به نام خدا
از خدا می خواهم آنچه را که شایسته ی توست به تو هدیه بدهد ،
نه آنچه را که آرزو داری !
زیرا گاهی آرزوهای تو کوچک است و شایستگی تو بسیار !
به نام نامی دوست ، که آفرینش همه زنده به اوست.
فرق است بین دوست داشتن و داشتن دوست
دوست داشتن، امری لحظه ای است
ولی داشتن دوست
استمرار لحظه های دوست داشتن است.
"دکتر شریعتی"
یا رحمن یا رحیم
محبت را غایت نیست ، از بهر آن که محبوب را نهایت نیست.
"عطار"
از بقراط پرسیدند: فرق فلاسفه وریاضی دان ها چیست؟
گفت : ریاضی دان ها سعی می کنند هر مساله ای را با کمک ریاضی حل کنند ولی فلاسفه چیز های حل شده را هم با کمک فلسفه به مساله تبدیل می کنند !
"یا من یخلق ما یشاء"
"ای آن که هر چه بخواهد می آفریند"
تمام آرزوهای منی ،
کاش...!
یکی از آرزو های
تو بودم!
"شفیعی کدکنی"شب تاریکم از چشم تو روشن
خزان چشمم از روی تو گلشن
"تمام آرزوهای منی " تو
تمام آرزوهای توام من ؟
"علیرضاخلیفه زاده"
یا نعم الحبیب
از شیرینی عشق که،
لذتی نبردی!
قلبم را در سرکه می گذارم
تا سالها بعد،
از ترشی خاطره ها لذت ببری!!!
"میلاد تهرانی"
یا بدیع السموات
در تمام این سالها
پشت دستت ضربدر می زدی
تا عشقمان در خاطرت بماند.
اما همیشه ،
پاک یادت می رفت !!!
"میلاد تهرانی"
به نام حق
صب زود
وقتی که باد
توکوچه صداش میاد
می رم وفوری درو وا می کنم
داد میزنم:
آی نسیم سحری!
یه دل پاره دارم
چن می خری؟
زنده یاد عمران صلاحی
به نام زیبائی آفرین
ازتمام داشته هات خداروکم کن حالاچی داری؟
به تموم نداشته هات خدا رو اضافه کن حالاچی کم داری؟