صفحه ها
دسته
....
يادياران قديمي نرود از دل تنگ...
سایت
آرشیو
آمار وبلاگ
تعداد بازدید : 1441746
تعداد نوشته ها : 878
تعداد نظرات : 1097

Rss
طراح قالب
موسسه تبیان

 


اول خدا


راستـش را بگو

نكند تو همان

"اين نيـز"

هستي كه

هميشه مي گذري؟! ...


  " بهرنگ قاسمـي  "

دسته ها : دو سه خطي ها
يکشنبه 1 5 1391

 

اول خدا

 

پدر بزرگ

خدا را در گوش‌هايم تزريق كرد؛

و مُرد.

تو كه آمدي

 خدا به ‌قَهر از من رفت. 

سعدي گفته بود و

من گوش نگرفته بودم

كه "دو پادشاه در يك اقليم نگنجند!"

 

" رضا كاظمي "

 

دسته ها : دو سه خطي ها
سه شنبه 27 4 1391

 

 اول خدا

 

تــو مي گذري ..

زمان ..

مي گـــــذرد !..

چه كنم با دلــــي ..

كه از تو ..

توان گذشتنش ..

نيست !!


   "  ؟  "
 

دسته ها : دو سه خطي ها
سه شنبه 20 4 1391

 

اول خدا

 

 

روياي قشنگ كودكي بُرد تَرَك 

چوپان دروغگو هم افتاد به شك

 كبري نگرفت هيچ تصميمي را

 

«تعطيل شد آسمان» كجايي حسنك؟

 

"  ؟  "

دسته ها : دو سه خطي ها
دوشنبه 19 4 1391

 

اول خدا

 

وبلاگ هاي رها شده به خانه هاي متروك مي ماند،

كامنت هاي سال قبل به پنجره هاي شكسته ،

تصويرهاي بالا نيامده به قاب عكس هاي خالي،

و لينك هاي خاك گرفته به ارسي هاي ترك خورده .

اگر كسي اين باغچه را ويران كند لطف بزرگي كرده است.

  " حميد اسدي "

دسته ها : دو سه خطي ها
شنبه 17 4 1391

 

اول خدا

 

مدتي ست فكرم درد مي كند...
 
دكتر ها مي گويند:
 
 توده اي از حرفهاي ناگفته در سر دارم... 
دسته ها : دو سه خطي ها
جمعه 16 4 1391

اول خدا

 

عشـق

حادثه ي مباركي ست

چون ستاره ي سهيل

كه اگر يك بار تـو را

به تمامي در بر گرفت و رفت

ديگر به عمر ِ زميني ات

منتظرش نباش !

" ؟ "

 

دسته ها : دو سه خطي ها
دوشنبه 5 4 1391

 

اول خدا

 

كافر نيستم اما

 

يكبار نشد " آيه الكرسي " بخوانم و

 

از سفر چشمان تو

 

سلامت برگردم !

 

" رضا كاظمي "

 

دسته ها : دو سه خطي ها
دوشنبه 29 3 1391

 

اول خدا

 

دليل نيامدنت از اين دو حالت خارج نيست

 

يا نمي خواهي ام  يا ...

 

يا ابوالفضل !

 

يعني نمي خواهي ام ؟!

 

بهرنگ قاسمي

 

دسته ها : دو سه خطي ها
پنج شنبه 18 3 1391

 

اول خدا

براي بودن ؛ گاهي لازم است كه نباشي !

شايد نبودنت ؛ بودنت را به خاطر آورد ...

اما دور نباش ... دوري هميشه دلتنگي نمي آورد ...

فراموشي همان نزديكيهاست ... !!!

 

 

 

دسته ها : دو سه خطي ها
پنج شنبه 11 3 1391

اول خدا

بي مزه تر از اين نمي شد ديگر

كه تو نيامده بروي و

از شيريني خنديدنت تا تلخي رفتنت

تنها همه چيز به قيمت دل شوري من تمام شود

و حالا

همه ي ظرف ها پر از طعم تند گريه باشد و

همه ي در و ديوار

پر از طعم گس خورشيد ، لا به لاي هر خطي

 

" مهديه لطيفي "

 

دسته ها : دو سه خطي ها
پنج شنبه 27 11 1390
X