• مشکی
  • سفید
  • سبز
  • آبی
  • قرمز
  • نارنجی
  • بنفش
  • طلایی
انجمن ها > انجمن صندلی داغ > صفحه اول بحث
لطفا در سایت شناسائی شوید!
صندلی داغ (بازدید: 24758)
چهارشنبه 10/11/1386 - 19:46 -0 تشکر 27530
صندلی داغ "abie_bicaran" کاربر پرشور و حرارت انجمن‌ها

سلام بر اهل صلح دوستی انسانیت 

با توجه به قانون نانوشته نیوتن که هر کی خربزه بخوره بازم میتونه بخوره ولی در انتها پای لرزشم میشینه دوست خوبمون کاربر "abie_bicaran " با توجه به اولویت‌ها به روی صندلی نشست.

سایر دوستان عزیز می‌تونن با در نظر گرفتن سند معرف انجمن صندلی داغ و اهداف انجمن سوالاتشون رو از ایشون بپرسن.

و آما، در راستای هدف اصلی انجمن مبنی بر شناخت بیشتر خود بر حسب سوالات دوستان، از آقا میلاد می‌خوایم که در انتهای کار گزارش کاری از صندلی داغ خودشون در اختیارمون بذارن. این خیلی مهمه و لطفاً حتما اجراش کنید.

مجددا از آقا میلاد و سایر دوستان خواهشمندم که قبل از زدن هر پست حتما سند معرف رو مطالعه بفرمایند تا خدای ناکرده بعدا شرمنده کسی نشیم، پیشاپیش و پساپس از همکاری همگیتون سپاسگزارم، باتشکر.

مراقب خودتون باشید

چیزهایی نصیب ما میشود که آن‌ها را باور داریم

MCLAREN SUPER CARS

مدیریت انجمن صندلی داغ 

چیزهایی نصیب ما می‌شود که آن‌ها را باور داریم.

ای کاش یاد بگیریم، که زیر بارهای خمشی و پیچشی زندگی نقطه تسلیم را بالا بگیریم و مقاومت شکست را حداکثر کنیم تا چرخ‌دنده‌های زندگیمان از لهیدگی و تداخل در امان باشد.

عمر دست خداست، پراید فقط وسیلس 

 

يکشنبه 14/11/1386 - 0:25 - 0 تشکر 28045

ادامه از پست قبلی

از این دنیا چی میخوای ؟

دو تا صندلی لاکی

خوشبختی رو تو چی میدونی ؟

توی قناعت

یاد موندنی ترین شب یا روز زندگیت كی بوده؟ چرا؟

اولین روزی که معشوقم رو از نزدیک دیدم

با محبت ترین جمله ای که شنیدی چی بوده ؟ بی ادبانه ترینش چی ؟

شعر کوچه از فریدون مشیری عزیز.

نمی تونم توی جمع بگم

پلید ترین فکری که تا حالا به ذهنت رسیده چیه بوده ؟

اینکه برم یه خفاش شب بشم!

(شوخی می کنم البته)

واسه رسیدن به چیزی که میخوای (اگه ارزششو داشته باشه) التماس میکنی یا نه ؟

معمولا نه

پول !!!نظرت چیه؟چقدر بهش اهمیت میدی خودت؟

واسم ارزش نداره ولی خیلی دوسش دارم! از پول خوشم نمیاد از اینکه بتونم خرج کنم و ببخشم خوشم میاد.

*****

5 دقیقه پیام بازرگانی؟

اهل چت و این حرفا هستی ؟

چت روم ها رو بستن. بعضی وقتا بهم حال میده. البته نه فقط برای دوست یابیش! بیشتر توی چت روم های ویتنام و مالزی و ... میرم و دست و پاشکسته با زبان انگلیسی باهاشون چت می کنم.

