• مشکی
  • سفید
  • سبز
  • آبی
  • قرمز
  • نارنجی
  • بنفش
  • طلایی
انجمن ها > انجمن روانشناسي > صفحه اول بحث
لطفا در سایت شناسائی شوید!
روانشناسي (بازدید: 35093)
يکشنبه 28/7/1387 - 18:42 -0 تشکر 66194
تحلیل آواتار اعضای انجمن روانشناسی!

به نام او که آرام قلب من است

به نام او که هستیم برای او و زندگیم فدای او

به نام او که بخشنده و مهربان است

--------------------------

سلام دوستان

اینبار دیگه از تست خبری نیست...بسه هر چقدر انجمن رو تبدیل کردیم

به تست خونه!

اینبار میخواهیم یه حرکت ه دیگه ای کنیم...

که ان شاء الله اگه درست پیش رفتیم ادامش بدیم ...

همونطور که میدونید همه ی ما سعی میکنیم کاراکترها و شخصیت ها

و یا هر تصویر دیگه ای که مورد علاقمون هست رو به عنوان آواتارمون استفاده کنیم

و یا برای شناسه ی کاربریمون هم همینطور...

و من فکر میکنم این دقیقا بر میگرده به شخصیت واقعی ه خودمون

تو این تاپیک میخواهیم بر اساس آواتار و شناسه ی کاربری یک نفر نظرمون رو بگیم

در مورد اون شخصیت

تکرار میکنم نظرمون رو بگیم...مسلما ما روانشناس نیستیم...

نمیخوام در مورد کسی قضاوت کنیم.

برداشتمون رو میگیم مثلا مثلا من "فکر میکنم" نوای آسمانی شخصیتی هست

که تو زندگیش به نداهای آسمونیی که بهش میرسه توجه میکنه

یا خیلی چیزای دیگه....مثلا من در مورد آواتارش نظر جالبی دارم که به موقع میگم

خیلی سعی کنیم که قضاوت نکنیم و فقط برداشت خودمون رو بگیم.

فکر میکنم برای هر فرد سه روز وقت بذاریم خوبه.به طور متوسط سه روز...

 سعی کنیم حرفه ای عمل کنیم...آهان!مثلا میتونیم بگیم این آواتار میتونه نماد .... باشه.

یا این شناسه ی کاربری

هدف هم این هست که میخواهیم خودمون رو محک بزنیم که چقدر میتونیم

خوب فکر کنیم خوب تجزیه تحلیل کنیم و...(این تست قوه ی تخیل دوستان رو هم

خیلی خوب میتونه پرورش بده!)

کسی ه که انتخاب شده میتونه بیاد نظرشو راجع به نظر دوستان بگه

و در آخر علت انتخاب شناسه و اواتارش رو برامون توضیح بده

نمیدونم تونستم منظورم رو و هدفم رو برسونم یا نه...به هرحال...

ادامه میدیم اگر نتونستم تمومش میکنیم

برای شروع هم از خودم شروع میکنیم که اگه نشد لااقل ....

من با دو شناسه ی 

Aansherly

 شیطون ترین فرشته ی خدا

(هر تعداد شناسه ای که تو تبیان دارید رو بگید دوستان اگر مایلید،اینجوری بهتره

میتونیم بهم ربطشون بدیم البته شناسه که یکی هست

منظورم همون اسم های متفاوت در بخش های متفاوت هست)

بسم الله...

 

بگذار سرنوشت هر راهي که ميخواهد برود،راه ه من جداست
بگذار اين ابرها تا ميتوانند ببارند.... چتر من خداست
 

----------------------------------------------------------------
مسئول انجمن خانواده و صندلي داغ
 
سه شنبه 29/2/1388 - 20:57 - 0 تشکر 114407

به نام خدا

سلام

بد قول ها....

گویای خاموش و حسین طهوری رفتن که رفتن...

مدیر و جانشین انجمن هم که نیستن....

این بود قول و قرارمون؟

این شکلک دقیقا حالت چهره ی الان من هست :

یا حق

بگذار سرنوشت هر راهي که ميخواهد برود،راه ه من جداست
بگذار اين ابرها تا ميتوانند ببارند.... چتر من خداست
 

----------------------------------------------------------------
مسئول انجمن خانواده و صندلي داغ
 
سه شنبه 29/2/1388 - 21:23 - 0 تشکر 114428

سلام

انشرلی

این شكلكه كه گذاشتی خیلی باحاله اینا رو از كجا میارفسكی

ایول

موفق

سه شنبه 29/2/1388 - 21:57 - 0 تشکر 114439

به نام خدا

سلام

اگر از حال گویای خاموش خبر داشتی اینو نمی گفتی...

; (

تا امشب وقت هست دیگه؟! من ان شاء الله تا امشب پستمو می زنم...

 

بخشيدن يعني آزاد کردن يک زنداني...

