• مشکی
  • سفید
  • سبز
  • آبی
  • قرمز
  • نارنجی
  • بنفش
  • طلایی
انجمن ها > انجمن صندلی داغ > صفحه اول بحث
لطفا در سایت شناسائی شوید!
صندلی داغ (بازدید: 24757)
چهارشنبه 10/11/1386 - 19:46 -0 تشکر 27530
صندلی داغ "abie_bicaran" کاربر پرشور و حرارت انجمن‌ها

سلام بر اهل صلح دوستی انسانیت 

با توجه به قانون نانوشته نیوتن که هر کی خربزه بخوره بازم میتونه بخوره ولی در انتها پای لرزشم میشینه دوست خوبمون کاربر "abie_bicaran " با توجه به اولویت‌ها به روی صندلی نشست.

سایر دوستان عزیز می‌تونن با در نظر گرفتن سند معرف انجمن صندلی داغ و اهداف انجمن سوالاتشون رو از ایشون بپرسن.

و آما، در راستای هدف اصلی انجمن مبنی بر شناخت بیشتر خود بر حسب سوالات دوستان، از آقا میلاد می‌خوایم که در انتهای کار گزارش کاری از صندلی داغ خودشون در اختیارمون بذارن. این خیلی مهمه و لطفاً حتما اجراش کنید.

مجددا از آقا میلاد و سایر دوستان خواهشمندم که قبل از زدن هر پست حتما سند معرف رو مطالعه بفرمایند تا خدای ناکرده بعدا شرمنده کسی نشیم، پیشاپیش و پساپس از همکاری همگیتون سپاسگزارم، باتشکر.

مراقب خودتون باشید

چیزهایی نصیب ما میشود که آن‌ها را باور داریم

MCLAREN SUPER CARS

مدیریت انجمن صندلی داغ 

چیزهایی نصیب ما می‌شود که آن‌ها را باور داریم.

ای کاش یاد بگیریم، که زیر بارهای خمشی و پیچشی زندگی نقطه تسلیم را بالا بگیریم و مقاومت شکست را حداکثر کنیم تا چرخ‌دنده‌های زندگیمان از لهیدگی و تداخل در امان باشد.

عمر دست خداست، پراید فقط وسیلس 

 

يکشنبه 14/11/1386 - 15:5 - 0 تشکر 28143

پاسخ به حسین طهوری عزیز :

سلام ابی بیکران داداشی خودم راستی چکار می کنی زودباش بگو 123 123 123 ؟

سلام حسینم. دعا به جون برو بچ ، بابا من تا یک میلیون و نهصد و هشتاد و سه هزار و ششصد و بیست و پنج شمردم. حالا میگی دوباره از 123 بشمارم ؟

از جوابی که به سوالات دادی ممنونم اگه میشه این چند تا هم جواب بدی ممنون می شم اگر بعضی هاش هم تکراری بود بنده را ببخشید

پیش قدمی میکنی؟ من از بابت سوالهات ممنونم. با تموم وجود جواب میدم. اگه هم تکراری بود باعث میشه که یاد خاطرات گذشته بیفتم. پس بازم ممنون.

1دوست داری رو سنگ قبرت چی بنویسن

سال تولدمو بنویسن و روز مرگم رو و ... ، ولی دوست دارم این شعر رو واسم بخونن. خوابیدی بدون لالایی و قصه ... تو تو جنگل نمی تونستی بمونی ...

دوست داری کجای دنیا به دنیا می اومدی

از همین اصفهان و ایران راضیم. ولی مثلا دوست داشتم پسر یک پادشاه بزرگ میشدم. و می تونستم در کمال صلح و دوستی و انسانیت (به قول مهدی) سرزمین رو بچرخونم و ...

الگوی ورزشی اخلاقی علمی و الگوی کلیت چه کسانی هستند

راستش یکی از سوالهای پایان ترم دوم راهنماییم همین بود. نوشته بود الگوتون کیه؟ نمی دونم چطوری می خواستن به اون سوال نمره بدن. من دست گرفتم و از معلممون پرسیدم : آقا می تونیم غیر از رهبر و آقای رفسنجانی کسای دیگه ای رو بنویسیم؟ و اونم گفت : آره.

الگوی ورزشی : مارادونا و مسی (فنی بودنشون) نویدکیا (اخلاق و مرام)

علمی : خیلی ها

الگوی کلیم : شهریار کوچولو و داداشم!!!

چه ورزشهایی رو دوست داری و انجامشون می دی ؟

فوتبال و ایروبیک و ... رو دوست دارم. ورزش خاصی انجام نمیدم. به صورت تفریحی همه ورزشی انجام میدم : شنا ، فوتبال ، والیبال ، کشتی ، وسطی!

قد و وزن و رنگ مو و چشم

عکسمو خواهی دید در آینده

پدر و مادرت چند سال دارن و شغلشون چیه ؟

پدرم حدود 60 مادرم حدود 45

پدرم بازنشسته ی دولت مادرم استاد دانشگاه. (در قدیم حوزه)

اعضای خونوادتون چند نفره ؟ معرفیشون کن...

افتادی روی دنده آمارگیری

4 تا فرزندیم با پدر و مادر میشیم 6 نفر. 3 تا داداشیم 1 خواهر. که داداش بزرگم تهران زندگی می کنه.

بابات رو بیشتر دوست داری یا مامانت رو

یه جوک هست در این مورد شنیدی؟

بابام رو

تو اینجا کی تو رو بیشتر از همه حرص داده و تو کیو بیشتر از همه حرص دادی

من دو تا تیکه ی بد به دانیال عزیز انداختم چون قبلش حرصم داده بود. فکر کنم م.شجائتی و دانیال بیشتر از بقیه حرصم دادن.

تو این اینجا کی بیشتر از همه خوشحالت میکنه و تو کیو خوشحال میکنی ؟

فکر کنم قبلا خیلی بهش اشاره کردم.

دوستای صمیمیم خوشحالم می کنن : مریم و مجیک و ... و من هم سعی می کنم دوستام رو خوشحال کنم

**

پیام بازرگانی بود یا وقت نفس کشیدن؟

بگو چه غذایی دوست داری

فسنجون و بادمجون و غذاهای تحفه ای!

نظرت راجع به پیتزا چیه ؟

خوشم میاد ازش. ولی نه این که هر روز بخورم. دو هفته یه بار

ساندویچ سرد یا گرم

هر کدوم وقت خودش

ترانه مورد علاقت چیه؟

اگه مهدی پاکشون نکنه :

1. من همون جزیره بودم ....

2. چشم من بیا منو یاری بکن ...

از چه فصلی خوشت میاد

هر فصلی از یه چیزیش خوشم میاد

بهار : شکوفه های صورتی و سفیدش

تابستون : اینکه تا آخر شب می تونی بیدار بمونی و با دوستات حال کنی و ...

پاییز : صدای خش خش برگای خزونی

زمستون : برف و انتظار کشیدن واسه بهار! اسفند رو همیشه دوست داشتم

به نظر تو تو این انجمنها کی از همه محبوتره و کی بیشتر از همه طرفدار داره(یه پسر و یه دختر)...خودت طرفدار کی هستی ؟

این گونه سوالا یه جوریه. از چه لحاظ طرفدار؟ از روی شخصیت؟ از روی صمیمی بودن؟ از روی پاسخ های زیبا دادن ...

