• مشکی
  • سفید
  • سبز
  • آبی
  • قرمز
  • نارنجی
  • بنفش
  • طلایی
زن ریحانه آفرینش (بازدید: 9072)
جمعه 5/7/1387 - 12:0 -0 تشکر 60608
خانوما بریم ورزشگاه؟

به نام مهربان پروردگارم

سلام

 

همیشه یه سری مسائل هستن که هیچ رقمه برام قابل هضم نیستن... یکی از اون هزاران هزار!!این مسئله ی ممنوعیت ورود خانوما به ورزشگاه ه...!

به نظر من این یه ظلم علنی به خانم هاست....نمیدونم چجوری این حق از خانم ها گرفته میشه....میگن شرایط برای حضور خانم ها فراهم نیست...

منم قبول دارم...اما تا کی؟ تا ابد قراره همین بوده؟ این فرهنگ سازی، فرهنگ سازی که میگن چیه؟ کی قراره بسازه این فرهنگو؟!کِی قراره ساخته بشه این فرهنگ؟

اگه خانوما نرن ورزشگاه این فرهنگ ساخته میشه؟اصلا راهش اینه؟ چرا آقایون نمیذارن این فرهنگه ساخته بشه؟ 

اون دفعه که خانومای عضو تیم ملی رفتن ورزشگاه مگه چی شد؟ چه اتفاقی افتاد؟

خب آقایون رو راه ندن ورزشگاه ...بگن شرایط برای حضور اونا فراهم نیست...!!!!!!!

چرا خانوما باید محروم باشن؟ این همه میگن برید دنبال تفریح سالم...تماشای مسابقه ی فوتبال نه از پای تلویزیون بلکه از روی سکوهای ورزشگاه سالم نیست؟ پس چرا این حق رو بهمون نمیدن؟ چرا این فرهنگ رو نمیسازن؟ یه دختر خانوم ایرانی که فوتبال رو دوست داره...

نه عاشق چش و ابروی فلان بازیکنه و ازش بت ساخته و شب و روزش به پرستشش میگذره!! نه ....(از گفتن این تیکه معذورم!!) فوتبال رو دوست داره چون به نظرش یه ورزشه جذاب میاد....چرا حق رفتن به ورزشگاه رو نداریم؟ 

چرا جامعه ...آقایون...و شاید خود خانم ها...جوری رفتار میکنن که شرایط اینجوری باشه؟

این بی احترامی به خودمون نیست؟

یعنی اینقدر ظرفیت ها پایینه؟ این ظلم به خانم های ورزش دوست نیست؟ خانم ها باید چیکار کنن که شرایط فراهم شه؟!

خانم ها باید چیکار کنیم که این حق به ما هم داده بشه؟

به قول یکی از دوستان: میمانیییییییییم...!!!!

موید باشید

جانشین انجمن قرآن و عترت

anjoman.qoran@tebyan.org

بگذار سرنوشت هر راهي که ميخواهد برود،راه ه من جداست
بگذار اين ابرها تا ميتوانند ببارند.... چتر من خداست
 

----------------------------------------------------------------
مسئول انجمن خانواده و صندلي داغ
 
شنبه 20/7/1387 - 17:49 - 0 تشکر 64562

به نام مهربان پروردگارم

سلام

خب بعد از مدت ها اومدم تا این حرفمم بزنم
به حس غریب عزیزم
خواهرم فکر نمیکنی همین کاریکاتورهای شما توهین به شخصیت خانم هاست؟
زیر سوال بردن جنبه ی خانم هاست؟
درسته کاریکاتور برای بیان حقایق تلخ هست به این صورت
اما من عقیدم این هست که این کاریکاتوریست گرامی میتونست کاستی های آقایون رو به تصویر بکشه
رفتار زشت عده ای تماشاگر نما رو به تصویر بکشه
شاید تلنگری باشه براشون
اولین تصویر خیلی برام جالب بود
این همون حقیقت تلخی ه که ما خودمون رو کشتیم تو این تاپیک که بگیم و کسی نفهمید
اونم رفتار واقعا زشته بعضی از آقایون
که به هر طریقی و هر جایی دنبال ه .... هستند


micro
واقعا به نظرتون خنده دار بودند؟
خب مسلمه تا وقتیی به این مسائل بخندیم باید
بگیم بی خیال ورزشگاه...ما هم میخوایم فلان و فلان
اینا گریه داره
واقعا گریه داره
به خصوص مورد اول


