یارب العالمین
دوست خوبم سلام
دل را برای آمدنت فرش کرده ام
بشتاب ای امید دل بی قرار من
یافارس الحجاز"عج"ادرکنی
خون شد دل و مهرت از دل نرود
گر سر رودم ، شور تو از سر نرود
خوکرده کبوتری است بر بام تو دل
با سنگ جفا به جای دیگر نرود
" محمد حسین بهجتی"
اللهم صل علی محمدوآل محمد وعجل فرجهم واهلک اعدائهم
یاکریم ویا قدیر
دوست خوبم سلام
در انتظارمانده ام...آقا!چه می شود
درکوچه های شهربپیچد صدای تو؟
یااباصالح(عج)
یارب آن یوسف گمگشته به من باز رسان
تاطرب خانه کنی بیت حزن باز رسان
ای خدایی که به یعقوب رساندی یوسف
این زمان یوسف من نیز به من باز رسان
رونقی بی گل خندان به چمن باز نماند
"یارب آن نوگل خندان به چمن باز رسان"
ازغم غربتش آزرده خدایا مپسند
آن سفرکرده ی ما رابه وطن باز رسان
"شهریار"
اللهم صل علی محمدوآل محمدوعجل فرجهم واهلک اعدائهم
لااله الا الله الملک الحق المبین
دوست خوبم سلام
آه ای بهترین پیام خدا،همدم لحظه های تنهائی
دیدنت آرزوی دیرین است،آه...زیبا گل تماشائی!
یا صاحب الزمان"عج"ادرکنی
این هفته هم گذشت تو اما نیامدی
خورشید خانواده ی زهرا نیامدی
از جاده ی همیشه ی چشم انتظارها
ای آخرین مسافر دنیا نیامدی
صبحی کنار جاده تو را منتظر شدیم
"آمد غروب،رفت وتوآقا نیامدی"
امروزمان که رفت چه خاکی به سر کنیم؟
آقای من ! اگر زد وفردا نیامدی
غیبت بهانه ای است که پاکیزه تر شویم
تا روبرویمان نشدی ، تا نیامدی!
"علی اکبر لطیفیان"
اللهم صل علی محمد وآل محمد وعجل فرجهم واهلک اعدائهم
یاحی یاقیوم
دوستان خوبم سلام
من کمتر از آنم که بگویم :شتاب کن!
خود،صاحب زمانی ودانی زمان خویش
من برگشتم از یک سفرمقدس وروحانی،نمی دونین شب های عزیز قدر
در جوارحرم مطهرحضرت معصومه(س)وجمکران بودن چه صفا
ومعنویتی داره جای همه ی شما دوستان گلم خالی بود به یادهمه بودم و
براتون دعا کردم انشاءالله نصیب شما هم بشه.
یااباصالح(عج)
در ذهن قفس اسیر بی بال و پریم
در حسرت دیدنت ببین ، خون جگریم
ای معنی انتظار ، مفهوم حضور
هر جمعه به جمعه ما تو را منتظریم
" حسین عبدی "
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم و اهلک اعدائهم
یاحی یاقیوم
دوست خوبم سلام
اعتماد به خداوند،نردبان به سوی هر بلندائی است.
"امام جواد(ع)"
یا ابا صالح المهدی(عج)ادرکنی
مث یک پنجره ی روبه نسیم دلامون پره ازعشق وانتظار
انتظاری که پراز شکفتنه پره از خاطره های بی شمار
نفسامون بوی خوب یاس می ده چشما مثل نرگسای بی قرار
معنی وجود ما یک کلمه است انتظار و انتظار و انتظار
می دونم می رسه یکروز شگفت میاد اون که معنی روشنیاس
روزی که قشنگترین روز خداست روزی که بزرگترین روزخداست
می رسه تاقصه ها تازه بشه همه چی دوباره اندازه بشه
حتی از توخواب ما زشتی بره هرچی خوبیه پرآوازه بشه
می رسه منجی ما بدون شک اون که معنی شکوفا شدنه
(کامران شرف شاهی)
اللهم صل علی محمدوآل محمدوعجل فرجهم واهلک اعدائهم
یاارحم الراحمین
دوست خوبم سلام
امشب دلم از آمدنت سرشار است
فانوس به دست کوچه ی دیدار است
آن گونه تورا در انتظارم که اگر
یک چشم بخوابد آن یکی بیدار است
یابقیه الله(عج)
تو،خط پایان شبی!تو،نقطه ی شروع روز!
تو،حاضری!تو،غایبی!توئی همیشه وهنوز!
