• مشکی
  • سفید
  • سبز
  • آبی
  • قرمز
  • نارنجی
  • بنفش
  • طلایی
انجمن ها > انجمن روانشناسي > صفحه اول بحث
لطفا در سایت شناسائی شوید!
روانشناسي (بازدید: 6247)
شنبه 13/7/1387 - 7:38 -0 تشکر 62596
یک تست متفاوت...

به نام مهربان پروردگارم

سلام

 

باز هم یک تست دیگه...ولی اینبار این تست روشش با سایر تست ها فرق میکنه...شما به سوالات جواب میدید بعد من جوابو براتون میذارم...اوووم...یعنی نه مثل قبل...هر کس جواب داد من جواب منحصر به اون شخص رو براش میذارم یعنی اینجوری نیست که یه تعدادی بریم تو یه دسته و امتیاز بندی کنیم و...

شما جواب سوالات رو برای من میذارید من جواب شما رو در میارم و بهتون میگم...فکر میکنم این تست خیلی جالب باشه...برای من که فوق العاده جالب بود... طرز جواب دادنش هم

که واقعا عالیه... اسم من شد "خیرخواه مجازی" و واقعا جالب در مورد خودم و فعالیت های مجازیم گفته بود....

در انتها هم 4 ویژگی ه اصلی شما رو با حدود 18 هزار نفر دیگه مقایسه میکنم که اونم خیلی جالبه....مثلا (0%) مردم احساساتی از من هستن!!!

سوالات یه نمه زیاده اما حدود 10 دقیقه وقتتون رو میگیره...فقط شماره ی جواب رو برام بذارید...سعی میکنم خیلی خیلی زود جوابو براتون بذارم(سوال ها طبق معمول در پست های بعدی)

سپاس

-----------------------------------------------------------

سلام دوستان

از اینکه مایلید تست شخصیت سنجی ما را انجام دهید متشکریم. این تست به حد غافلگیر کننده ای دقیق است.

هدف ما این است که علاوه بر تحلیل شخصیتی شما به شکلی جذاب، سایر اشخاصی را که از نظر شخصیتی با شما سازگار هستند به شما معرفی کنیم. برای دستیابی به این هدف، جدا از شما خواهشمندیم که با کمال صداقت به این سئوالات پاسخ دهید و به هیچ عنوان دروغ نگویید . ضمنا آمادگی داشته باشید که حقایقی را در مورد خودتان (که بعضی از آنها احتمالا خوشایند نیستند!) بشنوید.

 

جانشین انجمن قرآن و عترت

anjoman.qoran@tebyan.org

بگذار سرنوشت هر راهي که ميخواهد برود،راه ه من جداست
بگذار اين ابرها تا ميتوانند ببارند.... چتر من خداست
 

----------------------------------------------------------------
مسئول انجمن خانواده و صندلي داغ
 
سه شنبه 16/7/1387 - 11:13 - 0 تشکر 63544

به نام مهربان پروردگارم

سلام

واااااااو...دوستان میرسیم به بخش جذاب برنامه.... به قسمت پاسخ تست خودم... چقدر منتظر این لحظه بودم... هیجان زده شدم!...یعنی چی میتونم باشم...خدایا خودت آبرومو حفظ کن...یاستار العیوب...!!

اوهوم اوهوم....قدم خیر هستم از نوع مجازیش!!

خیر خواه مجازی!

