• مشکی
  • سفید
  • سبز
  • آبی
  • قرمز
  • نارنجی
  • بنفش
  • طلایی
انجمن ها > انجمن صندلی داغ > صفحه اول بحث
لطفا در سایت شناسائی شوید!
صندلی داغ (بازدید: 24757)
چهارشنبه 10/11/1386 - 19:46 -0 تشکر 27530
صندلی داغ "abie_bicaran" کاربر پرشور و حرارت انجمن‌ها

سلام بر اهل صلح دوستی انسانیت 

با توجه به قانون نانوشته نیوتن که هر کی خربزه بخوره بازم میتونه بخوره ولی در انتها پای لرزشم میشینه دوست خوبمون کاربر "abie_bicaran " با توجه به اولویت‌ها به روی صندلی نشست.

سایر دوستان عزیز می‌تونن با در نظر گرفتن سند معرف انجمن صندلی داغ و اهداف انجمن سوالاتشون رو از ایشون بپرسن.

و آما، در راستای هدف اصلی انجمن مبنی بر شناخت بیشتر خود بر حسب سوالات دوستان، از آقا میلاد می‌خوایم که در انتهای کار گزارش کاری از صندلی داغ خودشون در اختیارمون بذارن. این خیلی مهمه و لطفاً حتما اجراش کنید.

مجددا از آقا میلاد و سایر دوستان خواهشمندم که قبل از زدن هر پست حتما سند معرف رو مطالعه بفرمایند تا خدای ناکرده بعدا شرمنده کسی نشیم، پیشاپیش و پساپس از همکاری همگیتون سپاسگزارم، باتشکر.

مراقب خودتون باشید

چیزهایی نصیب ما میشود که آن‌ها را باور داریم

MCLAREN SUPER CARS

مدیریت انجمن صندلی داغ 

چیزهایی نصیب ما می‌شود که آن‌ها را باور داریم.

ای کاش یاد بگیریم، که زیر بارهای خمشی و پیچشی زندگی نقطه تسلیم را بالا بگیریم و مقاومت شکست را حداکثر کنیم تا چرخ‌دنده‌های زندگیمان از لهیدگی و تداخل در امان باشد.

عمر دست خداست، پراید فقط وسیلس 

 

دوشنبه 15/11/1386 - 20:17 - 0 تشکر 28393

  ادامه از پست قبلی (حسین طهوری عزیز)

34بهترین دوستی که تا به حال داشتی ( فرقی نداره دختر یا پسر !! ) ؟

من تا حالا دوست دختر نداشتم. مجید

به نظرت مرموزترین فرد توی این انجمن کیه ؟

ریسرچر!

چرا عشق اصفهان داری چون شهرته؟!

آره متاسفانه. مثلا اگه شیراز به دنیا می اومدم عشق شیراز رو داشتم. این خصلت ما هاست.

دوست داری چه سمتی تو این انجمن داشتی ؟

توی این انجمن ؟ توی تبیان مدیر انجمن

اگه الان از یه انجمن دیگه بیان واسه همکاری دعوتت کنن چی کار میکنی ؟

منظورت اینه که از یه سایت دیگه بیان؟ یا از یه انجمن توی همین تبیان؟ بر فرض اگه دعوت کنن بررسی می کنم.

بزرگترین هدفت توی زندگی چیه ؟

لبخند روی لبهای مردم نقش ببنده. همه خوشبخت بشن. خودم به شهر من برم. معشوقم همیشه صحیح و سالم باشه. لبخند بر روی لبانش و خوشبخت بشه.

40تو دنیا چه کسی و از همه بیشتر دوست داری؟

معشوقم رو

41دوست داری ادامه تحصیل بدی؟

آره ولی خیلی تن به درس خوندن نمی دم. متاسفانه

42شده پات بره رویه پوست موز بخوری زمین؟

نه ولی فکر کنم روی صابون شده

دوست داری همسرت چه اخلاق و خصوصیاتی داشته باشه؟

هنرمند باشه. اساسی بخواد منو. تعصبی نباشه. روی هیچ مسئله ای. به من اطمینان داشته باشه. به قول برو بچ جیغ جیغی نباشه. لاغر و خوش اندام و خوش صورت و ... (خب دوست دارم دیگه)

غیرت داری؟

می تونم بگم نسبتا. البته الان فکر می کنم خودخواهم تا غیرتمند!

مکلارن چجور ادمیه ؟

اوه اوه اوه

Nevermind

پسر خیلی خوب و اکتیویه. دوسش دارم و واسش بهترین ها رو آرزو می کنم.

47تا حالا شده جلویه یه عالمه دختر سوتی بدی؟

نه ولی شده که دختر ها اذیتم کنن.

48چرا نگفته بودی سید هستی ؟

چرا باید می گفتم؟ فکر نمی کنم ارجحیتی نسبت به کس دیگه ای داشته باشم. مهم رفتار منه نه پدر و مادرم.

پسر نوح و سگ اصحاب کهف و ... ، البته خوشحالم که از نسل امام سجاد علیه السلام هستم ولی فکر نمی کنم باعث برتری من نسبت به کس دیگه ای باشه.

اگه اون کسی رو که میخوای رو پیدا کنی و پولدار بشی بعدش آرزوت چیه ؟

خوشحالی اونی که می خوام

به نظرت چرا تبیان بخش هک نمیزاره ؟

یعنی چی؟ انجمنش رو؟ یا توی دانلود ها؟ از هک خوشم نمیاد. خودم توی دام هکر ها افتادم ...

نظرتو در مورد فرهنگ امروزی ایران بگو .

متاسفانه خیلی بد! یه عده تعصبی و خشک مذهب. یه عده فراری از دین و مذهب. یه عده هم این میون هستن که دارن اذیت میشن.

