• مشکی
  • سفید
  • سبز
  • آبی
  • قرمز
  • نارنجی
  • بنفش
  • طلایی
انجمن ها > انجمن روانشناسي > صفحه اول بحث
لطفا در سایت شناسائی شوید!
روانشناسي (بازدید: 35091)
يکشنبه 28/7/1387 - 18:42 -0 تشکر 66194
تحلیل آواتار اعضای انجمن روانشناسی!

به نام او که آرام قلب من است

به نام او که هستیم برای او و زندگیم فدای او

به نام او که بخشنده و مهربان است

--------------------------

سلام دوستان

اینبار دیگه از تست خبری نیست...بسه هر چقدر انجمن رو تبدیل کردیم

به تست خونه!

اینبار میخواهیم یه حرکت ه دیگه ای کنیم...

که ان شاء الله اگه درست پیش رفتیم ادامش بدیم ...

همونطور که میدونید همه ی ما سعی میکنیم کاراکترها و شخصیت ها

و یا هر تصویر دیگه ای که مورد علاقمون هست رو به عنوان آواتارمون استفاده کنیم

و یا برای شناسه ی کاربریمون هم همینطور...

و من فکر میکنم این دقیقا بر میگرده به شخصیت واقعی ه خودمون

تو این تاپیک میخواهیم بر اساس آواتار و شناسه ی کاربری یک نفر نظرمون رو بگیم

در مورد اون شخصیت

تکرار میکنم نظرمون رو بگیم...مسلما ما روانشناس نیستیم...

نمیخوام در مورد کسی قضاوت کنیم.

برداشتمون رو میگیم مثلا مثلا من "فکر میکنم" نوای آسمانی شخصیتی هست

که تو زندگیش به نداهای آسمونیی که بهش میرسه توجه میکنه

یا خیلی چیزای دیگه....مثلا من در مورد آواتارش نظر جالبی دارم که به موقع میگم

خیلی سعی کنیم که قضاوت نکنیم و فقط برداشت خودمون رو بگیم.

فکر میکنم برای هر فرد سه روز وقت بذاریم خوبه.به طور متوسط سه روز...

 سعی کنیم حرفه ای عمل کنیم...آهان!مثلا میتونیم بگیم این آواتار میتونه نماد .... باشه.

یا این شناسه ی کاربری

هدف هم این هست که میخواهیم خودمون رو محک بزنیم که چقدر میتونیم

خوب فکر کنیم خوب تجزیه تحلیل کنیم و...(این تست قوه ی تخیل دوستان رو هم

خیلی خوب میتونه پرورش بده!)

کسی ه که انتخاب شده میتونه بیاد نظرشو راجع به نظر دوستان بگه

و در آخر علت انتخاب شناسه و اواتارش رو برامون توضیح بده

نمیدونم تونستم منظورم رو و هدفم رو برسونم یا نه...به هرحال...

ادامه میدیم اگر نتونستم تمومش میکنیم

برای شروع هم از خودم شروع میکنیم که اگه نشد لااقل ....

من با دو شناسه ی 

Aansherly

 شیطون ترین فرشته ی خدا

(هر تعداد شناسه ای که تو تبیان دارید رو بگید دوستان اگر مایلید،اینجوری بهتره

میتونیم بهم ربطشون بدیم البته شناسه که یکی هست

منظورم همون اسم های متفاوت در بخش های متفاوت هست)

بسم الله...

 

بگذار سرنوشت هر راهي که ميخواهد برود،راه ه من جداست
بگذار اين ابرها تا ميتوانند ببارند.... چتر من خداست
 

----------------------------------------------------------------
مسئول انجمن خانواده و صندلي داغ
 
پنج شنبه 31/2/1388 - 16:47 - 0 تشکر 114799

سلام

    

خنجر آب‌دیده را زنگ عوض نمی‌کند
چهره انقلاب را جنگ عوض نمی‌کند
بگوی با منافقین به کوری دو چشمتان
پیرو خط رهبری رنگ عوض نمی‌کند

پنج شنبه 31/2/1388 - 21:12 - 0 تشکر 114839

سلام

متاسفم برای خودم كه تاپیك تحلیلم اینقده بدیمنه...

میخواین اصلا پنجره ی خیال دیگه نداشته باشیم،بلكه حال نگین خانوم خوب بشه؟؟

اصلا حالم خوب نیست...الان شیشه های پنجره خیسه خیسه....

شما سنگ نداریداحیانا؟؟كارش دارم...

امروز خیلی غمناكم...آنشرلی امروز غریبه بودپشت تلفن...