دختر : یلدا_عشق جدیدا گیگیلی خیلی تلاش می کنه ...

پسر : نمیشه واقعا گفت. فکر کنم مکلارن چهره ی شناخته شده ای باشه.

خودم طرفدار نوشته های شاه شوریده سران. ولی خیلی به تاپیک های دوستام سر می زنم. و به تاپیک ها علاقه دارم.

مظلوم ترین و شرترین عضو این گلستان کیه ؟:

والا شرترین شاید خودم و شاه شوریده سران!!!

مظلوم ترین هم خودم. بمیرم واسه خودم که همیشه مظلوم واقع میشم.

چه گلی رو دوست داری ؟

خیلی گلها. گل رز جمع و جور رژیم گرفته ی لاغر کمر باریک که قرمز آتیشی باشه و به درد لاو ترکوندن بخوره

کدوم برنامه tv رو بیشتر نگا میکنی

تلویزیون خودمون : سینما ماورا و مخصوصا اجراهای زیبای آقای عالمی ، شهریار رو می بینم. فوتبال ها رو معمولا می بینم. بازی های بارسلونا. و مسی. و برنامه زنده رود شبکه ی اصفهان که شبیه به برنامه شب شیشه ایه.

ماهواره هم لاموجود

اهل سینما رفتن هستی یا نه

آره خیلی زیاد. تئاتر رو هم دوست دارم ولی تا حالا 2 یا 3 بار رفتم. غیر از سینما خیلی هم فیلم می بینم. سی دی بگیرم و ...

کدوم بازیگر رو دوست داری ؟

هیچ وقت تحت تاثیر چهره ی یه بازیگر قرار نگرفتم که بگم به خاطر قیافه و تیپش دوسش دارم. بیشتر به خاطر اون نقشی که بازی کرده. یا بازی خوبش.

در ایران :

مرد : بهرام رادان و پرویز پرستویی. البته استادان نصیریان و انتظامی و ... جای خودشونو دارن

زن : مهتاب نصیرپور ، نیکی کریمی و باز هم البته استادانی چون ژاله علو جای خودشونو دارن

در خارجکستان :

مرد : براد پیت (برای فیلم های افسانه های خزان و هفت سال در تبت و تروی و ...) ژان رنو (برای فیلم های آبی بیکران و لئون حرفه ای و ...)

چقدر خوش شانسی ؟

بدشانس نیستم. خوش شانس هم نیستم.

شماره پات چنده ؟

44 !

بدترین کتابی که خوندی چی بوده ؟

کتابهایی که نویسنده چشم بسته به همه توهین می کنه و گروه خودش رو بهترین جلوه میده. اسم یادم نیست.

بهترین کادویی که گرفتی چی بوده ؟

یه سی دی واسه روز ولنتاین

دوست داری چی بهت کادو بدن ؟

خودخواهانه جواب میدم روحشونو. (کسی که می خواد بهم کادو بده)

از بابات تا حالا کتک خوردی ؟

نه!!! شاید یکی دوبار پس گردنی.به خاطر کارهای بدم. بابای مهربونی دارم.

تو عروسی چی میپوشی ؟

قبلا ها دوست داشتم راحت باشم و اسپرت. ولی جدیدا (شاید به خاطر بالاتر رفتن سن، میگم شاید) توی مهمونی های متشخصانه از جمله عروسی کت و شلوار و به اقتضای مکان معمولا کراوات هم میزنم.

بزرگترین آرزوت چیه ؟

کمک کردن به همنوع ، لبخند بر روی لبان مردم ، رفتن به شهر من

تو رویاهات به چی فکر میکنی ؟

معمولا به رفتارهای گذشته. و توی رویاهام درستشون می کنم. کلا پسرا یه سری رویاهای خاصی دارن.

تا اینجا که از خدا عمر گرفتی از زندگیت راضی بودی

نه خیلی. از صداقت و مهربانی نسبیم راضیم. (منظورم دل نازک بودنم هست)

تو زندگیت تا اینجا بیشتر غم بوده یا شادی ؟

شادی های غم انگیز ، غم های توام با شادی

کفش یا کتانی

کتونی می پوشم. مهمونی کفش مجلسی

اسپرت یا رسمی ؟

قبلا گفتم. اسپرت. توی مجالس معمولا رسمی.

گرونترین کفشی که خریدی چقد قیمینش بوده؟

بی خیال بابا. اوضاع مالی خیلی خوبی ندارم ولی : فکر کنم 73 تومن

گرونترین لباست؟؟؟

همون کت و شلوار که فکر کنم حدود صد و خورده ای شد

بهترین بازی که کردی و بهت چسبیده ؟

نامزد بازی!!!

یه خصوصیت بارزت رو بگو که تو اولین نگاه یا برخورد میشه فهمید

شوخ بودن. و یه کم خورده شیشه داشتن!

درون گرا یا بیرون گرایی ؟یعنی اگه شاد باشی یا غمگین دیگران میفهمن ؟

بسته به اون لحظه و مکانش داره. هر دوش بودم. ولی معمولا بعد یه مدت تابلو میشه. به دلایل مختلف

اکثر روزات چجوری میگذرن؟ یعنی اینکه بگو کلا از صبح که پا میشی تا شب که میخوابی چه کارای خاصی رو انجام میدی ؟

به نظرم حوصله ات سر رفت از بس سوال پرسیدی. یه چیزی گفتی که کلی باشه و تموم. جا که نزدی؟

صبونه نمی خورم معمولا. دانشگاه میرم و تا بیام خونه عصر شده. میشینم پای کامپیوتر. موسیقی و بازی و کارهای شخصی خودم با کامپیوتر. دقت کنم به آهنگ ها. الان اینطوری داره میزنه. از چه ملودی هایی استفاده می کنه و ... ، ممکنه تلویزیون ببینم. به بچه ها زنگ می زنم. با دوستام می رم بیرون. قبلا ها که سر کر میرفتم اوضاع متفاوت بود. حالا که دانشگاه میرم اینجوریه. شب تا صبح هم توی تبیان. شاید توی 48 ساعت 10 دقیقه بخوابم!!!

ولی در عوض بعد از اون 48 ساعت 12ساعت می خوابم. یه کم بی نظم شده زندگیم که دارم درستش می کنم. الان بهتر از قبل شده.

اهل بزن و بکوب هستی یا نه

آره تقریبا. بدم نمیاد. ولی خیلی مواقع هم اهل آهنگ های سنتی و شجریان و ... میشم. و آرامش رو به هیجان ترجیح میدم.(بعضی وقتا ها)

تکنو  بلدی یا نه ؟

آهنگ سازی منظورته؟ یا حرکاتشو؟

جفتشو فقط دوست دارم.

راجع به وضع ظاهر و تیپت بگو ...

مذهبی لباس نمی پوشم. خیلی ساده. البته گاهی اوقات هم تیریپ های خفن می زنم.

اهل مد هستی یا نه

همیشه نه. ولی خیلی عقب نمی مونم ازش. گاهی اوقات از مد هم جلو میزنم!

