لااله الا الله الملک الحق المبین
دوست خوبم سلام
امام حسین(ع)فرمودند:هرکس قرآن راختم کند،یک دعای مستجاب دارد.
یااباصالح(عج)
ظهورت راشنیدم عنقریب است
ولی قدری برای من عجیب است
زبس که دیر کردی درظهورت
مرا قدری بعید از این قریب است
تمام لحظه هایم بی حضورت
پراز"عجل"پراز"امن یجیب"است
بیا ای ناخدای باخدایان
بیا دیگر زمانه نانجیب است
نه این تعیین تکلیف است،اما
بیا دلهای ما حسرت نصیب است
(امیرعلی مصدق)
اللهم صل علی محمدوآل محمدوعجل فرجهم واهلک اعدائهم
دوست خوبم سلام
عشق را از ماهی بیاموز که چه بی پایان آب را پر از بوسه های بی پاسخ می کند.
یا بقیه الله (عج)
الا ای عطر دین ما کجایی؟
شه خضرا نشین ما کجایی؟
مذاب کوره ی آهنگرانم
به یادت جمعه ها در جمکرانم
تو را احوال میپرسم ز مردم
چه در سهله، چه در کوفه، چه در قم
حبیبا! جانب احباب برگرد
رعیت هستم ای ارباب برگرد
ز هجرت مهدیا در کنج خانه
دعای ندبه می خوانم شبانه
شب و روز از فراقت بیقرارم
بیا مهدی، بیا مهدی ست کارم
(احمد عزیزی)
اللهم صل علی محمدوآل محمدوعجل الفرجهم واهلک اعدائهم
یا ارحم الراحمین
دوست خوبم سلام
چه عاشقانه وساده وزیبا گفتی:به من توکل کن ومن چه دیربه این باور
رسیدم،آن زمان که همه رهایم کردند تو بودی که دستم را گرفتی!
یا اباصالح المهدی(عج)
ای انتظارباران ! تا چند زیرچترهای خالی خود بنشینم وزیارت دریا بخوانم !
دلم گرفته است! از سرشب یاسین می خوانم، ازنفس صبح به تلاوت
تلمود می پردازم ، از دم غروب برگهای برنابا را ، ورق می زنم و
نام تو را می جویم!
موعود من ! تورا دوست دارم وچشم های سیاهت را می ستایم!
محبوب من ! گلهای شعرم را در برابرتو پرپر می کنم !
معشوق من ! همه ی نمازهایم را با نام تو آغاز می کنم !
بیا و از حلقوم مرغان ماهیخوار شب ، حنجره ی ظریف باران را رها
کن !
(احمد عزیزی)
اللهم صل علی محمد وآل محمدوعجل فرجهم واهلک اعدائهم
یاقاضی الحاجات
دوست خوبم سلام
آنچه انسان رابه مقصود می رساند،عزم واراده است،نه تمنا وآرزو.
"گوستاو فلوبر"
یااباصالح(عج)
معبود من برای تودرعاشقانه ترین شکل خوداشک می ریزم،
شب هادرواژه ی زیارت تو ذوب می شوم،روزهاباخاطره ی گام های
تواز حجم غربت خودعبور می کنم وباچشم های بارانی ام جاده ی بی
پایان اشک رانگاه می کنم.
دلم گرفته است! دلم مثل یک مدرسه در یک روز تعطیل گرفته
است،احساس می کنم از یک ارتفاع عظیم به دامنه ی یک واقعه ی
بزرگ سقوط می کنم،احساس می کنم چکمه هایم تا زانوی زمین بالا آمده
اند وپاهایم در غمناک ترین زاویه ی جهان حرکت می کنند.آه ! چقدر
بی تو بودن سخت است!چقدر بی مفهوم تو زیستن دردناک است،چقدر
گل های حیات،تشنه ی دیدار تواند،چقدر دست هایم به انتظار تو کلید
بیهوده بودن را جستجو می کند!
بی تو من سرگردان ترین واژه های جهان در جاده ی کلماتم!
بیا وچهره ی طلائی خورشید رابر آدمیان نمایان ساز !
(احمد عزیزی)
اللهم صل علی محمدوآل محمدوعجل فرجهم واهلک اعدائهم
یاذالجلال والاکرام
دوست گلم سلام
بهترین چیز رسیدن به نگاهی است که از حادثه ی عشق تر است.
یابقیه الله(عج)
آه،ای انتظارمعصوم!تاکی درسایه ی دیوارها ودرپناه فواره ها بایستم و
نیامدن تو راتماشاکنم!چه اندازه به تمنای توپرده ها راکنارکشم وفانوس فرومرده ی نگاهم رابرسقف بی پنجره ی یاس آویزان کنم!آخرتاکی بربوم آرزوهای خودتصویرانتظارتورابکشم وثانیه ی مقدس دیدارت را از ساعت های رهگذر بپرسم؟
کجائی ای حامی گنجشکهای گرسنه!
ای دوستدارکودکان وکبوتران!
ای پشت وپناه ناودان ها!
ای تکیه گاه شیروانی ها !
