پاسخ به حسین طهوری عزیز :
سلام ابی بیکران داداشی خودم راستی چکار می کنی زودباش بگو 123 123 123 ؟
سلام حسینم. دعا به جون برو بچ ، بابا من تا یک میلیون و نهصد و هشتاد و سه هزار و ششصد و بیست و پنج شمردم. حالا میگی دوباره از 123 بشمارم ؟
از جوابی که به سوالات دادی ممنونم اگه میشه این چند تا هم جواب بدی ممنون می شم اگر بعضی هاش هم تکراری بود بنده را ببخشید
پیش قدمی میکنی؟ من از بابت سوالهات ممنونم. با تموم وجود جواب میدم. اگه هم تکراری بود باعث میشه که یاد خاطرات گذشته بیفتم. پس بازم ممنون.
1دوست داری رو سنگ قبرت چی بنویسن
سال تولدمو بنویسن و روز مرگم رو و ... ، ولی دوست دارم این شعر رو واسم بخونن. خوابیدی بدون لالایی و قصه ... تو تو جنگل نمی تونستی بمونی ...
دوست داری کجای دنیا به دنیا می اومدی
از همین اصفهان و ایران راضیم. ولی مثلا دوست داشتم پسر یک پادشاه بزرگ میشدم. و می تونستم در کمال صلح و دوستی و انسانیت (به قول مهدی) سرزمین رو بچرخونم و ...
الگوی ورزشی اخلاقی علمی و الگوی کلیت چه کسانی هستند
راستش یکی از سوالهای پایان ترم دوم راهنماییم همین بود. نوشته بود الگوتون کیه؟ نمی دونم چطوری می خواستن به اون سوال نمره بدن. من دست گرفتم و از معلممون پرسیدم : آقا می تونیم غیر از رهبر و آقای رفسنجانی کسای دیگه ای رو بنویسیم؟ و اونم گفت : آره.
الگوی ورزشی : مارادونا و مسی (فنی بودنشون) نویدکیا (اخلاق و مرام)
علمی : خیلی ها
الگوی کلیم : شهریار کوچولو و داداشم!!!
چه ورزشهایی رو دوست داری و انجامشون می دی ؟
فوتبال و ایروبیک و ... رو دوست دارم. ورزش خاصی انجام نمیدم. به صورت تفریحی همه ورزشی انجام میدم : شنا ، فوتبال ، والیبال ، کشتی ، وسطی!
قد و وزن و رنگ مو و چشم
عکسمو خواهی دید در آینده
پدر و مادرت چند سال دارن و شغلشون چیه ؟
پدرم حدود 60 مادرم حدود 45
پدرم بازنشسته ی دولت مادرم استاد دانشگاه. (در قدیم حوزه)
اعضای خونوادتون چند نفره ؟ معرفیشون کن...
افتادی روی دنده آمارگیری
4 تا فرزندیم با پدر و مادر میشیم 6 نفر. 3 تا داداشیم 1 خواهر. که داداش بزرگم تهران زندگی می کنه.
بابات رو بیشتر دوست داری یا مامانت رو
یه جوک هست در این مورد شنیدی؟
بابام رو
تو اینجا کی تو رو بیشتر از همه حرص داده و تو کیو بیشتر از همه حرص دادی
من دو تا تیکه ی بد به دانیال عزیز انداختم چون قبلش حرصم داده بود. فکر کنم م.شجائتی و دانیال بیشتر از بقیه حرصم دادن.
تو این اینجا کی بیشتر از همه خوشحالت میکنه و تو کیو خوشحال میکنی ؟
فکر کنم قبلا خیلی بهش اشاره کردم.
دوستای صمیمیم خوشحالم می کنن : مریم و مجیک و ... و من هم سعی می کنم دوستام رو خوشحال کنم
**
پیام بازرگانی بود یا وقت نفس کشیدن؟
بگو چه غذایی دوست داری
فسنجون و بادمجون و غذاهای تحفه ای!
نظرت راجع به پیتزا چیه ؟
خوشم میاد ازش. ولی نه این که هر روز بخورم. دو هفته یه بار
ساندویچ سرد یا گرم
هر کدوم وقت خودش
ترانه مورد علاقت چیه؟
اگه مهدی پاکشون نکنه :
1. من همون جزیره بودم ....
