• مشکی
  • سفید
  • سبز
  • آبی
  • قرمز
  • نارنجی
  • بنفش
  • طلایی
انجمن ها > انجمن روانشناسي > صفحه اول بحث
لطفا در سایت شناسائی شوید!
روانشناسي (بازدید: 35087)
يکشنبه 28/7/1387 - 18:42 -0 تشکر 66194
تحلیل آواتار اعضای انجمن روانشناسی!

به نام او که آرام قلب من است

به نام او که هستیم برای او و زندگیم فدای او

به نام او که بخشنده و مهربان است

--------------------------

سلام دوستان

اینبار دیگه از تست خبری نیست...بسه هر چقدر انجمن رو تبدیل کردیم

به تست خونه!

اینبار میخواهیم یه حرکت ه دیگه ای کنیم...

که ان شاء الله اگه درست پیش رفتیم ادامش بدیم ...

همونطور که میدونید همه ی ما سعی میکنیم کاراکترها و شخصیت ها

و یا هر تصویر دیگه ای که مورد علاقمون هست رو به عنوان آواتارمون استفاده کنیم

و یا برای شناسه ی کاربریمون هم همینطور...

و من فکر میکنم این دقیقا بر میگرده به شخصیت واقعی ه خودمون

تو این تاپیک میخواهیم بر اساس آواتار و شناسه ی کاربری یک نفر نظرمون رو بگیم

در مورد اون شخصیت

تکرار میکنم نظرمون رو بگیم...مسلما ما روانشناس نیستیم...

نمیخوام در مورد کسی قضاوت کنیم.

برداشتمون رو میگیم مثلا مثلا من "فکر میکنم" نوای آسمانی شخصیتی هست

که تو زندگیش به نداهای آسمونیی که بهش میرسه توجه میکنه

یا خیلی چیزای دیگه....مثلا من در مورد آواتارش نظر جالبی دارم که به موقع میگم

خیلی سعی کنیم که قضاوت نکنیم و فقط برداشت خودمون رو بگیم.

فکر میکنم برای هر فرد سه روز وقت بذاریم خوبه.به طور متوسط سه روز...

 سعی کنیم حرفه ای عمل کنیم...آهان!مثلا میتونیم بگیم این آواتار میتونه نماد .... باشه.

یا این شناسه ی کاربری

هدف هم این هست که میخواهیم خودمون رو محک بزنیم که چقدر میتونیم

خوب فکر کنیم خوب تجزیه تحلیل کنیم و...(این تست قوه ی تخیل دوستان رو هم

خیلی خوب میتونه پرورش بده!)

کسی ه که انتخاب شده میتونه بیاد نظرشو راجع به نظر دوستان بگه

و در آخر علت انتخاب شناسه و اواتارش رو برامون توضیح بده

نمیدونم تونستم منظورم رو و هدفم رو برسونم یا نه...به هرحال...

ادامه میدیم اگر نتونستم تمومش میکنیم

برای شروع هم از خودم شروع میکنیم که اگه نشد لااقل ....

من با دو شناسه ی 

Aansherly

 شیطون ترین فرشته ی خدا

(هر تعداد شناسه ای که تو تبیان دارید رو بگید دوستان اگر مایلید،اینجوری بهتره

میتونیم بهم ربطشون بدیم البته شناسه که یکی هست

منظورم همون اسم های متفاوت در بخش های متفاوت هست)

بسم الله...

 

بگذار سرنوشت هر راهي که ميخواهد برود،راه ه من جداست
بگذار اين ابرها تا ميتوانند ببارند.... چتر من خداست
 

----------------------------------------------------------------
مسئول انجمن خانواده و صندلي داغ
 
سه شنبه 30/4/1388 - 21:49 - 0 تشکر 134340

خب

مرجان كاراته یا همون مرجان آسمانی،همشهری عزیزخودم:

پنجره خیال یه دختر خیلی خوب و نازه

من خیلی قبولش دارم

نظرلطفته عزیزم....نازی ازخودته

ماهم شمارو شدیدا قبول داریم..