تو آینه زیاد خودتو نگا میکنی و با قیافت ور میری ؟

آره. به موهام زیاد ور میرم.

وقتی تو آینه نگا میکنی چه احساسی بهت دست میده

اگه موهام اونطوری که می خوام نباشن احساس بد. میگم اه چرا این اینطوریه؟

با جوشای صورت و بینیت چی ... زیاد ور میری ؟

آره اهل فشار دادنم!!! می چلونمشون

چقدر خوشگلی؟

متاسفانه خیلی نیستم!

هر سلام خداحافظي اي هم دارد.

 

يکشنبه 14/11/1386 - 17:14 - 0 تشکر 28154

سلام داداش ابی ،زودباش نظرت و واسه متن پایین بگو 123 123 123 ؟

السلام علیك یا ابا عبدالله السلام علیك یا صاحب الزمان

سلام به گله نرگس ها سلام به منتظرا به مسافرا به مهمونا به سربازا

سلام به همه ی اون جوونایی كه تو نبودنه اقاشون دل به اقا شون دادن

سلام به همه ی جوونایی كه چقدر قشنگ با قلبشون صفا كردن

سلام به جوونایی كه تو دنیای اخرزمان سنگر یامهدیو یا زهرا یا حسین یا عباس رو افتتاح كردنو

هی خونه تكونی كردن

اهای عاشقا این سلام فقط از طرفه من نیست

اقامون همیشه بهمون سلام میكنه اقامون همیشه دل به جوونا میده اخه جوونا اگه دل ببندن دل نمی كنن

اهای جوونا كجایید كه همه مون از ته دلمون اقامون رو صدا بزنیم

كجایید كه فقط یه شب فقط یه روز باهم دیگه تنهاییه اقامونو پر كنیم

دله تو هم شكسته مگه نه ؟؟؟

دله تو هم شكسته از نبودنه اقا

یكی نیست بهمون بگه چیكار كنیم؟ یكی نیست نجاتمون بده؟ اخه چقدر باید زمانهامون رو بگذرونیم؟

اقا جانم اقا جانم خیلی سخته نبودنت خیلی درده

پیشه كی از عشقه تو بگم پیش چند نفر

اقام بابا مهدی ام اینجه دلای شكسته مون پیشه هیچكی خریدار نداره

اینجا همه یه دله شاد می خوان اینجا همه دوست دارن با حرام ها خودشونو شاد نگه دارن

اینجا فقط پول باشه هیچی نباشه اینجا فقط هوس باشه هیچی نباشه

دیدی این دخترا رو تو كوچه خیابونا چی از خودشون می سازن ؟؟!

چقدر دلشون خوشه چقدر دلشون خوشه !!!!!!

اقام اینجا عروسی ها فقط عروس و داماد عروسی ندارن

اینجا تو عروسی ها دختر و پسرای غریبه هم نامزدی دارن

اینجا تعبیر عروسی ها گناهه كبیره ست

اینجا چند نفر دل به شهیدا دادن اینجا محرم ها بیا ببین همه پیرانشون مشكی میشه

اما بعد از رفتن محرم دلای روشنشون باز مشكی میشه

بابا مهدی اینجا وقتی میگی یا امام زمان طرف فكر میكنه باید برای بدبختی های خودش گریه كنه

كی میفهمه تنهاییه تورو كی دله شكسته تو دركش میكنه

اقام اینجا به ندیده عاشق شده ها میگن دیوونه

اینجا بعضی ها اسمه خودشونو می زارن منتظر اما چرا اخه چرا

اسمه یه سایت یا مهدیه اما حرفاش از عشق و یه رفیقه نمیه راهه

چقدر عشقو همه به مسخره گرفتن

چقدر دنیا محدو د رو نامحدو می دونن

عجب دنیاییه

هیچ وقت فكر كردی اگه بمیری مادرمون فاطمه ی زهرا بیاد پیشت

ازت گله كنه كه چرا دله پسرش مهدی رو شكوندی چی می خوای جوابشو بدی

چیه نكنه فكر كردی نمیرسه اونروز

نكنه فكر كردی بازم قراره پیشه مادرمون از بدبختی هات بگی

ولش كن حرفای پوچ و دنیایی رو

بارون اینجا رو سقف كی میرزه

اینجا زیر باروون چند نفر میگن خدایا شكرت

اینجا چند نفر زیر باروون دلشون تنگه خدا میشه

قدر خودتو بدون تو رو خدا توبه كن

خدا هنوز منتظرته خدا هنوز منتظرته

خدایا منو ببخش

در وفای تو چنانم که اگر خاک شوم / آید از تربت من بوی وفاداری تو . . .

منتظر شما در وبلاگ دل شکسته
يکشنبه 14/11/1386 - 22:15 - 0 تشکر 28180

جواب مجتبی کا زی عزیز :

لطفاً جواب سلام هارو  بده (علیکم السلام)

آوه ، آیم ساری ، سلام از ما است.

اول در مورد این که فرمودین" مثلا شما می تونی در انظار عمومی به کارهای رهبر مملکت ایراد بگیری؟" اگر رهبر یک جامعه کار غیر عقلانی انجام داد میتونید  چرا نمی تونید؟! مثلا چه کار این رهبر ما ایراد داشت؟؟ پس الکی جواب نداه

یعنی رهبر هم معصوم شانزدهمه؟ فکر نمی کنم بشه گفت کار نادرست انجام نداده! اگه داده کسی تونسته بگه اشتباه بوده آقا؟ دولکی هم جواب نمی دم.

برای حرفی که میزنی دلیل بیار مثل پاسخ هایی که در بعضی از مباحث جواب میدادی نشه . ممنون

متاسفانه نمی تونم با آدم هایی که گوش و چشمشون رو پر کردند از عشق به نظام و آقا و ... بحث کنم. امیدوارم موفق باشید.

چرا کار ما به جایی رسیده که با اسم ائمه (ع) جک میسازیم (ممنون میشم جواب بدین) ؟

لطفا من رو وارد خودتون نکنید. ممکنه شما هم مثل من دچار نزول بشید!

ولی فکر می کنم جوک هایی در مورد معصومین و بزرگان ساخته میشه که باعث شرم آدم میشه. هیچ توهینی به امام حسین نبود اون جوک من.

آیا شما نظام جمهوری اسلامی ایران را قبول دارید ؟چرا؟

در ابتدا یکی از مقدس ترین نظام ها بود. شاید بتونیم رویایی تصورش کنیم. دکتر بازرگان و شهید رجایی و ... ولی امروز فقط شعار به گوش میرسه.

نظر شما در مورد پسر های شبه دختر

خط ابرو ، موی بلند ، ناخن دراز ،گریس کاری ، طلاجات ، و در برخی از موارد رنگ کردن لب و ...

نظر خاصی ندارم. موی بلند چه اشکالی داره؟ ژل زدن هم به نظر من مشکلی نداره. خود پیامبر هم به موهاشون روغن می زدن. طلاجات هم میگن که روی گلبول های انسان تاثیر منفی میذاره. رنگ کردن لب دیگه واقعا افتضاحه!

امیدوارم خوشبخت بشن در آینده!