2. چشم من بیا منو یاری بکن ...
از چه فصلی خوشت میاد
هر فصلی از یه چیزیش خوشم میاد
بهار : شکوفه های صورتی و سفیدش
تابستون : اینکه تا آخر شب می تونی بیدار بمونی و با دوستات حال کنی و ...
پاییز : صدای خش خش برگای خزونی
زمستون : برف و انتظار کشیدن واسه بهار! اسفند رو همیشه دوست داشتم
به نظر تو تو این انجمنها کی از همه محبوتره و کی بیشتر از همه طرفدار داره(یه پسر و یه دختر)...خودت طرفدار کی هستی ؟
این گونه سوالا یه جوریه. از چه لحاظ طرفدار؟ از روی شخصیت؟ از روی صمیمی بودن؟ از روی پاسخ های زیبا دادن ...
دختر : یلدا_عشق جدیدا گیگیلی خیلی تلاش می کنه ...
پسر : نمیشه واقعا گفت. فکر کنم مکلارن چهره ی شناخته شده ای باشه.
خودم طرفدار نوشته های شاه شوریده سران. ولی خیلی به تاپیک های دوستام سر می زنم. و به تاپیک ها علاقه دارم.
مظلوم ترین و شرترین عضو این گلستان کیه ؟:
والا شرترین شاید خودم و شاه شوریده سران!!!
مظلوم ترین هم خودم. بمیرم واسه خودم که همیشه مظلوم واقع میشم.
چه گلی رو دوست داری ؟
خیلی گلها. گل رز جمع و جور رژیم گرفته ی لاغر کمر باریک که قرمز آتیشی باشه و به درد لاو ترکوندن بخوره
کدوم برنامه tv رو بیشتر نگا میکنی
تلویزیون خودمون : سینما ماورا و مخصوصا اجراهای زیبای آقای عالمی ، شهریار رو می بینم. فوتبال ها رو معمولا می بینم. بازی های بارسلونا. و مسی. و برنامه زنده رود شبکه ی اصفهان که شبیه به برنامه شب شیشه ایه.
ماهواره هم لاموجود
اهل سینما رفتن هستی یا نه
آره خیلی زیاد. تئاتر رو هم دوست دارم ولی تا حالا 2 یا 3 بار رفتم. غیر از سینما خیلی هم فیلم می بینم. سی دی بگیرم و ...
کدوم بازیگر رو دوست داری ؟
هیچ وقت تحت تاثیر چهره ی یه بازیگر قرار نگرفتم که بگم به خاطر قیافه و تیپش دوسش دارم. بیشتر به خاطر اون نقشی که بازی کرده. یا بازی خوبش.
در ایران :
مرد : بهرام رادان و پرویز پرستویی. البته استادان نصیریان و انتظامی و ... جای خودشونو دارن
زن : مهتاب نصیرپور ، نیکی کریمی و باز هم البته استادانی چون ژاله علو جای خودشونو دارن
در خارجکستان :
مرد : براد پیت (برای فیلم های افسانه های خزان و هفت سال در تبت و تروی و ...) ژان رنو (برای فیلم های آبی بیکران و لئون حرفه ای و ...)
چقدر خوش شانسی ؟
بدشانس نیستم. خوش شانس هم نیستم.
شماره پات چنده ؟
44 !
بدترین کتابی که خوندی چی بوده ؟
کتابهایی که نویسنده چشم بسته به همه توهین می کنه و گروه خودش رو بهترین جلوه میده. اسم یادم نیست.
بهترین کادویی که گرفتی چی بوده ؟
یه سی دی واسه روز ولنتاین
دوست داری چی بهت کادو بدن ؟
خودخواهانه جواب میدم روحشونو. (کسی که می خواد بهم کادو بده)
از بابات تا حالا کتک خوردی ؟
نه!!! شاید یکی دوبار پس گردنی.به خاطر کارهای بدم. بابای مهربونی دارم.
تو عروسی چی میپوشی ؟
قبلا ها دوست داشتم راحت باشم و اسپرت. ولی جدیدا (شاید به خاطر بالاتر رفتن سن، میگم شاید) توی مهمونی های متشخصانه از جمله عروسی کت و شلوار و به اقتضای مکان معمولا کراوات هم میزنم.
