• مشکی
  • سفید
  • سبز
  • آبی
  • قرمز
  • نارنجی
  • بنفش
  • طلایی
انجمن ها > انجمن روانشناسي > صفحه اول بحث
لطفا در سایت شناسائی شوید!
روانشناسي (بازدید: 35092)
يکشنبه 28/7/1387 - 18:42 -0 تشکر 66194
تحلیل آواتار اعضای انجمن روانشناسی!

به نام او که آرام قلب من است

به نام او که هستیم برای او و زندگیم فدای او

به نام او که بخشنده و مهربان است

--------------------------

سلام دوستان

اینبار دیگه از تست خبری نیست...بسه هر چقدر انجمن رو تبدیل کردیم

به تست خونه!

اینبار میخواهیم یه حرکت ه دیگه ای کنیم...

که ان شاء الله اگه درست پیش رفتیم ادامش بدیم ...

همونطور که میدونید همه ی ما سعی میکنیم کاراکترها و شخصیت ها

و یا هر تصویر دیگه ای که مورد علاقمون هست رو به عنوان آواتارمون استفاده کنیم

و یا برای شناسه ی کاربریمون هم همینطور...

و من فکر میکنم این دقیقا بر میگرده به شخصیت واقعی ه خودمون

تو این تاپیک میخواهیم بر اساس آواتار و شناسه ی کاربری یک نفر نظرمون رو بگیم

در مورد اون شخصیت

تکرار میکنم نظرمون رو بگیم...مسلما ما روانشناس نیستیم...

نمیخوام در مورد کسی قضاوت کنیم.

برداشتمون رو میگیم مثلا مثلا من "فکر میکنم" نوای آسمانی شخصیتی هست

که تو زندگیش به نداهای آسمونیی که بهش میرسه توجه میکنه

یا خیلی چیزای دیگه....مثلا من در مورد آواتارش نظر جالبی دارم که به موقع میگم

خیلی سعی کنیم که قضاوت نکنیم و فقط برداشت خودمون رو بگیم.

فکر میکنم برای هر فرد سه روز وقت بذاریم خوبه.به طور متوسط سه روز...

 سعی کنیم حرفه ای عمل کنیم...آهان!مثلا میتونیم بگیم این آواتار میتونه نماد .... باشه.

یا این شناسه ی کاربری

هدف هم این هست که میخواهیم خودمون رو محک بزنیم که چقدر میتونیم

خوب فکر کنیم خوب تجزیه تحلیل کنیم و...(این تست قوه ی تخیل دوستان رو هم

خیلی خوب میتونه پرورش بده!)

کسی ه که انتخاب شده میتونه بیاد نظرشو راجع به نظر دوستان بگه

و در آخر علت انتخاب شناسه و اواتارش رو برامون توضیح بده

نمیدونم تونستم منظورم رو و هدفم رو برسونم یا نه...به هرحال...

ادامه میدیم اگر نتونستم تمومش میکنیم

برای شروع هم از خودم شروع میکنیم که اگه نشد لااقل ....

من با دو شناسه ی 

Aansherly

 شیطون ترین فرشته ی خدا

(هر تعداد شناسه ای که تو تبیان دارید رو بگید دوستان اگر مایلید،اینجوری بهتره

میتونیم بهم ربطشون بدیم البته شناسه که یکی هست

منظورم همون اسم های متفاوت در بخش های متفاوت هست)

بسم الله...

 

بگذار سرنوشت هر راهي که ميخواهد برود،راه ه من جداست
بگذار اين ابرها تا ميتوانند ببارند.... چتر من خداست
 

----------------------------------------------------------------
مسئول انجمن خانواده و صندلي داغ
 
سه شنبه 19/3/1388 - 19:5 - 0 تشکر 120874

الهی به امید تو

---

سلام.

به واقع محشرید پنجره ی خیال ،محشر...

بابت این درک بالاتون و من به واقع تحسینتون کردم.

باور کنید من و خانم نگین خودمون خییییییییییییییییییییلی ناراحت شدیم که تاپیک شما افتاد توی این زمان.خود من فقط و تنها فقط توی تاپیک تحلیل یه نفر شرکت کردم که اونم خانم نگین بود و بس.شما بعد از ایشون دومین نفری هستید که تصمیم گرفتم حتما توی تحلیلش شرکت کنم.

 صداقت شما به واقع ستودنی و قابل احترامه...

