بنام خدا
ضمن عرض تسلیت درگذشت بی بی دوعالم حضرت فاطمه زهرا (س)
دوست عزیز شما در تاپیک من " تمزهای سونی اریکسون " اشکال گرفتید
تبیان اگر برام اشکال بگیره . اشکالی نداره . حالا خوبه خودتونم تو این سایت بزرگ عضوید اگر رییس سایت بودید که باید هر 1 ماه یک کاربرد به قید قرعه ثبت نام میکردید .
مشکل تاپیک من چی بود . تاپیک رو حذف میکنم اگر بتونم
با تشکر . خدانگهدار