• مشکی
  • سفید
  • سبز
  • آبی
  • قرمز
  • نارنجی
  • بنفش
  • طلایی
انجمن ها > انجمن عکس و عکاسي > صفحه اول بحث
لطفا در سایت شناسائی شوید!
عکس و عکاسي (بازدید: 21696)
سه شنبه 9/4/1388 - 7:6 -0 تشکر 127608
ጋ تصاویر روزانه نشنال جیاگرفیک ( جولای ) ጋ

به نام خدا سلام

 

 

 

 

در این تاپیک تصاویر روزانه سایت نشنال جیاگرفیک مربوط به ماه جولای رو قرار میدیم

 

 

 

 

 

 

This Month in Photo of the Day: Images From the 2008 International Photo Contest

 

-------------------------------

 

- - - - - - - - - - - - -

 

 

آرشیو :

-------------------------------

-------------------------------

 

:: تصاویر روزانه نشنال جیاگرفیک ( آوریل + می ) ::

-------------------------------

 ¤ تصاویر روزانه نشنال جیاگرفیک ( ژوئن ) ¤

 

 

 

با ما همراه باشین

 

يکشنبه 28/4/1388 - 14:59 - 0 تشکر 133759

به نام خدا سلام

----------------------------------

تصویر امروز 19 جولای 2009

Lake Swimmer, New York

**** Enlarge ****

Photograph by Eric Visconti
This is a picture of my younger brother, Evan, swimming in the lake behind my fathers house in Tully, New York

يکشنبه 28/4/1388 - 16:46 - 0 تشکر 133769

به نام خدا

سلام دوستان

وااایییییی!!! نههههههههه!!!!

این گویا خاموش بشه و نبینه این روز رو!!

جیگرم کباب شد!!!! نه اصلاً چرا جیگر من؟!!!!

ایشالا جیگر گوسفندای حسین طهوری کباب بشن!!! ایشالا گوشتشون قیمه قیمه بشه!! ایشالا پوستشون قلفتی کنده بشه! ایشالا...!!!!

چرا؟!!!!!!!!!!!

خوب آخه نمی بینید تاپیک جونم به چه روزی افتاده؟!!!

چرا این قدر این جا سوت و کوره؟!!!!

چرا آرسو جانم تنها مونده؟!!!!

آخـــــــــــــــــی!!! ببین بیچاره چه غریبانه عکس امروز رو ثبت کرده! ببینید! چون انگار امیدی به حدسیات جمع نداشته، یه بارکی توضیحش رو هم گذاشته!!!

آخخخخخخخیییییییییییییی...

آرسووووووووووو...

حالا گیرم من به خاطر پاره ای مشکلات کم تر می یام تبیان، اما بقیه کجان؟!!

جناب علیرضــــــــــــــــــا؟!!!!

جناب هاوایــــــــــــــــــــــی؟!!!!

حسین طهورییییییییییییییییییییی؟!!!! (خوب اون که معلومه کجا بیده، الآن در حال سوختنه! یوهاهاها!)

گویــــــــــــــــــــــا؟!!!!

حاضر!

من اومدم!

اومدم پیش تاپیک جونم تا تنها نمونه! بهله!

خوب حالا می حدسم!!!

خوب اظهر من الشمس می باشد گویا جان(!) که این یه بچه ست که داره شنا می کنه!

از اون جایی که صورت بچه هه سرخ شده، پس احتمالاً یا هوا گرمه یا شایدم آبش گرمه، مثلاً چشمه ی آب گرمی، چیزیه. 

زیییییییینگ!

فهمیدم! این جا سرعین خودمون نیست؟!!!!  :D

اما نه! اگر کمی در عکس دقیق بشیم و زوایای پنهانیش رو هم کفش کنیم (مثل ِ جناب علیرضا!)، خوب در این صورت درست از توی خود عکس و از تابلوهایی که در عکس هستن و فقط به چشم آقای علیرضا می یان! (و حالا به چشم منم اومدن!) خب می فهمیم که اسم این بچه هه هست ایوان! درست دقت کن! سمت چپ، نه خیلی بالا نه خیلی پایین، همون کنار دست آقا ایوان اسمش نوشته شده! آرسو جان دقت کن می بینی! سعی کن! تو میتونی!   ; )

راستی اسم این آقا ایوان با شامپو ایوان اشتباه گرفته نشه ها! تازه اگرم این شامپو باشه شامپوش خارجکیه! می پرسید چرا؟! خوب دقت کنید! سمت راست، گوشه ی بالا نوشته شده: تالی، نیویورک!

