• مشکی
  • سفید
  • سبز
  • آبی
  • قرمز
  • نارنجی
  • بنفش
  • طلایی
انجمن ها > انجمن طنز و سرگرمی > صفحه اول بحث
لطفا در سایت شناسائی شوید!
طنز و سرگرمی (بازدید: 16916)
سه شنبه 23/4/1388 - 12:58 -0 تشکر 132401
۩۞۩ جیگیلی ها = JIGILIS ۩۞۩

سلام  

اینجا یه گروه متفاوته ! که واس خودش قلمرو و حکومت و قوانینی داره  ! اگه عضو شی جز حکومت جیگیلی ها محسوب میشی!  
حالا اول معرفی نامه ی زیر رو که مربوط به فرقه های گروهه رو بخون :
1.جیگیلی ها :  این افراد جزء قدرتمند ترین فرقه ی گروه بوده و مدیریت گروه رو بر عهده دارن .خصوصیات:(باحال  -نمکدون  -زلزله -وفعععال در گروه که جیگیلی بازی انها در حد بنز است! )
2.فینگیلی ها :  افرادی ریز نقش که از ضرب المثله فلفل نبین چه ریزه بشکن ببین چه تیزه تبعیت میکنن!
3.خینگیلی ها :  فرقه ای خل و چل بوده که ریاست دیفونه خونه ی جیگیلی هارو بر عهده دارن!
4.دینگیلی ها :  افرادی که اهل دینگیلی دینگول بازی(یا به زبون شوما شیطونی)بیدند!  
5.چینگیلی ها : افرادی سوسول که از کلمه ی مامانم اینا زیاد استفاده کرده وجیغ جیغو تشیف دارن..(البته فک نکنم این فرقه طرفدار زیادی داشته باشه !) و لقب اینگونه افراد چنگل است!
6.شینگیلی ها : ماموران گروه هستند(قوی هیکل +خر زور)  که وظیفه ی انها مقابله با اشوب گران بید!

7.میسگیلی ها :این گروه بیشتر جای ادمای لوتی. بامرام. جنجالی. فشن .اهل تیپ. باکلاس.از همه مهمتر پایه رفاقت دائم



((((((((((((((((((((((((((  ₪₪₪ به حکومت جیگیلی ها خوش اومدی ₪₪₪  ))))))))))))))))))))))))))

کار حکومت جیگیلی بعدا اعلام می شود

     baharzadeh

mahmood08 

  پارسا زاهد

svahid

abdollah4424

buffun

جینگیلی ها

     

 

mahdi_13 

juddy_abbot

ENIAK_ab

sayeh74

دینگیلی ها

 behafarid  moorche22  princesorkh

unloker

Navaaye_Asemani

arasto7

_Aarsoo_

saeidan

خینگیلی ها

     

 

 

 

tomyseti

endless_road

فینگیلی ها

     

 

 

mymail

alireza2932

happy_go_lucky

چیگیلی ها

     

 

oversea

nader_chan

bargrizan_e_66

mojtaba1422

شینگیلی ها

 shadasma  alighaemia filsof 

saba12345

2fsemperatour

sardar_darya

mohsen394

max2000

میسگیلی ها

..

 تذکر  : برای جلوگیری از ازدحام تاپیک ها و برهم ریختن انجمن هیچ کاربری حق استفاده از گروهها و حکومت جیگیلی ها را در تاپیک جدا گانه ای ندارد

وگرنه با همکاری جانشین انجمن طنز اون تاپیک حذف می شود

حق این حکومت در انجمن طنز برای نویسنده این تاپیک محفوظ است

.

دوستان عزیز چون به همه گروهها نیاز مندیدم تا یک ماه فرصت دارید گروه خودتان را مشخص کنید


 

 

در وفای تو چنانم که اگر خاک شوم / آید از تربت من بوی وفاداری تو . . .