آی دیشم به نظر من به این خاطره که خیلی دل نازک و اهل احساسات زیباست...

دل نازك رو خوب اومدی...كه به شدت دچارشم...

احساسات رو هم اگه زیباست،خوشحالم

پنجره ی زندگی اون به روی خیالاتش باز میشه پس خیلی رویایی فکر میکنه...

خیلی زیاد هم نه...آخه واقعیتهای زندگی بعضی وقتا مجالی به ورود خیالات نمیدن

ولی تاجایی كه شده سعی كردم با خیالاتم به واقعیت هام رنگ زیبایی بدم ودوستشون داشته باشم..اینو بعدا توضیح میدم

این نظر من بود 

مرسی ازنظرت خانومی

موید باشی

دعا میكنم كه خداازتو بگیرد،هرآنچه كه خداراازتو گرفت...دكترعلی شریعتی

    

 

سه شنبه 30/4/1388 - 22:36 - 0 تشکر 134357

بــــــــله

A_V_B_2066 مرموز،البته نظرخودمه هااااااا....من ایشون رو مرموزمیبینم

موضوع: هرچه در مورد پنجره ی خیال می دانید بنویسید.

انشا میخوایندبنویسید؟؟معلمتون كیه؟؟

آواتار:

یه پنجره با شیشه های رنگی رنگی.خیلی خوبه،نظر خاصی ندارم

از این پنجره و اون شیشه های رنگی و گیاه کنارش فقط موج مثبت فرستاده میشه.

دققیقا معلوم نیست این پنجره مال کجاست.یا این دیوارِ داخل خونس یا بیرون خونه.فکر می کنم برای بیرون خونس.پس یه پنجره ای گذاشتن تا عابرا همینطور که رد می شن چیزای قشنگ اون سمت دیوارو هم ببینن. (یکم تخیل کنید حتما می بینید!)

نظرتون خیلی هم خاص بود....عابرامیخوان ردبشن توخونه ی مردم رو ببینن؟؟زشته هاااااااااا...

موج مثبت هم خداروشكركه میفرسته...

امضاء :

اولین چیزی که توجه منو به خودش جلب کرد این دو تیکه بود:

خداازتو  ___  خداراازتو

بعدش رفتم چند تا از پست هاتونو دیدم.اونام همینجوری بودن.یعنی تا مجبور نشید از space استفاده نمی کنید.

خدایا آبروم رفت!...یکی نیست بگه این چی بود تو بهش توجه کردی

خودم این جابه جایی كلمات توی جمله رو دوست داشتم....ولی فاصله نذاشتن بینش دلیل دیگه ای داره..

اگه گفتید؟؟نمیدونید؟؟خب خودم میگم...چون نمیخواستم با گذاشتن پروانه ها بره توی سطربعدیواسه همین تاجایی كه امكان داشت 

كلمات رو به هم نزدیك كردم....اتفاقا توجهتون قابل توجهه

احتمالا دوست دارید همه چیو فشرده و کوتاه و مختصر بیان کنید.

البته ممکنه از صدای کلید space خوشتون نیاد که میشه تایید حرفای بچه ها.روح شما واقعا حساس و لطیفِ. 

میتونم بگم همیشه پاسخاتون لطیف و ادبی بوده.

مختصربودن رو توی همه ی زمینه ها ترجیح میدم...اما ماشاالله این كامپیوترخودش اونقدرصدا میده كه صدای این كلیدspace اصلا مشخص نیست

وجدانی این كلید صداش از بقیه ی كلیدهای كیبورد كمتره...طفلكی

ادبی؟؟راست میگید؟؟

تا اینجا شوخیامو ببخشید.

یعنی تعریفاتون هم شوخی بود؟؟نزنیدتوذوق بچه خب..

می رسیم به خود جمله.

یه حدیثی هست که میگه:خدا هر وقت بخواد به بنده ش نیکی عطا کنه، تو دلش میندازه که برای دیگران دعای خیر انجام بده.