نظر شما در مورد دختر های شبه پسر ( پوشیدن شلوار های آستین کوتاه ) چی هست ؟

تا حالا شلوار آستین کوتاه ندیدم! فکر می کنم پارچه ی این جور لباس ها کم اومده. در حقیقت به جای اینکه از 10 متر پارچه 5 تا شلوار بدوزن از 10 متر 8 تا پارچه ساختن. و تازه گرون تر هم می فروشن. نشر خاصی در مورد این جور آدم ها ندارم. بازم آرزو می کنم خوشبخت بشن.

به نظر شما لیلی زنه یا مرده ؟(به این سوالم حتماً پاسخ بده)

این سوالت واقعا زیرکانه بود. شاید می خوای دقت منو بسنجی. از پاسخ دادن به این سوال زیرکانه معذورم.

علت نزول قرآن؟

نظر شخصی میشه. چون توی جمع هستیم نظر شخصیم رو راجع به قرآن و نزولش نمی گم. شاید یه نفر فکر کنه واقعا این طوره.

در مراسم خواستگاری دوست داری عروس چایی رو برزی رو پاهات ؟

بعدش خودم پاکشون کنم؟ بستگی به عروس خانم داره. اگه خودم خواستگار باشم و اون دختر رو خیلی بخوام خیلی خوشحال میشم از اینکه بریزه روی پام.

چرا اگر کسی به شما بگه ببخشید شما به اون نمیگید خواهش می کنم ؟ غرور جوونیه ؟یا؟گرفتی که چی می گم (لطفا پاسخ)

بستگی داره که اون طرف چقدر مریض باشه. اگه پاکدل باشه یا انسانیت داشته باشه و از من عذر خواهی کنه ، حاضرم به دست و پاش بیفتم و بگم این حرفا چیه می زنی؟ من از شما عذر می خوام و ... ، فکر کنم در صفحه های قبل یلدا ازم عذر خواهی کرد و من شرمنده شدم که یلدا از من معذرت می خواد. چون انسانیت داره یلدا و می دونم انسان پاکیه. و ... (در ضمن دیگه با رنگ سفید ننویس)

به نظر تو اشکالی داره دخترها به خواستگاری پسر ها برن ؟ خوبه ؟ بده ؟ دلیل؟

مثل اینه که بپرسی خوبه که پسر ها ریش بذارن؟ خوب به هر کسی یه جور میاد. یه نفر باید سه تیغ کنه. یه نفر ریش پروفسوری بذاره و ... ،

بستگی به شرایط داره. ولی در حالت کاملا عادی خوب نمی دونم.

مهریه چقدر  ؟

دوست دارم 7 سکه

نظرت در مورد فیلم های زیر

زیر نور ماه

ندیدم

تقاطع

خیلی خوب بود. گرچه کپی کرده بود. از یه فیلم خارجی. ولی با بازیگرای بزرگ فیلم خوبی در آورده بود.

مارمولک

خیلی آموزنده بود. این فیلم هم از روی فیلم ما فرشته نیستیم با بازی رابرت دنیرو و شون پن ساخته شده بود (اونجا کشیش بودن اینجا آخوند) ولی زیبا درش آورده بود

اخراجیها

از لحاظ هنری روش کار نکرده بودن. ولی از لحاظ مخاطب پسندی فوق العاده بود. خیلی خوشم اومد از فیلم. راستشو بخوای دقیقا همین شرایط واسه خودمون پیش اومد. و ما اخراجیهایی بودیم که این بار نه در جنگ بلکه در مناطق محروم برای کمک به محرومان قرار داشتیم.

در مورد موضوعش هم بگم که به صداقت و مردانگی نقش های اول فیلم غبطه می خورم.

نظرت در مورد بسیج ؟ بسیج یعنی چی ؟ آیا بسیجی هستی ؟

بسیج خوبه. ولی خیلی از بسیجیان ، بسیجی واقعی نیستند. من از فرمانده ی پایگاه بسیج محلمون هم بیشتر سابقه دارم! ولی خودم رو یک بسیجی نمی دونم. فعالیتی هم توش نمی کنم.

آیا شما رأی می دهید ؟

رای به چی؟ واسه مجلس و رییس جمهوری و ...؟ فعلا نه

آیا به خاطر لیلی کوهای اطراف اصفهان رو می کنی ؟

الان لیلی در کار نیست

آیا درسته انسان برای اینکه مغرور نشه نمازش رو اول وقت نخونه ؟؟؟

باید ببینی غرور بیجا پیدا کردن بدتره یا اینکه نماز اول وقتت رو نخونی.

در کل من به حق الناس بیشتر بها میدم تا حق الله. فکر می کنم خدا هم به حق الناس بیشتر بها میده. و فخر فروشی رو دوست ندارم.

عمو پورنگ رو بیشتر دوست داری یا خاله شادونه

خاله شادونه رو نمی شناسم. قبلا ها یادمه خانم بهار بود. خیلی دوس داشتم اون برنامه رو. همون که می گفت زود بگو حالا دست کی بالا؟ بستنیا بستنیا

ولی حالا هم عمو پورنگ و امیر محمد رو خیلی دوست دارم. گرچه نمی بینم. اگه خیلی بیکار شم میبینم. از امیرمحمد خوشم میاد. فکر می کنم برنامه ی خیلی جالبی واسه بچه هاست و همینطور واسه ما که یه کم از دوران بچگیمون فاصله گرفتیم.

بهترین کبابی که خوردی کی بود ؟ باکی ؟ کجا ؟ به چه مناسبت ؟

کباب هایی که توی مسافرت درست می کنیم فوق العاده می چسبه. آتیش روشن میکنیم و جوجه و ... ، خیلی صفا میده. با فامیل یا دوستان و ...

بهترین کتاب غیر مذهبی که خوردی نه ببخشید که خوندی ؟

مذهبی یعنی اسلامی یا مسیحی یا ...؟ یا یعنی معنوی؟

کتاب غیر اسلامی و دینی : شازده کوچولو (چون ازش درس گرفتم.)

بهترین کتاب مذهبی که خوندی چی بود ؟

خب مطمئنا قرآن

!!! یه نگاه به بحث " آیا به احمدی نژاد دوباره رأی می دهید" بنداز .

توکل به خدا

به امید ظهور

به امید ظهور منجی عالم بشریت

در ضمن دیگه با رنگ سفید ننویسید. اینو جدی گفتم.

پاسخ به روح پر فتوح عزیز :

سلام سینا جان. مرسی از بابت ایمیلت. ایمیل من رو داری؟

سلام مریم جاان :

از داشتن دوستای خوب و فهیمی مثل شما و بقیه خوشحالم و از ایزد سپاسگزارم

باور کن اینقدر اعصابم ریخت به هم که اصلا نتونستم بخوابم.متأسفم واسه کسایی که همیشه طرز فکرشون قلطه

واقعا متاسفم. کاش یه جایی می گفتم که یو نمی خوندی و اذیت نمیشدی. ولی فکر می کنم خیلی چیز ها روشن شد. نه؟اصلا خوشم نمیاد از این صحبتها. به هر حال اگه بخوان چیزی بگن میگن. بی خیال. راستی اینو بدون که خیلی های دیگه هم فکر می کنن طرز فکر خودشون درسته و از ما قلطه!

مرسی از اینکه واضح گفتی.