تو چت تا حالا سره کار گذاشتی ؟

14 یا 15 سالم که بود میرفتم توی چت روم و می گفتم دخترم و ... ، ولی بعد فهمیدم کارم درست نیست و ... ،

مثلآ دیت گذاشتی که بد نری ؟

یکی از دوستامو سرکار گذاشتم. گفتم دخترم و باهاش قرار گذاشتم و رفتم سر قرار!!! و کلی بهش خندیدم. البته بازم میگم چون دوستم بود این کارو باهاش کردم. با همدیگه حساب داشتیم.

ولی دیت نذاشتم که نرم.

یا اینکه بگی دختری ؟

آره

چرا چت میکنی ؟ تو رومها دنبال چی میگردی ؟

بالا گفتم که اکثرا توی رومهای خارجکی میرم. زبانمو خوب می کنه. می تونم با خارجکی ها در مورد کشورامون حرف بزنم.(بزنیم) و گاهی اوقات برای گذروندن وقت میرم چت.

اونایی که تو اد لیستن رو تا چه حد میشناسی ؟

الان فقط دوستایی که از قبل میشناختمشون توی ادلیستم هستن. یعنی باهاشون دوست بودم و آیدیشون رو ازشون گرفتم و ...

قبلا ها بیشتر بودن. که معمولا همشون رو نمی شناختم

یه بابایی رو که میبینی اولین چیزی که میری تو نخش چیه ( قدش ، شیکمش ، دماغش ، موهاش ، ...)؟

اگه اون فرد بابا باشه(مرد باشه) هیکلش.

پسر و دختر جذاب از نظر تو چه جور پسر و دخترین ؟

متاسفم

نطرت راجع به جنس مخالف چیه ؟

پیچیده ، البته قرار شد نظرمو راجع به کسی نگم

******

6 تا چی؟

این سوال رو تا حالا کسی جز من جرعت نکرده جواب بده (چشمک)...حالا یکم سوال رو عوضش میکنم شاید شما جواب بدین ...
فرض کنید خدای نکرده یکی خونوادتو گروگان گرفته و تنها شرط آزادی اونا هم اینه که یکی از اعضای اینجا رو واسه گروگان گیرها انتخاب کنی(عجب دزد با حالیه )...خب چه کسی رو انتخاب میکنی ؟(بابا یکم جرعت داشته باشین)

اصلا به جرئت ربطی نداره. شاید یه نفر بتونه بزنه تو گوش یه پیرمرد. جرئتشو داره. ولی به خاطر این نمی زنه که می دونه کار درستی نیست. ولی من میگم که هیاط طیبه رو بهشون میدم. حتی اگه خواستن یه گلوله شلیک می کنم توی سرش و تحویلش میدم.

یه سوال روانشناسی...چه جوری عطسه میکنی؟
1)
بلند
2)
دستتو میگیری جلو دهنت
3)
روتو بر میگردونی

عطسه ای که هوایی باشه با عطسه های آبکی تفاوت داره.

عطسه های هوایی رو معمولا با قسمت زیر آرنج دستم مهار می کنم.

عطسه های آبکی رو با دستمال

البته معذرت می خوام از اینکه به این سوال اینگونه جواب دادم.

دوست دارم به همه اینها جواب بدی و کمی صندلیت داغ بشه

تموم شد؟

بازم بیا حال دادی. منتظرت هستم. ممنون حسین جان.

بچه ها دقت کردین که 150 تا سوال پرسید توی یه پست؟ منظورم اینه که دنبال هم پرسید. یاد بگیرید یه کم.

هر سلام خداحافظي اي هم دارد.

 

يکشنبه 14/11/1386 - 3:16 - 0 تشکر 28060

پاسخ دانیال عزیز :

امیدوارم توهین نشه . مربوط به همون کمیت و کیفیت و ... . لطفا" به جای اینکه 200 تا 200 سوال کنین , 20 تا سوال درست و حسابی بکنین

من نمی دونم اینکه حسین جان به من سوال میده به بقیه چه مربوط؟ اینم یه کل کل جدید! من باید از این سوال ها خوشحال یا ناراحت بشم که خوشحال میشم. و استفاده می برم.