و کشف اين که آن زنداني خودت هستي!

 

سه شنبه 29/2/1388 - 23:12 - 0 تشکر 114452

به نام خدا

سلام

پنجره ی خیال:

واقعاً زیباست... یه ذهن خیلی خلاق پشت این شناسه ست... این از این. بعدش این که پنجره ی خیال دو تا حس رو در من القا می کنه: یکی پنجره ای که رو به خیال باز می شه. یکی هم حس می کنم صاحب این اسم می خواد بگه خیال من یه پنجره داره، پنجره ای که رو به خیلی چیزها می تونه باز بشه، و با توجه به لطافتی که توی این اسم هست، به نظرم صاحبش حس می کنه این پنجره به زیبایی های دنیا باز می شه.

این که چطور این اسم به ذهن این دختر خوب رسیده رو که خودش باید بگه، اما چیزی که من از این اسم می فهمم اینه که یه دختر فوق العاده احساساتی پشت این اسمه. و ضمناً انتخاب همچین اسم زیبا و بامعنایی نشون می ده که این فرد خیلی آدم بادقتیه و ضمناً همون طور که بالا هم گفتم، خیلی خلاقه.

امضا:

یه اعتقاد قلبی به خدا... اخلاص... اعتماد به خدا... اعتقاد به وحدانیت خدا... و مهم تر از همه عشق به خدا...

صاحب این امضا این خصوصیات رو در خودش داره و یا این که می خواد اون ها رو در خودش پرورش بده.

و آواتار:

اولاً که آواتاری رو انتخاب کرده که با اسمش هماهنگی داشته باشه. و ضمناً این پنجره یه حالت رؤیایی و خیالی داره، یه جور حس دوست داشتنی درش هست که این دقیقاً با پنجره ی خیال بودن سنخیت داره.

به علاوه این که صاحب این آواتار عاشق یا لا اقل دوستدار سنت های زیبای ایرانیه... یه حس زیبای ایرانی بودن توی عکس این پنجره خودنمایی می کنه که آدم رو سر ذوق می یاره... مطمئنم که صاحب این امضا عاشق وطنشه... عاشق سنت های زیباییه که یه زمونی پر رنگ تر از الآن بودند و حالا این فرد می خواد کاری کنه که اون ها فراموش نشن؛ اول از همه می خواد خودش اون ها رو از یاد نبره و بعد می خواد این حس رو به دیگرون هم القا کنه.

پنجره جونم، امیدوارم پنجره ی خیالت همواره رو به زیبایی های دنیا باز باشه... 

و

همیشه شاکرش باشیم...

التماس دعا دارم...

 

بخشيدن يعني آزاد کردن يک زنداني...

و کشف اين که آن زنداني خودت هستي!

 

چهارشنبه 30/2/1388 - 0:15 - 0 تشکر 114461

سلام

پنجره جونم! تکون نخور! من نشونه گیریم حرف نداره!

 میخوام یه تیر بزنم وسط پنجره ت

بذار یه کمی فکر کنم .. هومممم.. نه گناه داری.. گناهی هستی..

حیف نیست پنجره به این قشنگی تیر بخوره؟ پس هفت تیرمو غلاف میکنم.

آیدی:

یکی از قشنگترین شناسه هایی که تا حالا دیدم. کلی آرامش و لطافت و زیبایی رو منتقل میکنه

آواتار:

اونم خیلی قشنگ معنی شناسه رو به آدم منتقل میکنه.. یه پنجره که در عین سادگی خیلی

زیباست.. پنجره باز که اونورش هیچی جز سپیدی مطلق پیدا نیست. انگار آدمو دعوت میکنه

که به اونورش سرک بکشیم.

سفیدی پشت پنجره مثل نور شدید میمونه.. مثل یه گذرگاه زمان واسه عبور از عالم حقیقی

به عالم خیالی!

امضاء :

انگار هستن بعضی چیزا که مانع میشن که همیشه به یاد خدا باشی و واسه همینم میخوای

که اون موانع از بین برن تا با تمام وجودت خدا رو حس کنی.

    

خنجر آب‌دیده را زنگ عوض نمی‌کند
چهره انقلاب را جنگ عوض نمی‌کند
بگوی با منافقین به کوری دو چشمتان
پیرو خط رهبری رنگ عوض نمی‌کند

چهارشنبه 30/2/1388 - 10:21 - 0 تشکر 114496

الهی به امید تو

---

سلام به تک تک دوستان،به ویژه تحلیلی های عزیز.

همونطور که توی بحث زود گریه‌ام میگیره هم بهش اشاره کردم متاسفانه مدیرمحترم و ارجمندمون به علت تب و لرز شدید چند روزی رو باید استراحت کنن و در بستر کسالت به سر ببرن.