مطالعه هم میکنی ؟(غیر درسی ) چه کتاب هایی ؟ مجله چی ؟

آره. شعر و داستان های کوتاه و شاید منطق و ... ، مجله هم آره. سینمایی. . جدول

تا حالا جون کسی رو نجات دادی یا کسی جونتو نجات داده ؟ ( با توضیح )

فکر می کنم خدا خیلی وقتا جونمو نجات داده. خطر از بیخ گوشم رد شده و ... ، ولی جواب سوالت : خیلی مشهود نه.

از مرگ میترسی ؟

با آغوش باز ازش استقبال می کنم. فریدون مشیری عزیز یه شعر با عنوان "چرا از مرگ می ترسید" خیلی جالبه. طولانیه نسبتا نمی تونم الان بنویسم.

هر سلام خداحافظي اي هم دارد.

 

دوشنبه 15/11/1386 - 20:39 - 0 تشکر 28400

بسم الله الرحمن الرحیم
 سلام
چرا دقت نمی كنی؟ گفتم من سجاد هستم نه سینا!!!!!.
الهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

وقتی میان نفس و هوس جنگ می شود

قلبم به چشم هم زدنی سنگ می شود

آقا ببخش گر که دلم گرم زندگی است

کمتر دلم برای شما تنگ می شود

دوشنبه 15/11/1386 - 20:49 - 0 تشکر 28408

  ادامه از پست قبلی (حسین طهوری)

اگه رییس جمهور بشی اولین کاری که میکنی ؟

واسه گرونی و تورم یه کاری می کنم.

چرا تو این انجمنها فعالیت میکنی ؟

باعث پیشرفتم میشه. هم کنار دوستام هستم و هم اطلاعات زیادی کسب می کنم. در یه بحث قرار می گیرم و خیلی چیزها یاد می گیرم.

چرا منو میخواستی خفه کنی ؟

من؟ فکر نمی کنم. شوخی کردم شاید. لطفا بگو کی گفتم.

اگه پولدار بشی چند تا زن میگیری؟

خدا یکی یار یکی دلبر و دلدار یکی. ولی قرار نیست همه ی زنهام دلبرم باشن!

بدترین نفرینی که کردی چی بود؟

نمی تونم بدترینشو انتخاب کنم.

نظرت درباره پرسپولیس و باختش و از دست دادن جام حذفی چیه؟

خوشحال شدم. فکر می کنم پرس پولیس پتانسیل بهترین بودن رو نداره. استقلال تهران اگه بد شانسی نمیاورد الان وضعیتی بهتر از پیروزی داشت. جدیدا هم که انگار می خوان ازش 6 امتیاز کم کنن؟

درمورد قطبی و فیروز کریمی نظرت چیه ؟

فیروز کریمی خیلی جذاب و پر طرفدار بود که فکر می کنم جدیدا و مخصوصا به خاطر اتفاقات پس از بازی با نفت آبادان یه کم از محبوبیت خودشو کم کرد.

قطبی رو هم واقعا قبولش دارم. کارش رو بلده. ولی فکر می کنم اگه می خواد موفق بشه باید از فوتبال ایران و حاشیه هاش به دور باشه. همیشه تعویض هاش رو تحسین کردم.

با کدوم مربیا بیشتر حال میکنی ؟

فرگوسن (نه فرنگیس) و فرهاد کاظمی و ...

مربیانی که فوتبال رو بیارن روی زمین و بازی خوب از تیمشون به نمایش بذارن. و تیمی که بحران زده رو از بحران خارج کنن.

با کدوم سوالام بیشتر حال کردی ؟

همون سوالت که غیرتی هستند یا خودخواه منو به فکر فرو برد!

الان دوست داری چه بلایی سر من بیاری ؟

اگه بوس کردن بلا باشه چی؟!

حالا این سوالات را جواب بده تا بازم سوال برات بفرستم بای بای

منتظرت هستم. بابای موفق باشی

پاسخ به جناب شجائتی عزیز :

جناب بیکران من فقط یک سوال ازتون دارم.چه کتاب هایی رو تا الان خوندید

مثلا اگر در زمینه ی فلسفی اصول فلسفه ی ائالیسم یا هر کتاب دیگه ای رو خوندید بگید در زمینه ی فلسفه این کتاب.اقتصاد این کتاب.روانشناسی این کتاب.سیاسی فلان کتاب

من کتاب های فلسفی و ... نمی خونم. کتاب های اوشو رو خوندم و لذت بردم ولی نمی تونم به سوالتون در حد مناسب پاسخ بدم.

پاسخ به مهدی مکلارن زاده ی عزیز :

خدمت همه‌ی سائلین گرامی و آقا میلاد عزیز خسته نباشید عرض می‌کنم

علیک سلام داش مهدی. کجا بودی نبودی؟

آقا میلاد عزیز یه تریپ چک کن سوالای اول حسین طهوری عزیز رو کامل جواب ندادی و احیانا جا افتاده

ممنون از یاد آوریتون.(درواقع تذکر) همون موقع دوباره فرستادمش که دیر تر از بقیه رسید.

میلاد آقا سوالی که آقا حسین پرسید در مورد من رو می‌تونی به طور کامل جواب بدی در واقع انگار همین الآن خودم این سوال رو پرسیدم پس بی زحمت نظرت رو درباره مک‌لارن بگو

مدیر انجمن خواسته از من که به اینگونه سوالها پاسخ ندم. ولی چون من به حرف مدیر گوش نمی دم نظرمو در مورد مکلارن میگم.

بچه فعال و اکتیو و با نشاط و کاری و عمل کن و نه زیاد خشک مذهبی و نه زیاد اوپن و دوست داشتنی و ...

یه چیزی هم آقا حسین عزیز بی زحمت اگه سوالاتت بیشتر از 20‌تاست تو چند پست بزن تا از حجیم شدن صفحات جلوگیری بشه.