امروز خودم هم واسه خودم غریبه بودم...امروزدنیاهم باهام غریبه بود...امروز...........

امشب،شب تلخی خواهدبود..

بای

دعا میكنم كه خداازتو بگیرد،هرآنچه كه خداراازتو گرفت...دكترعلی شریعتی

    

 

شنبه 9/3/1388 - 20:52 - 0 تشکر 117560

سلام

امتحاناتموم شد،ایشالا ازفردا این تاپیك روسروسامونش میدیم باهم...

خیلی دلخورم...شدیدا دلم گرفته

چقدرمنتظراین تاپیك بودم وهجوم دوستای خوبم واسه سوزوندن،تیراندازی یا هرچیز دیگه ای..

اما....اما همه عقب نشینی كردن.....حتی همشهری هام كه همیشه توی این تاپیكا حضورشون احساس میشده

دلم میخواست خیلی ازدوستایی كه باتمام وجودم توی تحلیلاشون شركت میكردم رو اینجا ببینمشون،اما لایق ندونستن دیگه

دوتاازدوستام رو واقعا هرلحظه منتظرشون بودم:بهشون نگیدااا..میدونم خودشون اینجا رو نمیبینن

اما شما خبرشون نكنیداااا..(حس غریب وآرسوووو)

اما خوشحالم،خوشحالم كه شما تنهام نذاشتین و

تشكرویژه ازخواهرخوبم كه با همه ی.......(فریبا سكوووووت میكنـــــد)

مرسی مرسی مرسی...بایت همه ی خوبیهاتون

درپناه حق ماناباشید

دعا میكنم كه خداازتو بگیرد،هرآنچه كه خداراازتو گرفت...دكترعلی شریعتی

    

 

يکشنبه 10/3/1388 - 11:2 - 0 تشکر 117702

الهی به امید تو

---

ای داااااد بر من،

نبینیم پنجره ی خیال عزیز دلخور و دلگیر باشه.

اتفاقا صحبت شما بود که تاپیک تحلیلتون افتاده چه موقعی.صاف وسط امتحانات.

ولی من که گفتم خواهر من این تاپیک موقعا به این حالته و بعد از امتحانات تیر که چه عرض کنم،آرپی جی و بمب اتم به سمتش پرتاب می شه و منفجر می شه.

خودمم یکی از آرپی جی زن هام،مطمئن باشید.

نبینییییییییییییییم دلخوریتون رو.

دوستانی که امتحاناتشون تموم شده بیان و دست به کار شن دیگه.

فعلا...

The Answer To My Heart Is Peace,Love And Humanity 

يکشنبه 10/3/1388 - 13:14 - 0 تشکر 117727

سلام

یعنی الان تكلیف من مشخص نیست؟؟

من جواب دوستان رو بدم وتاپیك رو جمع وجوركنیم؟

یا اینكه باید صبركنم تا آخرامتحانات بچه ها!!!؟؟؟

یكی بگه من الان چه كاری باید بكنم؟؟

تازه،آقای سیاوش صحنه،دلخوری من همچنان پابرجاست

ماناباشید

یا حق

دعا میكنم كه خداازتو بگیرد،هرآنچه كه خداراازتو گرفت...دكترعلی شریعتی

    

 

يکشنبه 10/3/1388 - 13:47 - 0 تشکر 117733

سَلَامٌ قَوْلًا مِن رَّبٍّ رَّحِیمٍ

 من هستم...یعنی میام............

یکم تایم بدید میخوام تحلیلم خوب در بیاد

  من اینجا زنبیل گذاشتم که برمیگردم

بابت تاخیرم ببخش دیگه پنجره جان.....

درگیری ها(بدبختی ) های یک دانشجوی ترم اخر، اونم اخر ترم!!!!!

 

باید بروم در خلوت سرخ

تا بتوانم  ترانه ی آگاهی بخوانم

و خدا است تنها پناهم

خلوت، تولد حقیقتم خواهد شد

 

جمعه 15/3/1388 - 21:53 - 0 تشکر 119444

سلام

هیچ كس نمیخواد جواب منوبده؟؟؟

میدونستم كه آخرش این تاپیك زمانی بهش داده میشه كه هیچ كس محلش نمیذاره

مرسی...ممنون ازتوجهاتتون

یا حق

دعا میكنم كه خداازتو بگیرد،هرآنچه كه خداراازتو گرفت...دكترعلی شریعتی

    

 

شنبه 16/3/1388 - 11:2 - 0 تشکر 119598

میدونستم كه آخرش این تاپیك زمانی بهش داده میشه كه هیچ كس محلش نمیذاره

تازه،آقای سیاوش صحنه،دلخوری من همچنان پابرجاست

متاسفم برای خودم كه تاپیك تحلیلم اینقده بدیمنه...