(تاثیر پذیر، درون گرا، واقع گرا، احساسی)

تو شخص نیکوکاری هستی(تشکر مینُماییم...چه خوب ذات منو فهمیده!!!) که از طریق اینترنت به مردم کمک می کنی!(کمک خواستید در خدمتم...همه جوره...!!) تو در این دنیا خیلی به تجربه هایت اکتفا می کنی(دروغ میگه اینجاشو!!) و در برخورد با مردم خیلی درونگرایی(خیلی جالب بود این تیکش برام...خیلی جالب بود). و این کلا به این معنی است که آدم خجالتی و ساکتی هستی(کی باورش میشه که من یه آدم خجالتی و ساکتم؟هیچ کدومتون...من یه آدم دوروئم!چیز یعنی خارج از نت و دوستان نتی فوق العاده ساکت و خجالتی و آرومم). بنابر این احتمالا وقت زیادی را در اینترنت به سر می بری(فک کنییییییید...همینا باعث شد این تست رو براتون بذارم). ولی در پشت ظاهر این آدم ساکت و خاموش، کسی نشسته که خودش را عاشقانه وقف حقیقت محض کرده است(لپ هایمان گل می اندازد...!!). او در قلب بزرگش(بابا بی خیااااال آبجی...شرمندمون کردی...کوچیکتیم به مولا!!بذا دستتو ببوسم!! که بزرگترین قلبهاست(الان قیافه ی من دیده داره!!بی جنبم دیگه!!)، می خواهد که به دیگران به هر شکل که میتواند، البته از راه دور، کمک کند! خدا عوضت بدهد!(ان شاء الله...به قول خودم صد در دنیا یک در آخرت!!)

-----------------------------------------------------------

 خیلی جوابم جالب بود...لذت بردیم همی....

tear drop جان این هیبتتون کشته منو مادرم ... جذبه در حد تیم ملی...من کیم که بیرونتون کنم...جراتشو ندارم... منظور دیدار در فعالیت های حقیقی انجمن ها بود....

نوای آسمانی جان ارادت داریم خدمتتون کرور کرور... اتفاقا از این تست بییشتر از همه ی تست هام خوشم اومد...

خب دوستان شوخی هام رو به بزرگواری خودتون ببخشید...همش در حد یه شوخی بود....قصد جسارت به کسی رو نداشتم... خب این تستم تموم شد.

مونده فقط مقایسه هاتون که اونم تا فردا همشو میذارم... سپاس از همه اونایی که شرکت کردن...ان شاءالله مفید بوده باشه براتون...بازم تست خواستید در خدمتیم!

موید باشید

جانشین انجمن قرآن و عترت

anjoman.qoran@tebyan.org

بگذار سرنوشت هر راهي که ميخواهد برود،راه ه من جداست
بگذار اين ابرها تا ميتوانند ببارند.... چتر من خداست
 

----------------------------------------------------------------
مسئول انجمن خانواده و صندلي داغ
 
سه شنبه 16/7/1387 - 11:34 - 0 تشکر 63552

به نام خدایی که یادش، آرامبخش قلبهاست

سلام خدمت همگی دوستان

واقعا متشکرم از آنشرلی عزیز،

خیلی زحمت کشیدید

موفق و مؤید باشید

 
سه شنبه 16/7/1387 - 12:23 - 0 تشکر 63573

سلام

خب ! خسته نباشی! بیا جلو بادت بزنم عرقت خشک شه! حالا کی مقایسه مون میکنی؟

    

خنجر آب‌دیده را زنگ عوض نمی‌کند
چهره انقلاب را جنگ عوض نمی‌کند
بگوی با منافقین به کوری دو چشمتان
پیرو خط رهبری رنگ عوض نمی‌کند

سه شنبه 16/7/1387 - 14:21 - 0 تشکر 63588

به نام خدا

ســلام

خسته نباشید می گم خدمت Aansherly عزیز با بت زحمتهای واقعا زیادی كه توی این تست كشیدن. منم همون اول گفتم با این تسی كه گذاشتی روزهای پر كاری انتظارتو می كشه.

 در مورد تست خودم بگم كه  راضی هستم (‌بر عكس خیلی از دوستان كه انگار خیلی از نتیجه تستشون رضایت نداشتند). خوشحالم دقیقا همون چیزی در اومده كه در واقعیت هستم (یعنی اشتباه جواب دادم؟؟!)   ولی باور كنید خیــلــی با حالم...

