یاخیرالغافرین
دوست خوبم سلام
ما جمعه را به شوق تو تعطیل کرده ایم
ای روز بازگشت تو، آغاز عیدها
یا اباصالح(عج)
نشسته در دوچشم تو نگاه بی قرارمن
توای ستاره ی سحربیا،بمان کنارمن
دراین دیارغم فزا که جان به لب رسیده است
توای گره گشا بیا ، گره گشا زکار من
همین که گام می زنی به خلوت خیال من
سرشک شوق می چکد زچشم اشکبارمن
زمقدمت خداکند که ای سوار مشرقی
دراین غروب بی کسی ز ره رسد بهارمن
زلحظه ی هبوط من توخود گواه بوده ای
رسید از ولای تو شکوه اعتبار من
کنون نگاه مست تو که می برد قرار دل
بیا طبیب درد من،همیشه غمگسار من
واین غزل سروده را ز"شائقت" قبول کن
که تا مگر به سر رسد زمان انتظار من
اکبر حمیدی"شائق"
اللهم صل علی محمدوآل محمد وعجل فرجهم واهلک اعدائهم
لا اله الاالله الملک الحق المبین
سلام دوست خوبم
دستان دعایم به بلندای شما نیست
لطفی کن وبردارهمه فاصله ها را
یا اباصالح"عج"
هلا نگاه تو باران ترین باران ها
ببار بردل تبدار این بیابان ها
بگو که پنجره بر دوش تا کجا آخر
سکوت وصبرتو وپرسش خیابان ها
کنار جاده دلم سوخت مثل یک فانوس
در انتظارتو ای تک سوارمیدان ها
سکوت ساحلی این قبیله را بشکن
هلا عبور تو طوفان ترین طوفان ها
"حسن صادقی پناه"
اللهم صل علی محمد وآل محمدوعجل فرجهم واهلک اعدائهم
یاحی یاقیوم
دوست گلم سلام
پنهان مکن جمال خود از عاشقان خویش
خورشید را برای ظهور آفریده اند
یا ابا صالح"عج"
در ذهن قفس اسیر بی بال و پریمدر حسرت دیدنت ببین ، خون جگریم ای معنی انتظار ، مفهوم حضورهر جمعه به جمعه ما تو را منتظری " حسین عبدی "اللهم صل علی محمدوآل محمدوعجل فرجهم واهلک اعدائهم
یا ارحم الراحمین
سلام دوست خوبم
همسفر خورشید که باشی حتی غروب آغاز طلوعی دوباره است.
یا اباصالح"عج"
هرجا که جلوه ای زتو پیداست
چشمان من به کار تماشاست
ای صبح،ای صداقت سیال
مانندعشق ، نام تو زیباست
ای شاهد نماز تو مهتاب
هستی به عشق توست که پویاست
ای آفتاب صبح هدایت
شور وصال روی تو ما راست
ای شهسوار، تند گذشتی
اما هنوز گرد تو برجاست
تا از کدام راه بیایی
ما را نماز وقبله همان جاست
امروز رفت در غم دیروز
چشمانمان به جاده ی فرداست
هرجا که خیمه گاه تو برپاست
بی شک مقام عشق همان جاست.
"امیر حسین مدرس"
اللهم صل علی محمدوآل محمدوعجل فرجهم واهلک اعدائهم
یا قاضی الحاجات
دوست خوبم سلام
می توان با واژه های یک غزل
قصه ی عشق تو،عالم گیر کرد
یا ابا صالح"عج"
جمال عشق پیدا می شود وقتی تو می آیی
بساط عیش برپا می شود وقتی تو می آیی
نه تنها خاطر دلها شود آشفته از زلفت
چه غوغایی به دنیا می شود وقتی تو می آیی
در اینجا معنی بودن،معمایی است،اما خوب
معمایم چه معنا می شود وقتی تو می آیی
منم مجنون بی لیلا،در این شهر غریب ،اما
تمام شهر لیلا می شود وقتی تو می آیی
وبی تو زشت می ماند،به چشمم هر چه می آید
وزشتیها چه زیبا می شود وقتی تو می آیی
وبی تو گر چه مردابی عفن آلود می مانم
دلم همرنگ دریا می شود وقتی تو می آیی
دل من تنگ تر از غنچه ی باغ دهان توست
که با مهر رخت وا می شود وقتی تو می آیی
اگر چه تک درخت پیر پائیز گذر گاهم
بهار من شکوفا می شود وقتی تو می آیی
تمام آرزوهایم به پایت خاک شد،اما
سراپایم تمنا می شود وقتی تو می آیی
وحتی خواستم با تو نگویم راز دل،اما
دریغا مشت من وا می شود وقتی تو می آیی.
