• مشکی
  • سفید
  • سبز
  • آبی
  • قرمز
  • نارنجی
  • بنفش
  • طلایی
انجمن ها > انجمن طنز و سرگرمی > صفحه اول بحث
لطفا در سایت شناسائی شوید!
طنز و سرگرمی (بازدید: 30193)
يکشنبه 27/2/1388 - 19:55 -0 تشکر 113627
مسابقه بین خانمها و اقایان انجمن

هر خانومی که میاد اینجا 1 شماره از 200 کم میکنه و هر اقایی میاد اینجا به اون شماره 1 دونه اضافه میکنه
 
  توجه              توجه           توجه      قوانین جدید       توجه       توجه          توجه
از الان اقایون به دویست عدد اضافه می کنند و خانمها از دویست عدد کم می کنند و کاری به عدد های یکدیگر ندارند دوباره میگم دیگه خانمها از عدد اقایون نباید کم کنند فقط از دویست و از خانم قبلی باید عدد کم کنند و اقایون هم باید به دویست و به عدد اقای قبلی یک عدد اضافه کنند

اگر خانوما 0 شدن بردن و اگر اقایون400بشن میبرن
حالا ببینیم برنده این مسابقه اقایون انجمن هستند یا خانمهای انجمن
هر فرد هم روزی یک دفعه می تواند شرکت کند

در وفای تو چنانم که اگر خاک شوم / آید از تربت من بوی وفاداری تو . . .

منتظر شما در وبلاگ دل شکسته
شنبه 6/4/1388 - 13:22 - 0 تشکر 126558

آقا این پستا چجوریاست؟؟؟؟

من حالا یا 392 یا 393.....اوکی رفیق؟

Into the sorrow of the night
Through the valley of dark dispair
Across the black sea of iniquity
Where the wind is the cry of the
suffering
There came a glorious saving light
The light of eternal peace
Jesus Christ, the King of Kings
.

 

       ...*.*.*.*.*.,وبلاگ من در تبیان.*.*.*.*.*...

شنبه 6/4/1388 - 13:25 - 0 تشکر 126559

سلام

جناب طهوری فکر کنم بهتره دوستانی رو که تااین لحظه رأیشون نمایش داده شده حساب کنیم

ولی امروز و امشب دیگه حساب نمیشن چون تا بیاد تأیید بشه مسابقه تموم شده :)

الان رأی این دوستان رو صفحه هست و نمیشه حقشونو  نادیده گرفت ولی از الان به بعد دیگه حساب نکنید.

پس با اجازه شما خانومها 9

آقایونو نمیدونم !!

    

خنجر آب‌دیده را زنگ عوض نمی‌کند
چهره انقلاب را جنگ عوض نمی‌کند
بگوی با منافقین به کوری دو چشمتان
پیرو خط رهبری رنگ عوض نمی‌کند

شنبه 6/4/1388 - 13:32 - 0 تشکر 126562

سلام سلام سلام

مادر تیردراپ اخه اگه این کار انجام شه حق اقایون پایمال می شه

اگه سری های قبل را به خاطرداشته باشید ممیزی ها تائید نمی شدند

چون نظم مسابقه مثل روزهای اول بهم می ریخت

و ممکنه بعضی از دوستان با چند ایدی عدد ثبت کنند

به خاطر همین اصل این مسابقه برای انهایی است که بدون ممیزی هستند

حالا اگر دوستانی به موقع ثبت کنند و مدیر هم سریع در اینجا قرار بدهد حساب می شود نه بعد از چند روز که دوستان عدد ثبت کردند تازه اعداد این دوستان به ثبت می رسد و اگر ما بخواهیم این اعداد هم حساب کنیم که مسابقه یک ماه پیش تمام می شد

ولی در کل

اعداد تا این لحظه اقایون 385

خانمها 17

در وفای تو چنانم که اگر خاک شوم / آید از تربت من بوی وفاداری تو . . .

منتظر شما در وبلاگ دل شکسته
شنبه 6/4/1388 - 13:33 - 0 تشکر 126563

9

         عشق در قالب الفاظ نبود ،                    ما به يک حرف تمامش کرديم.

       شربتي را که به هر درد دواست،             نچشيديم و حرامش کرديم.

                                     *التماس دعا*

شنبه 6/4/1388 - 14:11 - 0 تشکر 126573

سلام

8

شنبه 6/4/1388 - 14:14 - 0 تشکر 126574

سلام سلام سلام

اعداد تا این لحظه اقایون 385

خانمها 15

در وفای تو چنانم که اگر خاک شوم / آید از تربت من بوی وفاداری تو . . .

