• مشکی
  • سفید
  • سبز
  • آبی
  • قرمز
  • نارنجی
  • بنفش
  • طلایی
انجمن ها > انجمن روانشناسي > صفحه اول بحث
لطفا در سایت شناسائی شوید!
روانشناسي (بازدید: 35091)
يکشنبه 28/7/1387 - 18:42 -0 تشکر 66194
تحلیل آواتار اعضای انجمن روانشناسی!

به نام او که آرام قلب من است

به نام او که هستیم برای او و زندگیم فدای او

به نام او که بخشنده و مهربان است

--------------------------

سلام دوستان

اینبار دیگه از تست خبری نیست...بسه هر چقدر انجمن رو تبدیل کردیم

به تست خونه!

اینبار میخواهیم یه حرکت ه دیگه ای کنیم...

که ان شاء الله اگه درست پیش رفتیم ادامش بدیم ...

همونطور که میدونید همه ی ما سعی میکنیم کاراکترها و شخصیت ها

و یا هر تصویر دیگه ای که مورد علاقمون هست رو به عنوان آواتارمون استفاده کنیم

و یا برای شناسه ی کاربریمون هم همینطور...

و من فکر میکنم این دقیقا بر میگرده به شخصیت واقعی ه خودمون

تو این تاپیک میخواهیم بر اساس آواتار و شناسه ی کاربری یک نفر نظرمون رو بگیم

در مورد اون شخصیت

تکرار میکنم نظرمون رو بگیم...مسلما ما روانشناس نیستیم...

نمیخوام در مورد کسی قضاوت کنیم.

برداشتمون رو میگیم مثلا مثلا من "فکر میکنم" نوای آسمانی شخصیتی هست

که تو زندگیش به نداهای آسمونیی که بهش میرسه توجه میکنه

یا خیلی چیزای دیگه....مثلا من در مورد آواتارش نظر جالبی دارم که به موقع میگم

خیلی سعی کنیم که قضاوت نکنیم و فقط برداشت خودمون رو بگیم.

فکر میکنم برای هر فرد سه روز وقت بذاریم خوبه.به طور متوسط سه روز...

 سعی کنیم حرفه ای عمل کنیم...آهان!مثلا میتونیم بگیم این آواتار میتونه نماد .... باشه.

یا این شناسه ی کاربری

هدف هم این هست که میخواهیم خودمون رو محک بزنیم که چقدر میتونیم

خوب فکر کنیم خوب تجزیه تحلیل کنیم و...(این تست قوه ی تخیل دوستان رو هم

خیلی خوب میتونه پرورش بده!)

کسی ه که انتخاب شده میتونه بیاد نظرشو راجع به نظر دوستان بگه

و در آخر علت انتخاب شناسه و اواتارش رو برامون توضیح بده

نمیدونم تونستم منظورم رو و هدفم رو برسونم یا نه...به هرحال...

ادامه میدیم اگر نتونستم تمومش میکنیم

برای شروع هم از خودم شروع میکنیم که اگه نشد لااقل ....

من با دو شناسه ی 

Aansherly

 شیطون ترین فرشته ی خدا

(هر تعداد شناسه ای که تو تبیان دارید رو بگید دوستان اگر مایلید،اینجوری بهتره

میتونیم بهم ربطشون بدیم البته شناسه که یکی هست

منظورم همون اسم های متفاوت در بخش های متفاوت هست)

بسم الله...

 

بگذار سرنوشت هر راهي که ميخواهد برود،راه ه من جداست
بگذار اين ابرها تا ميتوانند ببارند.... چتر من خداست
 

----------------------------------------------------------------
مسئول انجمن خانواده و صندلي داغ
 
چهارشنبه 10/4/1388 - 16:39 - 0 تشکر 128202

دررررررررررروووووووود

چقدر که من این تاپیک تحلیل رو دوست دارم! با اینکه خاطره جالبی ازش ندارم ولی خیلی خیلی خوشحالم که باز این تاپیک روند خوب و جالب خودش رو با حضور همگان از سر گرفته!

به به ببین به تاپیک تحلیل اشا چه فردی رسیدم! چه سعادتی!!!!!!!!!

اول شناسه!

من به شخصه هر وقت اسم شعر میاد ناخودآگاه افکارم به سوی خیال های قشنگ پر از گل و گیاه سبز و خوش رنگ می ره! شناسه ی پنجره ی خیال من رو به فکر یه شعر زیبا با توصیفاتی از یک خونه که پنجره ای به سوی باغی زیبا داره می بره!!

در نتیجه این شناسه برای من فردی رو تداعی می کنه که اهل هنر و شعر و ادبیات هستش! و چشم به سوی زیبایی ها داره! و کلا دنیا رو زیبا می بینه!