و چه دعایی بهتر از همین که شما داشتید.

در ضمن با نوشتن دکترعلی شریعتی اصالت جمله رو هم حفظ کردید.

قربون خداخوبم برم....این جمله خیلی خوشحالم كرد...مرسی

كپی رایت واسم خیلی مهمه....واسه همین بایدمنبع رو ذكركنم همیشه

ممنون....خیلی لطف كردید..

یا حق

دعا میكنم كه خداازتو بگیرد،هرآنچه كه خداراازتو گرفت...دكترعلی شریعتی

    

 

سه شنبه 30/4/1388 - 23:13 - 0 تشکر 134367

حالا رز صورتی عزیزم:

سلام دوستان من

تق تق تق...پنجره جوووووون...کوشی پس

واکن پنجره رو میخوام بیام تو بتحلیلمت

نیستیییییییییی...پس با اجازه صابخونه

پنجره خیال...آخ آخ ببخشیییییییین....پنجره ی خیال

امان از این حواسپرتی

سلام

من كه اینجام خانومی....اینهاااااااا

بفرمایید تو....

و حالا تحلیل:

پنجره ی خیال یککککک آدمیهه همچینی خیالباف و رویایی

این آدم تو ذهن و رویاش اومده پنجره ای رو مجسم کرده که رو بسوی آرزوهای دور و درازش گشوده شده یا میشه

یه پنجره کوچولو اونم یکی هاااا نه چند تا با گلدونای خوشملی که لب پنجره وجو داره

چون به اشیاء و چیزهای قدیمی علاقه داره پنجره تو رویاهاشم قدیمی ساختتش
خیالباف؟؟نه خوب....تا اون حدهم خیالی نیستم
توی وحدت پنجره،نظرت رو قبول دارم...همچنین اشیای قدیمی رو هم تاحدودی دوست دارم

حالا چرا از میون این همه شی پنجره رو انتخاب کرده؟

احتمالا میخواسته بگه قلبش عینهو شیشه های پنجره ظریف و شکستنیهه(الهیییییییی)

این قلبه خیلی زود جریحه دار میشه و میشکنه

چه برسه به اینکه مادربزرگ عزیز بنده(آنشرلی)بخواد به پنجره ما تیراندازی کنه

نکن مامان بزرگ ای کارو...گناه داره...آخه این همه خشونت لازم بوووووووووود؟!
آره رز جون.....شیشه ایه شیشه ای...
مامان بزرگ توكه عزیزمنه....تیركه هیچی،توپ هم بزنه به شیشه های پنجره ما دوستش میداریم

شاید چون نقاشیههه ای آدم خیلی خوبه پنجره به این خوشگلیو تو ذهنش ساخته

می خواسته بگه بابا...ملت....من نقاشیم بیستهههههههههههه
نقاشیم هم خوبه....ولی اصلا به این موضوع فكرنكرده بودم برای گذاشتن این آواتار

دیدین وقتی بارون به شیشه های پنجره میزنه چقدر زیبا گوله گوله فرو می ریزه

این نشون میده پنجره ما دلش نازکه از سنگ که نیست که

وقتی هوا ابریهههه و بارون می باره پنجره ما دلش می گیره(آخیییییییی نازی)

مثل قطرات بارون که نرم نرمک از شیشه های پنجره سرازیر میشه
آخیییییییییییییییی....نازییییییی من اینقده این تصویر رو دوست دارم...
خیلی ازشعرام تصویریه روز بارونیه....چون باورن رو خیلی دوست دارم

حالا چرا یه دونه پنجره؟

فکر کنماااااا دقیق نیدونم پنجره ما یکی یه دونس دختر خونس

البته شایدم نباشه اما یه دونه بودن پنجره رو میشه به یکی یکدونه بودن خودش نسبت داد
خب تكی بودن رو دوست دارم....دلم میخواد كه هرجا هستم تك باشم ومنحصربه فرد
یكی یدونه نیستم عزیزم...من دخمل وسطی ام

و حالا امضا:دعا میکنم که خدا از تو بگیرد هر آنچه که خدا را از تو گرفت.