منتظر شما در وبلاگ دل شکسته
شنبه 6/4/1388 - 14:17 - 0 تشکر 126575

به نام خدا

386

انجمن برق و روباتیکانجمن برق و روباتیک
منتظر حضور گرم شما در انجمن برق و روباتیک هستیم
شنبه 6/4/1388 - 14:25 - 0 تشکر 126577

به نام خدایی که همین نزدیکی هاست

سلام

من اگر شرکت نکردم دیگه در این مسابقه به خاطر تخلفاتی بود که پسرا انجام دادن، درسته طرفدار پسرا هستم ولی طرفدار تخلف و تقلب نه!
برای همین عدد ثبت نمیکنم.
حسین جان چندصفحه قبل خانم پنجره خیال 3 عدد ثبت کرد که تلافی تخلف یکی از پسرا بود ولی تمام اعدادش رو پاک کردن، حتی عدد خودش رو، برای همین باید عدد ایشون رو بهش پس بدین و اون تخلفی هم که پسرا کرده بودن رو تصحیح کنی.
این مسابقه اگر قرار باشه فقط برای کاربرانی باشه که دسترسی دارن و ممیزی ها حق نداشته باشن شرکت کنن که اجهاف حق دیگر کاربران هست، و این اصلا صحیح نیست.
تو مسابقه هاتون اخلاق مدار باشین! من داورما!!!
سربلند و پیروز باشین...
التماس دعا

كار ما نیست شناسائی "راز" گل سرخ
كار ما شاید این است
كه در "افسون" گل سرخ شناور باشیم...
شنبه 6/4/1388 - 14:28 - 0 تشکر 126578

سلام

اگه خانوما درست می گن. 8

اگه آقایون درست می گن 14

هميشه رفتن رسيدن نيست ،
اما براي رسيدن بايد رفت، در بن بست زندگي راه آسمان باز است،

پس پرواز را بياموز.

شنبه 6/4/1388 - 14:43 - 0 تشکر 126586

هوالحکیم

اللهم عجل لولیك الفرج و العافیه و النصر و جعلنا

 من خیر انصاره و اعوانه و المستشهدین بین یدیه‎

سلام

388

شاد باشید و سربلند

فعلا

یا علی مددی

_________________________________   
|------------------------------------------------------| ______     
|------------------------------------------------------|| O`| __/  
|------------------اصفهان بیابالا----------------------||```|```| 
|____________________________________||___|___|
";===(@)-(@)-(@)---(______)------j(@)j-(____)-(@)=' 

--------------------
اللهم عجل لولیک الفرج

برو به انجمن
انجمن فعال در هفته گذشته
مدیر فعال در هفته گذشته
آخرین مطالب
  • آلبوم تصاویر بازدید از کلیسای جلفای...
    آلبوم تصاویر بازدید اعضای انجمن نصف جهان از کلیسای جلفای اصفهان.
  • بازدید از زیباترین کلیسای جلفای اصفهان
    جمعی از کاربران انجمن نصف جهان، در روز 27 مردادماه با همکاری دفتر تبیان اصفهان، بازدیدی را از کلیسای وانک، به عمل آورده‌اند. این کلیسا، یکی از کلیساهای تاریخی اصفهان به شمار می‌رود.
  • اعضای انجمن در خانه شهید بهشتی
    خانه پدری آیت الله دکتر بهشتی در اصفهان، امروزه به نام موزه و خانه فرهنگ شهید نام‌گذاری شده است. اعضای انجمن نصف جهان، در بازدید دیگر خود، قدم به خانه شهید بهشتی گذاشته‌اند.
  • اطلاعیه برندگان جشنواره انجمن‌ها
    پس از دو ماه رقابت فشرده بین کاربران فعال انجمن‌ها، جشنواره تابستان 92 با برگزاری 5 مسابقه متنوع در تاریخ 15 مهرماه به پایان رسید و هم‌اینک، زمان اعلام برندگان نهایی این مسابقات فرارسیده است.
  • نصف جهانی‌ها در مقبره علامه مجلسی
    اعضای انجمن نصف جهان، در یك گردهمایی دیگر، از آرامگاه علامه مجلسی و میدان احیا شده‌ی امام علی (ع) اصفهان، بازدیدی را به عمل آوردند.