صفحه ها
دسته
....
يادياران قديمي نرود از دل تنگ...
سایت
آرشیو
آمار وبلاگ
تعداد بازدید : 1441772
تعداد نوشته ها : 878
تعداد نظرات : 1097

Rss
طراح قالب
موسسه تبیان

 

به نام خدا

 

آن چنان استانداردهای جهانی

در این عشق رعایت شده

که دیروزقلبم...

گواهینامه ی ایزو 250000 گرفت !

                                        " میلاد تهرانی "

 

 

دسته ها : دو سه خطی ها
پنج شنبه 26 9 1388

 

به نام خدا

 

گفتم : خسته ام.

گفت : از رحمت خدا نا امید نشوید.  زمر /53

گفتم : کسی نمی دونه تو دلم چی می گذره.

گفت : خدا حائل است میان انسان و قلبش.    انفال / 26

گفتم : هیچ کسی رو ندارم.

گفت : ما از رگ گردن به انسان نزدیک تریم. ق / 16

گفتم : ولی انگار اصلا منو فراموش کردی !

گفت : مرا یاد کنید ، تا شما را یاد کنم.  بقره / 152

 

دسته ها : دو سه خطی ها
چهارشنبه 25 9 1388

 

به نام خدا

 

خداوندا !

دستانم خالی اند و دلم غرق در آرزوها .

یا به قدرت بی کرانت دستانم را توانا گردان !

یا دلم را از آرزوها ی دست نیافتنی خالی کن.

 

چهارشنبه 25 9 1388

 

به نام خدا

 

تو مهربان من !

         سکوت را پر از ترانه کن.

                                که تا سکوت می کنی

من ابتدای فصل انجماد می شوم.

                                                "انوش خلیلی"

 

دسته ها : شعر - دو سه خطی ها
سه شنبه 24 9 1388

 

به نام خدا

 

شاید که من و تو زاده ی غم هستیم

خط خورده ی تقویم دو عالم هستیم

حق دل ما نیست که شیطان بشود

خیر سرمان ، بچه ی آدم هستیم !

 

دسته ها : شعر - دو سه خطی ها
يکشنبه 22 9 1388

 

 به نام خدا

 

وقتی چشم امیدتان به خدا باشد

هیچ چیز آن قدر عجیب نیست که راست نباشد!

هیچ چیز آن قدر عجیب نیست که پیش نیاید!

هیچ چیز آن قدر عجیبب نیست که دیر نپاید !

 

دسته ها : دو سه خطی ها
يکشنبه 22 9 1388

 

 به نام خدا

 

 گفتی که : 

 - " چو خورشید زنم،

 سوی تو پر ،

 چون ماه ، شبی می کشم 

 از پنجره سر ! " -

 افسوس ،

که خورشید شدی تنگ غروب !

 اندوه ،

که مهتاب شدی ، 

 وقت سحر !  

                           

                                                                    "فریدون مشیری " 

 

دسته ها : شعر - دو سه خطی ها
يکشنبه 22 9 1388

 

 

به نام خدا

 

در شبان غم تنهایی خویش

 

عابر چشم سخنگوی توام

 

من در این تاریکی !

 

من در این تیره شب جان فرسا

 

زائر ظلمت گیسوی توام !

 

                                                               "حمید مصدق"

دسته ها : شعر - دو سه خطی ها
جمعه 20 9 1388

 

 

 

به نام خدا 

 

یک کاغذ سفید رو هر چقدر هم که سفید و تمییز باشه ،

کسی قاب نمی گیره !

برای موندگار شدن ، باید حرفی برای گفتن داشت !

 

دسته ها : دو سه خطی ها
جمعه 20 9 1388

 

به نام خدا

 

 ...چه ابلهانه است اگر فکر کنم دوستم داری !

 

 و ابلهانه تر این که :

 

 فکر کنی دوستت دارم ! 

 

ولی...

 

خوش به حال کسی که دوستش داری ! 

 

 

 

دسته ها : دو سه خطی ها
چهارشنبه 18 9 1388

 

به نام خدا

 

وقتی  که به دنیا می آمدیم در گوشمان اذان می گفتند

و وقتی از دنیا می رویم بر جسممان نماز می خوانند.

چه کوتاه است عمرمان !

به فاصله ی یک اذان تا نماز.

 

دسته ها : دو سه خطی ها
سه شنبه 17 9 1388
X