بزرگترین آرزوت چیه ؟
کمک کردن به همنوع ، لبخند بر روی لبان مردم ، رفتن به شهر من
تو رویاهات به چی فکر میکنی ؟
معمولا به رفتارهای گذشته. و توی رویاهام درستشون می کنم. کلا پسرا یه سری رویاهای خاصی دارن.
تا اینجا که از خدا عمر گرفتی از زندگیت راضی بودی
نه خیلی. از صداقت و مهربانی نسبیم راضیم. (منظورم دل نازک بودنم هست)
تو زندگیت تا اینجا بیشتر غم بوده یا شادی ؟
شادی های غم انگیز ، غم های توام با شادی
کفش یا کتانی
کتونی می پوشم. مهمونی کفش مجلسی
اسپرت یا رسمی ؟
قبلا گفتم. اسپرت. توی مجالس معمولا رسمی.
گرونترین کفشی که خریدی چقد قیمینش بوده؟
بی خیال بابا. اوضاع مالی خیلی خوبی ندارم ولی : فکر کنم 73 تومن
گرونترین لباست؟؟؟
همون کت و شلوار که فکر کنم حدود صد و خورده ای شد
بهترین بازی که کردی و بهت چسبیده ؟
نامزد بازی!!!
یه خصوصیت بارزت رو بگو که تو اولین نگاه یا برخورد میشه فهمید
شوخ بودن. و یه کم خورده شیشه داشتن!
درون گرا یا بیرون گرایی ؟یعنی اگه شاد باشی یا غمگین دیگران میفهمن ؟
بسته به اون لحظه و مکانش داره. هر دوش بودم. ولی معمولا بعد یه مدت تابلو میشه. به دلایل مختلف
اکثر روزات چجوری میگذرن؟ یعنی اینکه بگو کلا از صبح که پا میشی تا شب که میخوابی چه کارای خاصی رو انجام میدی ؟
به نظرم حوصله ات سر رفت از بس سوال پرسیدی. یه چیزی گفتی که کلی باشه و تموم. جا که نزدی؟
صبونه نمی خورم معمولا. دانشگاه میرم و تا بیام خونه عصر شده. میشینم پای کامپیوتر. موسیقی و بازی و کارهای شخصی خودم با کامپیوتر. دقت کنم به آهنگ ها. الان اینطوری داره میزنه. از چه ملودی هایی استفاده می کنه و ... ، ممکنه تلویزیون ببینم. به بچه ها زنگ می زنم. با دوستام می رم بیرون. قبلا ها که سر کر میرفتم اوضاع متفاوت بود. حالا که دانشگاه میرم اینجوریه. شب تا صبح هم توی تبیان. شاید توی 48 ساعت 10 دقیقه بخوابم!!!
ولی در عوض بعد از اون 48 ساعت 12ساعت می خوابم. یه کم بی نظم شده زندگیم که دارم درستش می کنم. الان بهتر از قبل شده.
اهل بزن و بکوب هستی یا نه
آره تقریبا. بدم نمیاد. ولی خیلی مواقع هم اهل آهنگ های سنتی و شجریان و ... میشم. و آرامش رو به هیجان ترجیح میدم.(بعضی وقتا ها)
تکنو بلدی یا نه ؟
آهنگ سازی منظورته؟ یا حرکاتشو؟
جفتشو فقط دوست دارم.
راجع به وضع ظاهر و تیپت بگو ...
مذهبی لباس نمی پوشم. خیلی ساده. البته گاهی اوقات هم تیریپ های خفن می زنم.
اهل مد هستی یا نه
همیشه نه. ولی خیلی عقب نمی مونم ازش. گاهی اوقات از مد هم جلو میزنم!
تو آینه زیاد خودتو نگا میکنی و با قیافت ور میری ؟
آره. به موهام زیاد ور میرم.
وقتی تو آینه نگا میکنی چه احساسی بهت دست میده
اگه موهام اونطوری که می خوام نباشن احساس بد. میگم اه چرا این اینطوریه؟
با جوشای صورت و بینیت چی ... زیاد ور میری ؟
آره اهل فشار دادنم!!! می چلونمشون
چقدر خوشگلی؟
متاسفانه خیلی نیستم!