منتظر شما در وبلاگ دل شکسته
پنج شنبه 8/5/1388 - 20:25 - 0 تشکر 137210

سلام سلام سلام

دوستان عزیز کارهای گروه هم به زودی مشخص می شود فقط توش دعوا نیست چون همه مون تو یه حکومت هستیم

بعدش هم سر گروه هر گروه هم مشخص می شود

و دوستانی که در گروه مسکن بودند هم به لیست اضافه می شوند در به وجود امدن اسامی هیچ محدودیتی نداریم

تغییر گروه هم ممکن نیست فقط این امپراطور زیرکی در رفت که بعدا به خدمت دل شکستش می رسم

پس فعلا کار گروه را سوال نکنید کار گروه متعاقبا اعلام می شود

با تشکر موفق و موید با شید

در وفای تو چنانم که اگر خاک شوم / آید از تربت من بوی وفاداری تو . . .

منتظر شما در وبلاگ دل شکسته
پنج شنبه 8/5/1388 - 20:32 - 0 تشکر 137212

---------------------------------------------------------------------

سلام علیكم

حسین، دادا ممنون گروه مارو تغییر دادی .....ایول بامرام....

راستی اون حرفایی كه زدم ناراحتت كه نكرد ؟.....خوبه میدونستم تو مثله سعید نیستی بازم ایول بامرام.....

موفق باشید

یاعلی مدد التماس دعا

 

پنج شنبه 8/5/1388 - 21:19 - 0 تشکر 137220

به به سلام به رفقای گل خودم.خوبید همگی؟؟؟؟یه چند روزی نبودیم مثل اینکه تغییرات اعمال شده و گروه میسگیلی ها هم تشکیل شده...به به به به...خوبه....
خوش اومد میگم به همه ی بر و بکس میسگیلی ها و امیدوارم هر جا هستن شاد و قبراق به کارشون ادامه بدن...
مخلص همتونم....
وفق باشید.

Into the sorrow of the night
Through the valley of dark dispair
Across the black sea of iniquity
Where the wind is the cry of the
suffering
There came a glorious saving light
The light of eternal peace
Jesus Christ, the King of Kings
.

 

       ...*.*.*.*.*.,وبلاگ من در تبیان.*.*.*.*.*...

پنج شنبه 8/5/1388 - 22:51 - 0 تشکر 137249

سلام

ضمن تائید تمام صحبت های اعضای هیئت مدیره گروه میسگیلی ها (مسكن2394)  و همچنین تائید عضویت كاربر  2fsemperatour به عنوان اولین عضو و تبریك به ایشون به خاطر رسیدن به این سمت و (یه عالمه از این حرفا) ... باید عرض كنم كه همینطور كه میدونید چون گروه ما زورش زیاده یك عضو نسبت به بقیه گروه ها بیشتر میتونه داشته باشه ...

دلیلش هم مشخصه چون من و محسن برخلاف اون چیزی كه توی جدول میبینید باید كنار هم باشیم نه جدا از هم...

حسین آقا بهتون گفته بودم كه شما باید اسم ما رو در كنار هم بنویسید چرا به تذكرات گوش ندادید؟؟؟

پس در نتیجه ما هنوز ود تا جای خالی برای عضو گیری داریم و كسی هم نمیتونه اعتراضی نشون بده...

به آینده امیدوار باشیم كه همیشه روشنه...

♫♫ باغچه ♫♫(کلیک کنید)

هر آمدنی رفتنی هم دارد...

ولی ایکاش رفتن ها زیباتر از آمدن ها بودند.....

خدانگهدار همگی

جمعه 9/5/1388 - 0:17 - 0 تشکر 137268

به نام خدا

سلام ودرود

نه بابا حسین جان شوخی میکنم دعوا چیه؟

چرا جدی گرفتی؟ ما دستورات را اجرا میکنیم

جمعه 9/5/1388 - 9:27 - 0 تشکر 137313

سلام سلام سلام

مکس عزیز به خونه های جدول نگاه نکن هر تعداد نفری که هست در جدول قرار می دم

شما و اقا محسن هم کمتر برای هم نوشابه باز کنید

تو هر خانه جدول یک اسم نظو جدول به هم می خوره

بوفون جان می دونم شوخیه اگه جدی می گفتی که دیگه الان اینجا نبودی که

ولی در کل ما یه بوفون که نداریم

برگ ریزان گرامی چن وقت نبودی دل نگرانت شدیم یه دفعه می زاری می ری ما رو نگران می کنی ها

پموفق و موید باشید

در وفای تو چنانم که اگر خاک شوم / آید از تربت من بوی وفاداری تو . . .