توی این امضا می خواسته یه پیام به همه بده

می خواد بگه اونچه که باعث میشه از یاد خدا غافل بمونی آرزو میکنم که نباشه و از بین بره

و اونچه که باعث شده از یاد خدا بی نصیب بشی الهی که خدا ازت بگیره تا دیگه نه اون چیزو داشته باشی نه خدا رو...اونوقته که میشی تنهای تهنا

کسیم نیست که به دادت برسه و کمکت کنه
خب وقتی همه چیزرو خداازمون بگیره...اون وقته كه خداروحس میكنیم...اونجوری شایدخودمون بخوایم كه خدارو ببینیم دوباره
وقتی خدارو نداشته باشیم تنهاییم...حتی اگه همه ی دنیا رو بهمون بدن...مگه نه؟؟
پس از یاد خدا غافل نشید تا هم خدا رو داشته باشین هم دنیا رو
چشم...
شاد و مهربون باشین همیشه ی همیشه ی همیشه
بازم چشم عزیزم
ممنونم....خوشحالم كردی
درپناه حق

دعا میكنم كه خداازتو بگیرد،هرآنچه كه خداراازتو گرفت...دكترعلی شریعتی

    

 

چهارشنبه 31/4/1388 - 12:14 - 0 تشکر 134469

به نام خدا

سلام

شما چرا ایشونو اونطوری میبینید؟      صداشو درنمی آوریم :)

مگه جایی چیزی گفته یا چیزی جایی ازش دیدید؟  اگه دیدید بگید خودم بهش میگم  :D

اینهمه منتظر بود کلی پیغام پسغام فرستاد تا دوباره تاپیکو راهبندازن، حالا اونجوری میبینیدش؟

نیستااااا.. یکم بیشتر فکر کنید  :)

امیدوارم فقط و فقط نظر شما باشه وگرنه باس یه تجدید نظر اساسی تو رفتارم داشته باشم.

نکنه چون گفتم اسپیس کم استفاده می کنید اونطوری فکر کردید؟

هنوزم میگم.شما اسپیس کم استفاده می کنید مثلا:  بایدمنبع   باید دو تا کلمه رو با اسپیس جدا کرد

ذكركنم   اینم یه نمونه دیگه.هر دوتاشو تو جواب به تحلیل من نوشتید.

البته اینم یه نوع سبک ه واسه خودش و نمی گم که حتما همه باید مثل هم بنویسن.

تعریفام شوخی نبود..شوخی هام شوخی بود  :D

 

  «همانا این دل ها همانند بدن ها افسرده می شوند، پس برای شادابی دل ها، سخنان زیبای حکمت آمیز را بجویید»

 

حکمت91.نهج البلاغه.امام علی (ع)

 

 

اگر در این روزگار مُردم، بگویید به او بگویند:

*مادرانه ها*

چهارشنبه 31/4/1388 - 16:2 - 0 تشکر 134542

درود

دقیقا منم همین حس رو دارم! مهربون ولی خیلی مرموز برای من! البته من یک بار خیلی در این مورد فکر کردم و به این نتیجه رسیدم که دلیلش نام کاربریشون هستش که هیچ اطلاعات خاصی به آدم نمی ده تا بخواد بشناستشون! خیلی نام کاربریتون مرموز هستش!!!! یکم روشنش کنید!

(پنجره ی خیال گرامی تولدتونم مبارک)


من و تو همسایه خدا بودیم
ما به دنیا آمدیم و همه چیز تمام شد
ما دیگر نه همسایه هم بودیم و نه همسایه خدا.
  ما گم شدیم و خدا را گم كردیم ... 
یادت میاد جمله آخر خدا رو؟
از قلب كوچك تو تا من یك راه مستقیم است.
اگه گم شدی از این راه بیا
بلند شو . از دلامون شروع كنیم...
تا خدا راه زیادی نیست...

