ادامه از پست قبلی (حسین طهوری)
اگه رییس جمهور بشی اولین کاری که میکنی ؟
واسه گرونی و تورم یه کاری می کنم.
چرا تو این انجمنها فعالیت میکنی ؟
باعث پیشرفتم میشه. هم کنار دوستام هستم و هم اطلاعات زیادی کسب می کنم. در یه بحث قرار می گیرم و خیلی چیزها یاد می گیرم.
چرا منو میخواستی خفه کنی ؟
من؟ فکر نمی کنم. شوخی کردم شاید. لطفا بگو کی گفتم.
اگه پولدار بشی چند تا زن میگیری؟
خدا یکی یار یکی دلبر و دلدار یکی. ولی قرار نیست همه ی زنهام دلبرم باشن!
بدترین نفرینی که کردی چی بود؟
نمی تونم بدترینشو انتخاب کنم.
نظرت درباره پرسپولیس و باختش و از دست دادن جام حذفی چیه؟
خوشحال شدم. فکر می کنم پرس پولیس پتانسیل بهترین بودن رو نداره. استقلال تهران اگه بد شانسی نمیاورد الان وضعیتی بهتر از پیروزی داشت. جدیدا هم که انگار می خوان ازش 6 امتیاز کم کنن؟
درمورد قطبی و فیروز کریمی نظرت چیه ؟
فیروز کریمی خیلی جذاب و پر طرفدار بود که فکر می کنم جدیدا و مخصوصا به خاطر اتفاقات پس از بازی با نفت آبادان یه کم از محبوبیت خودشو کم کرد.
قطبی رو هم واقعا قبولش دارم. کارش رو بلده. ولی فکر می کنم اگه می خواد موفق بشه باید از فوتبال ایران و حاشیه هاش به دور باشه. همیشه تعویض هاش رو تحسین کردم.
با کدوم مربیا بیشتر حال میکنی ؟
فرگوسن (نه فرنگیس) و فرهاد کاظمی و ...
مربیانی که فوتبال رو بیارن روی زمین و بازی خوب از تیمشون به نمایش بذارن. و تیمی که بحران زده رو از بحران خارج کنن.
با کدوم سوالام بیشتر حال کردی ؟
همون سوالت که غیرتی هستند یا خودخواه منو به فکر فرو برد!
الان دوست داری چه بلایی سر من بیاری ؟
اگه بوس کردن بلا باشه چی؟!
حالا این سوالات را جواب بده تا بازم سوال برات بفرستم بای بای
منتظرت هستم. بابای موفق باشی
پاسخ به جناب شجائتی عزیز :
جناب بیکران من فقط یک سوال ازتون دارم.چه کتاب هایی رو تا الان خوندید
مثلا اگر در زمینه ی فلسفی اصول فلسفه ی ائالیسم یا هر کتاب دیگه ای رو خوندید بگید در زمینه ی فلسفه این کتاب.اقتصاد این کتاب.روانشناسی این کتاب.سیاسی فلان کتاب
من کتاب های فلسفی و ... نمی خونم. کتاب های اوشو رو خوندم و لذت بردم ولی نمی تونم به سوالتون در حد مناسب پاسخ بدم.
پاسخ به مهدی مکلارن زاده ی عزیز :
خدمت همهی سائلین گرامی و آقا میلاد عزیز خسته نباشید عرض میکنم
علیک سلام داش مهدی. کجا بودی نبودی؟
آقا میلاد عزیز یه تریپ چک کن سوالای اول حسین طهوری عزیز رو کامل جواب ندادی و احیانا جا افتاده
ممنون از یاد آوریتون.(درواقع تذکر) همون موقع دوباره فرستادمش که دیر تر از بقیه رسید.
میلاد آقا سوالی که آقا حسین پرسید در مورد من رو میتونی به طور کامل جواب بدی در واقع انگار همین الآن خودم این سوال رو پرسیدم پس بی زحمت نظرت رو درباره مکلارن بگو
مدیر انجمن خواسته از من که به اینگونه سوالها پاسخ ندم. ولی چون من به حرف مدیر گوش نمی دم نظرمو در مورد مکلارن میگم.
بچه فعال و اکتیو و با نشاط و کاری و عمل کن و نه زیاد خشک مذهبی و نه زیاد اوپن و دوست داشتنی و ...
یه چیزی هم آقا حسین عزیز بی زحمت اگه سوالاتت بیشتر از 20تاست تو چند پست بزن تا از حجیم شدن صفحات جلوگیری بشه.
بله
آهان راستی گیگیلی خانم شما که کاری نکردی من بخوام حلال کنم یا نه، حلال حلالتون باشه، این حرفا چیه
پست شخصی نزنید توی صندلی من!
