سلام
دخترایرونی،خواهرعزیزم:
پنجره
باز با شیشه های رنگی كنار مقداری گل و
بوته نشسته میون دیواری آجری
آغوش
پنجره همیشه بازه،به طرف همه ی كاربرها مخصوصا اعضای انجمن ادبیات
شیشه های
رنگی رنگی یعنی خوش سلیقه بودن
گل و بوته
و... سبزی و زندگی
وآجری
بودن یعنی باید یه خورده از دنیای مدرنیزه
امروزی فاصله گرفت و پاك و صمیمی شد
اگه یه
خرده دقت كنی میبینی كه آجرهاش پررنگ كم رنگ هستش .مثل وقتی كه به یه دیوار آجری
آب میپاشی. اونوقت دیدی چه بوی خوبی ازش بلند میشه...آدم احساس آرامش می كنه
آغوش پنجره كه بازهست....اماهمچین یه نمه فكرم منحرف میشه با این جمله...پس بهتره بگم منتظردوستام هستم
من به متفاوت بودن رنگ دیوارها توجهی نكرده بودم...ممنون خواهر
و«س ك وت» تنها حرف من است
آنجا كه تمام پنجره ها سنگی میشوند
این جمله
خیلی توش حرف داره...من خیلی دوسش دارم
این كه مال قدیماااااا بودخواهرجان....ولی هنوزدوستش دارم
اون دوتا پروانه صورتی ك.چ.ل. كه
دارن دور هم میگردن من آبجی هستیم
بگم اره كه دروغ گفتم...بگم نه كه ضایع میشی...آخه اینم حرف بودزدی آجیه من؟
دعا میكنم كه خداازتو بگیرد،هرآنچه
كه خداراازتو گرفت...دكترعلی شریعتی
جمله خیلی قشنگیه.جوابش:
آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآمِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــن
آمین....
آجی جونم...نقدشعرم رو خوندم...مرسی عزیزم
اگه اجازه بدی،ازجواب به نقدشعربگذرم....فدات شم
تهدیدت رو هم جدی گرفتم...من كه همینطوری شكسته هستم...شمادیگه چراآبجی؟؟
نا فرم جوش می آ.ریم.داریم كم كم
غیرتی می شویم:آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآی
نفس كش
بابا بی
خیال من از این كارا بلد نیستم ولی خداییش برو بچ بهتر هوا و زمین پنجره رو داشته
باشید
حالا می
خوام یه نوشابه –اندازه ی نوشابه نمادین كارخونه زمزم اصفهان-برای پنجره باز
كنم-یا شاید یه پنجره توی نوشابه باز كنم-
ووووووووووووووووااااااااااای آبجی....جوشی نشوكه واقعا من میترسم ازت...
آخ جون...نوشابه...زردباشه لطفا
یه شعر
براش گفتم كه مینویسمش اینجا:
ای غزل نامه چشمان
تو افسانه ی دل
با كدامین
هنر افسونگر رویای منی
با توام
دختر مهتابی شب های دلم
آبی روشن
عشقی همه دنیای منی
فدای آبجی نازم....دستت درنكنه عزیزدل خواهر
به قول
پنجره :
مانا باشید
مرسی ....توهم ماناباشی عزیزم