*کتاب موبایل مذهبی* 

چهارشنبه 31/4/1388 - 22:55 - 0 تشکر 134671

سلام

دخترایرونی،خواهرعزیزم:

پنجره باز با شیشه های رنگی كنار مقداری گل و بوته نشسته میون دیواری آجری

آغوش پنجره همیشه بازه،به طرف همه ی كاربرها مخصوصا اعضای انجمن ادبیات

شیشه های رنگی رنگی یعنی خوش سلیقه بودن

گل و بوته و... سبزی و زندگی

وآجری بودن یعنی باید یه خورده از دنیای مدرنیزه امروزی فاصله گرفت و پاك و صمیمی شد

اگه یه خرده دقت كنی میبینی كه آجرهاش پررنگ كم رنگ هستش .مثل وقتی كه به یه دیوار آجری آب میپاشی. اونوقت دیدی چه بوی خوبی ازش بلند میشه...آدم احساس آرامش می كنه

 آغوش پنجره كه بازهست....اماهمچین یه نمه فكرم منحرف میشه با این جمله...پس بهتره بگم منتظردوستام هستم

من به متفاوت بودن رنگ دیوارها توجهی نكرده بودم...ممنون خواهر

و«س ك وت» تنها حرف من است 

آنجا كه تمام پنجره ها سنگی میشوند

این جمله خیلی توش حرف داره...من خیلی دوسش دارم

این كه مال قدیماااااا بودخواهرجان....ولی هنوزدوستش دارم

اون دوتا پروانه صورتی ك.چ.ل. كه دارن دور هم میگردن من آبجی هستیم

بگم اره كه دروغ گفتم...بگم نه كه ضایع میشی...آخه اینم حرف بودزدی آجیه من؟

دعا میكنم كه خداازتو بگیرد،هرآنچه كه خداراازتو گرفت...دكترعلی شریعتی

جمله خیلی قشنگیه.جوابش:

آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآمِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــن

آمین....

آجی جونم...نقدشعرم رو خوندم...مرسی عزیزم

اگه اجازه بدی،ازجواب به نقدشعربگذرم....فدات شم

تهدیدت رو هم جدی گرفتم...من كه همینطوری شكسته هستم...شمادیگه چراآبجی؟؟

نا فرم جوش می آ.ریم.داریم كم كم غیرتی می شویم:آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآی نفس كش

بابا بی خیال من از این كارا بلد نیستم ولی خداییش برو بچ بهتر هوا و زمین پنجره رو داشته باشید

حالا می خوام یه نوشابه –اندازه ی نوشابه نمادین كارخونه زمزم اصفهان-برای پنجره باز كنم-یا شاید یه پنجره توی نوشابه باز كنم-

ووووووووووووووووااااااااااای آبجی....جوشی نشوكه واقعا من میترسم ازت...

آخ جون...نوشابه...زردباشه لطفا

یه شعر براش گفتم كه مینویسمش اینجا:

ای غزل نامه چشمان تو افسانه ی دل

با كدامین هنر افسونگر رویای منی

با توام دختر مهتابی شب های دلم

آبی روشن عشقی همه دنیای منی

فدای آبجی نازم....دستت درنكنه عزیزدل خواهر

به قول پنجره :

مانا باشید

 مرسی ....توهم ماناباشی عزیزم

دعا میكنم كه خداازتو بگیرد،هرآنچه كه خداراازتو گرفت...دكترعلی شریعتی

    

 

پنج شنبه 1/5/1388 - 0:17 - 0 تشکر 134701

سلام

تیر اندازی به "پنجره ی خیال" :( .....خدا به خیر کنه!

 

 

يه سري به خدا بزنيم

خيلي زود

بي بهانه...

جمعه 2/5/1388 - 8:7 - 0 تشکر 134952

به نام خدا

سلام

پنجره جان ادامه نمی دی؟ حالا که نوبت به تحلیل من رسیده کجا رفتی یهو؟

;)

 

بخشيدن يعني آزاد کردن يک زنداني...