*به خودمون بیایم*


جانشین انجمن قرآن و عترت

anjoman.qoran@tebyan.org

بگذار سرنوشت هر راهي که ميخواهد برود،راه ه من جداست
بگذار اين ابرها تا ميتوانند ببارند.... چتر من خداست
 

----------------------------------------------------------------
مسئول انجمن خانواده و صندلي داغ
 
دوشنبه 22/7/1387 - 9:20 - 0 تشکر 64893

با سلام  اگر اشتباه نکرده باشم خانمها می خواهند بروند ورزشگاه تا مثلا بازی استقلال و پیروزی را ببینند ولی چون می گویند جو ورزشگاه خراب است این کار عملی نیست سوال من این است اول شما باید ببینید اصلا چنین کاری جایز است یا نه تا آنجا که من می دانم علما معتقدند زن نباید به بدن مرد نامحرم نگاه کند و می دانیم که ورزشکاران با شورت ورزشی بازی می کنند نگاه کردن به این صحنه برای خانمها شرعا حرام است پس اگر کسی به این مساله دقت کند گمان نمی کنم بحثی پیش بیاید 

و بخاطر اینکه به آنها رحمت کند آفریدشان 

دوشنبه 22/7/1387 - 14:5 - 0 تشکر 64935

بدون شرح


شنبه 27/7/1387 - 22:41 - 0 تشکر 66056

بسم الله الرحمن الرحیم
ربنا ما خلقت هذا باطلا
*************************
سلام علیکم خدمت کلیه کاربران گرامی تبیان

 مشکل شرعی  دارد.

می دونید مسابقات بسکتبالی که خانم ها شرکت کردند براشون اشکال شرعی داشت.

اما اگه ورزشگاه بانوان رو می گید خب بنظرم باید مسئولین همون طور که آقایون حق که فوتبال ببینند و باقی ورزش ها 

پس راه حل من فرستادن نامه از طرف خود خانم ها به نماینده مجلس یا ریاست جمهوری جهت احداث ورزشگاهاهی مجهز جهت ورزش خانم ها .

* ورزش آقایون با خانم ها باید سوا از هم باشد*

موفق و موید

***************************

سایه رهبری پایدار

http://rahpoyvesal.blogfa.com
يکشنبه 28/7/1387 - 2:12 - 0 تشکر 66068

سلام

بحث متفاوتی مطرح شده

میگوید این ظلم علنی هست در جواب میگوییم چون اقایون رو هم نمی گذارند تا بازیهای خانمها رو ببینند پس در حق اقایون ظلم شده؟

اگه واقعا فوتبال رو دوست داری

خوب شما میتونید به ورزشگاههای مختص خانمها برید! چه لزومی داره حتما مثلا بازی اقایون رو ببینید ؟

يکشنبه 28/7/1387 - 8:3 - 0 تشکر 66073

من نمی خواستم به این پست پاسخ بدم ولی وقتی دیدم عزیزانی نظراتی دادند و از غیر شرعی بودن صحبت کردند باید بیان کنم که دولت ایران با غیر شرعی بودن مشکلی نداشته و اگر امنیت ورزشگاهها تضمین بشه همین فردا در ورزشگاهها به روی خانمها باز می شود ولی چون امنیت واقعا نیست فعلا امکانش نیست و نشدنی هم نیست همه چیز شدنیه .

نباید بگذاریم دین محدودیت به وجود بیارد ، ایرانیها انسانهایی روشن فکر هستند و برای همین بهترین دین و منطقی ترین رفتار رو دارند .