پس این شامپو ایوانش آمریکائیه!!!  :D

خوب اینا که همش توی خود خود عکس بود و فهمیدنش با کمی دقت کار مشکلی نبود! اما یه حدسی هم خودم می خوام بزنم! این بچه هه هست که توی یه دریاچه ای توی همون تالی (لابد اسم روستایی، جاییه) داره شنا می کنه، بعد رفته پشت خونه ی پدرشون اینا شنا می کنه! می پرسید از کجا فهمیدم؟!!

هاهاها! خوب گولتون زدم! اینو هم حدس نزدم، بلکه از توی خود خود عکس فهمیدم!

خوب دقت کنید! پشت سر بچه هه روی یه تابلوی کوچولو (البته کوچیک هم نیست، توی عکس کوچیک افتاده!) روش نوشته شده: خونــــــــه ی بابــــــام!  :D  

:D

راستی! به جون گوسفندای حسین طهوری اینو دیگه خودم فهمیدم! این که داداشش داره ازش عکس می گیره! و بهم هم الهــــام شده که اسم داداشه هست: اریک ویسکونتی!!!

:D

:D

 

بخشيدن يعني آزاد کردن يک زنداني...

و کشف اين که آن زنداني خودت هستي!

 

يکشنبه 28/4/1388 - 17:3 - 0 تشکر 133772

به نام خدا

سلام مجدد

دو تا نکته:

صحبت های بالا همش شوخی با جمع بود و قصد جسارت به هیچ کس رو نداشتم. وگرنه دقت بالای جناب علیرضا بی تعارف و بدون اغراق تحسین برانگیزه و جای هیچ حرف و حدیثی نداره.

من هم به خاطر این که می دونم ایشون خیلی باجنبه هستن به خودم اجازه دادم تا کمی به وسیله ی این صحبت ها شوخی کرده باشم، بلکه تاپیک جونم از حالت سوت و کور در بیاد.

و حالا آرسو جــــــــــــــــــانم!

ترجمه رو داشتی خانوم؟!! توی حرفام خیلی مبسوط و مشروح و با ذکر نکات تکمیلی(!) اون توضیح ه رو ترجمیدم!  :D

ببینید فرزندانم! یه مترجم خوب وقتی می بینه مخاطبینش حوصله شون سر رفته، باید با سبکی نوین اون ها رو از خواب بیدار کنه!

هی هی هی هی!

 

بخشيدن يعني آزاد کردن يک زنداني...

و کشف اين که آن زنداني خودت هستي!

 

يکشنبه 28/4/1388 - 18:48 - 0 تشکر 133791

به نام خدا سلام

اول از همههههههههههههه

عیدتوووووووووووون مباااااااااااااااااارککککککککککککککک

دوم از همه آی گفتی گویا ! آی گفتی ! من مانده بودم تنهای تنهای در میان سیل عکسها ! حبیب من !

ترجمه رو خوب اومدی 

من وقتی عکس رو دیدم از چشماش فقط ترسیدم ! خواستم این رو هم تبدیل به روحش کنم اما دیدم نباید در امانت ، خیانت بشه .

معلومه خیلی هم داره کیف میکنه از شنا . ما که بخیل نیستیم

یه سوالی پیش اومد برام . ما هم می تونیم به این سایت عکس بفرستیم ؟ 

يکشنبه 28/4/1388 - 19:53 - 0 تشکر 133803

به نام خدا

سلام

درستِ.چند روز به این تاپیک سر نزده بودم البته اومده بودم عکسارو دیدم ولی با پاسخ حضور به عمل نرساندیم :D

یه نکته جالب ؛ عکس روز 16 جولای مال کجاست ؟  :)

HAWAII

:D

 

  «همانا این دل ها همانند بدن ها افسرده می شوند، پس برای شادابی دل ها، سخنان زیبای حکمت آمیز را بجویید»

 

حکمت91.نهج البلاغه.امام علی (ع)

 

 

اگر در این روزگار مُردم، بگویید به او بگویند:

*مادرانه ها*

يکشنبه 28/4/1388 - 21:4 - 0 تشکر 133822

به نام خدا سلام

عید همگی مبارک و شب همگی به شادی

من حواسم به هاوایی بود . کسی بهش اشاره نکرد منم چیزی نگفتم

يکشنبه 28/4/1388 - 23:31 - 0 تشکر 133864

به نام خدا

سلام

مبارک باشه عیدتون

گویا خاموش چرا ؟اخه چرا گوسفندای حسین طهوری اونها الان خوابیدن

اما در مورد عکس :نمیدونم اون پسره تو کدوم رودخونه داره شنا میکنه اونها که زیاد استخر دارن