منتظر شما در وبلاگ دل شکسته
جمعه 9/5/1388 - 9:54 - 0 تشکر 137326

به نام خدا

سلام و درود

چی یعنی در صورت راست بودن حرفهام گیم اور میشدم؟

در هر صورت ما همه جوری تا آخر خط هستیم

جمعه 9/5/1388 - 20:49 - 0 تشکر 137517

سلام خدمت دوسستان 

منم پیوستن جناب 2fsemperatour  به گروه میسگیلی ها تبریک میگم

من حدود 2 هفته مسافرتم و مسئولیت گروه با جناب مکسه (مکس خیلی آقایی)

با تشکر 

زندگی قصه مرد یخ فروشیست که از او پرسیدن فروختی؟ گفت: نخریدند تمام شد...

شنبه 10/5/1388 - 12:18 - 0 تشکر 137667

سلام

اقا اجازه

مامیخواییم عضو گروه میسگیلیها بشیم چی کارکنیم؟

نمیدانم پس از مرگم چه خواهد شد * نمیخواهم بدانم کوزه گر از خاک اندامم چه خواهدساخت *

 ولی بسیار مشتاقم که از خاک گلویم سوتکی سازد * به دست کودکی گستاخ و بازیگوش*

و او یکریزو پی در پی دم گرم و چموش خویش را بفشارد برگلویم سخت * و خواب خفتگان خفته را آشفته تر سازد *

بدین سان بشکند در من * سکوت مرگبارم را ......

 ***دکتر علی شریعتی ***

شنبه 10/5/1388 - 14:56 - 0 تشکر 137700

سلام سلام سلام

محسن جان هنوز کار گروهها مشخص نشده پس مسئولیتی شامل کسی نیست شما با خیال راخت برید مسافرت

بوفون جان ممنونم از این همراهی شما با گروه جیگیلی ها

موفق و موید باشید

در وفای تو چنانم که اگر خاک شوم / آید از تربت من بوی وفاداری تو . . .

منتظر شما در وبلاگ دل شکسته
برو به انجمن
انجمن فعال در هفته گذشته
مدیر فعال در هفته گذشته
آخرین مطالب
  • آلبوم تصاویر بازدید از کلیسای جلفای...
    آلبوم تصاویر بازدید اعضای انجمن نصف جهان از کلیسای جلفای اصفهان.
  • بازدید از زیباترین کلیسای جلفای اصفهان
    جمعی از کاربران انجمن نصف جهان، در روز 27 مردادماه با همکاری دفتر تبیان اصفهان، بازدیدی را از کلیسای وانک، به عمل آورده‌اند. این کلیسا، یکی از کلیساهای تاریخی اصفهان به شمار می‌رود.
  • اعضای انجمن در خانه شهید بهشتی
    خانه پدری آیت الله دکتر بهشتی در اصفهان، امروزه به نام موزه و خانه فرهنگ شهید نام‌گذاری شده است. اعضای انجمن نصف جهان، در بازدید دیگر خود، قدم به خانه شهید بهشتی گذاشته‌اند.
  • اطلاعیه برندگان جشنواره انجمن‌ها
    پس از دو ماه رقابت فشرده بین کاربران فعال انجمن‌ها، جشنواره تابستان 92 با برگزاری 5 مسابقه متنوع در تاریخ 15 مهرماه به پایان رسید و هم‌اینک، زمان اعلام برندگان نهایی این مسابقات فرارسیده است.
  • نصف جهانی‌ها در مقبره علامه مجلسی
    اعضای انجمن نصف جهان، در یك گردهمایی دیگر، از آرامگاه علامه مجلسی و میدان احیا شده‌ی امام علی (ع) اصفهان، بازدیدی را به عمل آوردند.