صفحه ها
دسته
....
يادياران قديمي نرود از دل تنگ...
سایت
آرشیو
آمار وبلاگ
تعداد بازدید : 1441775
تعداد نوشته ها : 878
تعداد نظرات : 1097

Rss
طراح قالب
موسسه تبیان

 

به نام خدا

 

از خدا می خواهم آنچه را که شایسته ی توست به تو هدیه بدهد ،

نه آنچه را که آرزو داری !

زیرا گاهی  آرزوهای تو کوچک است و شایستگی تو بسیار !

دسته ها : دو سه خطی ها
سه شنبه 3 9 1388

 

 

     به نام نامی دوست ، که آفرینش همه زنده به اوست.

فرق است بین دوست داشتن و داشتن دوست

دوست داشتن، امری لحظه ای است

ولی داشتن دوست

استمرار لحظه های دوست داشتن است.

                            "دکتر شریعتی"

دسته ها : دو سه خطی ها
دوشنبه 2 9 1388

                        یا رحمن یا رحیم

 

محبت را غایت نیست ، از بهر آن که محبوب را نهایت نیست.

                                                        "عطار"

از بقراط  پرسیدند: فرق فلاسفه وریاضی دان ها چیست؟

گفت : ریاضی دان ها سعی می کنند هر مساله ای را با کمک ریاضی حل کنند ولی فلاسفه چیز های حل شده را هم با کمک فلسفه به مساله تبدیل می کنند !

دسته ها : دو سه خطی ها
شنبه 30 8 1388

 

 


                 "یا من یخلق ما یشاء"

                    "ای آن که هر چه بخواهد می آفریند"

 

 تمام آرزوهای منی ،

                                   کاش...! 

     یکی از آرزو های

                                     تو بودم!

                                                       "شفیعی کدکنی" 

شب تاریکم از چشم تو روشن

 

خزان چشمم از روی تو گلشن

 

"تمام آرزوهای منی "  تو

 

تمام آرزوهای توام من ؟

                                                 "علیرضاخلیفه زاده" 

 

دسته ها : شعر - دو سه خطی ها
دوشنبه 18 8 1388

 

 

                  یا نعم الحبیب

 

از شیرینی عشق که،

لذتی نبردی!

قلبم را در سرکه می گذارم

تا سالها بعد،

از ترشی خاطره ها لذت ببری!!!

                    "میلاد تهرانی"

دسته ها : دو سه خطی ها
چهارشنبه 6 8 1388

 

 

                    یا بدیع السموات

 

در تمام این سالها

پشت دستت ضربدر می زدی

تا عشقمان در خاطرت بماند.

اما همیشه ،

پاک یادت می رفت !!!

                             "میلاد تهرانی"

دسته ها : دو سه خطی ها
چهارشنبه 6 8 1388

                      

                                   به نام حق

   

صب زود

وقتی که باد

توکوچه صداش میاد

می رم وفوری درو وا می کنم

داد میزنم:

آی نسیم سحری!

یه دل پاره دارم

چن می خری؟

                                  زنده یاد عمران صلاحی

 

دسته ها : دو سه خطی ها
شنبه 31 5 1388

           

  به نام زیبائی آفرین

 

ازتمام داشته هات خداروکم کن حالاچی داری؟

به تموم نداشته هات خدا رو اضافه کن حالاچی کم داری؟

 

دسته ها : دو سه خطی ها
چهارشنبه 24 4 1388
X