صفحه ها
دسته
....
يادياران قديمي نرود از دل تنگ...
سایت
آرشیو
آمار وبلاگ
تعداد بازدید : 1441706
تعداد نوشته ها : 878
تعداد نظرات : 1097

Rss
طراح قالب
موسسه تبیان

 

                 لااله الاالله الملک الحق المبین

 

دوست خوبم سلام

 

طاقت ما ، طاق شد از کثرت هجران تو

                                        ای دل عشاق را دلدار ، مهدی جان !بیا

 

یا ابا صالح المهدی "عج"ادرکنی

 

"آن مرد در باران می آید"خواب دیدم

من جاده را در مقدمش بی تاب دیدم

 

آن مرد را- بی چتر-بر اسب سفیدش

در بارش سیمابی مهتاب دیدم

 

وقتی که می آمد شکر خند فلق را

مثل طلوعی ناگهان در خواب دیدم

 

چیزی میان دست های "مرد باران"

مثل کتابی کهنه و نایاب ، دیدم

 

از تابش چشم اهورایی سرشتش

خورشیدهای تشنه را سیراب دیدم

 

جام طلب سوز گلوهای عطش را

خیس خلوص جرعه های ناب

 

در دیدگان آسمان زاد شگفتش

صد مرد قامت بسته در محراب دیدم

 

در آن نگاه پر کبوتر،آسمان را

چون لکه ای آبی، میان قاب دیدم.

                                      "محمود غلامی"

 

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم و اهلک اعدائهم

دسته ها : موعود
پنج شنبه 5 9 1388

 

 

                             یاحی یا قیوم

 

دوست خوبم سلام

 

پنهان مکن جمال خود از عاشقان خویش

                                      خورشید را برای ظهور آفریده اند

 

یا ابا صالح المهدی"عج"

 

ای آسمان ، کویر مرا هم مجاب کن

 

لبخند را ضمیمه ی این انتخاب کن

 

بالا نشین ، رهایی من در هوای توست

 

اینجا اسیر پنجه ی خاکم ، شتاب کن

 

ماییم و رنج مویه ی یک عمر بی کسی

 

برگرد و فصل تازه ای از عشق باب کن

 

دست نیاز سمت شما می کنم دراز

 

این دست های شب زده را مستجاب کن

 

این جا هزار آیینه چشم انتظار توست

 

آه ای سوار حادثه ، پا در رکاب کن

 

                                         "دوستعلی دهقان"

 

اللهم صل علی محمد وآل محمد و عجل فرجهم واهلک اعدائهم

دسته ها : موعود
چهارشنبه 4 9 1388

 

 یا صاحب الزمان "عج" 

 

تو از تبار رویشی

 

اشارتی که می کنی

 

بهار سبز می شود

 

در آبی نگاه تو

 

کبوتران روشنی

 

همیشه بال می زنند

 

و روی شط چشم هات

 

-  ستارگان –

 

پلی کشیده اند

 

تا به سمت ساحل سحر

 

تو وارث سپیده ای

 

همیشه آفتاب من !

 

                                                                           "مرتضی دهقان"

اللهم عجل لولیک الفرج

دسته ها : موعود
سه شنبه 3 9 1388

 

                        یا ارحم الراحمین

دوست خوبم سلام

 

دو دست گرم امیدم ، در انتظار دمی است

                                          که معبر قدمت را ، کند گل آرایی

 

یا اباصالح"عج"

 

عمری است بی تو ای دوست لبریز انتظاریم

تو از تبار باران ، ما تشنه شوره زاریم

 

در حسرت تو ما را برگی به شاخه ها نیست

عریان تر از زمستان ، عاری ز نوبهاریم

 

ای آفتاب هستی ، مخمور جام مستی

یک جرعه از شرابت : ما نیز می گساریم

 

تا کی در انتظارت باید ، هماره  ای خوب !

چون رودها بنالیم ، چون ابرها بباریم

 

ماییم و لحظه لحظه در آرزوی دیدار

مگذار بی حضورت ، دیده به هم گذاریم

 

                                               "بهمن نشاطی"

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم و اهلک اعدائهم

دسته ها : موعود
سه شنبه 3 9 1388

 

 

                                                                  یاقاضی الحاجات

 

دوست خوبم سلام

 

حاجتی ندارم از تو ، جز تبسم ظهورت

                                                 کی غبار غیبتت را ، از دلم تو می تکانی ؟

 

  یا اباصالح المهدی "عج"ادرکنی 

 

می نوازم با نی انتظار خود ،

آرزوی دل روستایی ام را ،

در کلبه ی همیشه ی تنهایی ام ،

با دوچشم منتظر...