بله

آهان راستی گیگیلی خانم شما که کاری نکردی من بخوام حلال کنم یا نه، حلال حلالتون باشه، این حرفا چیه

پست شخصی نزنید توی صندلی من!

خب نوبتی هم باشه نوبت سوال پرسیدن منه دیگه،

خیلی وقته نوبت شما رسیده بود. ولی نبودی جات رو دادیم به حسین طهوری

میلاد خان می‌خوام جواب بدی در حد تیم ملی برزیلا

فقط آرژانتین و مارادونا و مسی.

آقا میلاد آداب معاشرت تو محیط مجازی رو اول تعریف کن برامون، بعد نظرتو دربارش بگو. مثلا چی‌ کارایی باید بکنیم چه کارایی نباید بکنیم(اگه سوالی داری یا مثلا سوالم کلی بود جزئی بگو تا موضوع رو باز کنم

مهم ترین مسئله اینه که به کسی توهین نکنیم. خیلی با احترام نظر کسی رو رد کنیم یا نظرمون رو بدیم! البته اگه دیدیم کسی زیادی حرفهای نامربوط می زنه بهش بگیم : آهای حاجی. رعایت بورز پلیز. (بورز : ورزیده شدن و ...)

و گرنه صمیمی بودن و ... جزیی از محیط مجازیه. حتی با کسایی که در محیط حقیقی خیلی خشک و با احترام و مجلسی صحبت می کنی و ... توی محیط مجازی کاملا صمیمی میشی و ... ، نمونش هیاط طیبه! (کجاست این بنده خدا؟)

حالا اگه دلت می خواد بازترش کن.

آقا میلاد به نظرت طرز حرف زدن تو محیط مجازی تا چه حدی میتونه صمیمیت و رابطه ها رو قوی کنه، مثلا اگه خیلی لارج باشه خوبه یا خیلی خشک (قشنگ توضیح بده)

بحث محیط مجازی با حقیقی خیلی فرق میکنه. مثلا من دلم واسه تو تنگ میشه و خیلی دوست دارم. ولی نمی تونم واسه اینکه دلتنگیم رفع بشه تو رو بیارم توی خونمون که. بابام حسابتو می رسه.

دور از شوخی. اینو بگم که یه کم جمله ی بالاییم رو سنگین ترش کن منظورمو می فهمی.حرف زدن توی محیط مجازی و ادامه ی اون توی محیط حقیقی واسه همه کس خوب نیست یا واقعا درستش نیست. ببخشید که من واضح میگم :

مثلا من توی انجمن به گیگیلی میگم گیگیل دایی ، ولی اگه توی خیابون ایشون رو ببینم یا توی همایش ، که بهش نمی گم گیگیل دایی! می گم سلام خانم اسکندری خوب هستین؟ حال و احوال و ... از این جور برنامه ها. البته واسه من به هیچ وجه مشکلی پیش نمیاد. فقط فکر میکنم واسه دوستان مشکلی پیش بیاد و منم خیلی خشک تر صحبت می کنم.مثلا به محمدرضا اینجا میگم محمدرضای عزیز ولی توی محیط حقیقی اصلا باهاش صحبت هم نمی کنم!

من خیلی لارج نیستم. اینجا کاربرای خیلی مذهبی زیاد هستن. و نسبت به اون دوستان لارج ترم! و شاید این باعث شده که یو فکر کنی من لارجم حتی توی انجمن ها و محیط مجازی!

و اینو بگم که لارج بازی و ... همش کشکه! مگه ما چقدر زندگی می کنیم؟ مگه چقدر جوون می مونیم؟ چرا بیایم و بریم و یه سلام بکنیم و اگه شد یه نظر بدیم و بریم؟ به نظر من همین محیط های دوستانه ست که زندگی رو شیرین می کنه. وگرنه زندگی هیچی دیگه نداره. ما توی این دنیا هستیم. خودمون رو دست نفس و ... ندیم ولی شاد باشیم. بی خیال غم ها بشیم. بیایم اینجا غم هامون رو فراموش کنیم نه اینکه فقط کار شخصیمون رو انجام بدیم و ...

میلاد جان دو جا رو می‌خوام برام مقایسه کنی فروم p30world با انجمن‌های تبیان رو، از هر لحاظ و به نظرت کدومش بهتر.

چیشو مقایسه کنم؟

بازتر بگو اگه دوس داری.

فعلا همینا تا ایشالله یه سری سوالات دیگه ازت بپرسم.

از این دوست داشتنی ترین و اینا نپرسیا. خوش باشی عزیزم. وقتی می خندی شاد باشی.

مراقب خودتون باشید

به قول آیندگی های یلدا تنکیو مستر!

چیزهایی نصیب ما میشود که آن‌ها را باور داریم

اینو هستم

MCLAREN SUPER CARS

ام اس سی

مدیریت انجمن صندلی داغ

M A S D

هر سلام خداحافظي اي هم دارد.

 

دوشنبه 15/11/1386 - 20:57 - 0 تشکر 28410

  ادامه از پست قبلی :

پاسخ به مونا مادر خوبم :

سلام مادرم. خوبی مادرم؟ چرا قهری؟ من تحمل قهر بودن با تو یکی رو ندارم. خواهشا. ایول. مرسی.

راستی سر چی ناراحت شدی؟ از پاسخ های من؟

خیلی بدی...نمیگم...نمی خوام عمرا بهت بگم

نکنه از دست حجی ناراحت شدی؟ اوکی فهمیدم. خب اگه می خوای برش می گردونم!

دوستان به خودتون زحمت ندین. این حرفها رو به غیر از من و مونا مادر و چند تای دیگه کسی متوجه نمیشه.

بابت نمره ی 98 خونه بیسیار متشكرم!

از خودتون متشکر باشین.

از دستت ناراحتم نمیتونم قشنگ حرف بزنم ) من از این جینگولك بازیا چییییییییی خوشم نمیاد!!!