آواتار:

می شه گفت آواتار ایشون هماهنگی کاملی با شناسشون داره! ایشون زیبایی را در سادگی می بینند و بیشتر علاقه ی ایشون به زیبایی های سنتی هستش تا مدرن! مثلا به شعر سنتی بیشتر علاقه دارند تا شعر نو! به خونه های قدیمی و زیبا بیشتر علاقه دارند تا خونه های مدرن! یک رستوران سنتی رو ترجیح می دهند به یه مثلا رستوران گردون مدرن!

کلا علاقه ی خاصی به زیبایی های سنتی دارند تا مدرن! و بسیار اهل شعر و ادبیات و هنر!

امضا:

زیبا و با معنا! و تفکر بر انگیز! می شه گفت ایشون به همان قدر که به سعادت خودشون اهمیت می دهند خواستار سعادت اطرافیانشون  هم هستن! 


من و تو همسایه خدا بودیم
ما به دنیا آمدیم و همه چیز تمام شد
ما دیگر نه همسایه هم بودیم و نه همسایه خدا.
  ما گم شدیم و خدا را گم كردیم ... 
یادت میاد جمله آخر خدا رو؟
از قلب كوچك تو تا من یك راه مستقیم است.
اگه گم شدی از این راه بیا
بلند شو . از دلامون شروع كنیم...
تا خدا راه زیادی نیست...

*کتاب موبایل مذهبی* 

چهارشنبه 10/4/1388 - 18:6 - 0 تشکر 128220

به نام خدا

سلام

ووووووووواااااااااااااووووووووو!!!

ببینید کی این جاست!!

سلااااااااااااام جناب سورناااااااااا!!!

سلام همشهری!!!!!!!!!

اصفهان که هوا خوب بود، نه؟!!

شهر خودمون هوا چه طوره؟!!!  : D

خوش می گذره با این هوای فرح بخش؟!! یوهاهاها!

(راستی جناب سورنا، یه سوء استفاده ای می کنم از این جا و ازتون می خوام حتماً یه سری به این آدرس بزنید. یه کم طولانی شده تاپیک، ولی لطفاً بخونیدش:  http://old.tebyan.net/index.aspx?PID=17257&PageSize=10&FORUMID=961&THREADID=89590&PageIndex=5 )

و این که:

پنجره جان! خدارو شکر دوستان قدیمی هم که رسیدند و تحلیل کردند.

دیگه وقتش نیست تحلیل خودت رو بنویسی خانوم؟

جناب سیاوش، نگین عزیز، دیگه وقتش نیست تحلیل زیبای خود پنجره ی خیال عزیز رو بخونیم آیا؟!

 

بخشيدن يعني آزاد کردن يک زنداني...

و کشف اين که آن زنداني خودت هستي!

 

چهارشنبه 10/4/1388 - 18:8 - 0 تشکر 128224

سَلَامٌ قَوْلًا مِن رَّبٍّ رَّحِیمٍ
986762y2z65xa8lk.gif (235×37)
lمن هم بی صبرانه منتظرم
میخوام زودتر بخونم تحلیلات پنجره ی عزیز رو

 

باید بروم در خلوت سرخ

تا بتوانم  ترانه ی آگاهی بخوانم

و خدا است تنها پناهم

خلوت، تولد حقیقتم خواهد شد

 

شنبه 13/4/1388 - 19:18 - 0 تشکر 129149

به نام خدا

سلام

تیک تاک..تیک تاک..تیک تاک...تیک تاک...تیک تاک....

بووووووووووووووم !!!

لحظه ی تحویل تحلیل ها

:D

 

  «همانا این دل ها همانند بدن ها افسرده می شوند، پس برای شادابی دل ها، سخنان زیبای حکمت آمیز را بجویید»

 

حکمت91.نهج البلاغه.امام علی (ع)

 

 

اگر در این روزگار مُردم، بگویید به او بگویند:

*مادرانه ها*

شنبه 13/4/1388 - 23:16 - 0 تشکر 129190

سلام

من منتظرم كه مدیریا جانشین انجمن اعلام كنن كه وقت تحلیل دوستان تموم شده..

درپناه حق

دعا میكنم كه خداازتو بگیرد،هرآنچه كه خداراازتو گرفت...دكترعلی شریعتی

    

 

سه شنبه 16/4/1388 - 0:52 - 0 تشکر 129835

درود

ممنون گویای خاموش گرامی بابت توجهتون!

هوا اصفهان که بد نبود ولی نه خیلی خوب! در هر صورت بهتر از اهواز بود!

اهواز بی نهایت گرم!

به اون تاپیکم سر زدم! به زودی پستم رو قرار می  دهم!

راستی خدا رو شکر پنجره ی خیال گرامی که تاپیک تحلیل شما مثل تاپیک من با دو صفحه تحلیل تموم نشد و بیشتر دوستان حضور پیدا کردن! نه کدورتی هم پیش اومد نه بحثی نه قهری! بر عکس تاپیک من بیچاره! واقعا خوشحال شدم دیدم تاپیک شما رونق خودش رو پیدا کرد! واقعا به جا و به حق این تاپیک بود! چون واقعا اشآی شما جای تحلیل داره! 


