• مشکی
  • سفید
  • سبز
  • آبی
  • قرمز
  • نارنجی
  • بنفش
  • طلایی
انجمن ها > انجمن روانشناسي > صفحه اول بحث
لطفا در سایت شناسائی شوید!
روانشناسي (بازدید: 35087)
يکشنبه 28/7/1387 - 18:42 -0 تشکر 66194
تحلیل آواتار اعضای انجمن روانشناسی!

به نام او که آرام قلب من است

به نام او که هستیم برای او و زندگیم فدای او

به نام او که بخشنده و مهربان است

--------------------------

سلام دوستان

اینبار دیگه از تست خبری نیست...بسه هر چقدر انجمن رو تبدیل کردیم

به تست خونه!

اینبار میخواهیم یه حرکت ه دیگه ای کنیم...

که ان شاء الله اگه درست پیش رفتیم ادامش بدیم ...

همونطور که میدونید همه ی ما سعی میکنیم کاراکترها و شخصیت ها

و یا هر تصویر دیگه ای که مورد علاقمون هست رو به عنوان آواتارمون استفاده کنیم

و یا برای شناسه ی کاربریمون هم همینطور...

و من فکر میکنم این دقیقا بر میگرده به شخصیت واقعی ه خودمون

تو این تاپیک میخواهیم بر اساس آواتار و شناسه ی کاربری یک نفر نظرمون رو بگیم

در مورد اون شخصیت

تکرار میکنم نظرمون رو بگیم...مسلما ما روانشناس نیستیم...

نمیخوام در مورد کسی قضاوت کنیم.

برداشتمون رو میگیم مثلا مثلا من "فکر میکنم" نوای آسمانی شخصیتی هست

که تو زندگیش به نداهای آسمونیی که بهش میرسه توجه میکنه

یا خیلی چیزای دیگه....مثلا من در مورد آواتارش نظر جالبی دارم که به موقع میگم

خیلی سعی کنیم که قضاوت نکنیم و فقط برداشت خودمون رو بگیم.

فکر میکنم برای هر فرد سه روز وقت بذاریم خوبه.به طور متوسط سه روز...

 سعی کنیم حرفه ای عمل کنیم...آهان!مثلا میتونیم بگیم این آواتار میتونه نماد .... باشه.

یا این شناسه ی کاربری

هدف هم این هست که میخواهیم خودمون رو محک بزنیم که چقدر میتونیم

خوب فکر کنیم خوب تجزیه تحلیل کنیم و...(این تست قوه ی تخیل دوستان رو هم

خیلی خوب میتونه پرورش بده!)

کسی ه که انتخاب شده میتونه بیاد نظرشو راجع به نظر دوستان بگه

و در آخر علت انتخاب شناسه و اواتارش رو برامون توضیح بده

نمیدونم تونستم منظورم رو و هدفم رو برسونم یا نه...به هرحال...

ادامه میدیم اگر نتونستم تمومش میکنیم

برای شروع هم از خودم شروع میکنیم که اگه نشد لااقل ....

من با دو شناسه ی 

Aansherly

 شیطون ترین فرشته ی خدا

(هر تعداد شناسه ای که تو تبیان دارید رو بگید دوستان اگر مایلید،اینجوری بهتره

میتونیم بهم ربطشون بدیم البته شناسه که یکی هست

منظورم همون اسم های متفاوت در بخش های متفاوت هست)

بسم الله...

 

بگذار سرنوشت هر راهي که ميخواهد برود،راه ه من جداست
بگذار اين ابرها تا ميتوانند ببارند.... چتر من خداست
 

----------------------------------------------------------------
مسئول انجمن خانواده و صندلي داغ
 
يکشنبه 28/4/1388 - 14:37 - 0 تشکر 133758

خب

گویای خاموش مهربون:

سلام سلام

سلام عزیزم

الآن فقط اومدم حاضری بزنم و بگم منم هستماااا. پنجره جان بشین سر جات که می خوام حسابی بهت تیراندازی کنم، هدف گیریم هم فکر کنم بدک نباشه.

ان شاء الله به زودی با دست پر برمی گردم.

دستت درد نكنه خانومی....منتظرت بودماااااااا....

همیشه شاکرش باشیم...

انشاالله....پنجره گوش بده

.........................................

مدیروجانشین انجمن،سیاوش صحنه عزیزونگین خانوم گل...

منو بخشیدیددیگه؟؟میشه بگید؟؟؟

خب سیاوش خان،من به خودم رجوع كرده بودم به خدااااااااااااا...میگفت پنجره ی مورد نظردردسترس نمیباشد

هق هق...