آبی جون لطفا" اولین چیزی که(جمله,کلمه,خاطره,...) بعد از این ها به ذهنت میرسه رو بگو

اوکی

شهرام جزایری  (امیدوارم ایشون جزو کاربران سایت نباشند آخه خلاف سند معرف انجمنه !)

ایول جالب گفتی ادامشو. فکر میکنم زیادی زیرک بود. تحسینش می کنم به خاطر مغزی که داشت. (دانیال عزیز زیاد نمی خواد سخت بگیری. تو کار خودتو بکن)

مجردی

دوران مجردی؟ عشق و حال تا یه حدی

احمدی نژاد

می خواد یه کارهایی بکنه ولی حساب نشده و چشم بسته می کنه

خاتمی

جیب پر کن!

جن

خاطره ای دارم ازش که فکر کنم بدونی. چون دخترها شاید بترسن نمی گم.

123 123 123  !!!

مسخره بازی !!!

تحریم ایران

شورشو در آوردن

کوروش کبیر

شاه شاهان. اولین قانون حقوق بشر رو نوشت

بالا شهر

یاد خزر شهر افتادم

آینده

امیدواری

انیشتین

کل کل با استاد!

تورم

تنها چیزی که توی ایران پیشرفت داشته

دعوا

دفاع از ناموس و کشور و اعتقاد

تا بعد ...

تا بعد ...

یادت باشه گفتی تا بعد. منتظرت می مونم.

هر سلام خداحافظي اي هم دارد.

 

يکشنبه 14/11/1386 - 4:30 - 0 تشکر 28066

سلام
لطفاً جواب سلام هارو  بده (علیکم السلام)
اول در مورد این که فرمودین" مثلا شما می تونی در انظار عمومی به کارهای رهبر مملکت ایراد بگیری؟"
اگر رهبر یک جامعه کار غیر عقلانی انجام داد میتونید  چرا نمی تونید؟! مثلا چه کار این رهبر ما ایراد داشت؟؟ پس الکی جواب نداه برای حرفی که میزنی دلیل بیار مثل پاسخ هایی که در بعضی از مباحث جواب میدادی نشه . ممنون
و اما سوال های من
چرا کار ما به جایی رسیده که با اسم ائمه (ع) جک میسازیم (ممنون میشم جواب بدین) ؟
آیا شما نظام جمهوری اسلامی ایران را قبول دارید ؟چرا؟
نظر شما در مورد پسر های شبه دختر (خط ابرو ، موی بلند ، ناخن دراز ،گریس کاری ، طلاجات ، و در برخی از موارد رنگ کردن لب و ... ) چی هست ؟خوبه ؟ چرا ؟
نظر شما در مورد دختر های شبه پسر ( پوشیدن شلوار های آستین کوتاه ) چی هست ؟
به نظر شما لیلی زنه یا مرده ؟(به این سوالم حتماً پاسخ بده)
علت نزول قرآن؟
در مراسم خواستگاری دوست داری عروس چایی رو برزی رو پاهات ؟
چرا اگر کسی به شما بگه ببخشید شما به اون نمیگید خواهش می کنم ؟ غرور جونیه ؟یا؟گرفتی که چی می گم (لطفا پاسخ)
به نظر تو اشکالی داره دخترها به خواستگاری پسر ها برن ؟ خوبه ؟ بده ؟ دلیل؟
مهریه چقدر  ؟
نظرت در مورد فیلم های زیر
زیر نور ماه
تقاطع
مارمولک
اخراجیها
نظرت در مورد بسیج ؟ بسیج یعنی چی ؟ آیا بسیجی هستی ؟
آیا شما رأی می دهید ؟
آیا به خاطر لیلی کوهای اطراف اصفهان رو می کنی ؟
آیا درسته انسان برای اینکه مغرور نشه نمازش رو اول وقت نخونه ؟؟؟
عمو پورنگ رو بیشتر دوست داری یا خاله شادونه؟؟؟
بهترین کبابی که خوردی کی بود ؟ باکی ؟ کجا ؟ به چه مناسبت؟
بهترین کتاب غیر مذهبی که خوردی نه ببخشید که خوندی ؟
بهترین کتاب مذهبی که خوندی چی بود ؟
!!! یه نگاه به بحث " آیا به احمدی نژاد دوباره رأی می دهید" بنداز .
ممنون
 منتظرم
به امید ظهور