در پناه حق

يکشنبه 28/7/1387 - 18:13 - 0 تشکر 66188

من نمی دانم چرا جناب محسن خسرو دوست دارند دین را طوری نشان دهند که هیچ محدودیتی ایجاد نکند دینی که محدودیتی ایجاد نمی کند چه فایده دارد وقتی دین می گوید این کار را بکن و این کار را نکن محدودیت است چون انسان با محدودیت پیشرفت می کند انسان آزادی که به هیچ قید و بندی وابسته نیست انسان نیست هیچوقت محدودیت های دین به دین ضربه نمی زند در ضمن این خود دین است که محدودیت ایجاد کرده نه اینکه ما محدودیت را به نام دین القا کنیم مگر قانون محدودیت ایجاد نمی کند چرا با قانون خدا مخالفت می کنیم اما قانون غربیها را به راحتی می پذیریم 

و بخاطر اینکه به آنها رحمت کند آفریدشان 

جمعه 3/8/1387 - 22:59 - 0 تشکر 67199

به نام خدای مهربون

سلام

من امروز یه متنی رو خوندم... برام جالب بود! گفتم شما هم بخونین

*** 

پس از ارسال شكایت دخترانی كه برای دیدار سایپا - كروفچی به استادیوم رفته بودند و مسوولان انتظامی مانع ورودشان شدند، این روزها بحث در مورد چگونگی ورود دختران به استادیوم محل مناقشه جدیدی شده است. یكی از دخترانی كه آن روز به استادیوم رفته بود، از ارسال شكایت شان به AFC می گوید؛ «شكایت ما كمی دیر به AFC ارسال شد چون علاوه بر صداهای ضبط شده و CD تصویری كه داشتیم به بازتاب روزنامه ها هم احتیاج داشتیم. این شكایت ارسال شد و ما همچنان منتظر جواب مسوولان كنفدراسیون فوتبال آسیا هستیم.» این در حالی است كه كفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال هم در مقام پاسخگویی به این اتفاق برآمده و به خبرگزاری ایرنا گفته؛ «از لحاظ فدراسیون فوتبال ایران نیز حضور بانوان در ورزشگاه مانعی ندارد اما باید در بازی های بزرگ شرایط لازم برای حضور بانوان در ورزشگاه فراهم شود و به طور كلی از دید ما مشكلی برای ورود آنان وجود ندارد.» اما او راه برای برون رفت از فشارهای احتمالی از داخل را نیز باز گذاشته است. جایی گفته است؛ «تعهدی برای حضور زنان در ورزشگاه ها برای تماشای فوتبال به كنفدراسیون آسیا نداده ایم.»

البته كفاشیان درخصوص عدم تعهدش به AFC ادعا كرد؛ «این فقط یك توصیه از طرف AFC بوده تا موضوع را كمی پررنگ تر كنیم و ما هم در جواب گفته ایم در حد توان به توصیه آنها عمل خواهیم كرد.» و آخرین صحبت های كفاشیان در همشهری آنلاین هم كمی امیدوارانه تر به نظر می رسد؛ «حضور زنان در بازی های بزرگ فعلاً امكان پذیر نیست اما قول می دهیم برای بازی های كوچك تر تمام تلاش مان را بكنیم.» همچنین تلاش برای فراهم كردن شرایط حضور دختران دیگر موردی است كه كفاشیان به آن اشاره كرده است؛ «در ایران برای حضور بانوان در ورزشگاه آزادی طرح هایمان را به مسوولان ورزشگاه داده ایم و از آنها خواسته ایم با فراهم كردن تسهیلات برای خانواده ها، شرایط را فراهم كنند. تاكنون اجازه نداده ایم خانم های ایرانی به ورزشگاه آزادی بروند، مگر آنكه در بازی خاص میهمانان خارجی بیایند كه در آن صورت مكانی را برای آنها فراهم می كنیم،اما حضور در این ورزشگاه قانونی نشده است.»