فعلا...یا حق

دعا میكنم كه خداازتو بگیرد،هرآنچه كه خداراازتو گرفت...دكترعلی شریعتی

    

 

يکشنبه 28/4/1388 - 17:35 - 0 تشکر 133776

سلام

نه من کسی ام که نبخشم. یا اصلا ببخشم نه تو اونقدر کوچیک و مقصری که بخوای معذرت بخوای....

از خدا میخوام همیشه همینقدر خوب بمونی. به قول خودت بدون قضاوت هات.

منم بارها گفتم کارهام مثل پنجره است. به خودتم گفتم. به خصوص تو همین قضاوت هات.

تو همه جوره هم دلنشینی هم عزیز دل من.

به ادامه ی تحلیلت برس

یا علی

بگذار سرنوشت هر راهي که ميخواهد برود،راه ه من جداست
بگذار اين ابرها تا ميتوانند ببارند.... چتر من خداست
 

----------------------------------------------------------------
مسئول انجمن خانواده و صندلي داغ
 
دوشنبه 29/4/1388 - 12:10 - 0 تشکر 133949

سلام

آنه جونی،مگه معذرت خواستن نشان كوچیكیه؟؟؟؟

شما هم خیلی خیلی ازاینی كه میگی بزرگتری....

هرجاهستی شاد باشی ومانا

كاش تلاشم نتیجه میداد،وجلسه ی تهران رو میومدم تا دوستام رو ببینم:(

یا حق

دعا میكنم كه خداازتو بگیرد،هرآنچه كه خداراازتو گرفت...دكترعلی شریعتی

    

 

دوشنبه 29/4/1388 - 14:4 - 0 تشکر 133979

وااااااای خدای من....من الان 10 دقیقه است نشسته ام كه یك صفحه بازبشه

چه سرعتی.....وا عجبــــــا

.........................

دوست عزیزم،گل نیلوفرآبی

من تحلیل گر خوبی نیستم اما چون به صورت ویژه دعوت شده ام  باید تحلیل خودم رو در مورد این دوست خوبم بیان کنم

خواهش میكنم...این حرفا چیه؟؟لطف كردی..

اگه بخوام خیلی خلاصه بگم: خوب، و رمانتیک

ممنونم.....خوبی ازخودته

در ضمن من خیلی وقتا بهش می گم ویندوز جان. چون باهاش حساب شوخی دارم! خلاصه بگم یکی از ویندوز های ورژن بالا که فقط از سایت تبیان می تونید دانلودش کنید!!!!

بله بله...درپستهای اخیرذكرخیریكی از دوستانم بودكه گفتم بهم میگه ویندوزهااااااا....منظورم همین نیلوجان بود

همین جا ازش تشکر می کنم و عذر خواهی که تحلیل کردن بلد نیستم....

یا حق
خیلی هم خوب بلدی....اماخب مشغله واینا نمیذاره...مگه نه؟؟
درپناه حق

دعا میكنم كه خداازتو بگیرد،هرآنچه كه خداراازتو گرفت...دكترعلی شریعتی

    

 

دوشنبه 29/4/1388 - 14:17 - 0 تشکر 133982

خب بریم سراغ گلی خانوم...

goolha نازنین:

پنجره خیال عزیز من تحلیلگر خوبی نیستما....اما چون شما خوااستید.......نمیتونم خواسته دوست خوبی همچون شما رو نادیده بگیرم............

شما لطف داری...خیلی هم خوب بلدی...دهههههه

آواتار:

زیبا ست.......نشون میده از آن دسته ادمهاست که دوست داره تو اتاقش یک پنجره باشه رو به باغ .....

وتو قلبش یک پنجره ایست رو به آسمان وقتی بازش میکنه نسیم ملایم آسمانی

غم هااش رو میبره .....دلش رو شاد میکنه ........ 