يکشنبه 14/11/1386 - 6:26 - 0 تشکر 28067

بسم الله الرحمن الرحیم
 سلام
آقا میلاد من سجاد هستم.
الهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

وقتی میان نفس و هوس جنگ می شود

قلبم به چشم هم زدنی سنگ می شود

آقا ببخش گر که دلم گرم زندگی است

کمتر دلم برای شما تنگ می شود

يکشنبه 14/11/1386 - 9:51 - 0 تشکر 28088

با سلام

میبینم که سرت حسابی شلوغ شده.راسیاتش اومدم یه چیزایی رو روشن کنم.من سوال های دوستان رو نخونده بودم یعنی فرصتش رو پیدا نکردم که بخونم تا اینکه دیشب به طور کامل همش رو خوندم.از بعضی صحبت هایی که اینجا شد واقعا ناراحت شدم(خودت می دونی کدوم ها رو می گم میلاد)باور کن اینقدر اعصابم ریخت به هم که اصلا نتونستم بخوابم.متأسفم واسه کسایی که همیشه طرز فکرشون قلطه.خوشحال شدم که خودت همه چیز رو گفتی حالا منم یه چیزای دیگه رو بهش اضافه می کنم تا دیگه هیچ ابهامی نباشه.آدم با دوست صمیمیش یه جور حرف میزنه باکسی که نمیشناسدش یه جور.اگه ما اینجا با هم می گیم ،می خندیم،شوخی می کنیم بدونه هیچ قصد و قرضیه.میلاد مثل داداش های من می مونه به همون اندازه که واسه اونا ارزش قائلم واسه میلاد هم هستم.در مورد خداحافظی میلاد هم بگم.به خدا واسه من یکی اصلا مهم نبود که اون کیه!!ولی هر کی هست دستش رو می بوسم.چون کسی که اهمیت داره تویی مهم موندنت بود که خدارو شکر موندی و الان پیش مایی که از این بابت خیلی خوشحالم.همین.

امیدوارم سوء تفاهم ها برطرف شده باشه.

تا بعد یا علی

  • من کوير تشنه کامم
  • مهلتم ده تا بيايم
  • جرعه يي ده تا بنوشم
  • آري آري من کويرم
  • اي خداي مهربانم
  • مهلتي ده تا بجوشم
  • از دل همچون کويرم
  • يکشنبه 14/11/1386 - 12:44 - 0 تشکر 28119

    باسلام خدمت داداشی خودم واقعا ممنونم که به سوالات من جواب دادی فکر نمی کردم جواب بدی  بازم ازت ممنونم  بازم چند تا سوال مونده اینارو دوستدارم بازم جواب بدی تا بعدا بازم ازت سوال بپرسم راستی حالت چطوره زودباش بگو 123 123 123 ؟

    1واسه تفریح بیشتر کجا میری؟
    3  اگه یه روز ازت دعوت بشه در شرکت مایکروسافت کار کنی قبول میکنی؟
    4پولداری یا بی پول؟

     5میوه مورد علاقه
    6  غذایه مورد علاقه
    7به زبان انگلیسی تسلط داری؟

    8زبونایه دیگه چی؟
    9  چند تا فرزند هستین؟

    11مدل موهات چه جوریه؟

    12چه هاستی رو پیشنهاد می کنی ؟ لینوکس یا ویندوز ؟

    13ای اس پی رو ترجیح میدی یا پی اچ پی ؟ یه توضیح مختصر از هرکدوم و مزایاش هم بده (البته لطفا )
    14انسان کامل به نظر تو چه کسیه ؟