و کشف اين که آن زنداني خودت هستي!

 

يکشنبه 4/5/1388 - 12:40 - 0 تشکر 135659

سللللللللام

ومعذرت ازنوع شدیدش بابت غیبت طولانیمممممممم

واقعا شرمنده،به گویاجونم هم گفتم،(گفتم بهت؟؟)خونه نبودم.....

وحالا گویـــــــای خاموش خوبم:

پنجره ی خیال:

واقعاً زیباست... یه ذهن خیلی خلاق پشت این شناسه ست... این از این. بعدش این که پنجره ی خیال دو تا حس رو در من القا می کنه: یکی پنجره ای که رو به خیال باز می شه. یکی هم حس می کنم صاحب این اسم می خواد بگه خیال من یه پنجره داره، پنجره ای که رو به خیلی چیزها می تونه باز بشه، و با توجه به لطافتی که توی این اسم هست، به نظرم صاحبش حس می کنه این پنجره به زیبایی های دنیا باز می شه.

مرسی عزیزم....خوب هردوبرداشت صدق میكنه یعنی من با جفتش موافقم

ذهن خلاق وایناهم ایشالا كه باشه...

این که چطور این اسم به ذهن این دختر خوب رسیده رو که خودش باید بگه، اما چیزی که من از این اسم می فهمم اینه که یه دختر فوق العاده احساساتی پشت این اسمه. و ضمناً انتخاب همچین اسم زیبا و بامعنایی نشون می ده که این فرد خیلی آدم بادقتیه و ضمناً همون طور که بالا هم گفتم، خیلی خلاقه.

جان؟؟خلاق واحساساتی ودقیق؟؟ایناهمش به من میچسبه؟؟به به به...عجب دخمل خوبی ام

امضا:

یه اعتقاد قلبی به خدا... اخلاص... اعتماد به خدا... اعتقاد به وحدانیت خدا... و مهم تر از همه عشق به خدا...

صاحب این امضا این خصوصیات رو در خودش داره و یا این که می خواد اون ها رو در خودش پرورش بده.

هم درخودش وهم دردیگران...ممنون عزیزم

و آواتار:

اولاً که آواتاری رو انتخاب کرده که با اسمش هماهنگی داشته باشه. و ضمناً این پنجره یه حالت رؤیایی و خیالی داره، یه جور حس دوست داشتنی درش هست که این دقیقاً با پنجره ی خیال بودن سنخیت داره.

چی بگم الان؟؟آره خب دلم میخواست اواتارهم همون شناسه ام باشه...واسه تكمیل فضاسازی

به علاوه این که صاحب این آواتار عاشق یا لا اقل دوستدار سنت های زیبای ایرانیه... یه حس زیبای ایرانی بودن توی عکس این پنجره خودنمایی می کنه که آدم رو سر ذوق می یاره... مطمئنم که صاحب این امضا عاشق وطنشه... عاشق سنت های زیباییه که یه زمونی پر رنگ تر از الآن بودند و حالا این فرد می خواد کاری کنه که اون ها فراموش نشن؛ اول از همه می خواد خودش اون ها رو از یاد نبره و بعد می خواد این حس رو به دیگرون هم القا کنه.

 آره عزیزم....فضای قدیم رو دوست دارم...توی جواب قبلیه بچه ها گفتم...خونه ی مادربزرگم رووحالی به حالی شدن توی حیاط خونشون رو

بوی كاهگل وچایی كنارحوض و..................

پنجره جونم، امیدوارم پنجره ی خیالت همواره رو به زیبایی های دنیا باز باشه...  

مرسی عزیزدلم... ممنونم

همیشه شاکرش باشیم...

انشاالله

التماس دعا دارم...