دوست دارم كه پنجره داشته باشم...اما حتماهم روبه باغ نباشه طوری نیست

مهم اینه كه پنجره باشه...خودم محیط بیرونش رو با خیالم میسازم

شناسه:

اینم زیباست نشون میده عاشق زبان فارسیه چون به فارسی نوشته شده *پنجره خیال *

واین علاقه ادامه پیدا کرده تا اینکه این خانم خوب رو به

جانشینی انجمن ادبیات انتخاب کردند هه هه

«ی»پنجره ی خیال فراموش نشه....فارسی رو دوستش دارم

وواقعا دوست دارم همه ی تلاشم رو بكنم كه واسه همیشه حفظ بشه وازهیچ راهی

بهش صدمه نرسه

امضا:

نشون میده از جملات زیبای استاد شریعتی خوشش میاد *دعا میكنم كه خداازتو بگیرد،هرآنچه كه خداراازتو گرفت...دكترعلی شریعتی

این یکی از زبیاترین دعاهاست امیدوارم به معنی حقیقیش برسیم کسی که این رعا رو در حق دوستاش میکنه

معلومه خیلی خدا رو دوست داره وبه همه اعلام میکنه من خدا رو بیشتر از هر چیزی دوست دارم

واگر قرار باشه یک روزی من رو از خدام دور کنی از خدا میخوام تو را از من بگیره ......

در واقع یک نوع پیشگیری قبل از درمان 

به دكترشریعتی ارادت خاصی دارم.....پیشگیری قبل ازدرمان هم تركیب جالبی بود

ازاین بعدهم میشه بهش نگاه كرد...

یامبر خدا ص:در تاریکی های قیامت ،شعار مومنان این است*خدایی جز تو نیست*

موفق باشید 

ایشالاكه درهمین دنیاهم باتمام وجوداین حقیقت روبه فریابزنیم كه خدایی جزاونیست

موید باشی وممنون

دعا میكنم كه خداازتو بگیرد،هرآنچه كه خداراازتو گرفت...دكترعلی شریعتی

    

 

دوشنبه 29/4/1388 - 14:43 - 0 تشکر 133989

به به...

جناب آرامش خودمون...

impertu_worldعزیز:

وای چقدر نوشتن در مورد دیگران سخته. به هر حال یه پنجره خیال که بیشتر نداریم. پس می نویسیییییم

جدی خیلی سخته؟؟؟دست شما درد نیادجوون

ابتدا نام کاربری ایشون: معمولن پنجره آدم رو از یه دنیا به یه دنیای دیگه می بره. همینطور مرز بین یه دنیا با یه دنیای دیگست. حالا پنجره خیال می تونه انسان رو از یه دنیا به یه دنیای خیالی ببره و یا کلن این پنجره خیالیه.نباید زیاد بهش دلخوش شد. حالا خیال هم چند نوع داریم یکی اینکه توهم یعنی یه چیز باطل و همینطور خیالپردازی برای چیزی که می تونه دست یافتنی باشه ولی فعلن به صورت خیال تصور میشه. حالا پنجره خیال می تونه پنجره ای باشه که انسان رو به سوی توهم راهنمایی می کنه (که خدا نکنه و زبانم لال اینجوری نیست) و همین طور می تونه پنجره ای باشه که انسان رو به سمت خیال پردازی های دست یافتنی هدایت می کنه.

توهمممم؟؟؟خاك وچوكم...پنجره ی ماتوهمی نیست به جون خودم

یه خیالای خوشگلی داره...اونقده نازن....همش هم قابل تحققه....

كلاهم خیالی نیستم....یه پنجره ی واقعی خیالی...شد؟؟

آما آواتورشون: یه پنجره قشنگ که بغلش یه گلدون با گلهای آویزون داره. دیوارها نشون میده که کسی که این پنجره رو داره می بینه از بیرون یا تو خیابون داره بهش نگاه می کنه. بغلشم بزرگ نوشته شده پنجره که می تونه یه تاکید بر پنجره بودن این پنجره بکنه. یعنی اینکه آهای این پنجره است حواست باشه که می تونه این پنجره خیلی حساس باشه و شکستنی. اما این پنجره باز شده رو به سفیدی یعنی اینکه از این آب و رنگ اینور پنجره رها شو و بیا اونطرف حتمن یه چیزای خوب منتظرته و گذر کردن از این پنجره می تونه چیزای خوبی برات به ارمغان بیاره

واااااااااااای....مرسییییییییی....خیلی قشنگ بود

اون پنجره ای كه میگید كنارآواتارنوشته شده،توی تصویراصلی بوده ولی متاسفانه اینجا نیستش...

ایشالا كه چیزای خوب منتظرهمه باشه....

ممنون كه تحلیلم كردید

موفق باشید ومانا

یا حق

دعا میكنم كه خداازتو بگیرد،هرآنچه كه خداراازتو گرفت...دكترعلی شریعتی

    

 

سه شنبه 30/4/1388 - 10:28 - 0 تشکر 134160

الهی به امید تو

---

سلامی "هات" به یکایک دوستان تحلیلی.