ما هم تحلیل ها و بحثامون رو ادامه می دیم و هم برای به دست آوردن هر چه زودتر سلامتیشون دعا می کنیم.

البته بدیهیه که اصلا بدون ایشون شایسته ست که تمام بحث ها قفل بشه و در انجمن تخته شه!

ولی خب چون خودشون راضی به این امر نیستن به همین خاطر به خاطر فراهم آوردن رضایتشون هر چه قوی تر به فعالیت هامون ادامه می دیم.

یاعلی...

The Answer To My Heart Is Peace,Love And Humanity 

چهارشنبه 30/2/1388 - 20:28 - 0 تشکر 114619

به نام خدا

سلام

یعنی آدم لذت میبره اینقدر حرفش برو داره!

خوبه گفتم تا اخر سه شنبه شب...

مرسی مرسی 

همگی مرسی

بگذار سرنوشت هر راهي که ميخواهد برود،راه ه من جداست
بگذار اين ابرها تا ميتوانند ببارند.... چتر من خداست
 

----------------------------------------------------------------
مسئول انجمن خانواده و صندلي داغ
 
چهارشنبه 30/2/1388 - 21:15 - 0 تشکر 114629

پنجره...

پنجره...

پنجره...

کجایی خااااانوم؟!

 

بخشيدن يعني آزاد کردن يک زنداني...

و کشف اين که آن زنداني خودت هستي!

 

پنج شنبه 31/2/1388 - 11:33 - 0 تشکر 114713

به نام خدا

سلام

پنجره جان امروز با من تماس گرفتن و گفتن من درست وسط امتحاناش این تاپیک رو زدم( من نمیدونستم ایشون پیش دانشگاهی هستن)

پس تا اتمام امتحان ها این تاپیک میمونه...

:)

امیدوارم مدیر هم هر چه زودتر خوب شه

حالا تاپیک نفر بعدی یعنی خانم گل رو خودم میزنم بعدا

یاحق

بگذار سرنوشت هر راهي که ميخواهد برود،راه ه من جداست
بگذار اين ابرها تا ميتوانند ببارند.... چتر من خداست
 

----------------------------------------------------------------
مسئول انجمن خانواده و صندلي داغ
 
پنج شنبه 31/2/1388 - 14:23 - 0 تشکر 114745

الهی به امید تو

---

سلام.

ما که چون مدیرمون نیست دپرس گونه طی می کنیم :-(

تاپیک تحلیل دوست خوبمون پنجره ی خیال هم از شانس شون از یه طرف افتاد به امتحانای پایان ترم دانشگاهی ها و دبیرستانی ها و... و از طرف دیگه مصادف شد با کسالت مدیرمون.

بله،همونطور که آنشرلی خانم هم فرمودند تاپیک تحلیل ایشون هم همچنان پایدار و پابرجاست تا پایان امتحانات.

مدیرمون طی تاپیک های گذشته توصیه هایی رو در زمینه مطالعه ی بهینه و جلوگیری از استرس توی این ایام و حتی کنکور رو داشتن که مطالعه ی اونا می تونه خیییییلی واسه این ایام مفید باشه.

ما همچنان در خدمتیم....

The Answer To My Heart Is Peace,Love And Humanity 

برو به انجمن
انجمن فعال در هفته گذشته
مدیر فعال در هفته گذشته
آخرین مطالب
  • آلبوم تصاویر بازدید از کلیسای جلفای...
    آلبوم تصاویر بازدید اعضای انجمن نصف جهان از کلیسای جلفای اصفهان.
  • بازدید از زیباترین کلیسای جلفای اصفهان
    جمعی از کاربران انجمن نصف جهان، در روز 27 مردادماه با همکاری دفتر تبیان اصفهان، بازدیدی را از کلیسای وانک، به عمل آورده‌اند. این کلیسا، یکی از کلیساهای تاریخی اصفهان به شمار می‌رود.
  • اعضای انجمن در خانه شهید بهشتی
    خانه پدری آیت الله دکتر بهشتی در اصفهان، امروزه به نام موزه و خانه فرهنگ شهید نام‌گذاری شده است. اعضای انجمن نصف جهان، در بازدید دیگر خود، قدم به خانه شهید بهشتی گذاشته‌اند.
  • اطلاعیه برندگان جشنواره انجمن‌ها
    پس از دو ماه رقابت فشرده بین کاربران فعال انجمن‌ها، جشنواره تابستان 92 با برگزاری 5 مسابقه متنوع در تاریخ 15 مهرماه به پایان رسید و هم‌اینک، زمان اعلام برندگان نهایی این مسابقات فرارسیده است.
  • نصف جهانی‌ها در مقبره علامه مجلسی
    اعضای انجمن نصف جهان، در یك گردهمایی دیگر، از آرامگاه علامه مجلسی و میدان احیا شده‌ی امام علی (ع) اصفهان، بازدیدی را به عمل آوردند.