باز هم می گم اگه کسی واسش ابهامی وجود داره که به من ربط پیدا می کنه در کمال احترام بپرسه ازم! چون اگه با لحن تند بپرسید ممکنه ناراحتی پیش بیاد. ممنون میشم که بتونم ابهامات رو رفع کنم.

چون کسی که اهمیت داره تویی مهم موندنت بود که خدارو شکر موندی و الان پیش مایی که از این بابت خیلی خوشحالم

از ابراز لطفت ممنونم مریم جاان. تشکر. همینطور حضور شما هم واسه خیلی های توی تبیان مهم و دلگرم کننده ست.

یا علی

علی یارت.

هر سلام خداحافظي اي هم دارد.

 

دوشنبه 15/11/1386 - 0:16 - 0 تشکر 28196

سلام سلام سلام...

ببین آبی قرار نشد سوالها رو دست و پا شکسته جواب بدی، جوابهات رو که میخوندم (بخصوص اونایی که سوالش از خودم بود) اصلا قانع نشدم. قبول دارم به هر سوالی نمیشه جواب داد ولی این تعداد حدود 90درصد سوالها رو شامل میشه؟... بگذریم، اومدم تا دوباره سوال کنم اما وای بحالت اگه چرت و پرت بنویسی (خودم به اندازه کافی چرت و پرت و اراجیف برای خودم  میدم که دیگه به خودکفایی رسیدم و البته یه خورده صادرات هم دارم)

در مورد سوالهای قبلی... نوشته بودم موضوع دسته اولی اسم هست پس دیگه فکر نمیکنم که وجه دیگه ای توش باشه. در مورد سوال سوم اسامی، منظورم همون هایی هست که گفتی "سعادت آشنایی با این دوستان رو نداشتم"... ( Oversea و Amir_Heydari و rezaonline64 و MEbrahimi و لینخو چون و delnaz2 و  Hosain_kh و goli400 و mojtaba1422 و mojtaba1370 و امید... و Hosseinkode و شوق پرواز و yangom3000 و boria2 و golesoorati ,185246 و samy_joon و shokry1344 و limoory86 و mandegary و saeedbahale ) اگه حال کردی جواب نده ولی اگه ضدحاله باید جواب بدی...

در مورد سوال چهارمم اشتباه کردی... "تو را هرگز نمیخوام" نبود، "تو را همه زمان دوست دارم" بود... آآآآآآ خودت کردی که لعنت بر یزید باد... شما که رو صندلی نشستی فامیلت رو رو نکردی (حداقل من نمیدونم) اونوقت من رو کنم، هروقت بگی میگم...

درمورد بقیه چیزی نمیگم اما میگم یه اشتباه کردی که عاقبتش رو خواهی دید یوهاهاهاها....

واما سوالهای جدید...

دسته اول ... (با جوابهای ...)

  1. بنظرت الان برای صندلیت سنگین نیستی؟ ویا اون خیلی زورش زیاده؟
  2. در کمدی که خیلی وقته سراغش نرفتی رو باز کن، اونچیزی که دیدی با اون چیزی که فکر میکردی ببینی یکی بود؟ در رو که باز کردی "سلام" کردی یا نه؟
  3. تا حالا در مورد انگشت یکی مونده به آخری (از سمت راست) انگشتهای پای راستت فکر کردی؟ ... در مورد چی فکر نکردی؟
  4. نظرت راجع به اشیاء دور و اطرافت چیه؟ بنظرت اشیا چیزهایی هستن که باید باشن یا هستن چون ممکنه دلیلی داشته باشن؟
  5. تا حالا فکرکردی که اون کیبورد زیر دستت چه احساسی نسبت به تو داره؟ با همه وجودش برات کار میکنه بدون هیچ چشم داشتی. هرکاری که ازش بخوای انجام داده بدون هیچ اعتراضی، عصبانی که میشی با مشت میکوبی روش و وقتی هم که نو میاد به بازار کهنه میشه دل آزار و میندازیش دور اما بازم چیزی نمیگه و به روت هم نمیاره. اگه عاشقت نیست پس چیه؟ (اگه جوابت درمورد سوال قبل عوض شد بگو وگرنه بگذر)
  6. بنظرت آینه صادق تره یا سیم تلفن تصویری ؟چرا؟(یه بار نسبت سنگینی کار و خستگیشون و یه بار هم همینطور ظاهری بگو وبه هرکدوم از20 نمره بده)
  7. خودت رو دوست داری یا خودیتت رو؟
  8. مرد بودن، مرد میخواد؟ زن چی، زن بودن هم زنیت میخواد؟
  9. کدوم حیوون یا حیوونها گوشت هم نوعش رو میخوره؟
  10. اونیکه فکر میکنی دوست داره تو رو سمت راست خودش میشونه یا چپ؟ (اینم بگو که تو کاراش راست دسته یا نه)
  11. گفتی کسی رو دوست داری که دوست داشته باشه، تا حالا ...1) شده کسی رو دوست داشته باشی تا دوست داشته باشه؟ ...2)فکر کردی دوست داشتن اختیاریه و دل دادن اختیاری تر؟...
  12. اگه یکی رو خیلی دوست داشته باشی اما بدونی اون دوست نداره (یا بهت احساسی نداره) و البته نتونی بهش بگی (به هر دلیلی) چیکار میکنی؟
  13. اگه یه عمر دنبال یکی گشتی که دوست داشته باشه اما پیدا نکنی و بعد بفهمی که تا آخر عمر هم یه همچین کسی گیرت نمیاد چیکار میکنی؟ (نگو یه همچین حسی برام بوجود نمیاد که خیلیها همین رو گفتن اما به اینجا رسیدن که دیگه کار از کار گذشته بود)
  14. شششششششششششش... گوش کن، فقط.
  15. اگه بهت بگم خیلی به حالت غبطه میخورم (اساسا حسود نیستم) چی میگی؟
  16. و اگه بهت بگم که الان اونیکه بوش فضای اتاقت رو پر کرده اونقدر عاشقته که حد نداره، چی میگی؟

دانای کل... (جواب منطقی و عقلانی)

  1. بنظرت چرا دانشمندها معتقدن که حیات از دریا شروع شده؟
  2. می خوام بهت بگم اون ستاره ای رو که دوست داری به اونجا بری اونجایی نیست که میبینی...!!! چطور یه همچین چیزی ممکنه؟ نظرت راجع به من بعد از شنیدن این جمله چیه؟
  3. این رو هم میخوام بهت بگم که با ماساژ و مشت و مال حتی میشه یه مرده رو هم زنده کرد.... بنظرت یه همچین چیزی میشه یا بازم چرت و پرت گفتم؟چرا؟
  4. معماری منارجنان چطوریه که اونجوریه؟

من نمونه یه پسر خوب و سربراهم چون بیشتر از حدم نرفتم و همون بیستا رو پرسیدم....

فعلا....