و می خوانم با بغض گرفته انتظار

که یا مهدی "عج"

ماه را روی شانه ات می بینم

و خورشید را ،

 و ستاره را ،

 در پاکی ،

 در مهربانی زلال

نگاه تو ،

این جا

تنها

این جا

منتظرچو منتظرانت

با دیدگانی اشکبار

تکیه برچپرهای روستایم ،

 چشم به آسمان نیاز

به انتظار تو نشسته ام

وبه فرداهای سرزمینم

می اندیشم :

که خوشه هایش سبز

که چشمه هایش پر آب

که محصولش پر بار ،

من ،

 به آن طلوع تو می اندیشم...

به طلوعی که ،

 فردایمان آبی است

فردایمان سر سبز

خوشه های مهربانی دستان توست

که تبرک سفره ی دل روستایی ماست

و نامت

امید بخش شب های تنهایی ماست.

 

                                                     "محمد قلی زاده"

 

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم واهلک اعدائهم 

 

دسته ها : موعود
دوشنبه 2 9 1388

 

 

                      یا ذالجلال و الاکرام

دوست خوبم سلام

 

فصل بهار، از غم هجران ، به غم گذشت

                                        چون آذر است فصل خزانی ، بیا بیا

 

یا ابا صالح "عج"

 



               گل رخسار زیبایت ، بهاری میکند مارا   


                                                                      هوایت در عطش ، چون رود جاری میکند مارا


             بهارا ! گوشۀ چشمی که در کنج قفس حتّی

                                                             
                                                                       همان یک شاخۀ گل هم، قناری میکند مارا

           به مصرت یوسف زهرا ندیدیم وچرا عشقت

                                                     
                                                                      به کنعان همچون مجنون ، صحاری میکند ما را

         چه داری ای گل نرگس به چشم آشنا خیزت


                                                                     که از اندیشۀ پاییز ، عاری می کند ما را

     خودم آرام میگیرم ولی این دل دل عاشق

 
                                                             سراپا شعله ای از بیقراری میکند مارا

    یقین دارم که هُرم دستهای  مهربان تو

                         
                                                             به شب های زمستان ، سخت یاری میکند ما را

   عجب فصلی است فصل انتظار دیدن رویت


                                                              که حتّی در زمستان هم ، بهاری میکند ما را

                                            " ؟ "

 

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم واهلک اعدائهم

 

دسته ها : موعود
يکشنبه 1 9 1388

 

 

                                                             یا رب العالمین

  

دوست خوبم سلام

  

آی رهسپر ! گر از دیار یار ما عبور می کنی

 

                        

                                             پرسشی نما ، بگو : ای بهار ! کی ظهور می کنی ؟

 

 

   

یا اباصالح"عج"

 

 

 

 

  وقتی نباشی ، آسمان هم غصه دار است

خورشید هم ، زندانی یک ابر تار است

 

 

 

   وقتی نباشی ، کوچه دیگر مال من نیست

این آسمان خوب هم ، در انحصار است

 

 

   بی تو سلام دست ها ، لطفی ندارد

لبخند هامان ، خالی از بوی بهار است

 

 

   تقویم ها ، چشم انتظار جمعه ای خوب

آدینه هامان - بی تو اما -ناگوار است

 

 

   ای آبی گسترده ، ای دریای بی مرز

در روبرویت ، ساحل چشم انتظار است

 

 

   با تو زمین ، مثل خیابانی ، پر از گل

بی تو زمان ، چون جاده ای بی رهگذار است

 

 

   وقتی تو باشی عشق ، چیزی کم ندارد

آرامشی در شانه هایم برقرار است.

 

  

                                                                                                           "علیرضا عمرانی"

 

 

  اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم واهلک اعدائهم  
دسته ها : موعود
شنبه 30 8 1388

 

            یاغیاث المستغیثین

 

یا ابا صالح"عج"

 

منتظر مانده ام از اول شب تا حالا

گفتم امروز می آیی ، شده فردا حالا

 

مثل این اشک سراسیمه ی عصرجمعه

دم درآمده ام می رسی آیا حالا ؟

 

ورق آخر امید ! اگر دیر کنی

بی تو آب از سر من می رود...اما حالا...