"ابوالفضل فیروزی"
اللهم صل علی محمد وآل محمدوعجل فرجهم واهلک اعدائهم
یا ذالجلال والاکرام
دوست خوبم سلام
آقا ترین!سکوت مرا غرق نور کن
ازسمت این خزان سترون عبور کن
یا فارس الحجاز(عج)ادرکنی
آیینه ها مشتاق دیدارند برگرد
چشم انتظارت مانده،بیدارند برگرد
وصلت شفا ومرهم دلهای زخمی
این قوم در هجر تو بیمارند، برگرد
این باغ ها در انتظار باغبان است
گلها همه محتاج تیمارند، برگرد
این سروها لبیک گویان نگاهت
در آزمونت فوق ایثارند، برگرد
از عشق تا عشق حجاب انتظارت
این عاشقان در پشت دیوارند،برگرد
گل می کند هر شاخه ی دل با حضورت
دلها به عشقت جمله سرشارند،برگرد
هرچشم بینی،در رهت چشم انتظاراست
چشم انتظاران تو بسیارند،برگرد
"عباس رسولی املشی"
اللهم صل علی محمدوآل محمدوعجل فرجهم واهلک اعدائهم
یارب العالمین
دوست خوبم سلام
دیگر قرار بی تو ماندن نیست ما را
کی می شود روشن به رویت چشم یاران؟
یا ابا صالح"عج"
ای پاسخ گرامی امن یجیب ها
تعجیل کن به خاطر ما ناشکیب ها
چشم جهان به چشمه ی دستان سبز توست
جاری شو از ورای فراز و نشیب ها
تکلیف انتقام شهیدان به دوش کیست؟
خون مسیح مانده به روی صلیب ها !
برخیز وبزم شب زدگان را به هم بزن
ای آشنا به ندبه و اشک غریب ها
تعجیل کن به خاطر صدها هزارچشم
ای پاسخ گرامی امن یجیب ها !
"نغمه مستشار نظامی"
اللهم صل علی محمدوآل محمدوعجل فرجهم واهلک اعدائهم
یاغافرالخطیئات
دوست خوبم سلام
این برگ سبز را که نشان ارادت استاز شاخه ی خیال برای تو چیده ام
یامولا یا صاحب الزمان"عج"
ای حضور عشق،ای نور کمال
معنی گلواژه های بی زوال
با تو می خوانیم شعر سبز نور
با تو می آییم تا اوج حضور
با تو یعنی:عشق،یعنی:آفتاب
آفتاب عشق، بر عالم بتاب
"نسترن قدرتی"
اللهم صل علی محمدوآل محمدوعجل فرجهم واهلک اعدائهم
لااله الله الملک الحق المبین
دوست خوبم سلام
نشسته در غروب روی اسب خسته اش
نظاره می کند گذشت روزگار را
یا ابا صالح(عج)
شد کار جهانیان فلج یا الله!
کی می رسد آخرین فرج یا الله؟
دنیاست در انتظار یک مصلح کل
"عجل لولیک الفرج یا الله!"
اللهم صل علی محمدوآل محمدوعجل فرجهم واهلک اعدائهم
یاحی یاقیوم
دوست خوبم سلام
وه !چه خوب است وقتی بیایی
وای...وقتی بیایی،چه عالی است!
یا اباصالح(عج)
بی تو جان آشنا ندارد هیچ
دردهامان دوا ندارد هیچ
کشتی محنت زمین جز تو
به خدا ناخدا ندارد هیچ
بی تو اینجا به زردی گلها
هیچکس اعتنا ندارد هیچ
بی تو دستان زخمی احساس
التماس دعا ندارد هیچ
باز گرد ای نجابت شرقی
"بی تو اینجا صفا ندارد هیچ"
"عباس نادری قطب الدینی"
اللهم صل علی محمدوآل محمدوعجل فرجهم واهلک اعدائهم
یاارحم الراحمین
دوست خوبم سلام
می پرد پلک اهورایی تندیس ظهور
غایب حاضر من!کی زسفرمی آیی؟
یااباصالح المهدی(عج)ادرکنی
مهمان نگاهم شو،دریک شب رویایی
بگشای به روی من،یک پنجره زیبایی
فانوس نگاهم را آویخته ام بر در
من منتظرم زیرا،گفتند:"تو می آیی"
بی تاب تر از موجم،بی خواب تر از دریا
من مانده ام ویادت با یک شب یلدایی
تا عابر چشمانت،ره گم نکند در شب
بر کوچه بتابان نور، ای ماه تماشایی
از پهنه ی چشمانت،موج آمد ودل را برد
آری شده ام اینک...دریایی دریایی
تو رفتی و با لیلی،همراه شدی در عشق
من مانده ام مجنون،با یک دل صحرایی
"هادی میرزا نژادموحد"
اللهم صل علی محمدوآل محمدوعجل فرجهم واهلک اعدائهم