به چشم هایم نگاه کن!زائر زاری تواند،به دست هایم بنگر!قلب زخمی شقایق ها درفراق توست!کبوتر دلم برای پشت بام تو له له می زند.
صبح هاوقتی بادست های مهربان توسجاده را پهن می کنم روءیای روءیت تو می بینم،ظهرها وقتی لک لک هابرسپیدارها اذان می گویند باران عشق تو بر دلم می گیرد،عصرها دستم رابرقناری مظطرب قلبم می گذارم وبرای تو"والعصر"می خوانم!
(احمد عزیزی)
اللهم صل علی محمدوآل محمدوعجل فرجهم واهلک اعدائهم
یارب العالمین
دوست خوبم سلام
ماه رمضان آمد ومهمان خدائیم
بالطف خداهردم مشمول عطائیم
درحمدوثنای حق هرچندبکوشیم
دروقت دعا ای دوست محتاج دعائیم
حلول ماه مبارک رمضان برهمه ی شماعزیزان مبارک
از همه ی دوستان گلم التماس دعا دارم.
یااباصالح(عج)مددی مولا
صدا آمد که می آید...
کسی از جاده ی فردا،
کسی چون ابر بخشنده،
سخاوتمندچون دریا،
صدا آمد که می آید...
دلیل تابش خورشید،
شمیم بارش باران،
امید هر دل نومید...
اللهم صل علی محمدوآل محمدوعجل فرجهم واهلک اعدائهم
هو الباطن
دوست خوبم سلام
یاد تو همیشه مرا به یاد فردا می اندازد. فردا با همه ی خورشید هایش و آسمانی که آبی آبی است بی هیچ لکه ی ابری.
یا اباصالح المهدی(عج)ادرکنی
جویند همه هلال ماه و من ابرویت
گیرند همه روزه و من گیسویت
از جمله این دوازده ماه تمام
یک ماه مبارک است آن هم رویت
سلامتی و ظهور یوسف زهرا(س) صلوات
لااله الاالله الملک الحق المبین
دوست خوبم سلام
آدمی که دلش به وسعت دریاست توی مشکلات کوچک غرق نمی شود.
یااباصالح المهدی(عج)
از وقتی شنیدم که محبوبم در همین هوا تنفس می کند ودر بین مردم زندگی می کند و وقتی می آید همه می گویند ما قبل از این او را دیدیم. به همه سلام می کنم، شاید جوابی هرچند ناشناس از کسی بشنوم.
زبس که پرده ی عصیان گرفته چشمم را
تودر کنار منی من تو را نمی بینم
اللهم صل علی محمدوآل محمدوعجل فرجهم واهلک اعدائهم
یاحی یاقیوم
دوست خوبم سلام
یادت باشه دنیا گرده هر وقت احساس کردی آخرشه،شایدنقطه ی شروع باشه!
یامهدی(عج)ادرکنی
بهرظهور امروز هم روز بدی نیست
ای تک سوار جاده های رو به فردا
غربت آن نیست که تنها باشی
غرق در غصه وغمها باشی
غربت آن است که چون قطره ی آب
تشنه ی دیدن دریا باشی
اللهم صل علی محمدوآل محمدوعجل فرجهم واهلک اعدائهم
یاارحم الراحمین
دوست خوبم سلام
خدایابه من کمک کن که وقتی می خواهم درباره ی راه رفتن کسی قضاوت کنم کمی باکفشهای او راه بروم.
یابقیه الله(عج)
صبابرعاشقان کشته جان آر
زخاک مقدم دلبر نشان آر
صباعطرنگار من بیاور
زیوسف بوی پیراهن بیاور
صباخاک ره دلبرکدام است؟
به شوق یارپا از سر کدام است؟
ز نو جان محبان در غل آمد
ز خاک جمکران بوی گل آمد
صباجانی بیاور در گل ما
هوای جمکران دارد دل ما
به من از جمکران آور پیامی
ببر از ما به نزد یار نامی
دلا از منجی عالم امان خواه
لقای مهدی صاحب زمان خواه
الا ای وامدار جام و شیشه
به ابن عسکری رو کن همیشه
رخش آیینه وحسنش جهانتاب
جمالش خضرعهد و قطب اقطاب
برو صوفی چه جای ننگ ونام است
که با مهدی دگر حجت تمام است
که بالاتر بود از حجت حق؟
ولایت در کف مهدی است مطلق
(احمد عزیزی)
اللهم صل علی محمد وآل محمد وعجل فرجهم واهلک اعدائهم
یاقاضی الحاجات
دوست خوبم سلام
یک نسیم سراسیمه بفرست
قاصدک های بغض مرا منتشر کن
یا اباصالح(عج)
ای پادشاه جم بیا ! وی قبله ی اعظم بیا ! ای صاحب خاتم بیا !
ای منجی عالم بیا ! ای وارث آدم بیا ! ای زاده ی خیرالبشر !
ای یا رغایب از نظر ! مهدی(عج) بیا ! مهدی(عج) بیا !
(احمد عزیزی)
اللهم صل علی محمدوآل محمدوعجل فرجهم واهلک اعدائهم