All The Best

The Answer To My Heart Is Peace,Love And Humanity 

پنج شنبه 28/3/1388 - 16:9 - 0 تشکر 123687

به نام خدا

سلام

فکر کنم حداکثر تا چهار پنج روز دیگه امتحانات دوستان تموم بشه.

فقط اومدم بگم که ما همچنان منتظریم و یادمون هم نمی ره هیچ رقمه...

از بین شناسه و آواتار و امضا (اگرچه هر سه تاشون خیلیییییی زیبا هستند)، ولی بیشتر از هر چیزی تفسیر شناسه رو دوست دارم بخونم: پنجره ی خیال... خیلی زیبا و ادبی و هنری و خلاقانه و... است.

خلاصه که منتظریم...

موفق باشید...

 

بخشيدن يعني آزاد کردن يک زنداني...

و کشف اين که آن زنداني خودت هستي!

 

پنج شنبه 28/3/1388 - 17:49 - 0 تشکر 123709

با سلام

خب اگه دیر نشده من تازه این بحث و دیدم خب میخوام تحلیل کنیم این پنجره خیال و دیگه بزارید منم تحلیلش کنم!

آواتار زیبایی داره جالب اینجاست که تغییراتی توش نداده و همیشه ثابت بوده ولی دوستان دیگه همیشه در حال تغییر هستند نمونش خودم یکی دیگه هم هست که ثابته اونم مای میل هست!

نام کاربریش با اون آواتارش صدق میکنه این کارش جالب کرده شخصیتی که پشت این نام کاربری هست و یکم هم دخترونه این آیدی که وضع حالش هست!

و تو امضاشم سخنی از بزرگی گفته که سخنان بسیار خوبی گفتند یه سری کتاباش رو مطالعه کنید بد نیست منظورم کتابای دکتر علی شریعتی هست جالبه!

خب من زیاد قصد اینو نداشتم که جو بدم به این بحث و به گلوله ببندم آواتار و نام کاربری و امضاش یه طوریه که همه با هم صدق میکنه خیلی جالب شده منم سعی میکنم تا همین کار و کنم تا با هم ست بشه البته الانشم هست ولی روش دارم کار میکنم یه آواتار جدیدترم داره میاد که از هر چی که تا حالا ساختم بهتره :)

با تشکر آنلاکر

گر مرد رهی ، غم مخور از دوری و دیری / دانی که رسیدن هنر گام زمانست
دوشنبه 1/4/1388 - 19:36 - 0 تشکر 125062


سَلَامٌ قَوْلًا مِن رَّبٍّ رَّحِیمٍ

خب من اول عذر خواهی میکنم

جالب اینجایت که حتی یک فایل ورد که هنوز هم دارمش ...

و تحلیل نصفه و نیمه ی منه که گذاشته بودم تکمیلش کنم...

اما تحلیل من از شناسه ی کاربری:

پنجره ی خیال..

روزنه ای به سوی تصورات و وهم!

تصورم این بود که صاحبا این شناسه باید فرد خیالاتی باشه!

(خب چیه...تصور من بود دیگه!!!!)

اهل فکر و اندیشه!

و قطعا سمعی تا بصری!

آواتار:

من اون چهره ی اون دختری که دستاش رو زده بود زیر چونش رو همیشه یادم میاد وقتی با این شناسه برخورد میکنم

او خیلی زیبا بود..

بیانگر  دخترکی بود که در

خیالاتر خودش غرق بود...

اما این چهرک کنونی ...

در واثع یه جورایی انگار صاحب شناسه

با وسواس خاصی دنبال هماهنگی شماسه و اواتارش بوده!!!

دقت بالا

و حساسیت فوقالعاده!!!!

اما امضا!!!

خب اولاینکه معرفی سمت و ایمیل انجمن

میتونه حاکی از مسئولیت پذیری بالا

باشه

و جمله ی دکتر شریعتی..

و تغییری که در اون داده شده

در وقاع..

نوعی گذشت و فداکاری نویسنده اش رو میرسونه.

دعا میکنم...

از خود گذشتی...و توجه به اطرافیان...

یه نکته رو هم اگر اجازه بده پنجره ی عزیزم بگم.....

اینکه

نوشته های پنجرهی خیال....دوست نازنین تبیانیمون...

چند وقتیه خیلی غم انگیز شده...

از صمیم قلب همگی براش دعا میکنیم

شادی و نشاط دوباره به قلبش بیاد...

