دخترک همیشه میگفت: من برای نجابت وفا و زیباییت عاشق تو شدم. پسرک
برای روز تولدش سه حیوان خانگی به او هدیه داد... اسب سگ و یک پرنده
زیبا! تا دخترک خواست دلیل اینکار را بپرسد... پسرک رفته بود. برای
همیشه...
*****************************************************
زندگی مثل پیانو است، دکمه های سیاه برای غم ها و دکمه های سفید برای
شادی ها. اما زمانی می توان آهنگ زیبایی نواخت که دکمه های سفید و سیاه
را با هم فشار دهی.
*****************************************************
زیبایی عشق را بوجود نمی آورد بلکه عشق است که زیبایی به وجود می آورد
(تولستوی)
************************************************
خوشبختی داشتن دوست داشتنیها نیست! دوست داشتن داشتنیهاست!
*****************************************************
اگر می دانستی که چقدر دوستت دارم برای آمدنت باران را بهانه نمی
کردی... رنگین کمان
****************************************************
فرشتهای از آسمون اومد و گفت:
کدوم رو میخوای؟
???????دلار یا یک دوست خوب؟
من گفتم ???????دلار!
چون تورو داشتم
****************************************************
سر کلاس ریاضی بود که استاد اومدو دو خط موازی کشید خط پایینی نگاهی به
خط بالایی کرد و عاشقش شد. خط بالایی هم نگاهی به خط پایینی کرد و تو
دلش عاشقش شد، در همین هنگام بود که استاد داد زد دو خط موازی هیچ وقت
به هم نمی رسند.
*****************************************************
وقتی با یک انگشت به طرفه کسی اشاره میکنی و اون رو مسخره می کنی، اگر
خوب نگاه کنی می بینی سه تا انگشت دیگه به طرفه خودته.
***************************************************
وقتی به آسمون نگاه می کنی، دوست داری کدوم ستاره مال تو باشه؟ به اونی
که کم نور تره قانع باش چون اونی که پر نور تره رو همه نگاه میکنن.
*****************************************************
همیشه تو یک ارتفاع بالایی از جو، دیگه ابر وجود نداره. اگه یک وقت
دیدی آسمون دلت ابری بود بدون به اندازه کافی اوج نگرفتی.
*****************************************************
دلم میخواد برات بمیرم ، ولی تو خودت میدونی که پهلوانان هرگز نمیمرند
......................................................................................................
امیدوارم خوشبختی مثل شپش به جونت بیفته و موفقیت عین سگ پاچت رو ول نکنه
........................................................................................................
الهی شمع شی پروانه شم دورت بگردم
بعدش فوتت کنم خاموش بشی هرهر بخندم
****************************************************
یه روز یه پسری میره پیش خدا میگه :خدایا چرا دخترا رو اینقدر خوشگل آفریدی خدا میگه:تا شما دوستشون داشته باشین
پسره میگه :خب چرا اینقدر خنگ آفریدیشون خدا میگه: تا اونا هم شما رو دوست داشته باشن
*****************************************************
: درجات دیوانگی
1-خنگ
2-پپه
3-گیج
4- منگل
5-راستی اسمت چی بود؟
****************************************************
تو چرا روز به روز داری چاق تر میشی؟
میدونی از کجا فهمیدم؟
اخه هر روز جای بیشتری تو قلبم باز میکنی.
*****************************************************
ایا میدانید اولین بز دیابتی تاریخ کدوم بزه ؟بزبز قندی
*************************************************
ببخشید می دونم الان بد موقع هستش که مزاحمت شدم فقط خواستم بپرسم ایران که نفت صادر می کنه . بشکه ها شو پس می گیره یا نه ؟
*****************************************************
یکی کولرش خراب میشه، به بچه هاش می گه: مگه نگفتم 4 نفری جلو کولر نشینید.
*********************************************
یکی دکتر آزمایشگاه بود و روی یه مگس داشته آزمایش میکرده یه روز بالهای مگس رو ازش جدا میکنه بعد
به مگسه میگه بپر! مگسه نمیپره برای بار دوم و سوم تکرار میکنه که بپر! ولی مگسه نمی پریده ! در آخر
نتیجه آزمایش رو اعلام میکنه: که اگر بالهای مگس را از تنش جدا کنید گوشهایش نیز کر میشود !
*********************************************
یکی رفت انگلیس. صبح پاشد با زنش رفت بیرون توی خیابون.
یه مرده از کنارشون رد شد و گفت: «گود مورنینگ سر». اون جواب داد: «سر مورنینگ گود»!
زنش پرسید اوا آقا جعفر چی شد؟
گفت هیچی! این یارو انگلیسیه گفت: «سلام علیکم» و منم بهش گفتم: «علیکم سلام»
*********************************************
یکی خیلی کار بد کرده بوده می برنش جهنم.
تو وسط راه میگن به تو یه آوانس میدیم ، میگه چی؟
میگن اینجا 2 نوع جهنم داریم یکی جهنم ایرانی ها و یکی جهنم خارجی ها.
میپرسه فرقش چیه؟
میگن تو جهنم خارجی ها هفته ای یک بار قیـر داغ میریزن تو دهنتون اما تو جهنم ایرانی ها هر روز.
خلاصه میگه من میرم تو جهنم خارجیا.
یه چند ماه بعد میبینه اینجا خیلی ناجوره میگه خوب شد تو جهنم ایرانی ها نرفتم که کارم زار بود اما بد نیست
یه سری به اونها بزنم تا به اینجا راضی باشم خلاصه میره میبینه همه نشستن دارن حرف می زنند خبری هم از
قیر داغ نیست ،می پرسه: جریان چیه؟
میگن: بابا اینجا یک روز قیر نیست ، یک روز قیف نیست ، یه روز قیر و قیف هست اما مامورش نیست!
*********************************************
به یکی میگن: چرا همش داری دور میدوون با ماشینت میچرخی؟
می گه: راهنمام گیر کرده!!
*********************************************