به نام یکتا دنیادار بی صفت
سلامبازم از خراطها :
من خیلی داغونم گلم ، تو دیگه داغونم نکن
من خیلی از تو بدترم تکیه به شونه هام نکن
برو که وقتشه بری ، برو که خیلی دلخورم
برو برو حتی تورو ، دست خدا نمیسپرم
با بی خیالی ، منو نسوزون ، حالا که میری ، نشو پشیمون
مگه نگفتی ، دوسم نداری ، چرا نمیری ، تنهام بذاری
دلم با جمله هات آروم نمیشه ، برو دیگه برو واسه همیشه
اگه می گی واست فرقی نداره ، چرا چشمای تو بارونی میشه ؟
دلم می خوست بازم طاقت بیارم ، بازم هر چی که شد به روت نیارم
ولی حالا که حرف رفتن افتاد ، برو دیگه باهات کاری ندارم
برو که وقتشه بری ، برو که خیلی دلخورم
برو برو حتی تورو دست خدا نمیسپرم
با بی خیالی ، منو نسوزون ، حالا که میری ، نشو پشیمون
مگه نگفتی ، دوسم نداری ، چرا نمیری ، تنهام بذاری