نام زیبایت را در قلبم از جنس محبت و عاطفه حک خواهم کرد
و تصویر عشقت را در وجودم قرار می دهم تا
همه بدانند که تو محبوب قلبمی
چشم به راه
چه کسی می اید ...
چه کسی میگذرد ...
چه کسی می ماند...
چه کسی ...
این شب محزون مرا ...
می شکند...
چه کسی ...
در راه است ...
من بی تو تا دنیا ست دنیایی ندارم
چون سنگ خاموشمو غوغایی ندارم
نمی خواهم به جز من با کسی باشی
برای لحظه ای به فکر دیگری باشی
آنقدر خوب وعزیزی که به هنگام وداع
هیفم آمد تو را دست دگر بسپارم
در گلستان گلها گلی بی خار خواهم تورا
هر چه کم می بینمت بسیار میخواهم تورا