اول خدا
این بد که به ما کنند ، با کس نکنند
بر گل ستمی رود ، که با خس نکنند
گویند : جواب ابلهان خاموشی است
خاموش شدیم و ابلهان بس نکنند
به نام خدا
می نشینی در کنارم
چون بهار...
در شبان بی دعا پژمرده ام
ای همه رحمت
کمی بر من ببار !
به نام خدا
اسپانیایی ها می گن :
عشق ساکته اما اگه حرف بزنه از هر صدایی بلندتره !
ایتالیایی ها می گن :
عشق یعنی : ترس از دست دادن تو!
ایرانی ها چی ؟!
می گن : عشق سوء تفاهمی بین دو نفره که با یه ببخشید تموم می شه !
به نام خدا
روزگاری بود که
بر چسب هایی روی قلب ها می دیدم اما ...
معنایشان را نمی فهمیدم.
دارم فکر می کنم...
شاید عشق هم تاریخ مصرف دارد !
" میلاد تهرانی "
به نام خدا
تقدیر خدا هبوط آدم بود و حوا
چیدن سیب ، بهانه اش
گاه با خود می گویم :
اگر آدم به جای سیب ، انار هم می چید
هبوط می کرد ؟!
به نام خدا
من ندانم که کی ام ؟!
من فقط می دانم
که تویی
شاه بیت غزل زندگی ام !
" حمید مصدق "
به نام خدا
حسین "ع" بیش از آب تشنه ی لبیک بود
افسوس که !
به جای افکارش ، زخم های تنش را نشانمان دادند
و تشنگی را بزرگترین دردش نامیدند.
"دکتر شریعتی"
به نام خدا
هنوز هم نمی دانم
آیا هرسال که می گذرد
یک سال به عمرم اضافه می شود
یا...از آن کم ؟!
به نام خدا
فرار بی فایده است
تو را در صحنه ی جرم دیده اند
قلبم بی وقفه
نامت را فریاد می زند.
" میلاد تهرانی"
به نام خدا
اگر بخواهیم تمام شادمانی هایی را که خداوند به ما
ارزانی داشته شکر گذار باشیم ،
دیگر زمانی برای گله گذاری نخواهیم داشت.
به نام خدا
آن چنان استانداردهای جهانی
در این عشق رعایت شده
که دیروزقلبم...
گواهینامه ی ایزو 250000 گرفت !
" میلاد تهرانی "