یاارحم الراحمین
دوست خوبم سلام
می پرد پلک اهورایی تندیس ظهور
غایب حاضر من!کی زسفرمی آیی؟
یااباصالح المهدی(عج)ادرکنی
مهمان نگاهم شو،دریک شب رویایی
بگشای به روی من،یک پنجره زیبایی
فانوس نگاهم را آویخته ام بر در
من منتظرم زیرا،گفتند:"تو می آیی"
بی تاب تر از موجم،بی خواب تر از دریا
من مانده ام ویادت با یک شب یلدایی
تا عابر چشمانت،ره گم نکند در شب
بر کوچه بتابان نور، ای ماه تماشایی
از پهنه ی چشمانت،موج آمد ودل را برد
آری شده ام اینک...دریایی دریایی
تو رفتی و با لیلی،همراه شدی در عشق
من مانده ام مجنون،با یک دل صحرایی
"هادی میرزا نژادموحد"
اللهم صل علی محمدوآل محمدوعجل فرجهم واهلک اعدائهم
یاقاضی الحاجات
دوست خوبم سلام
از سمت تاریک زمان می آیی ای عشق!
سوی زمین از آسمان می آیی ای عشق!
یاابا صالح"عج" مددی مولا
در آسمان یاد تو، دلها کبوترند
بی وقفه،هرتپش،به هوای تو می پرند
ای جاری ندیدنی،ای عطر سبز باغ
گل ها هم از تو خاطره هایی معطرند
ای بارش همیشگی، ای ابر بی زوال
از التفات توست اگر ابرها ترند
صبحی که سر بر آوری از مشرق ظهور
این ابرهای خشک،به دست تو پرپرند
شب را به یک اشاره ی خود تار و مار کن
ای آن که چشم های تو خورشید گسترند
"حسین عبدی"
اللهم صل علی محمدوآل محمدوعجل فرجهم واهلک اعدائهم
یاذالجلال والاکرام
دوست خوبم سلام
یکی از همین روزها ناگهان
تو می آئی از نور، از آسمان
یاابا صالح"عج"
امروز آقا بی تو جور دیگری بود
حتی نگاه یاسها،نیلوفری بود
خورشید مثل پنج شنبه پا نمی شد
انگار بین رختخوابش بستری بود
برشانه های شمع ها در اول صبح
تابوت یک پروانه ی خاکستری بود
وضعیت آب و هوا مثل همیشه
مثل هوای جمعه ی پشت سری بود
در چشمهایم التماس آخرینم
مارابه سمت"چشمهایت می بری"بود
"علی اکبر لطیفیان"
اللهم صل علی محمدوآل محمدوعجل فرجهم واهلک اعدائهم
یارب العالمین
دوست خوبم سلام
می آید آن کسی که هزاران هزار دل
درانتظاربوسه ی گرم نگاه اوست
یااباصالح المهدی"عج"
می شود پنجره ها باز اگر برگردی
وزمین غرقه ی آواز اگربرگردی!
باغ،باز آمدنت رابه همه می گوید
آه ،ای سرو سرافراز اگربرگردی!
باز می گردد آخربه زمین سرسبزی
می تپد قلب زمان باز اگر برگردی!
رخت می بندد از این آینه تاریکی ها
روشنی می شود آغاز اگر برگردی!
با تو این پنجره ی ابری من خواهد دید
آسمانی پر پرواز اگربر گردی!
پیش چشمان تو ای آینه رو،اشعارم
باز هم می کند اعجاز اگر برگردی!