میخواین اصلا پنجره ی خیال دیگه نداشته باشیم،بلكه حال نگین خانوم خوب بشه؟؟

اصلا حالم خوب نیست...الان شیشه های پنجره خیسه خیسه.... "

واقعا این حرفای شماست پنجره خیال عزیز؟!انتظار نداشتم...

یعنی من یا آنشرلی عمدا زمانیو انتخاب کردیم برای این تاپیک که به قول شما کسی محلش نذاره؟!

واقعا اعتقاد داری بین بیماری من و تاپیک شما رابطه ای هست؟!

یکبار دیگه جمله های بالا رو بخون و خودتو بذار جای دوستان و نزدیکانت!بعد از خوندن این جمله ها که پر از شکایت و دلخوری و ناامیدیه چه حسی بهت دست میده؟

مطمئنا این احساسات پر از غم و ناراحتی و دلخوری اول از همه خودت رو آزار میده و در مرحله بعد اطرافیانتو.به اندازه کافی مشکلات و مسائل مختلف تو زندگی وجود داره دیگه ما خودمون اونارو شدیدترش نکنیم.مطمئن باش اگر نگاهتو عوض کنی هم حس قشنگتر و بهتری پیدا میکنی هم میتونی اونو به اطرافیانتم منتقل کنی و باعث خوشحالیشون بشی.

ببین عزیز دل هر چند وقت یک بار به دلائل مختلفی انجمنها دچار رکود میشن ضمن اینکه باید درگیری اکثر دوستان با امتحانات رو هم در نظر بگیری.همونطور که سیاوش صحنه عزیز هم گفتن این تاپیک ادغام نمیشه و بازه تا پایان امتحانات.تا اون زمان دوستان فرصت دارن توی تحلیل شرکت کنن و اینکه جواب مطالبو الان بدی یا بعد از امتحانات به میل و نظر خودته.

پ.ن:(به دلیل مقارن شدن زمان امتحانات با این تاپیک مدت شرکت در تحلیل طولانی تر شد وگرنه زمانی که آنشرلی عزیز تعیین کردن عادلانه و مناسب بود)

-----------------------------------------------------------------

"یاد خدا آرامبخش قلبهاست"

مدیریت انجمن روانشناسی

anjoman.ravanshenasi@tebyan.org

----------------------------------------------------------------

يکشنبه 17/3/1388 - 14:35 - 0 تشکر 120015

الهی به امید تو

---

سلام دوباره.

ناراحتی پنجره ی خیال تا یه حدیش قابل درک و هضمه.

ولی خب ما نمی تونستیم پیش بینی کنیم که به فاصله ی کمی از ایجاد تاپیک ایشون مدیرمون هم دچار کسالت می شن.

از طرفی خب امتحانات مدارس و دانشگاها هم دخیلن دیگه.

یه مورد دیگه هم که در موردش داشتیم با خانم نگین صحبت می کردیم بحث انتخابات بود که خب باعث شده تمرکز بچه ها بیشتر معطوف به این مسئله بشه.

---

ولی با تمام این اوصاف همونطور که من قبلا هم خدمت این دوست گل مون گفتم این شرایط کاملا موقتیه و باب تاپیک تحلیل ایشون همچنان بازه بازه.

ضمنا یه سری از پایه های ثابت انجمن یه مدتیه کلا معلوم نیست کجان و این برای من و خانم نگین عجیب سواله.

انشاالله که دوباره شاهد حضورشون باشیم و اولین تاپیکی هم که توش شرکت کنن انشاالله همین تاپیک باشه.

انشاالله که پنجره ی خیال محترم هم یه مقدار خوشبینانه تر نسبت به ما و سایر دوستانشون توی انجمن نگاه کنن.چون ناراحتی و شادی شما متقابلا روی ما هم تاثیر می ذاره.

مؤید و شاد باشید.

The Answer To My Heart Is Peace,Love And Humanity 

سه شنبه 19/3/1388 - 16:37 - 0 تشکر 120806

سلام

ممنون كه پاسخ دادین..

واقعا این حرفای شماست پنجره خیال عزیز؟!انتظار نداشتم...

شرمنده كه چیزی كه انتظارنداشتین رخ داد....

