به نام خدا
آن چنان استانداردهای جهانی
در این عشق رعایت شده
که دیروزقلبم...
گواهینامه ی ایزو 250000 گرفت !
" میلاد تهرانی "
به نام خدا
گفتم : خسته ام.
گفت : از رحمت خدا نا امید نشوید. زمر /53
گفتم : کسی نمی دونه تو دلم چی می گذره.
گفت : خدا حائل است میان انسان و قلبش. انفال / 26
گفتم : هیچ کسی رو ندارم.
گفت : ما از رگ گردن به انسان نزدیک تریم. ق / 16
گفتم : ولی انگار اصلا منو فراموش کردی !
گفت : مرا یاد کنید ، تا شما را یاد کنم. بقره / 152
به نام خدا
خداوندا !
دستانم خالی اند و دلم غرق در آرزوها .
یا به قدرت بی کرانت دستانم را توانا گردان !
یا دلم را از آرزوها ی دست نیافتنی خالی کن.
به نام خدا
تو مهربان من !
سکوت را پر از ترانه کن.
که تا سکوت می کنی
من ابتدای فصل انجماد می شوم.
"انوش خلیلی"
به نام خدا
شاید که من و تو زاده ی غم هستیم
خط خورده ی تقویم دو عالم هستیم
حق دل ما نیست که شیطان بشود
خیر سرمان ، بچه ی آدم هستیم !
به نام خدا
وقتی چشم امیدتان به خدا باشد
هیچ چیز آن قدر عجیب نیست که راست نباشد!
هیچ چیز آن قدر عجیب نیست که پیش نیاید!
هیچ چیز آن قدر عجیبب نیست که دیر نپاید !
به نام خدا
گفتی که :
- " چو خورشید زنم،
سوی تو پر ،
چون ماه ، شبی می کشم
از پنجره سر ! " -
افسوس ،
که خورشید شدی تنگ غروب !
اندوه ،
که مهتاب شدی ،
وقت سحر !
"فریدون مشیری "
به نام خدا
در شبان غم تنهایی خویش
عابر چشم سخنگوی توام
من در این تاریکی !
من در این تیره شب جان فرسا
زائر ظلمت گیسوی توام !
"حمید مصدق"
به نام خدا
یک کاغذ سفید رو هر چقدر هم که سفید و تمییز باشه ،
کسی قاب نمی گیره !
برای موندگار شدن ، باید حرفی برای گفتن داشت !
به نام خدا
...چه ابلهانه است اگر فکر کنم دوستم داری !
و ابلهانه تر این که :
فکر کنی دوستت دارم !
ولی...
خوش به حال کسی که دوستش داری !
به نام خدا
وقتی که به دنیا می آمدیم در گوشمان اذان می گفتند
و وقتی از دنیا می رویم بر جسممان نماز می خوانند.
چه کوتاه است عمرمان !
به فاصله ی یک اذان تا نماز.