"مرتضی کردی"
اللهم صل علی محمدوآل محمدوعجل فرجهم واهلک اعدائهم
یاسیدالسادات
دوست خوبم سلام
درون چشمه ی چشمت،هزارخورشید است
بیا،که بی تو،دل آفتاب می گیرد
یااباصالح"عج"
تمام عمر بی لبخند؟... سخت است
به لبخند خودت سوگند ،سخت است
برای دیدنت تا جمعه ی بعد
تحمل می کنم هرچند ،سخت است
***
به مهر این وآن عادت ندارم
به حرف دیگران عادت ندارم
به سایه سارامنی در شب زخم
به غیرجمکران عادت ندارم
"سیدحبیب نظاری"
اللهم صل علی محمدوآل محمدوعجل فرجهم واهلک اعدائهم
لااله الاالله الملک الحق المبین
دوست گلم سلام
می خواهم آری خوب باشم،خوب تر،برگرد
این را نمی خواهی تو،خوب من!مگر،برگرد
یا ابا صالح "عج"مددی مولا جان
دلم در سینه مالامال درد است
زهجر روی تو دلگیر وسرد است
تمام جمعه ها یابن الحسن گوست
دلم در انتظار راد مرد است
***
دلم آدینه ها دل تنگ مولاست
اسیر کوله بار رنج وغم هاست
تمام جمعه ها در انتظارش
غریب وخسته وبی یار وتنهاست
روح الله گایینی
اللهم صل علی محمد وآل محمدوعجل فرجهم واهلک اعدائهم
یاحی یاقیوم
دوست خوبم سلام
پرده نشین وهمه جا ناظری
غایبی ودر همه جا حاضری
یابقیه الله(عج)
خورشید که سینه چاک نورت باشد
تندیس درخشش حضورت باشد
مردیم زبس آه کشیدیم ای کاش
این جمعه دگر روز ظهورت باشد
"سیدمحمدبابامیری"
***
زهجر تو شدم حیران ونالان
شبیه مرغ پر بسته به زندان
ندارم طاقت هجران ودوری
شده پر چوب خط جمعه هامان
"روح الله گایینی"
اللهم صل علی محمدوآل محمدوعجل فرجهم واهلک اعدائهم
یا ارحم الراحمین
دوست گلم سلام
در زمین عشقی نیست که زمینت نزند آسمان را دریاب!
یا ابا صالح(عج)
درسال های ممتد مصلوب بودن
عیسی نداردچاره جز ایوب بودن
ما هم که از نسل سپیداران نبردیم
میراث چندانی به غیر از چوب بودن
ای کاش ابری،کفتری،موجی بیاید
ای کاش مردی از تبار خوب بودن
مردی که از نسل غزل های نجیب است
درعین طوفان سینه گی محجوب بودن...
دردست ما این قلبهای منتظر،زرد
این چشمهای قرنها مرطوب بودن
"نغمه مستشارنظامی"
اللهم صل علی محمدوآل محمدوعجل فرجهم واهلک اعدائهم
یاقاضی الحاجات
دوست خوبم سلام
غم هجران توپژمرد دلم را،اما
گل امید،شکوفاست اگر باز آیی
یااباصالح"عج"
دل ما کویر تفته ؟ برگرد
خدا را!ای بهار رفته برگرد
تمام جمعه ها راصبر کردیم
اقلا جمعه ی این هفته برگرد
***
شروع قصه با برگشتن تو
کجا ما وکجا برگشتن تو؟
ولی نه،مانده از چشم انتظاری
فقط یک ندبه تا برگشتن تو
***
بیا تا چشم ما روشن بماند
جهان سرشار از لادن بماند
نمی خواهم دلی در حسرت تو
به قدر یک سر سوزن بماند
"سیدحبیب نظاری"
اللهم صل علی محمدوآل محمدوعجل فرجهم واهلک اعدائهم
یاذالجلال والاکرام
دوست گلم سلام
عیدرمضان آمد وماه رمضان رفت
صدشکر که این آمدوصدحیف که آن رفت
یااباصالح المهدی"عج"
آقاجون عیدتون مبارک جاتون خیلی خالیه! ای کاش که هرچه زودتر
می اومدین.
مولای من !
اصلا بگو این منتظر را دوست داری؟
آیا دلت از خستگی هایش خبر دارد؟
مهدی جان"عج"
تو که دردآشنای اهل دردی
توکه دست کسی را رد نکردی
بگوحالا که دلهامان شکسته است
دلت می آیدآیا برنگردی؟
"سیدحبیب نظاری"
اللهم صل علی محمدوآل محمد وعجل فرجهم واهلک اعدائهم
یارب العالمین
دوست خوبم سلام
دل را برای آمدنت فرش کرده ام
بشتاب ای امید دل بی قرار من
یافارس الحجاز"عج"ادرکنی
خون شد دل و مهرت از دل نرود
گر سر رودم ، شور تو از سر نرود
خوکرده کبوتری است بر بام تو دل
با سنگ جفا به جای دیگر نرود
" محمد حسین بهجتی"
اللهم صل علی محمدوآل محمد وعجل فرجهم واهلک اعدائهم