هر کس که ندارد ارزوی رویت
از چرخش اسمان دلش پر خون باد
امروز که در یاد توام مرحمتی کن
فردا که شوم خاک چه سود اشک ندامت
وقتی دستام خالی باشه
وقتی باشم عاشق تو
قیر دل چیزی ندارم
که بدونم لایق تو
شب بود اما مهتابی نبود
ماه بود اما درخششی نبود
عشق بود اما نوازشی نبود
و دل من امشب تنهای تنها بود
در خیالم به چه می اندیشم
به کسی که مهربانترین مهربانان است
به کسی که محبوب ترین محبوبان است
به کسی که وجودم در وجود او محو است
به کسی که او را دوست دارم
و...
خواهم داشت
نام زیبایت را در قلبم از جنس محبت و عاطفه حک خواهم کرد
و تصویر عشقت را در وجودم قرار می دهم تا
همه بدانند که تو محبوب قلبمی