سلام به همگی ...
آره پنجره جان خیلی اون شعر قبلیت قشنگ بود ، از اون اشک آورا ...
با اجازتون بازم از خراطا میذارم ...
اینو زدم تا بدونی ، موقع رفتنت نبود
خدا نگهدارت باشه ، گرچه دلم راضی نبود
حق نداری که بگذری ، از حق من به سادگی
زدم که یادت بمونه ، هرجا میری باید بگی
اینو زدم ، اما دلم که از تو دل نمی کنه
وای بمیرم ، رو صورتت ، جای انگشتای منه
گریه نکن عزیز من ، الهی دستم بشکنه
اما بدون هرجا بری ، خاطره هات مال منه
برو ولی بدون که من میمونم توی حسرتت
آره الهی بشکنه ، دستی که خورد تو صورتت
قربون گریه هات برم ، رفتنتم به دل نشست
باید پیاده شیم گلم ، قایقمون به گل نشست
اینو بدون فدات بشم ، تو بدترین وضعیتم
اینو زدم تا بدونی ، از دست تو ناراحتم
تصمیمتو عوض نکن ، اگه می خوای بری برو
درسته که زدم ولی ، خیلی دوست دارم تورو
الهی قربونت برم ، خیلی برام بودی عزیز
از پیش من برو ولی ، خاطره هامو دور نریز
از پیش من برو خاطره هامو دور نریز
اینو زدم اما دلم ، که از تو دل نمی کنه
وای بمیرم رو صورتت ، جای انگشتای منه
گریه نکن عزیز من ، الهی دستم بشکنه
اما بدون هرجا بری ، خاطره هات مال منه
اگرچه خیلی داغونه ، حرمتی داره این خونه
زدم که جای حلقمون رو صورتت خونه کنه
الهی قربونت برم ، اشکات آتیشم می زنه
آخ روی ماهشو ببین ، الهی دستم بشکنه
اینو زدم داری میری ، یادت باشه مردی داری
زدم ولی یادم نبود ، بخوام نخوام باید بری
اینو زدم یاد بگیری ، اگرچه قیدمو زدی
وقتی که می پرسم کجا ، جواب سربالا ندی