خوشحالیم از اینکه بالاخره این تاپیک بعد از دو ماه و اندی داره روال عادیشو طی می کنه و به نتیجه گیری می رسه و بیشتر از این خوشحالیم که همگی صبر کردیم و عجولانه اقدام به بستن بحث نکردیم تا در حق دوست عزیزمون پنجره ی خیال و اونایی که دوست داشتن بیان و تحلیل کنن ایشونو کوتاهی نشه.

ایراد خودم و پنجره ی خیال و آنشرلی رو در این می بینم که یه نمه زود جوش میاریم و ممکنه توی این جوش آوردن حرفهای دلمون رو اشتباه به غالب قلم بیاریم.من فکر می کنم من و اونایی که این خصیصه رو توی خودشون دارن باید بیشتر سعی در کنترل اعصاب خودمون داشته باشیم تا سخنی رو نرونیم که حرف دلمون نباشه و با این کار موجبات آزردگی خاطر دوستانمون رو فراهم کنیم.

بحث اصلا بحث عذرخواهی و شرمندگی و غیره و ذلک نیست و اگر باشه به نظرم اگه کسی اشتباهی بکنه که باعث رنجش عزیزی بشه خودکوچیک کردن نیست اگه عذرخواهی بکنه و این با شکستن غرور و شخصیت فرسنگ ها فاصله داره.اون با اینکار درواقع داره به خودش احترام می ذاره.به خودش و شخصیت و کارکترش.

همه ی صحبت هایی که شد بر این "اساس" بود که مبادا از کلام همدیگه سوء برداشت کنیم.

پنجره ی خیال عزیز،خواهر من و دوست من،ادامه بدید تحلیلتون رو که ما بیشتر لذت ببریم.

پاینده باشید.

یاعلی

The Answer To My Heart Is Peace,Love And Humanity 

سه شنبه 30/4/1388 - 20:57 - 0 تشکر 134318

سلام وتشكرازسیاوش صحنه ی مهربون..

میدونم خیلی دیربه دیرمیام اماباوركنیدتامیام توخونه میپرم پیش سیستم...شرمنده دیگه

وحالا دوست عزیزمون،پارسا زاهد:

اول شناسه: پنجره خیال. اه نه ببخشین پنجره ی خیال

خب از ظاهر پنجره شروع میكنم.

ظاهر این شناسه میگه حتماً میخوایین اون "ی" خونده بشه.

و این براتون خیلی مهمه.

یادمه اسمتون رو وقتی تو فهرست شركت كنندگان طرح بلائونه نوشتم و این "ی" یادم رفته بود

خیلی زود گفتین شناسه من بدون "ی" نمیشه.

خب آره واسم مهمه...چون از نظردستورزبان فارسی نوشتن«ی»لازمه...

همین طورچون خودم اسمم رو با ی نوشتم وقتی بدون ی نوشته میشه حس میكنم یه چیزی ازم كم شده...همین

شما در ذهنتون و در خیال یه جایی میرین كه یه پنجره میبینین و از اون پنجره دارین به 

خیالهاتون نگاه میكنید

نه اینكه از اون خیالها كه زیبا هستند فرار كنید، نه.

بلكه میخواین از قاب این پنجره ذهنی این خیالات رو زیبا تر و مزین تر ببینیددر واقع این پنجره ذهنی پنجره ای باز شده به سوی خیالهاتون و دست یافتن به اونهاست.

تعبییر زیباییه....ولی خب الكی زیباتصوركردن هرچیزی زیادهم خوب نیستاااااااا

دوم آواتار:

این آواتار جنس خیالهاتون رو نشون میده، یا بهتر بگم اون خیالهایی كه دوست دارین همیشه بهشون نگاه كنید.

این پنجره میگه این خیالها، خیالهایی از جنس روابط دوست داشتنی بین آدمها و بین خانواده هاست.

و اصلاً اشاره به مادیات نداره. میخواد بگه شما در خیالتون سادگی و زیبایی زندگی، بخصوص در دوران گذشته رو تصور میكنین و از این پنجره وقتی دلتون تنگ میشه، اون زیبایی ها رو هر وقت بخواین میبینید.

 چون این زیبایی ها رو هیچ وقت در واقعیت ندیدین، این پنجره رو ساختین تا از اینجا اون زیباییها رو كه گذشتگان میدیدن شما هم در خیال خود ببینین.

خب گذشته ها خیلی یادگاری های ساده ای واسم گذاشت،ساده اما زیبا ودوست داشتنی...