و  شاهد لیخندای زیبا و عممممممممممممممممممیقش باشیم.... 

******************************

من کلا زیادی تحلیل گر نیستم...

 

باید بروم در خلوت سرخ

تا بتوانم  ترانه ی آگاهی بخوانم

و خدا است تنها پناهم

خلوت، تولد حقیقتم خواهد شد

 

دوشنبه 1/4/1388 - 21:13 - 0 تشکر 125096

سلام سلام سلام

ببخشید دیر شد

حالا تحلیل بنده

پجره خیال

انسانی که ارزوهای زیادی داشته باشه و نتونه به این ارزوهاش برسه و یا راه درازی به این ارزو داره از پنجره خیال استفاده می کنه

به نظر من انسان با ارزو زنده است ,

اواتار هم به نظر بنده بر گرفته از همین نام است

یک خانه زیبای روستایی که هر کسی ارزوی زندگی در این خانه ها را دار

امضا هم که خیلی زیباست

اصلا جملات دکتر شریعتی خیلی زیباست

و من در حدی نیستم که در مورد این امضا اظهار نظر کنم

ینم تحلیل بنده

موفق و موید باشید

در وفای تو چنانم که اگر خاک شوم / آید از تربت من بوی وفاداری تو . . .

منتظر شما در وبلاگ دل شکسته
سه شنبه 2/4/1388 - 17:13 - 0 تشکر 125371

سلاااام

ببخشید دیر رسیدم! تازه اونم مدیون حس غریب عزیز هستم! چون ایشون با خبرم کردند. ممنونم از ایشون.

اما تحلیل!

شناسه و آواتار:

پنجره ی خیال... احتمالا دختری هست که خیال پردازه شدید! در واقع کمتر واقعیت رو می پذیره. بیشتر چیزا رو از همون پنجره ای که آواتارشه میبینه و هر جای دنیا واقعی بشه و خلاف اونچه تصور و خیال میکرده اتفاق بیفته، زودی غمگین میشه.

امضا:

مدتیه حساس شده به اینکه توی زندگیش یه چیزایی هستن که خدا رو ازش میگیره و چون خیلی خیلی این خلا (اگه اون نباشه هیچی ارزش نداره!)رو حس کرده، و دیگه اینکه مهربون هم هست، میخواد این دعا رو برای بقیه هم بکنه، طوری که انعکاسش به خودش بخوره که پنجره! حواست باشه.... .

 

خدايا در برابر هر آنچه انسان ماندن را به تباهي مي کشاند مرا با نداشتن و نخواستن رويين تن کن. (علي شريعتي)

.

.

"مدير انجمن زن ريحانه ي آفرينش"

"جانشين انجمن زبان انگليسي"

چهارشنبه 3/4/1388 - 14:41 - 0 تشکر 125590

سلام

ببخشید دیر شد.

نام: پنجره ی خیال

نام جالبی است اما چرا پنجره ی خیال؟

آواتار: آواتاری مناسب با نام كاربری كه خیلی كار جالبی می باشد و البته واقعا خیالی است چون الان دیگر صحنه ی واقعی این آواتار را می توان در معدود روستاهایی دید.

در كل نمره مثبت را می گیرند.

سایت گنجینه دانلودهای رویایی

فریاد بی صدا حرف دل همه کسانی که میگویند ولی شنیده نمی شوند ...هستند ولی دیده نمی شوند ..پس تو نیز بی صدا فریاد کن....

جمعه 5/4/1388 - 1:24 - 0 تشکر 126033


يکشنبه 7/4/1388 - 11:25 - 0 تشکر 126873

الهی به امید تو

---

سلام به پنجره ی خیال عزیز.

خب بعد از تاخیری طولانی خداروشکری قسمت شد تا دوباره در خدمت دوستان باشم.

خوشبختانه شاهد این هستیم که دوستان دونه دونه دارن میان و تحلیل رو ادامه می دن.

خودمم توی همین یکی دو روز اخیر میرسم خدمتتون.

امیدوارم که الان دیگه دلگیر نباشید که چرا تحلیلتون اینطور شد و اینا.

مباحث انتخاباتی هم راستی خیلی توش دخیل بود.

من برمی گردم.

سنجد!

The Answer To My Heart Is Peace,Love And Humanity 

يکشنبه 7/4/1388 - 16:30 - 0 تشکر 126972

الهی به امید تو

---

خب،من برگشتم،خیلی هم زود.