بله. یعنی ملت جینگولن؟ یا جینگول بازن؟

گرفتی چی شد؟

دو زاری منظورته؟ افتاد رو زمین

منّتم نكش من باهات قهرم

می دونی که من اهلش نیستم.

یكم آتیشم بخوابه دوباره برمیگردم

دیدی خودت منت کشیدی!

ولی چون بزرگتری و احترامت واجبه خب من منت میکشم. مادرم فرزند مهربانت را ببخش و بیامرز!

یا علی

علی یارت و خدا پشت و پناهت

مونا ی عزیز لطفا بیشتر از اینا سر بزن به ما. اینجا که داره حال میده. همه ی دوستان میان و میرن و دوباره میان و با همدیگه صحبت می کنیم. جات خالی بود. نذار دوباره خالی بشه.

سلام به فال نیک عزیز :

به به می بینم كه حسابی سوال پیچ شدی

فعلا سر پیچ دارن ازم سوال می پرسن. از پیچ بگذریم اوضاع برعکس میشه. خوش اومدی دوست عزیز

حالا بگیرید منو كه اومدم

کی می تونه شما رو بگیره؟ با این همه هیجان و نشاط؟

1چه چیزی رو ازت بگیرن یك ثانیه هم زنده نمی مونی؟

جونم رو.

دوست دارم هسچ وقت عشق رو ازم نگیرن.

2دوست داری مرگ بیاد سراغت یا تو بری سراغ مرگ؟

من برم سراغ مرگ

3اولین خاطره ای كه از بدو تولد تو ذهنته چیه؟

خاطره ای از زمان تولدم یادم نیست. شاید 3 یا 4 سالگیم رو یادم باشه.

4تا حالا غش كردی ؟(از ترس بوده یا .......)

خیر

5بچه كه بودی دوست داشتی چه كاره بشی؟

سالهای پیش دوس داشتم مهندس کامپیوتر بشم مثل داداشم.

خیلی کوچیک که بودم همیشه از خاک و خاک بازی خوشم میومد. گرچه زیاد بهم اجازه ی خاک بازی داده نمیشد. واسه همین دوس داشتم رفتگر بشم!!!

6تاثیر گذارترین كتابی كه خوندی چی بوده؟

شازده کوچولو

7از چیزی كه هستی راضیی؟

خیلی نه ، سعیم رو می کنم که بهتر بشم.

8بیشترین دردی كه تحمل كردی كی بوده؟چرا؟

راستش فکر می کنم واسه خانمها درد زایمان خیلی سخت باشه!

و واسه همین خوشحالم که خانم نشدم!

ولی فکر می کنم درد تنهایی و اینکه فکر کنی غریب هستی خیلی سخته.

9به نظرت دیكتاتور ترین فرد جهان چه كسی بوده یا هست؟

خب شاید توی قرون وسطی. پادشاهان و بزرگان اون دوره

ولی توی این چند ساله شاید صدام

10خوردن و خوابیدن رو دوست داری؟

خوردن و خوابیدن نه. دوست دارم سرکار نرم و به جاش برم ایران گردی و جهان گردی و دنبال هنر و موسیقی و ...

اگر از اینا نمره كامل بگیری 10 تا دیگم ازت می پرسم.

نمره ی کامل که نامردیه! حداقل بگو از 7 بالاتر بگیری. امیدوارم که قبول بشم. قبول هم نشم باز منتظرت هستم.

موفق و سرزنده و رهرو به سوی عرش! باشی.

فعلا خداحافظ.

فعلا ها

شوق دیدار یار وظیفه عاشقی است؛
این تکلیف سوختگان هجران است.

ایول.

هر سلام خداحافظي اي هم دارد.

 

دوشنبه 15/11/1386 - 23:0 - 0 تشکر 28425

پاسخ به حسین طهوری عزیز :

تو از ناجی خویش سخن گفتی و من از ناجی خویش به لحنی دیگر :

مدتی ست که روی ماه تو را ندیده ام. مدتی ست که گرچه شب است ولی روی ماه تو از بام خانه ام پر کشیده است. دل آتشین مرا با خود بردی ای دوست و من همواره نگران دستان تو ام که از دل من سوزانده شود. ای زیبا ترین وجود عالم هستی ، ای که این هستی از شوق تو دمی دارد و از امید به دیدار تو بازدمش می آید. ای سر و جان من ، تا به کی؟ ای که بردی از جان من صبر و قرار ای که تنها از من است اینک جدار ، ای آبی ترین آبی ها ، اینک است پاییز و زمستان بی برگ و بار ، دوستی گفت که نرم نرمک می رسد اینک بهار!

افسوس و صد ها فغان که گویی : بهار من گذشته شاید!

من دلم با تو به سفر رفت. بی دل و خسته در این جنگل وحشی چه کنم؟ به کدامین کلبه پناه برم؟ کدامین کلبه است که تو آنرا ساخته ای؟ کدامینشان شعار نیستند و سراب؟ ای دل غرقه به خون ، تو بیا نزد من و صحبت از یار بگو!

یادم است روزی گفتی که دزدان به مکان دزدی خویش بر خواهند گشت. تو دزد دل من نبودی؟ دل من خود را به دستان تو سپرد؟

محبوب من. دیری ست که من در این جنگل توو در توو ، اسیر و ناتوان در مانده ام. هرچه می گذرد خوی حیوانی ، مرا سوی خود می کشد. ای هستی من. تا که دیر نشده سوی من آی! ای مهربانم. ای ناجی من. مهر تو مرا می سوزاند و شاخ و برگ های این جنگل آشیان خراب کن چشمان مرا کور می کند! چشمانم به روی حقیقت کوری میزند و سویی برایش نمانده.