در نگاه آنانکه پرواز را نمی فهمند،                                                                        
هرچه اوج بگیری، کوچکتر می شوی...                                         
دوشنبه 15/11/1386 - 9:13 - 0 تشکر 28239

سلام جناب ابی بیکران

خب هنووز اولای برنامه هست و خیلی محیط اتشینی فراهم نشده پس خستگی هم در کار نیست به همین دلیل خسته نباشید نمیگم اما امیدوارم تا اخر همینطور پرانرژی باشید...خب حدس نشاندن شما بر رووی صندلی زده میشد و البته وقتی شما غیبت داشتید و جناب مکلارن فرموودند میهمان(یا میزبان؟)صندلی غیبشوون زده به اطمینان تبدیل شد...تبریک میگم به شما و دووستانی که دووست داشتند نشستن شما بر این صندلی رو ببینند...

نکته 1:ممنوونم از شما بابت نظر و نمره ای که به بنده دادید...البته با این مدت کم که حظوور داشتید(البته حضوور شما در همین مدت کم هم عالی بووده...منظوور از جهت فعالیت ناچیز من هست)نمیدوونم معیار نمره دادن شما چی بووده در هر صوورت من لیاقت چنین نمره ای رو نداشتم و ممنوونم از لطفتوون...

نکته 2:صحبت در مورد مذهب و سوال رو دووستان پرسیدند فقط خواستم از دید خودم یه چیزی رو عرض کنم اوونم اینکه مذهبی بوودن در نظر من سیرت زیبا داشتنه...ایا شما باز هم مذهبی نیستید؟!(از این جهت گفتم که فکر میکنم شما در مورد مذهب بر اساس معیار دیگران صحبت کردید)...اگه فکر میکنید در این مورد به اندازه کافی صحبت کردید میتوونیید چیزی نگید

نکته 3:دووست دارم از دید یه کوودک جواب بدید(البته اگه در دوران کوودکیتوون هم همینقدر احساساتی بوودید)یه پسر بچه که خیلی هم احساساتیه در دنیای خودش و بین دووستانش چه جایگاهی داره؟...در اکثر خانواده های ایرانی پسربچه ها تا میخوان احساسشوونو برووز بدند(به صوورت گریه)حرفهایی رو میشنوند که به نوعی منعشوون میکنه...شما در بیان احساساتتوون راحت بوودید؟...دووستانتوون شما رو به دخترا تشبیه نمیکردن؟(به خصووص از نظر رویایی بوودن...منظوورم شهر منه!حتما در اوون زمان هم زمینه هایی بووده)

نکته 4:تا چه حد میتوونید از اشتباه دیگران بگذرید؟تا چه حد از دیگران کینه به دل میگیرید؟؟؟

نکته 5:از دووستان نصف جهانی ما که متاسفانه......... چقدر باخبرید...از احوالات هر کدوومشوون چیزی میدوونید بگید لطفا:

انتی ویرووس

شوق پرواز

حامد عشقی

ماهی کووچوولوو(ایشوونم اصفهانی بوودند دیگه؟!!)

نکته 6:یه چیزی ذهن منو به خودش مشغوولیده و اوونم شووخ طبعی شما که در مزاج جناب دانش فزوون(فامیلی اقای حامد عشقی همین بوود دیگه؟)دیده میشد و ایشوون هم دووستی به نام میلاد داشتند و این شواهد باعث میشه حس کنم شما به اوون میلاد یه ربطی دارید...خواستم اگه کبریت در دسترستوون هست یه لطفی در حق من بکنید!!!

نکته 7:فکر میکنم ذکر نکردید چی میخوونید!یا من ندیدم!!اگه اولیش درسته که لطف میکنید بفرمایید چی میخوونید و اگه دومیش درسته که خب شاید نمره ی عینکم اوومده پایین...البته الان نزدمش اما باید سر فرصت نشوون یه دندوون پزشک بدمش تا دندوونای جلوشو(شیشه هاشو)یه نگاه بندازه...شاید لامینت کردمشوون!!!

نکته 8:اگه یه رووز بیدار بشید و ببینید رووز اول مدرسه هست و تمام این زندگی تا الان همه اش یه رویا بووده اول چه حسی بهتوون دست میده و بعد فکر میکنید تجربه ی این رویا تا چه حد در ساختن زندگی بهتر کمکتوون میکنه؟

نکته 9:همیشه وقتی به این(در زیر ذکر شده)قسمت از دکلمه شاملوو میرسم یه ترسی میاد سراغم...حستوون رو بعد از خووندنش میخوام بدوونم...ببخشید که صدای استاد در دسترس نیست

قومی متفکرند اندر ره دین قومی به گمان فتاده در راه یقین

میترسم از انکه بانگ اید رووزی که ای بی خبران راه نه ان است و نه این

نکته 10:متاسفانه مدتی قبل غیبتتوون کردم...بزرگواری میکنید که من و البته دووستی که مجبوور شدند بشنوند رو حلال کنید...(حرف بدی نزدما...خواستید میگم چی گفتم)...حلال میکنید دیگه؟...نکته 10 رو در اوج ندامت نوشتم شمام با لحنی اینچنینی بخوونید تا بتوونید حلال کنید...

میبخشید که وقتتوون گرفته شد و ممنوونتر که سوالات رو خووندید(جواب که دادید ممنوون تر تر میشم)...تنها در صوورتی پاسخ بدید که کار مهمتری نداشته باشید(اینو از این جهت نمیگم که واسم این سوال جوابا خدایی نکرده بی ارزش باشند بلکه خواستم از وقتتوون اوونجووری که دلتوون میخواد استفاده کنید...)اسم بعضی از عزیزان از لیست جا موونده بوود اما با توجه به مدت کم حضوورتوون فکر نمیکنم شناختی داشته باشید اما از مدیر محترم جناب مک لارن میخوام یه لیست درست و حسابی با همکاری همه تهیه بشه و از هموون استفاده بشه و عزیزان جدید به لیست اضافه و لی قدیمیها ازش کم نشن!...

در اخر اینکه امیدوارم من و دیگران هم بتوونیم از این صندلی چیزای قشنگی یاد بگیریم(من تا همین الانشم یاد گرفتم...بی تعارف گفتما)و البته بیشترین بهره رو شخص اقای ابی بیکران از این برنامه ببرند...و یه اطمینانی به من میگه اقای شجاعتی(همشهری محترم ما)اوونقدر کنجکاو هستند و البته دنبال یاد گرفتن زیبایی ها که به اینجا هم سر میزنند چون میدوونم ایشوون اوونقدر دید وسیعی دارند که میفهمند توو این دنیا از کووچکترین چیزها هم میشه چیزای قشنگی یاد گرفت چه برسه به میهمان(یا میزبان بالاخره؟!)این برنامه که...

یه چیز دیگه:چرا من فکر میکنم شما حرف زدن با کنایه رو دووست دارید؟؟؟(اگه اره یا نه)فکر میکنید این کار درسته؟

این نکته رو هم تهیه کننده محترم فرموودند به عرضتوون برسوونم...به دکور برنامه(همین میز جلوتوونو میگن احتمالا)دست نزنید و به کار خودتوون برسید...اگه حس کردید گلووتوون خشک شده باز هم نمیتوونید به این چیز میزای رووی میز دست بزنید..........یه پیشنهاد دارم در این شرایط میتوونید خواهش کنید درجه حرارت افزایش پیدا کنه تا گلووتوون هم عرق بریزه و از خشکی دراد...

تا بعد

دوشنبه 15/11/1386 - 16:9 - 0 تشکر 28324

سلام...

