صفحه ها
دسته
لینک دوستان
تبلیغات رایگان
آرشیو
آمار وبلاگ
تعداد بازدید : 207056
تعداد نوشته ها : 291
تعداد نظرات : 23
Rss
طراح قالب
موسسه تبیان
مربی تیم فوتبال استقلال تهران توهین دیروز قطبی به خبرنگاران را توهین به فوتبال ایران دانست.امید طیری در مصاحبه با خبرنگار ورزشی خبرگزاری پانا در مورد آخرین وضعیت استقلال گفت: خوشبختانه با پیروزی پرگلی که مقابل استقلال اهواز کسب کرده ایم، روحیه تیم و اعتماد به نفس بازیکنان افزایش یافته است. وی افزود: بازی های لیگ همگی دشوار هستند. راه آهن هم تیمی جوان است که بازیکنان آنها چند سالی در کنار هم بازی کرده اند. مربی استقلال تصریح کرد: راه آهن را آنالیز کرده ایم و روی نقاط ضعف و قوت آنها نیز اطلاعاتی داریم. امیدوارم بتوانیم از آنها به نحو احسن برای شکست این تیم استفاده کنیم. طیری در پاسخ به اینکه راه آهن هم 6 تایی می شود؟ گفت: در تمام بازی ها موقعیت های زیادی داشتیم که اگر تبدیل به گل می شدند، همه دیدارها را باید بالای 6 گل می زدیم و آن نتیجه هم حاصل به بار نشستن موقعیت های ما بود . سعی می کنیم راه آهن را شکست داده چرا که 3 امتیاز این مسابقه حیاتی است. وی در مورد غیبت مجتبی جباری در تمرینات خاطرنشان کرد: بی نظمی در استقلال جایی ندارد و قلعه نویی مربی با نظم و انضباطی است. در مورد جباری نیز باید قلعه نویی تصمیم گیری کند ولی آنچه مسلم است مشکلات مالی در تیم های پرسپولیس و استقلال همیشه وجود دارد و بازیکنان با علم به این مسئله قرارداد می بندند. مربی استقلال افزود: باید این اوضاع مالی را تحمل کنیم. کادر فنی در 5 ماه گذشته حتی 100 تومان هم نگرفته و هر پولی که به باشگاه تزریق شد به بازیکنان دادیم. طیری در مورد توهین دیروز قطبی در تمرینات پرسپولیس به خبرنگاران گفت: قطبی تازه به ایران وارد شده و کم کم دارد خود را نشان می دهد. دقت کنید می بینید که گفتار وی عوض شده. او باید بداند که اگر قطبی شده به خاطر همین زحمات خبرنگاران است. خیلی ها در پیشرفت فوتبال موثرند که خبرنگاران در این بین نقش بسزایی دارند. به نظرم قطبی به توهین به این قشر زحمت کش به فوتبال ایران توهین کرده است و باید عذرخواهی کند.

 

يکشنبه هفتم 7 1387
سرپرست تیم فوتبال استقلال اهواز گفت: قبل از حضور اکبر میثاقیان آمادگی بازیکنان ما زیر صفر بود.روشنایی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری پانا اظهار داشت: بعد از شکست سخت مقابل استقلال تهران آماده بازی با پیکان هستیم. می خواهیم در 2 بازی متوالی خانگی 6 امتیاز را کسب کنیم و وضعیت خود را در جدول بهبود بخشیم. وی افزود: درست است باخت بدی دادیم اما دنیا که به آخر نرسیده است. باید در دیدارهای بعدی جبران کنیم. روشنایی گفت: هر شکستی پیروزی به دنبال دارد و ما با باخت به استقلال تهران نابود نشدیم. سرپرست استقلال اهواز تصریح کرد: تلاش زیادی برای بهبود روحیه بازیکنان خود انجام داده ایم. وی تصریح کرد: میثاقیان زمان کمی در اختیار داشته است و باید به او فرصت داد تا بازیکنان را آماده کند . ما قبل از حضور وی در آمادگی زیر صفر بودیم. روشنایی افزود: واقعیت این است که با کمبود بازیکن روبه رو بودیم که با جذب چند بازیکنان سعی کرده ایم وضعیت بهتری پیدا کنیم. سرپرست استقلال اهواز در مورد جدایی میلاد میداوودی گفت: حضور میلاد در الاهلی امارات با توجه به توافق شفیع زاده با مسئولین این باشگاه بود. روشنایی در خصوص حضور علی انصاریان در استقلال اهواز نیز گفت: با حضور وی هیچ مشکل حاشیه ای نخواهیم داشت. علی خودش بازیکن حاشیه ای نیست. مخصوصا اینجا اکثرا استقلالی هستند و مشکلی به وجود نخواهد آمد.