دوشنبه 29/4/1388 - 11:44 - 0 تشکر 133941

به نام خدا سلام

----------------------------------

تصویر امروز 20 جولای 2009

Festival of Colors, India

* * * * Enlarge * * * *

Photograph by Mukesh Shah

This photograph was clicked in Vrindavan, Uttar Pradesh, India, during Holi, the festival of colors

دوشنبه 29/4/1388 - 18:59 - 0 تشکر 134048

سلام رفقا!! ماشاا... به این حدسیات زده شده توسط .. گویا!؟ حالا ما هر چی میریم تو عکس میبینیم بابا این چیزا از کجا اومده من که چیزی نمیبینم پس ..ایشون از کجا اووردن اینا رو الله اکبر وقتی پست بعدیو میبینم میفهمم که ایشون از قوه تخیل خوبی برخوردارن و اون اسامی ..واقعا به این عکس میومدن و از لحاظ دومای اب هم جالب بود که به نکته خوبی اشاره کردین!! ممنون که بارها از اسمم یاد کردین!! ترجمه هاتون حرف ندارفسکی.. ارسو!! وقتی خودت حدس نمیزنی ما چه کنیم خوبه که هممون باشیم نه.. یکی شو من فقط.. یکیشو گویا فقط.. یکیشو یکی دیگه فقط فایده نداره البته بنظره من.. بازم عالیه و هر موقع که تونستم اومدم اینجا نیومدم!! و هر عکسی که جای بحث داشته و توش کلی جزئیات داشته من ازش سیرمونی نداشتم و.. تا اون تهش رفتم.. خودتون هم خوب میدونین.. خب عکسه چی میگه: پسری با چشمانه زیبای سبز و داخلش هم یکمی نارنجی داره.. نور فلاش هم توش هست یا نور افتاب.. پسره شنا بلده چون دورش سیاهه و نشون دهنده عمقه دریاچس که این توشه.. اگر دریاچه باشه که این توی اونه پس گیرنده عکس باید در داخله قایق باشه.. زمان بنظر میاد که ظهره چون خورشید با شدتی که در وسطه روز داره باعث شده اون امواج.. در اون شکله زیباش در دوره اون پسر به زیبایی جلوه کنن.. موهای پسره رو دقت کردین که صافه فک کنم ازوناس که ژله کار میکنه چون همونجوری که.. رفته تو اب حاتش باقیه و تکون نخورده.. صورتش پر از کک و مکه و افتاب سوخته و عاشقه شناس و رنگه ابروهاش هم با مژه هاش.. فرق دارن.. شونه هاشم کک و مک دارن.. دهانش بستس و این شاید اینطور باشه که عکاس گفته که اینکارو بکنه چون اکثره شناگرا.. وقتی میان بالا نفس بگیرن دهنشون رو باز نگه میدارند.. خوب بود؟! برای عکسه بعدی هم هستم .. تا بعد.. موفق

دوشنبه 29/4/1388 - 19:40 - 0 تشکر 134054

به نام خدا

سلام

این عکس فکر کنم از یه مهمونی باشه اونم از نوع قدیمیش

برو به انجمن
انجمن فعال در هفته گذشته
مدیر فعال در هفته گذشته
آخرین مطالب
  • آلبوم تصاویر بازدید از کلیسای جلفای...
    آلبوم تصاویر بازدید اعضای انجمن نصف جهان از کلیسای جلفای اصفهان.
  • بازدید از زیباترین کلیسای جلفای اصفهان
    جمعی از کاربران انجمن نصف جهان، در روز 27 مردادماه با همکاری دفتر تبیان اصفهان، بازدیدی را از کلیسای وانک، به عمل آورده‌اند. این کلیسا، یکی از کلیساهای تاریخی اصفهان به شمار می‌رود.
  • اعضای انجمن در خانه شهید بهشتی
    خانه پدری آیت الله دکتر بهشتی در اصفهان، امروزه به نام موزه و خانه فرهنگ شهید نام‌گذاری شده است. اعضای انجمن نصف جهان، در بازدید دیگر خود، قدم به خانه شهید بهشتی گذاشته‌اند.
  • اطلاعیه برندگان جشنواره انجمن‌ها
    پس از دو ماه رقابت فشرده بین کاربران فعال انجمن‌ها، جشنواره تابستان 92 با برگزاری 5 مسابقه متنوع در تاریخ 15 مهرماه به پایان رسید و هم‌اینک، زمان اعلام برندگان نهایی این مسابقات فرارسیده است.
  • نصف جهانی‌ها در مقبره علامه مجلسی
    اعضای انجمن نصف جهان، در یك گردهمایی دیگر، از آرامگاه علامه مجلسی و میدان احیا شده‌ی امام علی (ع) اصفهان، بازدیدی را به عمل آوردند.