اللَّهُــــــــمّے صَــــــلٌے  و سَلّـــــمّے علَےَ مُحمَّــــــــدْ وَ آلِےَ مُحمَّـــــــــدْ و عجِّـــــــلْ فرَجَهُــــــمّے
 
 
سه شنبه 16/7/1387 - 19:33 - 0 تشکر 63690

به نام مهربان پروردگارم

سلام

هق...هق...کی ناراضی بود از تست؟هق...دیگه ببخشید....ایشالله تست های بعدی جبران شه....هق

من نمیدونم چرا مقایسه ی اولین ویژگی کار نمیکنه...سه تای بعدی رو مینویسم:

عشق آبی:

7% بیشتر از شما برون گرا هستن. 9% به همون اندازه..84% درونگرا تر...

 22% مردم آرمانگرا ترن از شما هستن...22% به همین اندازه ....56% واقع گرا تر

14% بیشتر احساساتی،15% به همین اندازه، 71% هم متفکر تر از شما هستن

------------------------------------------------

jafar

 39% بیشتر برونگرائن...18% به همین اندازه...43 % درونگراترن

5%بیشتر آرمان گرا...11% به همین اندازه....84% واقع گرا تر از شما

6% بیشتر احساسی هستن...12%به یک اندازه...82%متفکر تر از شما هستن

-----------------------------------------------

محسن خسرو

3% از شما برونگراترن

7%به همین اندازه

90%درونگراترن

32% آرمانگراتر از شماهستن

 25% به همین اندازه

43%واقع گراتر هستن

27%احساساتی تر از شما

19% به همین اندازه

54% متفکر تر از شما

جانشین انجمن قرآن و عترت

anjoman.qoran@tebyan.org

بگذار سرنوشت هر راهي که ميخواهد برود،راه ه من جداست
بگذار اين ابرها تا ميتوانند ببارند.... چتر من خداست
 

----------------------------------------------------------------
مسئول انجمن خانواده و صندلي داغ
 
سه شنبه 16/7/1387 - 20:11 - 0 تشکر 63699

به نام خدا .. سلام

واو ! چه مقایسه ای ! یاد کارنامه کنکور آزمایشی هام افتادم !!!

باید رو تفکرم حسابی کار کنم ! اینجوری نمیشه !

ممنون آنشرلی جان ! راستی دخترتو بعد از چه مدتی از تو کمد پیدا کردی ؟؟؟

شاد باشین

سه شنبه 16/7/1387 - 23:49 - 0 تشکر 63758

سلاممممم

از خوندن نتیجه تستم خندم گرفت...البته اول شما خندیدیداااا...میکرو چه گناهی کرده که بهش بربر وحشی میگید؟؟بنده خدا این همه مظلوم.

اما اصلن کی گفته بربر وحشی اسم بدیه؟؟خیلی هم خوبه...خوش به حالممممم...آخه منحصر به فرده هه هه هه

اما نه...از اونجا که من واقع گرا هستم پس بیایید کمکتون کنم که معنی واقعی بربر وحشی رو بفهمید چیه.

من خودم هم اول نفهمیدم بربر وحشی یعنی چی؟ یعنی تو لغتنامه ذهنیم این کلمه معادلی نداشت اما چون متفکر هستم پس از کمی فکر کردن فهمیدم که منظور از بربر وحشی در این جا همون بربر جنگلیه ...مثل هم خانواده هایی مثل آلوچه جنگلی...یعنی بربر جنگلی مثل آلوی جنگلی یه چیز خوراکیه و خیلی هم خوشمزه هست ...اما چون اینقده خوشمزههههههههه بوده در همون دوران باستان آدمها همشون رو با درختش قورت دادند و الان خیلییییی گرون و کم یابه...فقط از شما میخوام این یه دونه بربرجنگلی رو نخورید و خودتونو کنترل کنید... 

امااااا از شوخی گذشته.... امیدوارم شما هم بربر وحشی رو از نزدیک ببینید و یکمی مزه کنید...مطمئنم مشتری همیشگیش میشید

بازم اگه کسی توضیحی خواست درخدمتیماااا...هر چی رو خوب نمیفهمید حتما بگین توضیح بدم تا مطلبو اشتباه یاد نگیرید.