 

يکشنبه هفتم 7 1387
هافبک تیم فوتبال پگاه گیلان گفت: پرسپولیس تیم بزرگی است ولی قابلیت شکست این تیم را در بازی فردا داریم. مهدی نوری در مصاحبه با خبرنگار ورزشی پانا، گفت: شرایط مساعدی داریم و تیم پرسپولیس را به خوبی می شناسیم. وی افزود: یک بازی سخت پیش روی ماست. پرسپولیس بازیکنان با تجربه و بزرگی در اختیار دارد که چند سال است کنار هم بازی می کنند . از همه مهمتر مورد حمایت هوادارن خود هستند. هافبک پگاه تصریح کرد: ما برای کسب امتیاز به میدان می رویم و برای رسیدن به این مهم فرقی نمی کند چه تیمی روبه روی ما است چرا که با پتانسیلی که داریم، قابلیت شکست پرسپولیس در ما وجود دارد. نوری در پاسخ به این سوال که آیا تدافعی بازی می کنید ، گفت: به هرحال بازی تدافعی کامل جلوی پرسپولیس خطرناک تر از بازی هجومی است ولی طبیعی است وقتی تحت فشار قرار بگیریم عقب نشینی خواهیم کرد تا گل نخوریم. وی خاطرنشان کرد: مشکلی که در تیم ما وجود دارد این است که به سختی گل می زنیم ولی به راحتی دروازه ما باز می شود با این اوصاف بازی با پرسپولیس انگیزه و حساسیت خود را دارد. هافبک پگاه با اشاره به غیبت آلوز افزود: آلوز بازیکن بزرگ و تاثیرگذار تیم پگاه است که وجود او در مسابقه می توانست به ما کمک کند ولی جایگزین ها چیزی از وی کم ندارند.

نوری در پایان در پاسخ به این سوال که برای مهار علی کریمی چه برنامه ای دارید؟ گفت: از شرایط بدنی و آمادگی وی بی اطلاعیم ولی او بازیکن بزرگ و تکنیکی محسوب می شود که برای هرتیمی نعمت است. با این اوصاف در بیشتر مواقع که من با هرتیمی مقابل پرسپولیس قرار گرفته ام، پیروز شده ایم.    

يکشنبه هفتم 7 1387
  کلیه فعالیتهای تیم فوتبال پیام خراسان تا اطلاع ثانوی به حالت تعلیق درآمد.به گزارش خبرگزاری پانا، در پی عدم اجرای حکم صادره کمیته انضباطی درخصوص پرونده مطالبات برخی از عوامل تیم فوتبال پیام خراسان و مطابق ماده 70 آئین نامه انضباطی تا اطلاع ثانوی فعالیتهای این باشگاه به حالت تعلیق درآمد. پیام خراسان پنج شنبه هفته جاری در هفته هشتم لیگ برتر میهمان صباباتری قم است.یاران خداداد عزیزی با یک امتیاز قعر نشین جدول رده بندی هستند.

 

يکشنبه هفتم 7 1387
تیم فوتبال پگاه بدون حضور 3 بازیکن اصلی خود به مصاف پرسپولیس می رود.به گزارش خبرگزاری پانا، آدریانو آلوز 3 اخطاره است . حسین ابراهیمی در اردوی تیم ملی جوانان در ویتنام حضور دارد و حسین نظیف کار نیز مصدوم است.پگاه برای دیدار با پرسپولیس فردا صبح به تهران پرواز می کند تا پنج شنبه ساعت 20:30 در ورزشگاه آزادی مقابل این تیم قرار گیرد.         