خسته و پریشان به کلبه ای پناه برده ام. گویی نامش کلبه ی عاشقی ست. و همه منتظر ناجی خویش! همگی منتظر آنیم که درکلبه باز شود وناجی خویش بیابیم :

تا وقتی که در وا میشه لحظه ی دیدن میرسه

هر چی که جاده ست رو زمین به سینه ی من میرسه

پاسخ ام جی تی آر اچ زی عزیز :

سلام سلام سلام...

و سه تا سلام از ما است برای یو. سلام

جوابهات رو که میخوندم (بخصوص اونایی که سوالش از خودم بود) اصلا قانع نشدم.

قناعت همیشه هم خوب نیست ، قانع نشدن گاهی اوقات باعث پیشرفت هم میشه! ولی سعی می کنم کامل جوابتو بدم.

در مورد اون اسامی هم نمی دونم چی باید بگم. اگه واست مهمه از اول سوالتو بپرس خیلی واضح و خوب و نازنین و گوگوری مگوری (قانع شدی حالا؟)

خودم به اندازه کافی چرت و پرت و اراجیف برای خودم  میدم که دیگه به خودکفایی رسیدم و البته یه خورده صادرات هم دارم

بابا صادرات چرت و پرت. از آدم هایی که شغلشون چرت و پرت گویی باشه خوشم میاد. موفق باشی. ایشالله توی دنیا با اراجیف محشور شی و ...

وای بحالت اگه چرت و پرت بنویسی

اینقدر حسودی؟ چرا نمی خوای کسی روی دستت بیاد؟

در مورد سوال چهارمم اشتباه کردی... "تو را هرگز نمیخوام" نبود، "تو را همه زمان دوست دارم" بود..

ایول فامیل جالبی داری!

نام : مجتبی

نام خانوادگی : تو را همه زمان دوست دارم

کنکور که خواستی بدی فامیلت جا شد؟

شما که رو صندلی نشستی فامیلت رو رو نکردی

یعنی فکر می کنی اسمم رو لو دادم؟

درمورد بقیه چیزی نمیگم اما میگم یه اشتباه کردی که عاقبتش رو خواهی دید یوهاهاهاها

خوشحال میشم بدونم.

هر سلام خداحافظي اي هم دارد.

 

دوشنبه 15/11/1386 - 23:18 - 0 تشکر 28426

بنظرت الان برای صندلیت سنگین نیستی؟ ویا اون خیلی زورش زیاده؟

فکر کردم میگی برای صندلی خیلی سبک نیستی؟ اینطوری اگه می پرسیدی بهتر بود. فکر می کنم بزرگتر از من خیلی پیدا میشد که روی صندلی بشینه.

در کمدی که خیلی وقته سراغش نرفتی رو باز کن، اونچیزی که دیدی با اون چیزی که فکر میکردی ببینی یکی بود؟ در رو که باز کردی "سلام" کردی یا نه؟

کمد دلم رو باز کردم. سلام نکردم بهش. چون جا خوردم. شوکه شدم. یادم رفت باید بهش سلام کنم. خیلی چیزها عوض شده!

تا حالا در مورد انگشت یکی مونده به آخری (از سمت راست) انگشتهای پای راستت فکر کردی؟ ...

راجع بهش فکر کردم. که چرا نمیشه تنهایی تکونش داد و ...

در مورد چی فکر نکردی؟

خیلی چیزها

نظرت راجع به اشیاء دور و اطرافت چیه؟ بنظرت اشیا چیزهایی هستن که باید باشن یا هستن چون ممکنه دلیلی داشته باشن؟

دلیلی دارن که باید باشن.

تا حالا فکرکردی که اون کیبورد زیر دستت چه احساسی نسبت به تو داره؟ با همه وجودش برات کار میکنه بدون هیچ چشم داشتی. هرکاری که ازش بخوای انجام داده بدون هیچ اعتراضی، عصبانی که میشی با مشت میکوبی روش و وقتی هم که نو میاد به بازار کهنه میشه دل آزار و میندازیش دور اما بازم چیزی نمیگه و به روت هم نمیاره. اگه عاشقت نیست پس چیه؟ (اگه جوابت درمورد سوال قبل عوض شد بگو وگرنه بگذر)

بهش بی توجهی می کنم. فکر نمی کردم و نمی کنم که عاشقم باشه! نمی دونم. مواردیه که خوشم میاد در موردش فکر کنم!

فعلا که هر دو همدیگه رو داریم. تازه اون به خیلی ها سواری میده. شاید منم همینطور! و اگه بندازمش دور :

برگ از درخت خسته میشه ، پاییز بهونه ست!!!

بنظرت آینه صادق تره یا سیم تلفن تصویری ؟چرا؟(یه بار نسبت سنگینی کار و خستگیشون و یه بار هم همینطور ظاهری بگو وبه هرکدوم از20 نمره بده)

آینه چپکی نشون میده. یعنی چپ رو راست نشون میده و ... ولی تلفن تصویری و ... نه ، ولی فکر می کنم آینه صادق تره! چون خودمون رو به خودمون نشون میده :

می بینم صورتمو تو آینه

با لبی خسته می پرسم از خودم

این غریبه کیه؟ از من چی می خواد؟

اون به من یا من به اون خیره شدم!

آینه میگه تو همونی که یه روز

می خواستی خورشیدو با دست بگیری

ولی امروز شهر شب خونت شده

داری بی صدا تو قلبت می میری!

میشکنم آینه رو تا دوباره

نخواد از گذشته ها حرف بزنه!

آینه می شکنه هزار تیکه میشه

اما باز تو هر تیکه اش عکس منه!!!

آینه به خاطر سادگیش : 18

تلفن تصویری به خاطر پیشرفته بودن و ... : 17.5

خودت رو دوست داری یا خودیتت رو؟

من رو از تن بیشتر دوست دارم

مرد بودن، مرد میخواد؟ زن چی، زن بودن هم زنیت میخواد؟

توی زمونه ی ما مرسوم شده که بگن شیرزن بودن زنیت می خواد!