خب نوبتی هم باشه نوبت سوال پرسیدن منه دیگه،
خیلی وقته نوبت شما رسیده بود. ولی نبودی جات رو دادیم به حسین طهوری
میلاد خان میخوام جواب بدی در حد تیم ملی برزیلا
فقط آرژانتین و مارادونا و مسی.
آقا میلاد آداب معاشرت تو محیط مجازی رو اول تعریف کن برامون، بعد نظرتو دربارش بگو. مثلا چی کارایی باید بکنیم چه کارایی نباید بکنیم(اگه سوالی داری یا مثلا سوالم کلی بود جزئی بگو تا موضوع رو باز کنم
مهم ترین مسئله اینه که به کسی توهین نکنیم. خیلی با احترام نظر کسی رو رد کنیم یا نظرمون رو بدیم! البته اگه دیدیم کسی زیادی حرفهای نامربوط می زنه بهش بگیم : آهای حاجی. رعایت بورز پلیز. (بورز : ورزیده شدن و ...)
و گرنه صمیمی بودن و ... جزیی از محیط مجازیه. حتی با کسایی که در محیط حقیقی خیلی خشک و با احترام و مجلسی صحبت می کنی و ... توی محیط مجازی کاملا صمیمی میشی و ... ، نمونش هیاط طیبه! (کجاست این بنده خدا؟)
حالا اگه دلت می خواد بازترش کن.
آقا میلاد به نظرت طرز حرف زدن تو محیط مجازی تا چه حدی میتونه صمیمیت و رابطه ها رو قوی کنه، مثلا اگه خیلی لارج باشه خوبه یا خیلی خشک (قشنگ توضیح بده)
بحث محیط مجازی با حقیقی خیلی فرق میکنه. مثلا من دلم واسه تو تنگ میشه و خیلی دوست دارم. ولی نمی تونم واسه اینکه دلتنگیم رفع بشه تو رو بیارم توی خونمون که. بابام حسابتو می رسه.
دور از شوخی. اینو بگم که یه کم جمله ی بالاییم رو سنگین ترش کن منظورمو می فهمی.حرف زدن توی محیط مجازی و ادامه ی اون توی محیط حقیقی واسه همه کس خوب نیست یا واقعا درستش نیست. ببخشید که من واضح میگم :
مثلا من توی انجمن به گیگیلی میگم گیگیل دایی ، ولی اگه توی خیابون ایشون رو ببینم یا توی همایش ، که بهش نمی گم گیگیل دایی! می گم سلام خانم اسکندری خوب هستین؟ حال و احوال و ... از این جور برنامه ها. البته واسه من به هیچ وجه مشکلی پیش نمیاد. فقط فکر میکنم واسه دوستان مشکلی پیش بیاد و منم خیلی خشک تر صحبت می کنم.مثلا به محمدرضا اینجا میگم محمدرضای عزیز ولی توی محیط حقیقی اصلا باهاش صحبت هم نمی کنم!
من خیلی لارج نیستم. اینجا کاربرای خیلی مذهبی زیاد هستن. و نسبت به اون دوستان لارج ترم! و شاید این باعث شده که یو فکر کنی من لارجم حتی توی انجمن ها و محیط مجازی!
و اینو بگم که لارج بازی و ... همش کشکه! مگه ما چقدر زندگی می کنیم؟ مگه چقدر جوون می مونیم؟ چرا بیایم و بریم و یه سلام بکنیم و اگه شد یه نظر بدیم و بریم؟ به نظر من همین محیط های دوستانه ست که زندگی رو شیرین می کنه. وگرنه زندگی هیچی دیگه نداره. ما توی این دنیا هستیم. خودمون رو دست نفس و ... ندیم ولی شاد باشیم. بی خیال غم ها بشیم. بیایم اینجا غم هامون رو فراموش کنیم نه اینکه فقط کار شخصیمون رو انجام بدیم و ...
میلاد جان دو جا رو میخوام برام مقایسه کنی فروم p30world با انجمنهای تبیان رو، از هر لحاظ و به نظرت کدومش بهتر.
چیشو مقایسه کنم؟
بازتر بگو اگه دوس داری.
فعلا همینا تا ایشالله یه سری سوالات دیگه ازت بپرسم.
از این دوست داشتنی ترین و اینا نپرسیا. خوش باشی عزیزم. وقتی می خندی شاد باشی.
مراقب خودتون باشید
به قول آیندگی های یلدا تنکیو مستر!
چیزهایی نصیب ما میشود که آنها را باور داریم
اینو هستم
MCLAREN SUPER CARS
ام اس سی
مدیریت انجمن صندلی داغ
M A S D