یه درخواست از آنشرلی عزیز :

خسته نباشییییید...یه زحمت داشتم

میخوام یه کار تحلیلی کنم ...یعنی نتیجه تست منو با عوض کردن جواب یکی از سوالات یه بار دیگه قرار بده تا ببینیم تا چه حد شخصیت و نتیجه آن تغییر میکنه...من پیشنهاد میدم اون سوال رقص رو برام بله در نظر بگیر.

یا علی

پروردگارا آنگونه زنده ام بدار که نشکند دلی از زنده بودنم و آنگونه بمیران که به وجد نیاید کسی از نبودنم

چهارشنبه 17/7/1387 - 1:25 - 0 تشکر 63779

به نام خدا

سلام


ببخشید فكر كنم یكم دیر جنبیدم .......

واسه همین هم ترجیح دادم جواب هامو نذارم تا اینجا از اینی كه هست شلوغ تر نشه ....

ولی انصافا تست خیلی خوبیه .


♫♫ باغچه ♫♫(کلیک کنید)

هر آمدنی رفتنی هم دارد...

ولی ایکاش رفتن ها زیباتر از آمدن ها بودند.....

خدانگهدار همگی

چهارشنبه 17/7/1387 - 1:59 - 0 تشکر 63784

به نام خدا

نههههههههههه!!!!!! تموم شد؟! نگو آنشرلی من تازه رسیدم! یعنی چیزه، خب تستو چند روزه دیده بودم، اما گرفتار بودم، سوالات هم خیلی زیاد بودن، من هی وقت نمی کردم خب... امشب با کلی ذوق و شوق بالاخره بهشون جواب دادم، حالا می بینم که وقت تموم شده!

فکرشو می کردم شاید به وقت اضافه برسم، اما دیگه فکر نمی کردم سوت آخر بازی رو هم زده باشی! حالا محض رضای خدا یه لطفی کن تو پنالتی های آخر بازی یه فرصتیم به این گویای خاموش بده، ببین طفلی چقدر ناراحته!!! (گریه!)

راستی ببخشید سلام نکردم، آخه حالم گرفته بود خب! سلام به همه.

می گم آنشرلی جون، اگه تونستی این بار منو ببخش، اما اگه وقت نداری من اصلاااااا اصلا نمی خوام وقتتو بگیرم. اما از اونجایی که به هر حال نتیجه برام جالبه، اگه سرت شلوغه فقط لطفاً لینک تستو برام ایمیل کن خودم انجامش بدم.

بازم ببخشید به ته صف رسیدم.

حالا جوابامو می ذارم، اما اگه وقت نداری یه لطفی کن لینکشو بده.

1. 2

2. 2

3. 2

4. 2

5. 1

6. 1

7. 1

8. 2

9. 2

10. 2

11. 2

12. 2

13. 2

14. 2

15. 1

16. 2

17. 1

18. 1

19. 1

20. 2

21. 2

22. 2

23. 1

24. 2

25. 1

26. 2

27. 1

28. 2

29. 1

30. 2

31. 2

32. 2

33. 1

34.  2

35. 1

36. 1

37. 1

38. 2

39. 1

40. هیچکدوم، واقعاً هیچکدوم

41. 1

42. خیر

43. 2

44. 2

45. 2

46. 1

47. 2

48. به نظرم از طرف هر دو، اما اگه مجبور باشم یه گزینه رو انتخاب کنم، می گم گزینه ی 2

49. 1

50. 2

51. 2

52. 1

 

بخشيدن يعني آزاد کردن يک زنداني...

و کشف اين که آن زنداني خودت هستي!