کدوم حیوون یا حیوونها گوشت هم نوعش رو میخوره؟

شاید لاشخور ، اگه بخوام بگم انسان ها به نوعی گوشت هم نوع خودشون رو نمی خورن!

اونیکه فکر میکنی دوست داره تو رو سمت راست خودش میشونه یا چپ؟ (اینم بگو که تو کاراش راست دسته یا نه)

فکر می کنم میاد توی بغلم!

گفتی کسی رو دوست داری که دوست داشته باشه، تا حالا ...1) شده کسی رو دوست داشته باشی تا دوست داشته باشه؟ ...2)فکر کردی دوست داشتن اختیاریه و دل دادن اختیاری تر؟...

من همچین حرفی نزدم. گفتم اگه بخوام ازدواج کنم باید طرفم هم منو واقعا بخواد.

ولی ادامه ی سوالاتت رو جواب میدم.

1 : یعنی واسه اینکه منو دوست داشته باشه من دوسش داشته باشم؟ آره پیش اومده! ولی کم کم فهمیدم که اشتباه بوده کارم. اما ادامه دادم دوس داشتنم رو!

2 : به هیچ وجه. اختیاری نیست

اگه یکی رو خیلی دوست داشته باشی اما بدونی اون دوست نداره (یا بهت احساسی نداره) و البته نتونی بهش بگی (به هر دلیلی) چیکار میکنی؟

خب درد عاشقی رو باید چشید و کشید و ...

اگه یه عمر دنبال یکی گشتی که دوست داشته باشه اما پیدا نکنی و بعد بفهمی که تا آخر عمر هم یه همچین کسی گیرت نمیاد چیکار میکنی؟ (نگو یه همچین حسی برام بوجود نمیاد که خیلیها همین رو گفتن اما به اینجا رسیدن که دیگه کار از کار گذشته بود)

به راه بادیه رفتن به از نشستن باطل

که گر مراد نیابم به قدر وسع بکوشم (سعدی)

گوش کن، فقط

هیس ! یاباش

اگه بهت بگم خیلی به حالت غبطه میخورم (اساسا حسود نیستم) چی میگی؟

خب اولا اینکه اگه بگی فکر می کنم داری باز هم چرت و پرت میگی.(خودت گفتی) ولی اگه واقعا راست بگی سعی می کنم کمکت بکنم! گرچه مطمئنم چیزی نیستم که بخوای به من غبطه بخوری!

 و اگه بهت بگم که الان اونیکه بوش فضای اتاقت رو پر کرده اونقدر عاشقته که حد نداره، چی میگی؟

علم غیب از کجا آوردی؟

همینو میگم

بنظرت چرا دانشمندها معتقدن که حیات از دریا شروع شده؟

شنیدم از اول این زمین زیر آب مخفی بوده و سپس مکه و ... سر از آب در آورده و کم کم جاهای دیگه ، فکر کنم چون همه ی کره ی زمین آب بوده همچین نظری دادن.

می خوام بهت بگم اون ستاره ای رو که دوست داری به اونجا بری اونجایی نیست که میبینی...!!! چطور یه همچین چیزی ممکنه؟ نظرت راجع به من بعد از شنیدن این جمله چیه؟

من اصلا نمی بینمش!

نظری ندارم راجع بهت. شاید اینکه از خودت حرف میزنی و به من نسبت میدی. من کی گفتم ستارمو دارم می بینم و می تونم ببینم و ...؟

این رو هم میخوام بهت بگم که با ماساژ و مشت و مال حتی میشه یه مرده رو هم زنده کرد.... بنظرت یه همچین چیزی میشه یا بازم چرت و پرت گفتم؟چرا؟

اول که پرسیدی فکر کردم به تو گفتم نه به سعید. شما ادامه بده. فکر می کنم حقیقت نداره. اگه خدا بخواد که با هر چیزی می تونه اینکارو بکنه. شایدم با ماساژ.

معماری منارجنان چطوریه که اونجوریه؟

راستش خودشون هم نفهمیدن. (مسوولین که روی معماریش تحقیق و بررسی کردن) و جالبه بدونی که داشتن روی یکی از منار ها (منار جنبان) کار می کردن باعث خرابی اون شدن!

من نمونه یه پسر خوب و سربراهم چون بیشتر از حدم نرفتم و همون بیستا رو پرسیدم....

امیدوارم نخواسته باشی به کسی توهین کنی. حالا پسر خوبی باش. شب بخیر پسرم.

معجزه سلام ،تسخیر قلوب انسانهاست.

سلام

هر سلام خداحافظي اي هم دارد.

 

سه شنبه 16/11/1386 - 0:23 - 0 تشکر 28441

سلام بر اهل صلح دوستی انسانیت

یاسان خانم عزیز ممنونم از پیشنهاد قشنگتون، ایشالله از سری بعد صندلی حتما آرشیو کامل عزیزان چه قدیمی و چه جدید رو مینویسم، ممنون.

و آما میلاد عزیز، میلاد جان بابت جوابای قشنگت به سوالام ممنون، در مورد من هم نظر لطفته ولی دادا انتقاداتشو یه نمور بیشتر کن، منتظرما.

حالا سوالام:

1. الگو بودن چی‌ می‌خواد؟ اصلا به کی‌ میگن الگو؟

2. تو تبیان الگویی داشتی؟

3. من به عنوان یه کاربر جدید وقتی وارد انجمن‌های تخصصی میشم با دیدن آبی بیکران، ممکنه اونو الگوی خودم قرار بدم، آیا خودت رو میتونی به عنوان یه الگو ببینی و قبول داشته باشی؟ اگه آره چیزایی که در خودت دیدی و بر اساس اونا جواب مثبت دادی چیه؟ اگه نه چرا فکر میکنی الگو نیستی یعنی چی تو خودت دیدی که میگی الگو نمیتونی باشی؟( البته منظورم فقط در محیط مجازی هستا)

4. کسایی که الگو شدن به نظرت چی شده که الگو شدن؟ از اول که الگو نبودن، بودن.