این روزا فصل آخره غیبت کبرای منه
آخ اگه تو یه روز بیای!آخ اگه بارون بزنه!
اون روزا آسمون دیگه توحسرت ستاره نیست
اومدن تو روشنه!این حرفا استعاره نیست
روزی که مشق انتظار به خط آخر برسه
مسافرشهرطلوع شبونه از در برسه
کوچه ها رو آب بپاشین ،باچشمایی که باز تره
راهی نمونده نازنین!این قدمای آخره
(سیدحسین متولیان)
اللهم صل علی محمدوآل محمدوعجل فرجهم واهلک اعدائهم
یاقاضی الحاجات
دوست خوبم سلام
دستی که برندارد از پا فتاده ای را
چون آستین خالی است،بیکارتا به گردن
(میرزا جلال)
یااباصالح المهدی(عج) ادرکنی
تداوم عبور سبز،مسافرغزل سوار
عنایتی کن وبیا به شعرمن قدم بذار
بذارکه تا پا بذارم به خلوت حضور تو
بذارکه محو تو بشم به لحظه ی ظهور تو
تنها آقاتومی تونی درد ما رو دوا کنی
باشاi کلید عاطفه، قفل دلا رو وا کنی
تکیه بزن به کعبه تا سیصدوسیزده آشنا
سوار ابرا بشن وبیان به پابوس شما
"محمد علی جعفریان"
اللهم صل علی محمدوآل محمدوعجل فرجهم واهلک اعدائهم
یاذالجلال والاکرام
دوست خوبم سلام
نشان منافق سه چیز است:
سخن به دروغ می گوید
از وعده تخلف کند
درامانت خیانت کند.
"رسول اکرم(ص)"
یابقیه الله(عج)
ای تابش شمس وقمر،وی بارش عرفان بیا
ای آفتاب مشرقی!از مشرق ایمان بیا
مردیم از بی همدمی وز حسرت بیش وکمی
آه ای نسیم خرمی از کشور جانان بیا
یعقوب جان گریان تو حیرت زلیخاخوان تو
مصرملاحت آن توای یوسف کنعان بیا
چشم محبان خیره شد جان عزیزان تیره شد
ظلمت به عالم چیره شد خورشید نورافشان بیا
(احمدعزیزی)
اللهم صل علی محمدوآل محمدوعجل فرجهم واهلک اعدائهم
یارب العالمین
دوست خوبم سلام
یادمان باشد،فقط از خدا بخواهیم واز خدا،فقط خدا را بخواهیم،
زیرا از خدا،غیر خدا خواستن کم خواستن است.
یا ابا صالح(عج)
به شیرینی این روز های عزیز
که زمین وآسمان رحمت می بارند برسر زمان .
مارا ببخش!
اگر خودمان را به خواب زده ایم،
اگربعضی وقتها فراموشمان می شود که:
تو حاضری و ما غایب !
خلاصه امام زمان (عج) دوستت داریم
اسم این دوست داشتن را هر چه می خواهی بگذار
دعا می کنیم ، دعایمان کن!
دعا کن که این دل بی قرار ما هم با دیدن جمال نورانیت روشن گردد.
آمین یا رب العالمین
اللهم صل علی محمد وآل محمدوعجل فرجهم واهلک اعدائهم
هوالعلی العظیم
دوست خوبم سلام
امام صادق(ع)فرمودند:
"چون مومن به دیداربرادرمومنش رودوبا او دست بدهدخداوندمتعال یک صد رحمت را میان دوانگشت شست آنها نازل می کند."
یافارس الحجاز(عج)ادرکنی
برای آمدنت انتظار،کافی نیست
دعا واشک ودل بی قرار،کافی نیست
خودت دعا بکن ای نازنین که برگردی
دعای این همه شب زنده دار،کافی نیست
اللهم صل علی محمدوآل محمدوعجل فرجهم واهلک اعدائهم
لااله الا الله الملک الحق المبین
دوست خوبم سلام
امام حسین(ع)فرمودند:هرکس قرآن راختم کند،یک دعای مستجاب دارد.
یااباصالح(عج)
ظهورت راشنیدم عنقریب است
ولی قدری برای من عجیب است
زبس که دیر کردی درظهورت
مرا قدری بعید از این قریب است
تمام لحظه هایم بی حضورت
پراز"عجل"پراز"امن یجیب"است
بیا ای ناخدای باخدایان
بیا دیگر زمانه نانجیب است
نه این تعیین تکلیف است،اما
بیا دلهای ما حسرت نصیب است
(امیرعلی مصدق)
اللهم صل علی محمدوآل محمدوعجل فرجهم واهلک اعدائهم