محتاجیم گلم

ماناباشی ودست گلت دردنكنه

دعا میكنم كه خداازتو بگیرد،هرآنچه كه خداراازتو گرفت...دكترعلی شریعتی

    

 

يکشنبه 4/5/1388 - 13:35 - 0 تشکر 135674

tear drop،یه مامان گل:

پنجره جونم! تکون نخور! من نشونه گیریم حرف نداره!

 میخوام یه تیر بزنم وسط پنجره ت

واااااااااااااااااای...مامان جان،شماهم؟؟

شكلكای باحالیه......بیچاره پنجره..آخیییییییی

بذار یه کمی فکر کنم .. هومممم.. نه گناه داری.. گناهی هستی.. 

آخی...چه مامان مهربونیییییییییییی

حیف نیست پنجره به این قشنگی تیر بخوره؟ پس هفت تیرمو غلاف میکنم.

نازییییییی...مرسی عزیزم

آیدی:

یکی از قشنگترین شناسه هایی که تا حالا دیدم. کلی آرامش و لطافت و زیبایی رو منتقل میکنه

عزیزززززززززززززممممم....مرسی...ممنونم از حست

آواتار:

اونم خیلی قشنگ معنی شناسه رو به آدم منتقل میکنه.. یه پنجره که در عین سادگی خیلی

زیباست.. پنجره باز که اونورش هیچی جز سپیدی مطلق پیدا نیست. انگار آدمو دعوت میکنه

که به اونورش سرک بکشیم

ایشالا كه بعد سپیدی،فقط زیبایی منتظرتك تك آدما باشه از پشت پنجره....

سفیدی پشت پنجره مثل نور شدید میمونه.. مثل یه گذرگاه زمان واسه عبور از عالم حقیقی

به عالم خیالی!

وااااااااای چه خوشگل...گذرگاه زمان...آره حب اینجوری هم میشه..

امضاء :

انگار هستن بعضی چیزا که مانع میشن که همیشه به یاد خدا باشی و واسه همینم میخوای

که اون موانع از بین برن تا با تمام وجودت خدا رو حس کنی.

آرررررره....دقیقا...اما میخوام همه باهم موانعمون رو برطرف كنیم تا خداهمه جوره حس كنیم

مرسی وممنون ازلطف وزحمتت..موفق باشی

دعا میكنم كه خداازتو بگیرد،هرآنچه كه خداراازتو گرفت...دكترعلی شریعتی

    

 

برو به انجمن
انجمن فعال در هفته گذشته
مدیر فعال در هفته گذشته
آخرین مطالب
  • آلبوم تصاویر بازدید از کلیسای جلفای...
    آلبوم تصاویر بازدید اعضای انجمن نصف جهان از کلیسای جلفای اصفهان.
  • بازدید از زیباترین کلیسای جلفای اصفهان
    جمعی از کاربران انجمن نصف جهان، در روز 27 مردادماه با همکاری دفتر تبیان اصفهان، بازدیدی را از کلیسای وانک، به عمل آورده‌اند. این کلیسا، یکی از کلیساهای تاریخی اصفهان به شمار می‌رود.
  • اعضای انجمن در خانه شهید بهشتی
    خانه پدری آیت الله دکتر بهشتی در اصفهان، امروزه به نام موزه و خانه فرهنگ شهید نام‌گذاری شده است. اعضای انجمن نصف جهان، در بازدید دیگر خود، قدم به خانه شهید بهشتی گذاشته‌اند.
  • اطلاعیه برندگان جشنواره انجمن‌ها
    پس از دو ماه رقابت فشرده بین کاربران فعال انجمن‌ها، جشنواره تابستان 92 با برگزاری 5 مسابقه متنوع در تاریخ 15 مهرماه به پایان رسید و هم‌اینک، زمان اعلام برندگان نهایی این مسابقات فرارسیده است.
  • نصف جهانی‌ها در مقبره علامه مجلسی
    اعضای انجمن نصف جهان، در یك گردهمایی دیگر، از آرامگاه علامه مجلسی و میدان احیا شده‌ی امام علی (ع) اصفهان، بازدیدی را به عمل آوردند.