ادامه از پست قبلی
از این دنیا چی میخوای ؟
دو تا صندلی لاکی
خوشبختی رو تو چی میدونی ؟
توی قناعت
یاد موندنی ترین شب یا روز زندگیت كی بوده؟ چرا؟
اولین روزی که معشوقم رو از نزدیک دیدم
با محبت ترین جمله ای که شنیدی چی بوده ؟ بی ادبانه ترینش چی ؟
شعر کوچه از فریدون مشیری عزیز.
نمی تونم توی جمع بگم
پلید ترین فکری که تا حالا به ذهنت رسیده چیه بوده ؟
اینکه برم یه خفاش شب بشم!
(شوخی می کنم البته)
واسه رسیدن به چیزی که میخوای (اگه ارزششو داشته باشه) التماس میکنی یا نه ؟
معمولا نه
پول !!!نظرت چیه؟چقدر بهش اهمیت میدی خودت؟
واسم ارزش نداره ولی خیلی دوسش دارم! از پول خوشم نمیاد از اینکه بتونم خرج کنم و ببخشم خوشم میاد.
*****
5 دقیقه پیام بازرگانی؟
اهل چت و این حرفا هستی ؟
چت روم ها رو بستن. بعضی وقتا بهم حال میده. البته نه فقط برای دوست یابیش! بیشتر توی چت روم های ویتنام و مالزی و ... میرم و دست و پاشکسته با زبان انگلیسی باهاشون چت می کنم.
تو چت تا حالا سره کار گذاشتی ؟
14 یا 15 سالم که بود میرفتم توی چت روم و می گفتم دخترم و ... ، ولی بعد فهمیدم کارم درست نیست و ... ،
مثلآ دیت گذاشتی که بد نری ؟
یکی از دوستامو سرکار گذاشتم. گفتم دخترم و باهاش قرار گذاشتم و رفتم سر قرار!!! و کلی بهش خندیدم. البته بازم میگم چون دوستم بود این کارو باهاش کردم. با همدیگه حساب داشتیم.
ولی دیت نذاشتم که نرم.
یا اینکه بگی دختری ؟
آره
چرا چت میکنی ؟ تو رومها دنبال چی میگردی ؟
بالا گفتم که اکثرا توی رومهای خارجکی میرم. زبانمو خوب می کنه. می تونم با خارجکی ها در مورد کشورامون حرف بزنم.(بزنیم) و گاهی اوقات برای گذروندن وقت میرم چت.
اونایی که تو اد لیستن رو تا چه حد میشناسی ؟
الان فقط دوستایی که از قبل میشناختمشون توی ادلیستم هستن. یعنی باهاشون دوست بودم و آیدیشون رو ازشون گرفتم و ...
قبلا ها بیشتر بودن. که معمولا همشون رو نمی شناختم
یه بابایی رو که میبینی اولین چیزی که میری تو نخش چیه ( قدش ، شیکمش ، دماغش ، موهاش ، ...)؟
اگه اون فرد بابا باشه(مرد باشه) هیکلش.
پسر و دختر جذاب از نظر تو چه جور پسر و دخترین ؟
متاسفم
نطرت راجع به جنس مخالف چیه ؟
پیچیده ، البته قرار شد نظرمو راجع به کسی نگم
******
6 تا چی؟
این سوال رو تا حالا کسی جز من جرعت نکرده جواب بده (چشمک)...حالا یکم سوال رو عوضش میکنم شاید شما جواب بدین ...
فرض کنید خدای نکرده یکی خونوادتو گروگان گرفته و تنها شرط آزادی اونا هم اینه که یکی از اعضای اینجا رو واسه گروگان گیرها انتخاب کنی(عجب دزد با حالیه )...خب چه کسی رو انتخاب میکنی ؟(بابا یکم جرعت داشته باشین)
اصلا به جرئت ربطی نداره. شاید یه نفر بتونه بزنه تو گوش یه پیرمرد. جرئتشو داره. ولی به خاطر این نمی زنه که می دونه کار درستی نیست. ولی من میگم که هیاط طیبه رو بهشون میدم. حتی اگه خواستن یه گلوله شلیک می کنم توی سرش و تحویلش میدم.
یه سوال روانشناسی...چه جوری عطسه میکنی؟
1)بلند
2)دستتو میگیری جلو دهنت
3)روتو بر میگردونی
عطسه ای که هوایی باشه با عطسه های آبکی تفاوت داره.
عطسه های هوایی رو معمولا با قسمت زیر آرنج دستم مهار می کنم.
عطسه های آبکی رو با دستمال
البته معذرت می خوام از اینکه به این سوال اینگونه جواب دادم.
دوست دارم به همه اینها جواب بدی و کمی صندلیت داغ بشه
تموم شد؟
بازم بیا حال دادی. منتظرت هستم. ممنون حسین جان.
بچه ها دقت کردین که 150 تا سوال پرسید توی یه پست؟ منظورم اینه که دنبال هم پرسید. یاد بگیرید یه کم.