 

يکشنبه هفتم 7 1387
مهاجم تیم مقاومت سپاسی گفت: از مساوی کردن خسته شده ایم و قصد داریم این روند را مقابل ابومسلم پاره کرده و پیروز شویم. امین متوسل زاده در مصاحبه با خبرنگار ورزشی پانا، گفت: وضعیت ما خوب است ولی کادر فنی از مساوی های تیم در دیدارهای قبلی راضی نیست. وی افزود: بازی با ابومسلم دشوار است چرا که این تیم در مشهد به هیچ تیمی باج نمی دهد ولی ما برای کسب 3 امتیاز به میدان خواهیم رفت . تا به حال کسب 7 امتیاز با توجه به بازی هایی که انجام داده ایم  گرفته ایم خیلی کم است. مهاجم مقاومت تصریح کرد: بازی با ابومسلم به دلیل جوان بودن دو تیم درگیرانه، فیزیکی و سرعتی خواهد بود و به نظرم هرکدام تلاش بیشتری داشته باشد و بتواند از موقعیت ها استفاده کند پیروز خواهد شد. متوسل زاده گفت: من دوباره در مقاومت احیا شدم چرا که در پگاه شرایط متفاوت بود و فکر کردم که باید تیم خود را تغییر دهم. وی خاطرنشان کرد: باید به قضیه آقای گلی منطقی نگاه کرد. اصلا به آن فکر نمی کنم ولی سعی می کنم برای تیم خود موثر بوده و گل های بیشتری بزنم.  

 

يکشنبه هفتم 7 1387
مدیر عامل باشگاه پگاه گیلان گفت: کار سختی مقابل پرسپولیسی داریم که هزینه کادر فنی آن بیشتر از کل بودجه تیمهای فوتبال پگاه است.اسماعیل شاد در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری پانا اظهار داشت: امیدوارم با برنامه ریزی مطلوب کادر فنی و تلاش بازیکنان خود بتوانیم از بازی روز پنجشنبه سربلند بیرون بیاییم. وی افزود: به بازیکنان گفته ام و خودشان هم می دانند که برای سروسامان دادن به وضعیت خود در جدول باید پرسپولیس را ببریم و با 3 امتیاز به رشت بازگردیم. شاد تصریح کرد: پگاه نشان داده است مقابل تیمهای بزرگ دست به کارهای بزرگ می زند. ما با تمام مشکلات خود پرسپولیس را می بریم. وی گفت: باید حقایق را قبول کرد. پرسپولیس تیم بزرگی است که امسال هزینه زیادی کرده است. هزینه مربیان آنها از کل بودجه تیمهای فوتبال پگاه بیشتر است. شاد ادامه داد: تا به امروز حق و حقوق بچه ها را پرداخت نکردیم و امیدواریم با حل شدن مشکلات مالی بدهی خود را پرداخت کنیم اما مطمئنم با همین بضاعت و با تکیه بر غیرت بازیکنان خود می توانیم برنده از زمین مسابقه خارج شویم. مدیر عامل پگاه گیلان گفت: از نتایج کسب شده پگاه تا الان راضی هستم. ما در همه بازیها از حریفان سر و جلو بوده اما با بدشانسی مواجه شده ایم. امیدوارم کمی بدشانسی از ما دور شده و مثل سایر تیمها خوش شانس شویم. وی اظهار داشت: مقابل پرسپولیس به یک امتیاز قانع نیستیم. بازیکنان خوبی داریم که می توانند نتیجه هر بازی را تغییر دهند.  شاد افزود: پرسپولیس قبل از دربی به مصاف ما می آید. بازیکنان این تیم می خواهند مقابل پگاه جایگاه خود را در دربی تثیبت کنند و خود را به کادر فنی نشان دهند. آنها مطمئنا ما را تحت فشار می گذارند ولی شک نکنید قدرت شکست پرسپولیس را داریم و این کار را قبل از دربی انجام می دهیم.

  

 