ولی روابط بین آدمها وبین خانواده هم ازپنجره برداشت میشه؟؟؟ولی من وقتی دوست دارم همه رو پشت سربذارم

وبه هیچ چی فكرنكنم ترجیح میدم برم سراغ یه پنجره وبه دوردست ترین نقطه ای كه اون پنجره نشون میده نگاه كنم....

سوم امضا: این امضا میگه، شما آدم انسان دوستی هستین و براتون سرنوشت و مسیر همه آدما مهمه.

دوست دارین همه راه درست رو برن. وقتی گمراهی بعضی ها رو میبیند، نمیتونین این چیزی كه دیدین رو تحمل كنین.

البته شدت این مسئله میتونه كمتر باشه. چون این جمله طبق نوشته ی شما از دكتر شریعتی هست و شاید زیبایی كلماتی كه كنار هم قرار گرفتن، و یك عبارت قشنگ به وجود آوردن، شما رو جذب این عبارت كرده.

حتی قبل از اینكه مفهوم این عبارت رو كامل درك كرده باشین.

بله...سرنوشت همه وراهی كه میرن بیش ازحدبرام مهمه....اونقدركه بعضی وقتااعصابم ازدست خودم خرد میشه..

اینم احتمالا درست حدس زدید...چون زیبایی قرارگیری كلمات كنارهم اول منو به خودش جذب كرد..

اما اون دو تا پروانه صورتی.

 خب این دو تا در واقع جذب همون پنجره(آوتار) شدن و در واقع دارن دور نور خیالی كه از اون میاد میچرخن.

 چون محدودیت در آواتار انیمیشنی وجود داره شما مجبور شدین این دو تا پروانه رو تو امضاتون بذارین و این طوری دوری عاشق و معشوق رو مد نظرتون قرار دادین( یه هدف جدید).

قبل از اون دو تا پروانه، نوشتین" پنجره ی انجمن ادبیات...."

 این یعنی شما دارین همه رو دعوت میكنین اون زیبایی رو كه میبینین، اونا هم ببینن و ازش بی بهره نباشن.

 فكر میكنین شاید بقیه نتونسته باشن این پنجره رو برای خودشون بسازن و برای اینكه اونا بتونن این مناظر خیالی رو ببینن، با روی گشاده از اونا استقبال میكنین.

 در واقع اون نقطه چینها میخواد همین چیزا رو بگه كه شما تو نقطه چین بقیه حرفاتون رو خلاصه كردین.

راستی نمیدونم چرا همش از مصدر به جای فعل استفاده كردم!!!

ممنون كه به پروانه ها هم توجه كردید وحتی به اون نقطه چین ها...دوری عاشق ومعشوق مدنظرم نبوده ولی دوست داشتم كه

این پروانه های كوچولواینجا حركت میكنن...

بله دیگه یه جوردعوته...چون مشتاقانه منتظرحضوردوستام هستم....نقطه چین هم یه جورعادته..بدون اوناحس میكنم نوشته ام ناقصه

این نقطه چیناهمه جا هست...توی شعرام،توی اس ام اسام...هرجاكه جمله ای هست

در آخر، خوب نشونه گرفتم؟ زدم به هدف؟ زخمی كه نشدین؟خب به قول خودتون

یا حق

بله بله...نكات جدیدی رو گفتید...ممنون ازحضورتون..درپناه حق

راستی،این كلمه هایی كه رنگی كردید رو هركاری كردم رنگش برداشته نشد...باچی رنگ كردید؟؟

دعا میكنم كه خداازتو بگیرد،هرآنچه كه خداراازتو گرفت...دكترعلی شریعتی

    

 

سه شنبه 30/4/1388 - 21:29 - 0 تشکر 134329

نوای آسمانی خوبم:

 خُ بریم سراغ نشونه گیری به سمت پنجره جونمون

یا خداااااااااااااا....من آماده ام

 اول اول از شناسه.....پنجره ی خیال:

نشون میده كه دوست داره برای ذهنش و افكاری كه تو این ذهنش میچرخه
یه راه به دنیای خیالی خودش داشته باشه
یه پنجره كه افكارشو رها كنه به دنیاش
معلومه كه هدف داره...هدفشم هدف قشنگیه با توجه به آواتور و امضاش
بله...بله...چون به نظرم خیال امر مهمیه...
ایشالا كه هدفم هم زیبا باشه..
خُ بریم سراغ آواتور:
این آواتور برای حفظ اصلیت پنجره بودن ساخته شده...اوهوم
یه پنجره ی دوس داشتنی
كه اكثرن توو رویاهامون از همین پنجره ها داریم
با این شیشه های رنگی كه نورو خوشگل خوشگل میندازه تو اتاقمون
پنجرش با صفاس
پنجرش پر از لطافت و مهربونیه
این طرفه پنجره پر از امید و مهربونیه
اون طرفش پر از نور
شاید پنجره
واسطه ی دنیای مهربونی ها و دنیای نوره
شایدم
اگه مهربون باشی
پنجرت رو به نور باز میشه
شاید میشه گفت كه پنجره ی خیال،میخواد كه پنجره ای باشه با این صفات....
شاید ایده آلش اینه...كاش بهش برسه...
 امضا:
نشون میده كه پنجره هدف داره
و واقعن دنیای نورانیه اون طرف پنجره رو دوست داره
هوم 
هدف داره....اما یه بنده خدایی بهش میگفت كه هدفای فرعیت رو با اصلیت جابه جامیكنی...كاش بتونه اینجوری نباشه پنجره
دستت دردنكنه عزیزم

دعا میكنم كه خداازتو بگیرد،هرآنچه كه خداراازتو گرفت...دكترعلی شریعتی

    

 

سه شنبه 30/4/1388 - 21:44 - 0 تشکر 134338

جناب Mamal92 گرامی:

من زیاد تحلیل بلد نیستم، ولی در حدی که میتونم مینویسم.

بفرمایید...بلدید...eeeeee

شناسه ایشون، نشون دهنده این هست که کودک درون دارن و این پنجره خیال شخصیت واقعی و ایده آل ایشون هست.

كودك درون كه یه جورایی....ولی درموردایده آل هم توی جواب نوای آسمانی گفتم...بله درست میگیدشما

اواتر ایشون، نوعی صمیمت زیبایی رو نشون میده، پنجره ای که در معماری کهن ایرانی هست و تو خونه های سنتی اصفهان بیشتر دیده میشه پنجره های به این شکل، شایدم میخواستن نشون بدن که اصفهون هنوز سنت هاش رو حفظ کرده.

مگه اصفهان سنتهاش رو حفظ كرده؟؟ازاین پنجره ها كه فكرنمیكنم داشته باشه...صمیمت وزیبایی هم نظرلطفتونه

امضای ایشون هم، جمله ای بسیار زیبا از دکتر شریعتی، که بسیار ادیبانه هست،‌توضیحی درموردش به ذهنم نمیرسه، ولی خیلی زیباست.

ممنون....

ببخشید تحلیل بلد نیستم، همین مقدار تحلیل دست و پا شکسته رو از من قبول کنین.

مهم حضورتون بود...ماناباشید

دعا میكنم كه خداازتو بگیرد،هرآنچه كه خداراازتو گرفت...دكترعلی شریعتی

    

 

برو به انجمن
انجمن فعال در هفته گذشته
مدیر فعال در هفته گذشته
آخرین مطالب
  • آلبوم تصاویر بازدید از کلیسای جلفای...
    آلبوم تصاویر بازدید اعضای انجمن نصف جهان از کلیسای جلفای اصفهان.
  • بازدید از زیباترین کلیسای جلفای اصفهان
    جمعی از کاربران انجمن نصف جهان، در روز 27 مردادماه با همکاری دفتر تبیان اصفهان، بازدیدی را از کلیسای وانک، به عمل آورده‌اند. این کلیسا، یکی از کلیساهای تاریخی اصفهان به شمار می‌رود.
  • اعضای انجمن در خانه شهید بهشتی
    خانه پدری آیت الله دکتر بهشتی در اصفهان، امروزه به نام موزه و خانه فرهنگ شهید نام‌گذاری شده است. اعضای انجمن نصف جهان، در بازدید دیگر خود، قدم به خانه شهید بهشتی گذاشته‌اند.
  • اطلاعیه برندگان جشنواره انجمن‌ها
    پس از دو ماه رقابت فشرده بین کاربران فعال انجمن‌ها، جشنواره تابستان 92 با برگزاری 5 مسابقه متنوع در تاریخ 15 مهرماه به پایان رسید و هم‌اینک، زمان اعلام برندگان نهایی این مسابقات فرارسیده است.
  • نصف جهانی‌ها در مقبره علامه مجلسی
    اعضای انجمن نصف جهان، در یك گردهمایی دیگر، از آرامگاه علامه مجلسی و میدان احیا شده‌ی امام علی (ع) اصفهان، بازدیدی را به عمل آوردند.