به نام خدا
سلام
جناب آنلاکر گرامی فکر میکنم شما دارید بحثو به حاشیه میبرید چون شما در مورد موضوعی به جز موضوع اصلی صحبت میکنید،من همه این حرفها رو در مورد افرادی که به صورت غیر قانونی اومدن ایران زدم
بنده هم همینجوری رو هوا این حرفها رو نمیزنم یعنی هیچ حرفیو بدون دلیل نمیگم
من با چشمهای خودم دیدم که این آقایون چه کارها که نمیکنن
تورو به خدا هر حرفی که درست هستو نگیم که شما ضد انسانیت حرف میزنیدو ما مثل آمریکا نیستیم و...
همین دولتی که من ازش حمایت میکنم همین شخص دکتر که من ازشون حمیات میکنم یادتونه که اوایل به کارفرماها دستور داد که کارگر غیر قانونی سر ساختمون نیارن؟؟؟
صحیح نیست که چون چیزی رو نمیدونیم فقط به خاطر اینکه افغانی ها کشور همسایه هستن ازشون به طور مطلق حمایت کنیم
شما بدون ویزا و پاسپورت برو آمریکا ،توقع داری با مهربونی ازتون پذیرایی بشه؟؟؟ یا خیلی زود مجبورت میکنن بری کشور خودت؟؟؟
جناب آنلاکر گرامی من صحنه هایو دیدم که شرم دارم که اونها رو توی این انجمن که جای بحثهای فرهنگی و علمیو و... بازگو کنم واگر نه خیلی راحت میتونستم حرفهامو بزنم