    15 در مورد انرژی هسته ای حق مسلم ماست نظرت چیه؟
    16  اگر پولدار بشی اولین چیزی که ارزوشو داشتی بخری چیه؟

    17نظرت در مورد یوونتوس و دلپیرو چیه ؟ { جون من فقط فش ندی چون من عاشق هردوشونم }
    18 بهترین کسی که تو این سایت بیشتر باحاش حال میکنی کیه ؟
    19مدیر فنی خوبه یا نه ؟
    20اصلا دوست داری کسی ازت سوال بپرسه ؟
    21نظرت در مورد مدیر سایت چیه ؟
    22 اوقات فراغتت چطوریه یعنی چیکار میکنی ؟
    23همیشه نیمه پر را می بینید یا نیمه خالی را؟
    24زمانی که بخواهید ازدواج کنید سه درخواست میتونید از همسر آیندتون بکنید.
    این سه درخواست چی هستند؟

    25چرا میگند تا شقایق هست باید زندگی کرد؟

    26تا حالا برای دختری مزاحمت ایجاد کردید؟ لطفاً راستشو بگید.

    27حالا اگه یه روز تو خیابون داری راه میری ببینی چند نفر مزاحمه یه دختر شدند و بدونی که زورتم بهشون نمیرسه و لهت میکنند چه کار میکنی؟با توجه به اینکه اونجا فقط تویی و کسی نیست به پلیسم تا بگی دیر شده

    28غیرت رو میشه تعریف کنید؟
    29_ آیا وطن پرستید؟
    30_ چرا مردای ایرانی خودشونو با غیرت میدونند به نظرتون خود خواهیشون نیست تا غیرت؟
    31_به نظرتون درسته که آقایون هر کاری بکنند بعد بگند خوب ما پسریم؟
    32_ شما به چه کسی میگید پاک؟

     34بهترین دوستی که تا به حال داشتی ( فرقی نداره دختر یا پسر !! ) ؟ 
    35 به نظرت مرموزترین فرد توی این انجمن کیه ؟ 
    36 چرا عشق اصفهان داری چون شهرته؟!
    37 دوست داری چه سمتی تو این انجمن داشتی ؟ 
    38 اگه الان از یه انجمن دیگه بیان واسه همکاری دعوتت کنن چی کار میکنی ؟
    39  بزرگترین هدفت توی زندگی چیه ؟
    40تو دنیا چه کسی و از همه بیشتر دوست داری؟
    41دوست داری ادامه تحصیل بدی؟
    42شده پات بره رویه پوست موز بخوری زمین؟
    43  دوست داری همسرت چه اخلاق و خصوصیاتی داشته باشه؟
    44  غیرت داری؟
    46  مکلارن چجور ادمیه ؟

    47تا حالا شده جلویه یه عالمه دختر سوتی بدی؟

    48چرا نگفته بودی سید هستی ؟ 
    49 اگه اون کسی رو که میخوای رو پیدا کنی و پولدار بشی بعدش آرزوت چیه ؟
    50 به نظرت چرا تبیان بخش هک نمیزاره ؟
    51 نظرتو در مورد فرهنگ امروزی ایران بگو . 
    52 مطالعه هم میکنی ؟(غیر درسی ) چه کتاب هایی ؟ مجله چی ؟ 
    53 تا حالا جون کسی رو نجات دادی یا کسی جونتو نجات داده ؟ ( با توضیح )
    54 از مرگ میترسی ؟
    55 اگه رییس جمهور بشی اولین کاری که میکنی ؟
    56  چرا تو این انجمنها فعالیت میکنی ؟ 
    57 چرا منو میخواستی خفه کنی ؟

    58 اگه پولدار بشی چند تا زن میگیری؟
    59 بدترین نفرینی که کردی چی بود؟

    62نظرت درباره پرسپولیس و باختش و از دست دادن جام حذفی چیه؟

    63درمورد قطبی و فیروز کریمی نظرت چیه ؟

    64با کدوم مربیا بیشتر حال میکنی ؟

    65با کدوم سوالام بیشتر حال کردی ؟

    66الان دوست داری چه بلایی سر من بیاری ؟

    حالا این سوالات را جواب بده تا بازم سوال برات بفرستم بای بای

    در وفای تو چنانم که اگر خاک شوم / آید از تربت من بوی وفاداری تو . . .