 

دست در حوض بینداز و دراین بی آبی

ماهی ات را برسان تا لب دریا حالا

 

آه ای هم نفس عرش بیا پلک بزن

تا که احیا بشود نسل مسیحا حالا

 

ازنژاد نفحات حرم پروازیم

کار ما گر چه رسیده است به این جا حالا

 

سر جدت تو شهیدش نکن این خواهش را

"صبح جمعه است بیا"...می شود آیا حالا...؟!

                                       "علیرضا لک"

اللهم صل علی محمد وآل محمد و عجل فرجهم و اهلک اعدائهم

 

دسته ها : موعود
جمعه 29 8 1388

 

                           یا نور النور

 

یا اباصالح المهدی ادرکنی"عج"

 

این روزها دنیای من ، دنیای ویرانی است

                                    در سینه ام فریادهای خسته زندانی است

آواره در بیراهه های ظلمت خویشم

                                    حتی چراغی در شب این راه پیدا نیست

بی تو تمام لحظه هایم پوچ در پوچ است

                                  بی تو جهانم غوطه ور در نابسامانی است

از آن شبی که موی تو در بادها جاری است

                                دنیای بی سامان من غرق پریشانی است

در ازدحام صورتک ها مانده ام تنها

                               در ازدحام صورتک هایی که "انسانی" است

انسان سر گشته ، گرفتار زمان خویش

                               جسمی که دنبال سلوک از نوع روحانی است

بی توجهانم پر شده از نا امیدی ها

                             بی تو جهانم مثل یک دریای طوفانی است

وقتش رسیده که بیایی ، بی تو خواهم مرد

                              آن وقت می پرسند که انسان ، چرا فانی است

                                           "امیر اکبر زاده"

اللهم صل علی محمد وآل محمد و عجل فرجهم واهلک اعدائهم

دسته ها : موعود
پنج شنبه 28 8 1388

 بسم الله الرحمن الرحیم

 مهدی جان "عج" 

 

کشتی باورمان نوح ندارد بی تو

زندگی نیز دگر روح ندارد بی تو

 

 لحظه ها در غم هجر تو کفن پوشیدند

همه ی خاطره ها زهر بلا نوشیدند

 

 عرشیان در دل تاریک زمین چال شدند

کوفیان رنگ عوض کرده و دجال شدند

 

 ماه در بند خسوف است پس از غیبت تو

و جهان لانه ی بوف است پس از غیبت تو

 

 باغ می خشکد و نارنج عزا می ترکد

گوش در طنطنه ی سنج عزا می ترکد

 

 داغ هفتاد و دو آلاله ی بی سر با تو ست

سیصد و سیزده آیینه ی باور با توست

 

 شعر ها بی تو پر از فلسفه بافی شده اند

مثنوی ها همه در بند قوافی شده اند

 

 واژه ها نیز به عشق تو گرفتار شدند

"چشم بیمار تو را دیده و بیمار شدند"

 

 جاده ها چشم به راهند بیا ، زود بیا

جان به لب آمده ای حضرت موعود بیا.   

                                                                                                  "عباس احمدی"

سلامتی وظهور آقا امام زمان"عج"صلوات

 

دسته ها : موعود
چهارشنبه 27 8 1388

بسم الله الرحمن الرحیم

 

مهدی جان "عج"

 

دل را

با تمام گمگشته ها

و آغوش را

با وسعت های بی دریغش

برای تو

پنهان کرده ایم

برای تو

و آن روزی که می دانیم

آمدنت

بی پایان خواهد بود.

سینه چاک عشق

ایستاده ایم

ایستاده ایم

تا اسلحه

واژه ای عتیق شود

محو

در غبار موزه ها

ایستاده ایم

تا عشق را

 به راحتی

نرسد

و تبار انسان

منقرض نگردد.

با دلی

به سرشاری خوشه

 وآغوشی

با خوشه های عشق

ما را

خواهی شکفت

در آغازی

که پایانش خداست

ایستاده ایم

تا عشق

بیاید

وجهان

در کهکشان و ذره

به رقص در آید.

                           "عبدالعظیم ساعدی"

سلامتی و ظهور آقا امام زمان "عج"صلوات

دسته ها : موعود
سه شنبه 26 8 1388
X