5. تا اینجای کار تمام سوال و جواباتو خوندم، سادگیه خاصی تو جواب دادن‌هات بود، سادگی‌ای که باعث میشد حرفات به دل بشینه، هر چند ازکنایه زیاد استفاده می‌کنی، به نظرت آدم حرفشو صریح و بدون هیچ ابهامی البته بدون توهین و اینا بزنه طرف مقابل بیشتر خوشش نمیاد، البته در عین سادگی؟

6. گفته بودی آدم کینه‌ای نیستی ولی به نظر میاد وقتی از کسی ناراحت میشی دیگه نمیشه کاریش کرد تا باهاش مثل اول برخورد کنی، آیا واقعا این‌طوریه؟

7. دلایلی که باعث میشه بین آدما سوء تفاهم پیش بیاد چیه؟ مثلا صبرشون کمه یا چی؟

8. ببینم میشه مذهبی بودن کسی رو از چهره اون آدم تشخیص داد؟ اصلا شخصیت یه آدم مذهبی رو برام شرح بده؟

9. گفته بودی بروبچز اینجا زیادی مذهبین برا همین تو به نظر لارج میایی، خب آیا دلیل زیاد بودن بچه‌های مذهبی به قول تو، خود سایت تبیان نیست؟

10. تو همین سوال بالایی، ببینم چجوری متوجه میشی از طریق همین محیط مجازی که کی مذهبی هست کی نیست؟ مثلا اگه خیلی لارج بنویسه میشه غیر مذهبی یا اگه یکی خیلی رسمی و خشک برخورد کنه میشه مذهبی؟

11. به نظرت چرا هر چی میشه میگن مذهبی مثلا نمیگن مومن یا مسلمون یا نمیگن طرف آدمه ؟؟

خب میلاد جان تا اینجا اینا رو جواب بده اگه تو اینا ابهامی بود بپرس خیلی دوس دارم به نتیجه برسم چون اصولا کسی که سوال میپرسه قبل از جواب دادن سوال شونده خودش یه سری حدسایی میزنه و این جالبه، برا همین دوس دارم و منتظر پاسخ‌های قشنگت هستم

مراقب خودتون باشید

چیزهایی نصیب ما میشود که آن‌ها را باور داریم

MCLAREN SUPER CARS

مدیریت انجمن صندلی داغ

چیزهایی نصیب ما می‌شود که آن‌ها را باور داریم.

ای کاش یاد بگیریم، که زیر بارهای خمشی و پیچشی زندگی نقطه تسلیم را بالا بگیریم و مقاومت شکست را حداکثر کنیم تا چرخ‌دنده‌های زندگیمان از لهیدگی و تداخل در امان باشد.

عمر دست خداست، پراید فقط وسیلس 

 

سه شنبه 16/11/1386 - 0:43 - 0 تشکر 28452

.:.مرجان آسمانی.:.

سلام
به به
مبارک باشه صندلی داغ:)
ببخشید فکر کنم من یه کم دیر اومدم مگه این امتحانا میذاره؟!!
ممنون بابت نظرتون نسبت به من:
"

marjan_karate

شخصیت ایشون واسه من جالب بوده. به نظر من خیلی رمانتیک هستن. اهل نماز و روزه. پاکدل و خوش قلب. ولی خیلی ها اینطور فکر نمی کنن!!! در ضمن از ایشون ترانه ی بسیار زیبای "آسمون ببار که باریدین تو ... " رو به یادگار دارم.

توی تبیان 83 . غیر تبیان 93

سوال : چرا فعالیت هاتون توی تبیان کم شده؟ دلیلی داره؟

"
شما لطف دارید  و ممنون که اینقدر لطف دارید نسبت به بنده:)
و اما راجب ترانه آسمون ببار...
یه سوالی که از شما داشتم اینه که شما مگه به وبلاگ من سر هم میزنید؟؟؟؟
چون من این آهنگو توی وبلاگم گذاشتم

آسمون ببار که باریدن تو
همدم اشک دو چشمونم بشه
نشه فهمید که تو چهرم جای اشک
قطره ی خیس یه بارون میچکه....

در هر صورت بازدید شما از وبلاگم باعث سرفرازی بندست
و اما دلیل دیر اومدنم به تبیان هم گفتم
امتحانامون این ترم خیلی به هم چسبیده بود و اون چند روز تعطیلم که زد همه کاسه کوزه هامونو شکست...
بگذریم

سوالاتمو بپرسم البته اگه تکرار نباشه
1.خودتون رو تا چه حد میشناسید؟
2.خدا رو میخوای یا خرما؟!!!
3.نظرتون راجب بچه ها!؟
4.عشق در یک کلام...
5.به چه پرنده ای علاقه دارید؟؟؟چه گلی؟؟؟

قعلا بسه
یه خسته نباشیدم باید عرض کنم خدمتتون چون میدونم خیلی این صندلی داغ خسته کنندست...
موفق باشید

روزی تو خواهی آمد از کوچه های باران
تا از دلم بشوئی غمهای روزگاران...
سه شنبه 16/11/1386 - 3:41 - 0 تشکر 28484

به نام او که می داند درون سینه ها چه می گذرد

سلام دوستای خوبم

1.نظر شما درباره این حکمتهای امام علی(ع) چیه و به نظرتون تا چه حدی اونو اجرا می کنیم(چه تو این انجمن و چه جای دیگه)؟

روش صحیح پرسیدن

(شخصى مسئله پیچیده‏اى سؤال کرد، فرمود) براى فهمیدن بپرس، نه براى آزار دادن، که نادان آموزش گیرنده، همانند داناست، و همانا داناى بى‏انصاف چون نادان بهانه جو است.