    منتظر شما در وبلاگ دل شکسته
    يکشنبه 14/11/1386 - 13:20 - 0 تشکر 28130

    سلام.

    جناب بیکران من فقط یک سوال ازتون دارم.چه کتاب هایی رو تا الان خوندید؟

    مثلا اگر در زمینه ی فلسفی اصول فلسفه ی ائالیسم یا هر کتاب دیگه ای رو خوندید بگید در زمینه ی فلسفه این کتاب.اقتصاد این کتاب.روانشناسی این کتاب.سیاسی فلان کتاب.

    یا علی.


     

     

    يکشنبه 14/11/1386 - 14:15 - 0 تشکر 28133

    سلام بر اهل صلح دوستی انسانیت

    خدمت همه‌ی سائلین گرامی و آقا میلاد عزیز خسته نباشید عرض می‌کنم.

    آقا میلاد عزیز یه تریپ چک کن سوالای اول حسین طهوری عزیز رو کامل جواب ندادی و احیانا جا افتاده، در ضمن میلاد آقا سوالی که آقا حسین پرسید در مورد من رو می‌تونی به طور کامل جواب بدی در واقع انگار همین الآن خودم این سوال رو پرسیدم پس بی زحمت نظرت رو درباره مک‌لارن بگو.

    یه چیزی هم آقا حسین عزیز بی زحمت اگه سوالاتت بیشتر از 20‌تاست تو چند پست بزن تا از حجیم شدن صفحات جلوگیری بشه.

    آهان راستی گیگیلی خانم شما که کاری نکردی من بخوام حلال کنم یا نه، حلال حلالتون باشه، این حرفا چیه.

    خب نوبتی هم باشه نوبت سوال پرسیدن منه دیگه، میلاد خان می‌خوام جواب بدی در حد تیم ملی برزیلا.

    آقا میلاد آداب معاشرت تو محیط مجازی رو اول تعریف کن برامون، بعد نظرتو دربارش بگو. مثلا چی‌ کارایی باید بکنیم چه کارایی نباید بکنیم(اگه سوالی داری یا مثلا سوالم کلی بود جزئی بگو تا موضوع رو باز کنم)

    آقا میلاد به نظرت طرز حرف زدن تو محیط مجازی تا چه حدی میتونه صمیمیت و رابطه ها رو قوی کنه، مثلا اگه خیلی لارج باشه خوبه یا خیلی خشک (قشنگ توضیح بده)

    میلاد جان دو جا رو می‌خوام برام مقایسه کنی فروم p30world با انجمن‌های تبیان رو، از هر لحاظ و به نظرت کدومش بهتر.

    فعلا همینا تا ایشالله یه سری سوالات دیگه ازت بپرسم.

    مراقب خودتون باشید

    چیزهایی نصیب ما میشود که آن‌ها را باور داریم

    MCLAREN SUPER CARS

    مدیریت انجمن صندلی داغ

    چیزهایی نصیب ما می‌شود که آن‌ها را باور داریم.

    ای کاش یاد بگیریم، که زیر بارهای خمشی و پیچشی زندگی نقطه تسلیم را بالا بگیریم و مقاومت شکست را حداکثر کنیم تا چرخ‌دنده‌های زندگیمان از لهیدگی و تداخل در امان باشد.

    عمر دست خداست، پراید فقط وسیلس 

     

    يکشنبه 14/11/1386 - 14:35 - 0 تشکر 28135

    سلام...

    خوبی پسر گلم؟

    ببین كی اومده...من!!

