با سلام
جناب حیات طیبه!
عیب کسان منگر و احسان خویش
دیده فرو بند به گریبان خویش!
اگه ما محافظت کنیم از اون چشمامون مشکلی پیش نمیاد و اگه شما نمیتونی خودت رو کنترل کنی این مسئله به خودتون بر میگرده و همونطور که جناب ممل گفتند جاهایی برای خانوما هست که برند و در ثانی چرا این سه ورزش اسب سواری , تیر اندازی و شنا توصیه شده؟
البته که این برای زن خوبه و هم برای مرد شما میخوای این گفته رو هم انکار کنی؟
خدا رو شکر تو دولت جناب آقای احمدی نژاد ورزشگاه های سر پوشیده برای این مشکلاتی که شما میگید درست کردند و چنین چیزی که شما گفتید تو خیابون زنا سوار دوچرخه باشند رو من ندیدم!
حالا بگذریم که شما دیدید میتونستید سرتو پایین بندازی و بری بهش توجه نکنی!
در ضمن شما میخوای این حق رو هم از زنان بگیری که برای سلامتیشون ورزش نکنند؟
اگه اینطور که شما میگید زنا حق هیچ ورزشی رو ندارند چون باعث تحرک میشه و از این حرفایی که شما بلدید و ما نیستیم!
به هر حال هنوز کوچه به بم بست نرسیده یه کوچه فرعی رو پیدا کنید و بزنید کنار وگرنه ته کوچه گیر میفتید!
و جناب هادی تکم باید به وضوح مشخص میکردند یعنی اینکه ایشون یه جوری بد گفته هاشون رو رسوندن که باعث گمراهی میشد و حرفی که جناب ممل زد به نظرم کامل کرد و ادامه دادن به این بحث جزئی فکر کنم بی فایده باشه جامعه ما معضلات زیادی داره این معضلات که دیده نشدند فکر نکنم چیزی باشه که بخوایم براش داد و هوار را بندازیم نظر خودتون چیه؟
بهتر که به مسائل بزرگتر بپردازیم نه به این مسائل کوچیک اینا هم حل شدنی هست و خوشبختانه گفتم جناب دکتر زحمت کشیدند این مشکل رو هم برای این قشر جامعه حل کردند!
راستی یه سوال اگه سوار کاری برای زن مشکل داره میتونید بگید که چرا بعضی از سربازان امام زمان از زنان هستند؟
دیگه وقتی که حضرت (عج) ظهور کنند صلاح ها میشه سنگ و چوب و وسایل نقلیه هم میشه همین چیزا !
یکم دیدتون رو باز کنید بدک نیست!
با تشکر آنلاکر