برای بسیاری از دختران سوال مهم این است كه شرایط مد نظر كفاشیان چیست؟ كفاشیان تاكید كرده است؛ «در جایی كه امكانات مناسب نیست بانوان با استقرار مشكل دارند و تسهیلات مناسب از قبیل محل استقرار، ایاب و ذهاب، ورود و خروج و... برای آنها در نظر گرفته نشده و حضورشان مشكل ساز است.»

البته بسیاری از سالن های ورزشی هستند كه زنان می توانند در آنها حضور پیدا كنند مثل سالن های والیبال و بسكتبال كه قسمتی از جایگاه را زنان به خود اختصاص داده اند. با این تفاسیر ظاهراً تنها فوتبال است كه ورزش مردانه است و زن ها حق تماشای آن را ندارند. این در حالی است كه كفاشیان هنوز مصر است كه «حضور در این ورزشگاه ها برای زنان قانونی نشده است.»

مواظب خودتون و دلای پاكتون باشید

یا علی 

يکشنبه 5/8/1387 - 13:18 - 0 تشکر 67443

با سلام 

مطلبی  که از قول آقای کفاشیان نوشته شده بود اگر درست باشد مطلبی است که منافات با احکام اسلام دارد و گفتن ایشان مجوز این کار نمی شود

نگاه کردن زن به بدن مرد نامحرم حرام است چه در والیبال و چه بسکتبال و چه فوتبال اگر کسی به احکام اسلام اهمیت بدهد این مطلب را می داند و لازم به توضیح بیشتر نیست و من ندیدم هیچ کدام از مراجع چنین اجازه ای بدهند پس این بحث بحث کاملا نابجایی است چون موضوعی برای گفتگو باقی نمی ماند  

و بخاطر اینکه به آنها رحمت کند آفریدشان 

يکشنبه 5/8/1387 - 20:12 - 0 تشکر 67568

به نام خدای مهربون

سلام

جناب هادی تك.. نمیدونم واقعن چی بگم!

اما این جور ی كه شما میگید ینی ماها هر لحظه داریم گناه میكینیم...

چون تو تلویزیون كه همه ی اینا روزنده نشون میده... اون گناه نیست؟

ینی ما باید كلن هیچی نبینیم!؟

میمانیییییییییییم...

مواظب خودتون و دلای پاكتون باشید

یا علی 

برو به انجمن
انجمن فعال در هفته گذشته
مدیر فعال در هفته گذشته
آخرین مطالب
  • آلبوم تصاویر بازدید از کلیسای جلفای...
    آلبوم تصاویر بازدید اعضای انجمن نصف جهان از کلیسای جلفای اصفهان.
  • بازدید از زیباترین کلیسای جلفای اصفهان
    جمعی از کاربران انجمن نصف جهان، در روز 27 مردادماه با همکاری دفتر تبیان اصفهان، بازدیدی را از کلیسای وانک، به عمل آورده‌اند. این کلیسا، یکی از کلیساهای تاریخی اصفهان به شمار می‌رود.
  • اعضای انجمن در خانه شهید بهشتی
    خانه پدری آیت الله دکتر بهشتی در اصفهان، امروزه به نام موزه و خانه فرهنگ شهید نام‌گذاری شده است. اعضای انجمن نصف جهان، در بازدید دیگر خود، قدم به خانه شهید بهشتی گذاشته‌اند.
  • اطلاعیه برندگان جشنواره انجمن‌ها
    پس از دو ماه رقابت فشرده بین کاربران فعال انجمن‌ها، جشنواره تابستان 92 با برگزاری 5 مسابقه متنوع در تاریخ 15 مهرماه به پایان رسید و هم‌اینک، زمان اعلام برندگان نهایی این مسابقات فرارسیده است.
  • نصف جهانی‌ها در مقبره علامه مجلسی
    اعضای انجمن نصف جهان، در یك گردهمایی دیگر، از آرامگاه علامه مجلسی و میدان احیا شده‌ی امام علی (ع) اصفهان، بازدیدی را به عمل آوردند.