به نام خالق مخلوقات
با سلام و صلوات بر محمد و آل محمد (ص)
tear drop عزیز
به به ببین كی اومده!!!!
شكل هم تكراری نبود
دست درد نكنه، بازهم از این تصویرها بگذارید
max2000 گرامی
ممنون كه كلمه عظیم الشان " الله " را گذاشتید، با توجه به این كه اگر همه را با هم می گذاشتید طولانی می شد
ممنو می شم، كلمات دیگر كلمه "بسم الله الرحمن الرحیم" را جدا جدا بگذارید
در مورد شناسه تان فونت اولی كاملا واضح و قشنگ بود، اما دومی زیاد مشخص نبود
شاید هم من درست نتونستم ببینم ؟؟ چون قبلا این فونت رو تونسته بودم ببینم، شاید از ویندوز باشد، برای همین دفعه دیگر با اون یكی ویندوز می یام، ببینم درست می بینم یا نه.
ممنون می شم شناسه من را هم تبدیل كنید
راستش خییییییییلی ممنون كه دوباره این جا را راه اندازی كردید
( از اثرات دیدن مرد هزار چهره )
با سپاس فراوان