حضورعشق
صفحه ها
خدایا تو قلب مرامی خری؟
آقا مهدی خوب!
حضور عشق
مرا می شناسی تو ای عشق ؟!
خدا را شکر !
عجب صبری خدا دارد !
دسته
موعود (204)
دو سه خطی ها (147)
ترنم های عاشقانه (92)
شعر (89)
حکایت (67)
دو سه خطي ها (52)
طنز (46)
مشاعره (31)
نامه های خط خطی (29)
مناجات (22)
مذهبی (21)
ادبیات (17)
عمومی (15)
آینه ی عشق (15)
نکته (12)
ترانه (12)
داغ شقایق (11)
عرفان خانم (8)
ماه درمحاق ! (8)
ترنم هاي عاشقانه (5)
پرويز صادقي (3)
آسمونی (3)
خانم اجازه ؟ (2)
یادم باشد... (2)
آينه ي عشق (2)
شطحیات (2)
بارانه (2)
عکس (1)
داستان کوتاه (1)
حكايت (1)
عمومي (0)
داغ شقايق (0)
مذهبي (0)
عكس (0)
آسموني (0)
پرویز صادقی (0)
تودیع (0)
لبخند ستاره (0)
تولد (0)
آسمانی (0)
ماه من (0)
نامه (0)
بدون موضوع (6)
....
...
يادياران قديمي نرود از دل تنگ...
محبت
دهكده رويايي
و براي رحمت آفريدشان
سایت
تبیان
آرشیو
دی 1392
آذر 1392
آبان 1392
مهر 1392
شهریور 1392
مرداد 1392
تیر 1392
خرداد 1392
اردیبهشت 1392
فروردین 1392
اسفند 1391
بهمن 1391
دی 1391
آذر 1391
آبان 1391
مهر 1391
شهریور 1391
مرداد 1391
تیر 1391
خرداد 1391
اردیبهشت 1391
فروردین 1391
اسفند 1390
بهمن 1390
دی 1390
آذر 1390
آبان 1390
مهر 1390
شهریور 1390
مرداد 1390
تیر 1390
خرداد 1390
اردیبهشت 1390
فروردین 1390
اسفند 1389
بهمن 1389
دی 1389
آذر 1389
آبان 1389
مهر 1389
شهریور 1389
مرداد 1389
تیر 1389
خرداد 1389
اردیبهشت 1389
فروردین 1389
اسفند 1388
بهمن 1388
دی 1388
آذر 1388
آبان 1388
مهر 1388
شهریور 1388
مرداد 1388
تیر 1388
خرداد 1388
آمار وبلاگ
تعداد بازدید : 1441752
تعداد نوشته ها : 878
تعداد نظرات : 1097

Rss
طراح قالب
موسسه تبیان
هیچ کاری را ، به این خوبی بلد نیستم...

 

 

اول خدا

 

زدم دلت را شکستم

با زندگی بی حساب شدم...

مادر

خواهرانم

برادرانم

رفقایم

مرا ببخشید...

از دل شکستن خوشم آمده است...

گرچه می دانم که کار خوبی نیست

اما از حالا به بعد

چاره ی دیگری ندارم .

چون هیچ کاری را

به این خوبی بلد نیستم...

وشما هم هیچ کاری را

به این خوبی یادم ندادید...

پس

آماده باشید

دل بعدی

شاید مال شما باشد !...

                                       " فاطمه انتظار "

 

 

(3) نظر
دسته ها : دو سه خطی ها
دوشنبه 10 12 1388
اما...

 

اول خدا

 

سیگاری نیستم

 

اما...

 

به تو که فکر می کنم

 

مزرعه ی بزرگی از توتون

 

در سرم آتش می گیرد !

                                         " جلیل صفر بیگی "

 

 

 

(0) نظر
دسته ها : دو سه خطی ها
شنبه 8 12 1388
با عشق دعا کن ...

 

اول خدا

                     با عشق دعا کن 

اگربا کلمات دعا می کنی واژه هایت را ازعشق پر کن

     وآنها را از اعماق قلبت برای خدا بازگو کن .

                              "مادر ترزا"

 

 

 

(0) نظر
دسته ها : دو سه خطی ها
چهارشنبه 5 12 1388
از زبان دیگران !

 

 

 

اول خدا

 

با زبانی خدا را بخوانیم که با آن زبان معصیت نکرده باشیم ،

 یعنی یکدیگر را دعا کنیم.

 

پیامبر "ص" فرمودند :

از جمله وحی های خدا به موسی "ع" این بود :

 مرا با زبانی بخوان که نافرمانی ام نکرده ای .

موسی "ع" عرض کرد : چنین زبانی را از کجا بیاورم ؟!

خداوند فرمود : مرا از زبان کسی دیگر بخوان.

                                                    " بحار الانوار "

 

(1) نظر
دسته ها : دو سه خطی ها
چهارشنبه 5 12 1388
دلواپسی !

 

 

اول خدا

 

شانه هایم را به تو خواهم سپرد

 

تا هزار و یک شب دردت را

 

گریه کنی

 

اگر به من بسپاری

 

همه ی دلواپسی ات را.

 

                           " مصطفی صابری "

 

(2) نظر
دسته ها : دو سه خطی ها
دوشنبه 3 12 1388
دوست داشتن

 

اول خدا

 

اگر کسی آنگونه که تو می خواهی دوستت ندارد ،

 به این معنی نیست که در عشق تو نقصی هست .

 

(2) نظر
دسته ها : دو سه خطی ها
يکشنبه 2 12 1388
اعتماد !

 

اول خدا

 

تلنگری که به من زد زمانه یادم داد

چگونه سیب هوس کار دست آدم داد

کنار خلوت شیطان نشست حوایم

عجب جواب تمیزی به اعتمادم داد !

 

                             " مجتبی نادری "

 

 

(1) نظر
دسته ها : دو سه خطی ها
يکشنبه 2 12 1388
ای عشق بیا !

 

اول خدا

 

غافل شدم و لحظه ی دیدار گذشت

دیدم به دو چشم خویشتن یار گذشت

 

دیگر به چه خوش کنم دلم را بی دوست

ای عشق بیا ! کار دل از کار گذشت

 

(2) نظر
دسته ها : دو سه خطی ها
جمعه 30 11 1388
نه...!

 

اول خدا

 

هنوزم عاشقت هستم

هنوزم دوستت دارم

نه...!

باید منطقی باشم !

نه...!

باید دست بردارم

 

                                   " مهران سجودیان "

 

(0) نظر
دسته ها : دو سه خطی ها
چهارشنبه 28 11 1388
فایده ی سکوت

 

 

اول خدا

 

نویسنده ی معروف فرانسوی " مارسل امه " گفته است :

- وقتی که در مجلسی درباره ی موضوعی اظهار نظر می کنید ممکن

است حداکثر نیمی از جمعیت حاضر در آن جا با شما هم عقیده باشند ،

ولی وقتی که دهان خود را بسته نگه داشته و حرفی نزنید صد در صد

حضار با شما موافق خواهند بود !

                                                 " نیش و نوش "

 

(2) نظر
دسته ها : دو سه خطی ها
سه شنبه 27 11 1388
(...

 

اول خدا

 

( پرنده

          پرانتز را نمی بندم

                          می خواهم پرنده آزاد باشد

           

                                                " دوست علی دهقان "

 

 

(0) نظر
دسته ها : دو سه خطی ها
يکشنبه 25 11 1388
صفحه بعدی
صفحه قبلی
X