صفحه ها
دسته
....
يادياران قديمي نرود از دل تنگ...
سایت
آرشیو
آمار وبلاگ
تعداد بازدید : 1441774
تعداد نوشته ها : 878
تعداد نظرات : 1097

Rss
طراح قالب
موسسه تبیان

 

به نام خدا

 

وقتی  که به دنیا می آمدیم در گوشمان اذان می گفتند

و وقتی از دنیا می رویم بر جسممان نماز می خوانند.

چه کوتاه است عمرمان !

به فاصله ی یک اذان تا نماز.

 

دسته ها : دو سه خطی ها
سه شنبه 17 9 1388

 

 به نام خدا 

 

عشق وقتی باشد

 

پر پرواز مهیاست ، ولی

 

دل من مرداب است.

 

موج را

 

با دل مرداب

 

 چه کار ؟!

 

دسته ها : دو سه خطی ها
جمعه 13 9 1388

 

 

به نام خدا

 

سه چیز در زندگی هیچ گاه باز نمی گردد :

زمان ، کلمات و موقعیت ها.

سه چیز در زندگی هیچ گاه نباید از دست برود:

آرامش ، امید و صداقت.

سه چیز در زندگی هیچ گاه قطعی نیست:

رویاها ، موفقیت و شانس.

سه چیز در زندگی از با ارزش ترین ها است :

عشق ، اعتماد به نفس ودوستان.

 

دسته ها : دو سه خطی ها
چهارشنبه 11 9 1388

 

 

به نام خدا 

 

شادی راهدیه کن حتی به کسانی که آن را از تو گرفتند

عشق بورز به آن ها که دلت را شکستند

دعا کن برای آن ها که نفرینت کردند

درخت باش در غم تبرها

بهار شو وبخند!

که خدا هنوز آن بالاست.

 

دسته ها : دو سه خطی ها
سه شنبه 10 9 1388

 

الهی !

من اگر بد کنم ، تو را بنده ی خوب بسیار است.

تو اگر با من مدارا نکنی ،مرا خدای دیگر کجاست ؟

دسته ها : دو سه خطی ها
دوشنبه 9 9 1388

 

 به نام خدا

 

یادمان باشد ، فقط از خدا بخواهیم و

از خدا ، فقط خدا را بخواهیم.

 زیرا از خدا ، غیر خدا خواستن کم خواستن است.

 

دسته ها : دو سه خطی ها
يکشنبه 8 9 1388

 

                         یا ستار العیوب

 

شیخ اجل سعدی می گوید :

نزد یکی از مشایخ گله کردم که فلان کس به فساد من گواهی داده است.

او گفت :

به صلاحش خجل کن !

 

دسته ها : دو سه خطی ها
شنبه 7 9 1388

 

                      یا من لطفه ظاهر

 

در سحرگاه زیبای قربان

 دل را به قربانگاه عشق روانه کن

که تنها دل

لایق قربان کردن اوست.

دسته ها : دو سه خطی ها
شنبه 7 9 1388

 

             "لبیک اللهم لک لبیک"

خداوندا !

به حق این روز عرفه !

تو خود گره  بگشای از کارمان !

که گره گشایی دیگران گره به دل زدن است.

 

دسته ها : دو سه خطی ها
جمعه 6 9 1388

 

                                           " یا تبارک اسمه"

 

 شاعری مهمل گوی پیش دوستانش می گفت :

-  چون به خانه ی کعبه رسیدم ، دیوان شعر خود را برای تیمن و

 تبرک در حجر الاسود مالیدم!

دوستانش گفتند :

اگر در آب زمزم می مالیدی ، بهتر بود !

 

                                                                 "اندرونی تاریخ"

دسته ها : طنز - دو سه خطی ها
پنج شنبه 5 9 1388

 

به نام خدا

 

از خدا می خواهم آنچه را که شایسته ی توست به تو هدیه بدهد ،

نه آنچه را که آرزو داری !

زیرا گاهی  آرزوهای تو کوچک است و شایستگی تو بسیار !

دسته ها : دو سه خطی ها
سه شنبه 3 9 1388
X