منم خیلی چیزها رو انتظارنداشتم ولی اتفاق افتاده..فقط میتونم بگم شرمنده مدیرعزیز

یعنی من یا آنشرلی عمدا زمانیو انتخاب کردیم برای این تاپیک که به قول شما کسی محلش نذاره؟!

من همچین حرفی رو نزدم...یا لااقل منظورم این نبود...چون همه جا حتی ممكنه خودم رو

مقصربدونم ولی دیگران رو تقصیررو ازشون سلب میكنم...اصلا همچین منظوری نداشتم

این حرفم یه چیزی تو مایه ی «من میدونستـــــــم»همون كارتونه است

پ.ن:(به دلیل مقارن شدن زمان امتحانات با این تاپیک مدت شرکت در تحلیل طولانی تر شد وگرنه زمانی که آنشرلی عزیز تعیین کردن عادلانه و مناسب بود)

من هم نگفتم كه عادلانه نبوده...من واقعا راضی بودم ازمدت زمانش..ولی توی دوره ای كه نه

انتخابات به اوج خودش رسیده بودونه امتحانات شروع شده بود،خیلی ازدوستام وحتی پایه های

ثابت انجمن روانشناسی به تاپیك تحلیل پنجره نیومدن..حتی با اینكه به روش های مختلف

خبرشون كرده بودم..اونم نه یه باربلكه چندباروبعد ازمدتهامیگفتن كه اصلا همچین تاپیكی

ندیدن..ووقتی هم دیدن،بازهم درش شركت نكردن..اینا واقعا اعصاب منو بهم ریخته بود..

مخصوصا اینكه این اعصاب خردی ها درست افتاده بود وسط امتحانهای خودم....

منوببخشید،شرمنده...بازم معذرت میخوام به خاطر حرفهای كه شاید نباید میزدم وزدم

بابت ناراحتی هایی كه برای مدیرانجمن،جانشین انجمن وسایردوستان ایجاد كردم...

نباید اجازه ی زدن این حرفها رو به خودم میدادم...

ممنونم ازآنشرلی عزیز،كه شرایط تحلیل منوایجاد كرد،ممنونم ازجانشین ومدیرانجمن برای

حضورشون...ممنونم ازهمه ی بچه ها

تحلیلای زیبایی دیدم ازتون...شیرین بودوخاطره انگیز...همینطور تلخ..

....«شیرینی تلخ»بود....

بازم معذرت میخوام برای اینكه شرایطتون رو درك نكردم...امیدوارم كه خداوندقوه ی دركم رو بالا

ببره تا دیگه،هیچ جا،مایه ی ناراحتی هیچ كس نشم..

منتظر میمونم تا همه ی دوستان سرفرصت،توی تاپیك شركت كنن

امیدوارم كه بتونم پاسخ بدم به تاپیك...

درپناه حق ماناباشید وحلالم كنید

دعا میكنم كه خداازتو بگیرد،هرآنچه كه خداراازتو گرفت...دكترعلی شریعتی

    

 

برو به انجمن
انجمن فعال در هفته گذشته
مدیر فعال در هفته گذشته
آخرین مطالب
  • آلبوم تصاویر بازدید از کلیسای جلفای...
    آلبوم تصاویر بازدید اعضای انجمن نصف جهان از کلیسای جلفای اصفهان.
  • بازدید از زیباترین کلیسای جلفای اصفهان
    جمعی از کاربران انجمن نصف جهان، در روز 27 مردادماه با همکاری دفتر تبیان اصفهان، بازدیدی را از کلیسای وانک، به عمل آورده‌اند. این کلیسا، یکی از کلیساهای تاریخی اصفهان به شمار می‌رود.
  • اعضای انجمن در خانه شهید بهشتی
    خانه پدری آیت الله دکتر بهشتی در اصفهان، امروزه به نام موزه و خانه فرهنگ شهید نام‌گذاری شده است. اعضای انجمن نصف جهان، در بازدید دیگر خود، قدم به خانه شهید بهشتی گذاشته‌اند.
  • اطلاعیه برندگان جشنواره انجمن‌ها
    پس از دو ماه رقابت فشرده بین کاربران فعال انجمن‌ها، جشنواره تابستان 92 با برگزاری 5 مسابقه متنوع در تاریخ 15 مهرماه به پایان رسید و هم‌اینک، زمان اعلام برندگان نهایی این مسابقات فرارسیده است.
  • نصف جهانی‌ها در مقبره علامه مجلسی
    اعضای انجمن نصف جهان، در یك گردهمایی دیگر، از آرامگاه علامه مجلسی و میدان احیا شده‌ی امام علی (ع) اصفهان، بازدیدی را به عمل آوردند.