    الان باهات قهرم...

    بابت یه موضوعی خیلی حالم گرفته شد..

    خیلی بدی...نمیگم...نمی خوام عمرا بهت بگم!

    بابت نمره ی 98 خونه بیسیار متشكرم!

    جوابتم بدم: ببین ( از دستت ناراحتم نمیتونم قشنگ حرف بزنم ) من از این جینگولك بازیا چییییییییی خوشم نمیاد!!!

    گرفتی چی شد؟!

    منّتم نكش من باهات قهرم ( یكم آتیشم بخوابه دوباره برمیگردم )

    یا علی.

    انگار پاي ثانيه ها سنگ مي‌شود  

    وقتي دلي براي دلي تنگ مي‌شود

    يکشنبه 14/11/1386 - 14:40 - 0 تشکر 28138

    سلام
    به به می بینم كه حسابی سوال پیچ شدی .
    حالا بگیرید منو كه اومدم
    اوهوم اوهوم......... شروع می كنیم
    1چه چیزی رو ازت بگیرن یك ثانیه هم زنده نمی مونی؟
    2دوست داری مرگ بیاد سراغت یا تو بری سراغ مرگ؟
    3اولین خاطره ای كه از بدو تولد تو ذهنته چیه؟
    4تا حالا غش كردی ؟(از ترس بوده یا .......)
    5بچه كه بودی دوست داشتی چه كاره بشی؟
    6تاثیر گذارترین كتابی كه خوندی چی بوده؟
    7از چیزی كه هستی راضیی؟
    8بیشترین دردی كه تحمل كردی كی بوده؟چرا؟
    9به نظرت دیكتاتور ترین فرد جهان چه كسی بوده یا هست؟
    10خوردن و خوابیدن رو دوست داری؟
    اگر از اینا نمره كامل بگیری 10 تا دیگم ازت می پرسم.
    فعلا خداحافظ.

    یاران مردانه رفتند؛ اما هنوز تکبیر وفاداری‌شان از مناره‌های غیرت این دیار به گوش می‌رسد. یاران عاشقانه رفتند؛ اما هنوز لاله‌های سرخ دشت‌های این خاک به یمن آنان به پا ایستاده‌اند.

     انجمن فرهنگ پایداری


    برو به انجمن
    انجمن فعال در هفته گذشته
    مدیر فعال در هفته گذشته
    آخرین مطالب
    • آلبوم تصاویر بازدید از کلیسای جلفای...
      آلبوم تصاویر بازدید اعضای انجمن نصف جهان از کلیسای جلفای اصفهان.
    • بازدید از زیباترین کلیسای جلفای اصفهان
      جمعی از کاربران انجمن نصف جهان، در روز 27 مردادماه با همکاری دفتر تبیان اصفهان، بازدیدی را از کلیسای وانک، به عمل آورده‌اند. این کلیسا، یکی از کلیساهای تاریخی اصفهان به شمار می‌رود.
    • اعضای انجمن در خانه شهید بهشتی
      خانه پدری آیت الله دکتر بهشتی در اصفهان، امروزه به نام موزه و خانه فرهنگ شهید نام‌گذاری شده است. اعضای انجمن نصف جهان، در بازدید دیگر خود، قدم به خانه شهید بهشتی گذاشته‌اند.
    • اطلاعیه برندگان جشنواره انجمن‌ها
      پس از دو ماه رقابت فشرده بین کاربران فعال انجمن‌ها، جشنواره تابستان 92 با برگزاری 5 مسابقه متنوع در تاریخ 15 مهرماه به پایان رسید و هم‌اینک، زمان اعلام برندگان نهایی این مسابقات فرارسیده است.
    • نصف جهانی‌ها در مقبره علامه مجلسی
      اعضای انجمن نصف جهان، در یك گردهمایی دیگر، از آرامگاه علامه مجلسی و میدان احیا شده‌ی امام علی (ع) اصفهان، بازدیدی را به عمل آوردند.