يکشنبه هفتم 7 1387
 بازیکن تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: مشکل گلزنی ما حاد نیست.آنچه می خوانید مصاحبه خبرنگار ورزشی پانا با سعید رمضانی است: بازی با سپاهان را چطور می بینی؟ بازی سختی است به خصوص که این تیم تا به حال نتایج خوبی نگرفته و برای کسب امتیاز کامل به مصاف ما می آید. می توانید این تیم را شکست دهید؟فوتبال شرایط خاص خود را دارد. آنها تیم بزرگی هستند و بازیکنان بین المللی دارند. تمام تلاش خود را برای کسب 3 امتیاز انجام می دهیم. مشکل فولاد عدم گلزنی است. مقابل سپاهان چه راهکاری برای گشودن دروازه دارید؟ درست است. مشکلی بوجود آمده که مربیان و کادر فنی در حال پیگیری هستند ولی فکر نمی کنم مشکل ما این قدر حاد باشد. پتانسیل فولاد امسال را چطور می بینید؟ بازیکنان باتجربه و جوان خوبی داریم که با کمی کار کردن نتایج درخشانی می گیریم. مطمئن باشید که این تیم با هدایت جلالی مدعی قهرمانی خواهد بود.چرا تیم سابقت از استقلال 6 گل خورد؟به هرحال هر تیم ضعیفی که مقابل تیم قدرتمند و با انگیزه قرار می گیرد ممکن است چنین اتفاقاتی بیافتد. به شخصه برای 3 سال زحمتم در این تیم و مردم اهواز حسرت خوردم. یعنی یک تیم لیگ برتری نباید توان ایجاد حتی یک موقعیت گل را داشته باشد. استقلال اهواز اصلا چهره یک تیم را نداشت. شما چقدر مربیان قبلی که این تیم را بستند، در کسب این نتیجه مقصر می دانید؟این حرف ها بهانه است. مربی قبلی از نظر حرفه ای یک دیدگاهی که داشته تیم را بسته و میثاقیان می توانست استقلال اهواز را قبول نکند. خیلی از مربیان این تیم را دیدند و قبول نکردند.میثاقیان می تواد این تیم را به موفقیت برساند؟کارش خیلی دشوار است به خصوص که این تیم را خود نبسته و تمرینات آنها دیر شروع شده است. ضمن اینکه آنها میلاد میداوودی را هم از دست داده اند ولی در باشگاه های قبلی، خیلی تیم ها را در لیگ نگه داشته است. فکر می کنم هدف مدیران استقلال اهواز هم نگه داشتن این تیم در لیگ باشد   

 

يکشنبه هفتم 7 1387
کاپیتان برق شیراز گفت: با توجه به فعل خواستن و با برنامه حرکت کردن تیم، توان شکست هر تیمی را داریم. ستار زارع در مصاحبه با خبرنگار ورزشی پانا، گفت: به تعویق افتادن بازی با سایپا به ضرر ما شد چرا که در روند خوبی قرار داشتیم. وی افزود: تمرینات خوبی پشت سر گذاشتیم و طوری برنامه ریزی کردیم که در بازی با مس دچار مشکل نشویم چرا که باید این بازی را هم با پیروزی پشت سر بگذاریم. کاپیتان برق تصریح کرد: به طور حتم مس برای کسب پیروزی به میدان خواهد آمد. آنها با پول هایی که خرج کرده اند بازیکنان خوبی به خدمت گرفته و مدعی قهرمانی هستند. زارع گفت: شرایط این بازی گرچه دشوار است ولی سعی می کنیم از میزبانی استفاده کرده و به پیروزی برسیم. وی خاطرنشان کرد: همه چیز برای موفقیت تیم ما آماده است. به تیم های دیگر کاری نداریم و با شناختی که از برق دارم، توان شکست هرتیمی را داریم.   

 