آخ جووووون دارن میلاد رو میسوزونن...

دستتون درد نكنه!

منم الان میام...

با لامبورگینی میخوام زیرت كنم. چه حالی میده.

از كی بدجور كتك خوردی؟ اگه نخوردی خودت رو آماده كن كه مادر مونات داره با تكنیك های كشتی كجش میاد!

یاعلی.

انگار پاي ثانيه ها سنگ مي‌شود  

وقتي دلي براي دلي تنگ مي‌شود

دوشنبه 15/11/1386 - 16:9 - 0 تشکر 28325

سلام عزیز مامی...

خوبی ته ت/ط ق/غ اری؟

من باهات قهرم ها... ایششششش

این اعصاب منه از دست تو...!

میدونی الان دلم چی میخواد؟ دلم میخواد اینقدر بزنمت تا دلم خنك بشه...خیلی بدی خیلی خیلی خیلی.

بعدشم خوش ندارم راجع به همشهریه من اینجوری حرف بزنی ها كتك نخوری میلاد! فهمیدی كه كیو میگم!

آرزو میكنم كه الان اینجا بودی...فقط برای یه لحظه. اونوقت میدونستم باهات چی كار كنم.

یه چیزی ...هه هه خیلی باحاله :1. تا حالا شده به یكی از دخترای تبیانی دل ببندی؟

خجالت نكش (ازت نمیگذرم اگه عین آدم جواب ندی) ... بگو كه خودم برم برات بستونمش! ( جی میلم دادی دادی! )

(دلیل كنجكاو شدنم رو بعدا برات میگم... یك عالمه حرف خصوصی دارم كسی نفهمه!)

2.نظرت راجع به پارتی و اكس و مشروب و ... چیه؟

3.میگن متولدای اسفند از گربه میترسن...خداییش من كه همینطوریم تو هم از گربه میترسی؟

4.از سوسك؟

5.موش؟

6.الاغ؟ هه هه ( جفتك میزنه ها )

7.تا حالا شده برای خودت آرزوی مرگ كنی؟ وا3 چی؟!

8.یاشده آرزو كنی یكی بمیره؟ ( دروغ نگووو! )

9.خودكشی كردن رو دوست داری؟

10.شده یه كاری رو بكنی ( قایمكی ) دور از چشم مامان و بابات ... بعد لو بری؟

11.اگه آره اون موقع چه حالی داشتی؟

اگه نه...حتما این كا رو بكن فاز میده هه هه ( بازم مادر نمونه! )

12.پسر جذابی هستی یا نه؟

13.دوست داری یه سگ رو نگه داری كنی؟ ( از این كیووت های پشمالو...آخی نازی )

14.تا حالا شده برا یكی لاو بتركونی؟

15.یا شده یكی برای تو..همه برای یكی ...اه باز این طناز كانال رو عوض كرد...نه شده؟

16.زندگی مدرن یا سنتی ( روستایی )؟

17.بریونی دوست داری؟

18.قضیه اون همبرگره بود...آهان...همونو زود بتعریف ...زوووود!

اینا یه سری مقدمه بود برای شناخت بیشتر...(چطوریه كه من پسر خودمو نمیشناسم؟!!!!!)

19.راستی خاطره ای رو كه از اجنه داری رو برام بگو ...منم یه جن دارم...كه بچه های كلبه ی عشق میشناسنش.(البته فقط میدونن وجود داره اما ندیدنش كه)

راستی راستی این چه حرفی بود زدی( نامزد بازی!!!) جرأت داری بیا خونه تا نشونت بدم...پسره ی بی ادبِ پررو!

قوربونت.

مادر مونا.

یاعلی.

انگار پاي ثانيه ها سنگ مي‌شود  

وقتي دلي براي دلي تنگ مي‌شود

دوشنبه 15/11/1386 - 17:5 - 0 تشکر 28335

سلاااااام

من هم با بیشتر صحبت های mjtrhz (آقا مجتبی) موافقم .

چند تا سوال از آبی جون : (یه خواهش دارم مثل بعضی سوال های بقیه نگو سلیقه ای میشه و ... . ممنون .)

به نظرت همه ی آخوندها مثل اونی اند که توی مارمولک نشون داد ؟

تا چه حد به حلال و حرام اهمیت میدی ؟ مخصوصا" در مورد موسیقی . حرام بودن یا نبودنش رو خودت تعیین میکنی یا به قاب نوار نگاه میکنی ببینی مجوز از ارشاد داره یا نه ؟

به نظرت یه دوست خوب باید در درجه اول چه خصوصیاتی داشته باشه ؟(مهمترین ها)

احمدی نژاد و خاتمی رو هر کدوم چند درصد قبول داری ؟

HomePage شما کدوم سایته ؟

وقتی وارد تبیان . نت  میشی معمولا" اول رو کدوم قسمت کلیک میکنی؟

چه ساعاتی از شبانه روز رو بیشتر از همه دوست داری ؟

به غیر از نصف جهان , از کدوم انجمن بیشتر خوشت میاد ؟

قشنگ ترین بازی کامپیوتری که کردی چی بوده ؟ نتیجه اخلاقیش چی بود ؟(در مورد بازی های داستانی)

بیشتر با چه هدفی آنلاین میشی ؟ وبلاگ نویسی , چت , دانلود , ... ؟

چقدر به فیلم هندی علاقه داری ؟ یانگوم رو دوست داری ؟

تا به حال حیوونی رو خونه نگه داشتی یا الان داری ؟ دوست داری یه روز نگه داری ؟

اگه ببینی یه بچه گربه زخمی شده افتاده جلوی در خونتون مظلومانه میو میو میکنه , پدر مادرت هم از این حیوونا خوششون نمیاد , تو چیکار میکنی ؟

سعی میکنم دوباره بیام ...

دوشنبه 15/11/1386 - 20:3 - 0 تشکر 28388

پاسخ به داداش حسین طهوری :

واقعا ممنونم که به سوالات من جواب دادی فکر نمی کردم جواب بدی

من کی باشم که به سوالات شما جواب ندم!

بازم چند تا سوال مونده اینارو دوستدارم بازم جواب بدی تا بعدا بازم ازت سوال بپرسم

حتما جواب میدم و منتظر سوال های بعدی از جانب یو و بقیه دوستان نیز هستم.

راستی حالت چطوره

مرسی عزیز. خوبم.

واسه تفریح بیشتر کجا میری؟

مسافرتی؟ هر دفعه یه جایی

با خونواده : شهرهای اطراف. روزهای تعطیل میریم. کنار رودخونه و ...

با دوستام : توی خیابون. پاساژها و ...

تنهایی : پل خواجو

3 اگه یه روز ازت دعوت بشه در شرکت مایکروسافت کار کنی قبول میکنی؟

بستگی داره واسه چه کاری منو بخوان. اگه خدماتی و ... نباشه حتما میرم.

4پولداری یا بی پول؟

همیشه یه جور نبودم.

5میوه مورد علاقه

نارنگی. کیوی. انار. آلبالو. زردآلو و ....