روش صحیح پاسخگویى

هرگاه پاسخ‏ها همانند و زیاد شد، پاسخ درست پنهان گردد.

2.به نظر شما آیا امام علی(ع) در جلسه تعیین خلیفه نمی تونست با یه دروغ مصلحتی خلیفه بشه و مسلمونها رو در مدت زمان بیشتری هدایت و رهبری کنه؟چرا ایشون از انجام این کار سرباز زدند؟!

3.به نظر شما با هر روشی می تونیم دیگران و خودمون رو شاد کنیم؟(مثلاً گه گاه یه دروغ کوچولو گفتن و بعدش اعتراف به اون){این عادت توی جامعه رواج داره مثلاً یکی از همکلاسی هام این عادت رو داشت}

4.تا حالا شده به همه چیز شک کنین؟با این شک چجوری برخورد کردین و نتیجش چی شده؟

5.آیا به نظر شما هر انسانی یه نیمه گمشده داره؟اگه داره چجوری باید پیداش کنه؟

6.تا حالا شده خیلی صادقانه و خودمونی به خدا بگی "تو"؟!

با تشکر از شما دوست عزیز و گرامی،امیدوارم من و همه دوستان استفاده لازم رو از حضور شما ببریم.

در پناه دوست مشترکمان موفق باشید

سه شنبه 16/11/1386 - 9:39 - 0 تشکر 28506

سلام سلام سلام

چطورین؟و چطوری؟جای بسی خوشحالی دارد که شما هنوز استوار و پا برجا هستید انشاالله که تا آخر نیز بدین سان باشید.واما من می خواستم یه سوالی بپرسم که دیگه نمی پرسم چون جوابمو از بقیه ی جواب ها گرفتم پس زیاد مزاحم نمی شم .فقط خواستم یه شعری رو برات بذارم بگو چه حسی نسبت بهش پیدا کردی؟ و اولین کسی که اومد تو ذهنت کی بود؟؟البته اینکه این شعر رو با موزیک گوش بدی یه چیز دیگس ولی شرمنده امکانات محدود بید.

کنار هر قطره ی اشکم هزار خاطره دفنه

اینقدر خاطره داری که گویی قَد یه قرنه

گلوم می سوزه از عشقت ،عشقی که مثه زهره

ولی بی عشق تو هر دم، خنده با لبهای من قهره

درسته با منی اما، به این بودن نیازارم

تو که حتی با چشماتم نمی گی آه، دوست دارم

اگه گفتی دوست دارم فقط بازی لبهات بود

وگرنه رنگ خود خواهی نشسته توی چشمات بود

هرچی عشقه توی دنیا من می خواستم مال ماشه

اما تو هیچ وقت نذاشتی بینمون غصه نباشه

فکر می کردم با یه بوسه با تو همخونه می مونم

نمی دونستم نمیشه آخه بی تو نمی تونم

گله می کنم من از تو، از تو که این همه بی رحمی

هزار بار مردم از عشقت تو که هیچ وقت نمی فهمی

چشام همزاد اشک و خون، دلم همسایه ی آهِ

زمونه گرگ و عشق تو شبیه مکر روباهه

شدم چوپان ساده لوح کنار گله ی احساس

چه رسمی داره این گله، سر چنگال گرگ دعواست

تو اینقدر خواستنی هستی که این گله نمی فهمه

اگه لبخند به لب داری دلت از سنگ و بی رحمه

ببخش خوبم اگه این عشق حیله ی تو رو، رو کرد

نفرین به دل ساده که به چنگال تو خو کرد

هرچی عشقه توی دنیا من می خواستم مال ماشه

اما تو هیچ وقت نذاشتی بینمون غصه نباشه

فکر می کردم با یه بوسه با تو همخونه می مونم

نمی دونستم نمیشه آخه بی تو نمی تونم

گله می کنم من از تو، از تو که این همه بی رحمی

هزار بار مردم از عشقت تو که هیچ وقت نمی فهمی

یا علی

  • من کوير تشنه کامم
  • مهلتم ده تا بيايم
  • جرعه يي ده تا بنوشم
  • آري آري من کويرم
  • اي خداي مهربانم
  • مهلتي ده تا بجوشم
  • از دل همچون کويرم
  • برو به انجمن
    انجمن فعال در هفته گذشته
    مدیر فعال در هفته گذشته
    آخرین مطالب
    • آلبوم تصاویر بازدید از کلیسای جلفای...
      آلبوم تصاویر بازدید اعضای انجمن نصف جهان از کلیسای جلفای اصفهان.
    • بازدید از زیباترین کلیسای جلفای اصفهان
      جمعی از کاربران انجمن نصف جهان، در روز 27 مردادماه با همکاری دفتر تبیان اصفهان، بازدیدی را از کلیسای وانک، به عمل آورده‌اند. این کلیسا، یکی از کلیساهای تاریخی اصفهان به شمار می‌رود.
    • اعضای انجمن در خانه شهید بهشتی
      خانه پدری آیت الله دکتر بهشتی در اصفهان، امروزه به نام موزه و خانه فرهنگ شهید نام‌گذاری شده است. اعضای انجمن نصف جهان، در بازدید دیگر خود، قدم به خانه شهید بهشتی گذاشته‌اند.
    • اطلاعیه برندگان جشنواره انجمن‌ها
      پس از دو ماه رقابت فشرده بین کاربران فعال انجمن‌ها، جشنواره تابستان 92 با برگزاری 5 مسابقه متنوع در تاریخ 15 مهرماه به پایان رسید و هم‌اینک، زمان اعلام برندگان نهایی این مسابقات فرارسیده است.
    • نصف جهانی‌ها در مقبره علامه مجلسی
      اعضای انجمن نصف جهان، در یك گردهمایی دیگر، از آرامگاه علامه مجلسی و میدان احیا شده‌ی امام علی (ع) اصفهان، بازدیدی را به عمل آوردند.