 

چهارشنبه 17/7/1387 - 7:38 - 0 تشکر 63792

به نام مهربان پروردگارم

سلام

عجب ضدحالی شده این تست هااااا!!!!

max2000 عزیز من این همه خودمو کشتم که اینجا شلوغ پلوغ نشه که یکی اومد بخونه چشاش اون شکلی نشه....هق....بازم ببخشید...اگه دوست داشتین جوابتونو بذارید...جوابشو میذارم براتون

گویای خاموش عزیز این چه حرفیه... دیر کدومه خانوم...تازه برات پارتی بازی هم کردم مقایستم با جوابت میذارم....

نابغه


(تاثیر پذیر، درون گرا، آرمان گرا، متفکر)

تو یک تیپ "نابغه" هستی. تو می توانی ساکت و کم حرف باشی اما پشت ماسک خاموش و کم حرف تو، یک ذهن فعّال وجود دارد که به تو اجازه می دهد که همه موقعیّتها را تجزیه و تحلیل کنی و در پایان، راه حل های خلّاقانه و دور از ذهنی را انتخاب کنی! مردم عادی این تحلیلهای ذهنی تو را نمی فهمند و فکر می کنند که پنهانی مشغول دوز و کلک چیدن هستی!

به هر حال، سلیقه و اصالت، نقاط قوّت تو هستند و مردم وقتی که تو را بشناسند، به قضاوتها و تصمیماتت احترام می گذارند. و اگر یاد بگیری که فقط یک کم خوش برخورد تر باشی، می توانی رهبر بسیار خوبی باشی. تو مطمئنّاً چنین تصوّری را در همه ایجاد می کنی. فقط مطمئن شو که همه نقشه ها و دسیسه هایی که پشت پرده مشغول کار کردن روی آنها هستی، بی خطر باشند!


15% بیشتر برونگرا
%13 به همین اندازه
72%بیشتر درونگرا

--------------------------
14%بیشتر آرمانگرا
21%به همین اندازه
65%بیشتر واقع گرا
--------------------------
33%بیشتر متفکر
22%به همین اندازه
45%بیشتر احساساتی

جانشین انجمن قرآن و عترت

anjoman.qoran@tebyan.org

بگذار سرنوشت هر راهي که ميخواهد برود،راه ه من جداست
بگذار اين ابرها تا ميتوانند ببارند.... چتر من خداست
 

----------------------------------------------------------------
مسئول انجمن خانواده و صندلي داغ
 
برو به انجمن
انجمن فعال در هفته گذشته
مدیر فعال در هفته گذشته
آخرین مطالب
  • آلبوم تصاویر بازدید از کلیسای جلفای...
    آلبوم تصاویر بازدید اعضای انجمن نصف جهان از کلیسای جلفای اصفهان.
  • بازدید از زیباترین کلیسای جلفای اصفهان
    جمعی از کاربران انجمن نصف جهان، در روز 27 مردادماه با همکاری دفتر تبیان اصفهان، بازدیدی را از کلیسای وانک، به عمل آورده‌اند. این کلیسا، یکی از کلیساهای تاریخی اصفهان به شمار می‌رود.
  • اعضای انجمن در خانه شهید بهشتی
    خانه پدری آیت الله دکتر بهشتی در اصفهان، امروزه به نام موزه و خانه فرهنگ شهید نام‌گذاری شده است. اعضای انجمن نصف جهان، در بازدید دیگر خود، قدم به خانه شهید بهشتی گذاشته‌اند.
  • اطلاعیه برندگان جشنواره انجمن‌ها
    پس از دو ماه رقابت فشرده بین کاربران فعال انجمن‌ها، جشنواره تابستان 92 با برگزاری 5 مسابقه متنوع در تاریخ 15 مهرماه به پایان رسید و هم‌اینک، زمان اعلام برندگان نهایی این مسابقات فرارسیده است.
  • نصف جهانی‌ها در مقبره علامه مجلسی
    اعضای انجمن نصف جهان، در یك گردهمایی دیگر، از آرامگاه علامه مجلسی و میدان احیا شده‌ی امام علی (ع) اصفهان، بازدیدی را به عمل آوردند.