یه ضرب میرم سراغ تحلیل.

---

نام کاربری:

اون چیزی که به طور آنی به متصور شدم پنجره ای رو به روشنایی (ترجیحا آبی نیلی یا همون سفید) که یه نفر پشتش ایستاده باشه و دستش رو زیر چونه ش زده باشه و مشغول فکر کردن به خیال ها (آرمان ها) ی خودش باشه.

(خب توی این قسمت ما کاملا حیییییییییییرت می کنیم!چرا که وقتی تحلیل ها رو می خوندیم متوجه شدیم که محسن خسرو عزیز هم تحلیلی مشابه من رو در این مورد داشتن.ولی من به خاطر اینکه بعد از تحلیلم تحلیل ایشونو دیدم دست به تحلیل خودم نمی زنم)

و اما آواتار ایشون:

اول از هر چیزی تناسب بین آواتار انتخابی ایشون و اسم مستعارشون مهمترین چیزیه که نظرم رو جلب می کنه.

ضمنا این آواتار فریـــــــــــــــــاد می زنه که ایشون کارکتری شاعرانه دارن.یه جورایی هم یه حس نوستالژیک رو درون خودش داره.من فکر می کنم بیشتر از اون که آواتار ایشون روی اسمشون سایه انداخته باشه این اسم مستعاره که روی این آواتار تاثیر گذاشته و در انتخابش دخیل بوده.

امضا:

خب مثل امضای اکثر دوستان تبیانی به نکته ای الهی اشاره داره.انتخابی بسیار جذاب و حرفه ای رو داشتن و توی یه جمله ی کوتاه نکته ای بسیار عمیق رو بازگو کردن.از دعایی که ایشون برامون کردن تشکر می کنم و منم همین آرزو رو براشون دارم.

---

یه نکته ی دیگه که توی این مدت متوجه شدم این بود که این دوست عزیزمون به شدت روحیه ی ظریف و حساسی دارن که باعث می شه یه سری جاها ناراحت و غمگین بشن (در حالی که مورد ناراحت کننده ای نبوده آنچنان) و یه جاهایی هم از کوره در برن و خودخوری شدیدی هم داشته باشن.

انشاالله بتونن یه مقدار این روحیه رو بالانس کنن که شاهد ناراحتی ایشون نباشیم.

----

خب.

همچنان منتظر سایر دوستان هستیم چون هم خیلی ها امتحاناتشون تموم شده و هم داستان انتخابات چه خوشایندمون باشه و چه نباشه تا چهار سال دیگه پرونده ش بسته شده و ...

---

یاعلی

The Answer To My Heart Is Peace,Love And Humanity 

برو به انجمن
انجمن فعال در هفته گذشته
مدیر فعال در هفته گذشته
آخرین مطالب
  • آلبوم تصاویر بازدید از کلیسای جلفای...
    آلبوم تصاویر بازدید اعضای انجمن نصف جهان از کلیسای جلفای اصفهان.
  • بازدید از زیباترین کلیسای جلفای اصفهان
    جمعی از کاربران انجمن نصف جهان، در روز 27 مردادماه با همکاری دفتر تبیان اصفهان، بازدیدی را از کلیسای وانک، به عمل آورده‌اند. این کلیسا، یکی از کلیساهای تاریخی اصفهان به شمار می‌رود.
  • اعضای انجمن در خانه شهید بهشتی
    خانه پدری آیت الله دکتر بهشتی در اصفهان، امروزه به نام موزه و خانه فرهنگ شهید نام‌گذاری شده است. اعضای انجمن نصف جهان، در بازدید دیگر خود، قدم به خانه شهید بهشتی گذاشته‌اند.
  • اطلاعیه برندگان جشنواره انجمن‌ها
    پس از دو ماه رقابت فشرده بین کاربران فعال انجمن‌ها، جشنواره تابستان 92 با برگزاری 5 مسابقه متنوع در تاریخ 15 مهرماه به پایان رسید و هم‌اینک، زمان اعلام برندگان نهایی این مسابقات فرارسیده است.
  • نصف جهانی‌ها در مقبره علامه مجلسی
    اعضای انجمن نصف جهان، در یك گردهمایی دیگر، از آرامگاه علامه مجلسی و میدان احیا شده‌ی امام علی (ع) اصفهان، بازدیدی را به عمل آوردند.