6 غذایه مورد علاقه

خورشت های بادمجون و فسنجون و ماکارونی و الویه و غذاهای تحفه

7به زبان انگلیسی تسلط داری؟

خیر

8زبونایه دیگه چی؟

کله پزی؟ بازم خیر

9 چند تا فرزند هستین؟

4 نفر

11مدل موهات چه جوریه؟

معمولا می زنم بالا

12چه هاستی رو پیشنهاد می کنی ؟ لینوکس یا ویندوز ؟

مشخصا ویندوز.

13ای اس پی رو ترجیح میدی یا پی اچ پی ؟ یه توضیح مختصر از هرکدوم و مزایاش هم بده (البته لطفا )

متاسفانه اطلاعات دقیقی ندارم.

14انسان کامل به نظر تو چه کسیه ؟

انسانی که همه فن حریف باشه. مخصوصا در مواقع حساس و ... خونسردیشو از دست نده و کاری که درست تره رو انجام بده

در مورد انرژی هسته ای حق مسلم ماست نظرت چیه؟

امیدوارم دنیا به جایی کشیده نشه که بگیم بمب هسته ای حق مسلم ماست! خوشحالم که به این فناوری دست یافتیم.

گر پولدار بشی اولین چیزی که ارزوشو داشتی بخری چیه؟

خونه واسه دوستام!

هر سلام خداحافظي اي هم دارد.

 

دوشنبه 15/11/1386 - 20:10 - 0 تشکر 28391

  ادامه از پست قبلی (سوالهای حسین طهوری عزیز)

17نظرت در مورد یوونتوس و دلپیرو چیه ؟ { جون من فقط فش ندی چون من عاشق هردوشونم }

من طرفدار پر و پا قرص آ اس رم هستم. البته زمانی که مونتلا توش بود بیشتر. اما از شایستگی دل پیرو هم نمی تونم بگذرم. یکی از بهترین ها بود. گرچه الان هم خوبه. ولی همیشه از باخت یوونتوس خوشحال میشم مگر در شرایط خاص و ویژه.

بهترین کسی که تو این سایت بیشتر باحاش حال میکنی کیه ؟

از سوالهایی که سعید جان از یلدا پرسید لذت بردم. حال داد بهم

مدیر فنی خوبه یا نه ؟

اگه مثل علی پروین باشه و کاری به کار مربی نداشته باشه خوبه.

20اصلا دوست داری کسی ازت سوال بپرسه ؟

مطمئن باش. البته سوالهایی که خیلی توهینانه نباشه و ...

21نظرت در مورد مدیر سایت چیه ؟

من همیشه گفتم و باز هم میگم : ایشون واقعا زحمت کش هستند. لایق مدیر سیستم بودن هستند و حتی خیلی بالا تر از اینها. دوسشون دارم. و امیدوارم همیشه موفق باشن.

اوقات فراغتت چطوریه یعنی چیکار میکنی ؟

بیشتر موزیک

23همیشه نیمه پر را می بینید یا نیمه خالی را؟

من همیشه یه جور نیستم. خوشبختانه یا متاسفانه

24زمانی که بخواهید ازدواج کنید سه درخواست میتونید از همسر آیندتون بکنید

الان واقعا به این مسائل فکر نمی کنم. نمی تونم فکر کنم. اگه هم بخوام جوابتو بدم یه جور سر هم بندی کردن میشه. از ته دلم نمی تونم به این سوال پاسخ بدم. آیم ساری

25چرا میگند تا شقایق هست باید زندگی کرد؟

فکر می کنم نشانه ی امید باشه. داغ شقایق خیلی معروفه. احتمالا یعنی اینکه شقایق با داغی که توی سینش داره هنوز زنده ست و هنوز قرمزه. و سرحال. ...

26تا حالا برای دختری مزاحمت ایجاد کردید؟ لطفاً راستشو بگید

اگه لطفا ... هم نمی گفتی باز راستشو می گفتم. مزاحمتی که عاصی بشه و جیغ بزنه و ... نه

27حالا اگه یه روز تو خیابون داری راه میری ببینی چند نفر مزاحمه یه دختر شدند و بدونی که زورتم بهشون نمیرسه و لهت میکنند چه کار میکنی؟با توجه به اینکه اونجا فقط تویی و کسی نیست به پلیسم تا بگی دیر شده

همین الان که گفتی اعصابم خورد شد! احتمالا میرم وسط. احتمال بسیار زیاد. میرم.

28غیرت رو میشه تعریف کنید؟

تعریف دقیقی ازش ندارم. شاید اینکه جونت آتیش بگیره از یه سری مسائل. حالا هر مسئله ای می تونه باشه. و اون موقع میکن روی فلان مسئله غیرت دارین و ...

آیا وطن پرستید؟

قبلا ها بودم. الان به این نتیجه رسیدم که تموم مردم جهان با هم برابرند و همشون مال یه سرزمین هستند و ... ، ولی عاشق ایرانم هستم.

چرا مردای ایرانی خودشونو با غیرت میدونند به نظرتون خود خواهیشون نیست تا غیرت؟

در مورد ناموس دیگه؟ راستش الان که فکر می کنم می بینم خیلی هاشون خودخواه هستن. شاید اگه یه نفر به ناموسشون مطلک بندازه اون فرد رو بکشن. ولی ممکنه همون مطلک رو خودشون به یه دختر یا زن دیگه بگن و ...

به نظرتون درسته که آقایون هر کاری بکنند بعد بگند خوب ما پسریم؟

به هیچ وجه. هر کاری نه.

شما به چه کسی میگید پاک؟

کسی که قلبش پاک باشه. با سیاست و ... حرف نزنه. بی شیله پیله باشه.

هر سلام خداحافظي اي هم دارد.

 

برو به انجمن
انجمن فعال در هفته گذشته
مدیر فعال در هفته گذشته
آخرین مطالب
  • آلبوم تصاویر بازدید از کلیسای جلفای...
    آلبوم تصاویر بازدید اعضای انجمن نصف جهان از کلیسای جلفای اصفهان.
  • بازدید از زیباترین کلیسای جلفای اصفهان
    جمعی از کاربران انجمن نصف جهان، در روز 27 مردادماه با همکاری دفتر تبیان اصفهان، بازدیدی را از کلیسای وانک، به عمل آورده‌اند. این کلیسا، یکی از کلیساهای تاریخی اصفهان به شمار می‌رود.
  • اعضای انجمن در خانه شهید بهشتی
    خانه پدری آیت الله دکتر بهشتی در اصفهان، امروزه به نام موزه و خانه فرهنگ شهید نام‌گذاری شده است. اعضای انجمن نصف جهان، در بازدید دیگر خود، قدم به خانه شهید بهشتی گذاشته‌اند.
  • اطلاعیه برندگان جشنواره انجمن‌ها
    پس از دو ماه رقابت فشرده بین کاربران فعال انجمن‌ها، جشنواره تابستان 92 با برگزاری 5 مسابقه متنوع در تاریخ 15 مهرماه به پایان رسید و هم‌اینک، زمان اعلام برندگان نهایی این مسابقات فرارسیده است.
  • نصف جهانی‌ها در مقبره علامه مجلسی
    اعضای انجمن نصف جهان، در یك گردهمایی دیگر، از آرامگاه علامه مجلسی و میدان احیا شده‌ی امام علی (ع) اصفهان، بازدیدی را به عمل آوردند.