندند،  آنها موقعیت های خوبی داشتند و یقین دارم که با ادامه این روند یقه دیگر تیم ها را می گیرند. باقری ها گفت: مطمئن باشید در دیدارهای بعدی به راحتی امتیاز نمی دهیم و با کسب چند پیروزی پیاپی صدرنشین خواهیم شد. وی در خصوص نیمکت نشینی خود در بازی قبلی و ثابت نبودن مقابل پیام خاطرنشان کرد: به لحاظ انگیزه و آماده گی از سال قبل بهترم و مثل تمام بازیکنان از نیمکت نشینی راضی نیستم. هیچ مشکلی ندارم و به نظر قطبی احترام می گذارم. باقری ها گفت: تیم ما مفت گل نمی خورد و این انیگزه حریفان مقابل ما است که باعث گل خوردن می شود. تغییرات دائم دفاع هم می تواند تاثیر گذار باشد.

 

يکشنبه هفتم 7 1387
X