من و تو همسایه خدا بودیم
ما به دنیا آمدیم و همه چیز تمام شد
ما دیگر نه همسایه هم بودیم و نه همسایه خدا.
  ما گم شدیم و خدا را گم كردیم ... 
یادت میاد جمله آخر خدا رو؟
از قلب كوچك تو تا من یك راه مستقیم است.
اگه گم شدی از این راه بیا
بلند شو . از دلامون شروع كنیم...
تا خدا راه زیادی نیست...

*کتاب موبایل مذهبی* 

چهارشنبه 24/4/1388 - 0:36 - 0 تشکر 132601

هر بار میایم اینجا به امید این که  نظر پنجره رو بخونیم

 ایا همچنان باید منتظر باشیم؟



 

باید بروم در خلوت سرخ

تا بتوانم  ترانه ی آگاهی بخوانم

و خدا است تنها پناهم

خلوت، تولد حقیقتم خواهد شد

 

پنج شنبه 25/4/1388 - 20:38 - 0 تشکر 133161

به نام خدا

سلام

نگین 22 و سیاوش صحنه گرامی 

این همه اصرار برای شروع. اونم توسط من. اینم اخر عاقبتش.....

دستی که نمک نداشت در هر صورت نداره. تاپیک میزنم میگن چرا زدی. نمیزنم میگه نزدی. مینویسم میگن ننوشتی. نمینویسم میگن چرا ننوشتی 

واقعا دیگه از هر چی تحلیل ه بدم اومده. کی قراره ........................

این تاپیکم قفل کنید تا دیگه کسی منتظر نباشه.

پنجره جان لااقل به حرمت افرادی که برات وقت گذاشتن بیا بگو تموم شد .برید پی کارتون. نفر بعدی رو بزنید.


بگذار سرنوشت هر راهي که ميخواهد برود،راه ه من جداست
بگذار اين ابرها تا ميتوانند ببارند.... چتر من خداست
 

----------------------------------------------------------------
مسئول انجمن خانواده و صندلي داغ
 
جمعه 26/4/1388 - 3:50 - 0 تشکر 133226

بسم الله الرحمن الرحیم
یا لثارات الحسین
***********
سلام بر شما
*******
چه كنیم ؟؟؟
بنویسم یا نه ؟
امید پاسخ دادن است .
موفق و موید
التماس دعا  

http://rahpoyvesal.blogfa.com
جمعه 26/4/1388 - 10:19 - 0 تشکر 133247

بنام خدا

سلام

خانم مدیر انجمن روانشناسی، من كه هنوز منتظر صحبت درباره مشكلم از طریق ایمیلی كه دادم هستم. اما عیبی نداره بازم منتظر میتونم بمونم

اما اینجا همه منتظرند شما نظرتون رو بدین (اجازه جواب دادن به تحلیلها از طرف پنجره ی خیال رو)

و من هم همین طور

برا قفل هایی كه بستست یه كلید مونده تو مشتمبه جنون رسیده كارم بس كه فرصت ها رو كشتم
بازی نور و صدا نیست زندگی یه سرنوشته           یكی پیدا یكی پنهون مثل آدم و فرشته
جانشین  انجمن خانواده‌ی تبیان
برو به انجمن
انجمن فعال در هفته گذشته
مدیر فعال در هفته گذشته
آخرین مطالب
  • آلبوم تصاویر بازدید از کلیسای جلفای...
    آلبوم تصاویر بازدید اعضای انجمن نصف جهان از کلیسای جلفای اصفهان.
  • بازدید از زیباترین کلیسای جلفای اصفهان
    جمعی از کاربران انجمن نصف جهان، در روز 27 مردادماه با همکاری دفتر تبیان اصفهان، بازدیدی را از کلیسای وانک، به عمل آورده‌اند. این کلیسا، یکی از کلیساهای تاریخی اصفهان به شمار می‌رود.
  • اعضای انجمن در خانه شهید بهشتی
    خانه پدری آیت الله دکتر بهشتی در اصفهان، امروزه به نام موزه و خانه فرهنگ شهید نام‌گذاری شده است. اعضای انجمن نصف جهان، در بازدید دیگر خود، قدم به خانه شهید بهشتی گذاشته‌اند.
  • اطلاعیه برندگان جشنواره انجمن‌ها
    پس از دو ماه رقابت فشرده بین کاربران فعال انجمن‌ها، جشنواره تابستان 92 با برگزاری 5 مسابقه متنوع در تاریخ 15 مهرماه به پایان رسید و هم‌اینک، زمان اعلام برندگان نهایی این مسابقات فرارسیده است.
  • نصف جهانی‌ها در مقبره علامه مجلسی
    اعضای انجمن نصف جهان، در یك گردهمایی دیگر، از آرامگاه علامه مجلسی و میدان احیا شده‌ی امام علی (ع) اصفهان، بازدیدی را به عمل آوردند.