يکشنبه هفتم 7 1387
علی فتح الله زاده گفت: حداقل عمر مدیریت یک باشگاه 3 سال است و امیدوارم آقای زریبافان این فرصت را به مدیر عامل جدید باشگاه استقلال بدهد.به گزارش خبرگزاری پانا، مدیر عامل سابق باشگاه استقلال تهران افزود: وقتی حکم مدیر عاملی ام برای باشگاه استقلال خورد ، متوجه شدم 15 بازیکن از ما جدا می شوند. به علت کمبود وقت نتوانستیم بدنسازی خوبی انجام دهیم و در لیگ پارسال با مشکل مواجه شدیم. به همین علت به کادر فنی وقت گفتم جام حذفی را جدی بگیرند تا بتوانیم یک جام را کسب کنیم.وی افزود: 7 سال در استقلال مدیریت کردم و در این مدت 5 جام را برای این تیم به ارمغان آوردم. این افتخارات برای یک مدیر بد نیست.فتح الله زاده تصریح کرد: وقتی از هیات مدیره استقلال برکنار شدم خیلی سخت بود که بتوانم مدیر عامل باقی بمانم و تصمیم گرفتم کناره گیری کنم.وی گفت: ما امسال با دست خالی بازیکنان خیلی خوبی گرفتیم و رضایت کامل کادر فنی را جلب کردیم. دیگر یک مدیر عامل باشگاه باید چه کار انجام دهد. من در بحث درآمدزایی هم با تهیه یک زمین برای استقلال 70 میلیارد تومان سود عاید این باشگاه کردم و این زمین را به اموال استقلال اضافه کردم.مدیر عامل سابق استقتلال اظهار داشت: فوتبال جایگاه مرام و مردانگی است . نباید آن را آلوده کرد.فتح الله زاده خاطر نشان کرد: امسال 1 میلیارد و 265 میلیون تومان به بازیکنان جدید و 500 میلیون تومان به بازیکنان قدیمی داده ایم. حدود 3 میلیارد تومان نیز چک در دست بازیکنان است. به گزارش پانا، فتح الله زاده که در برنامه تلویزیونی 90 صحبت می کرد در خصوص برکناری خود نیز گفت: حق مسلم هر مدیری است که افرادش را خود انتخاب کند اما روش این کار باید منصفانه باشد.وی در پایان گفت: برای استقلال آرزوی موفقیت می کنم و اگر اجازه بدهند هوادار این تیم باقی خواهم ماند   

 

يکشنبه هفتم 7 1387
 مدیر عامل جدید باشگاه استقلال تهران گفت: سابقه فوتبال نیز دارم و وقتی در تیم جوانان هلال احمر اصفهان بازی می کردم احمدرضا عابدزاده دروازه بان رزرو و دوم ما بود. به گزارش خبرگزاری پانا، امیر واعظ آشتیانی اظهار داشت: از قبل نمی دانستم قرار است مدیر عامل استقلال شوم. این تصمیم هیات مدیره بود و من هم پذیرفتم. به قصد مدیر عاملی به استقلال نیامده بودم. وی افزود: شخصا با تغییرات مداوم موافق نیستم. تغییرات باید با تحول همراه باشد. مدیر عامل استقلال در خصوص انصاری ، عضو جدید هیات مدیره استقلال تصریح کرد: او آدم خوشفکری است که سابقه ورزشی هم دارد . او قرار است کارگروه اقتصادی باشگاه را فعال کند تا بتوانیم برای استقللال درآمد ثایت و مستمری را ایجاد کنیم. وی گفت: اینکه مدیر عامل باید پول به باشگاه بیاورد یک توهین به وی است. اولین کار من حفظ آرامش در مجموعه باشگاه است. کادر فنی تیم باید احساس امنیت کند و من قاطعانه از آنها حمایت می کنم. مسئله دیگر حفظ نظم و انضباط است. مدیر عامل استقلال تصریح کرد: اگر نتوانم انتظارات هیات مدیره باشگاه را برآورده کنم باید بروم و هیات مدیره حق دارد من را برکنار کند. واعظ آشتیانی در ادامه با اشاره به اینکه روزی که به فدراسیون دوچرخه سواری آمدم نیز همه می گفتند سابقه ورزشی ندارم اظهار داشت: الان هم می گویند آشتیانی فوتبالی نیست. من 16 ساله بودم که مهاجم تیم جوانان کیان تهران بودم. آقای خاکباز مقدم مربی من بود و علیرضا رعدی همبازی ام. وقتی در هلال احمر اصفهان توپ می زدم احمدرضا عابدزاده دروازه بان دوم و رزرو ما بود. وی در خصوص دربی استقلال و پرسپولیس تاکید کرد: نباید فضا ملتهب و حساسیت های کاذب ایجاد شود. این بازی هم مثل تمام دیدارهای لیگ است که برای تماشاگران جذابیت بیشتری دارد. به گزارش پانا، مدیر عامل استقلال که در برنامه تلویزیونی 90 حضور یافته بود، گفت: با بازیکنان و کادر فنی صادقانه برخورد می کنم. من به نظم اعتقاد خاصی دارم و مطمئنم تا پایان فصل نتایج درخشانی خواهیم گرفت. واعظ آشتیانی در پایان گفت: به عنوان یک دوست به آقای فتح الله زاده ، مدیر عامل سابق استقلال خسته نباشید می گویم

 

يکشنبه هفتم 7 1387
X