• مشکی
  • سفید
  • سبز
  • آبی
  • قرمز
  • نارنجی
  • بنفش
  • طلایی
انجمن ها > انجمن روانشناسي > صفحه اول بحث
لطفا در سایت شناسائی شوید!
روانشناسي (بازدید: 35096)
يکشنبه 28/7/1387 - 18:42 -0 تشکر 66194
تحلیل آواتار اعضای انجمن روانشناسی!

به نام او که آرام قلب من است

به نام او که هستیم برای او و زندگیم فدای او

به نام او که بخشنده و مهربان است

--------------------------

سلام دوستان

اینبار دیگه از تست خبری نیست...بسه هر چقدر انجمن رو تبدیل کردیم

به تست خونه!

اینبار میخواهیم یه حرکت ه دیگه ای کنیم...

که ان شاء الله اگه درست پیش رفتیم ادامش بدیم ...

همونطور که میدونید همه ی ما سعی میکنیم کاراکترها و شخصیت ها

و یا هر تصویر دیگه ای که مورد علاقمون هست رو به عنوان آواتارمون استفاده کنیم

و یا برای شناسه ی کاربریمون هم همینطور...

و من فکر میکنم این دقیقا بر میگرده به شخصیت واقعی ه خودمون

تو این تاپیک میخواهیم بر اساس آواتار و شناسه ی کاربری یک نفر نظرمون رو بگیم

در مورد اون شخصیت

تکرار میکنم نظرمون رو بگیم...مسلما ما روانشناس نیستیم...

نمیخوام در مورد کسی قضاوت کنیم.

برداشتمون رو میگیم مثلا مثلا من "فکر میکنم" نوای آسمانی شخصیتی هست

که تو زندگیش به نداهای آسمونیی که بهش میرسه توجه میکنه

یا خیلی چیزای دیگه....مثلا من در مورد آواتارش نظر جالبی دارم که به موقع میگم

خیلی سعی کنیم که قضاوت نکنیم و فقط برداشت خودمون رو بگیم.

فکر میکنم برای هر فرد سه روز وقت بذاریم خوبه.به طور متوسط سه روز...

 سعی کنیم حرفه ای عمل کنیم...آهان!مثلا میتونیم بگیم این آواتار میتونه نماد .... باشه.

یا این شناسه ی کاربری

هدف هم این هست که میخواهیم خودمون رو محک بزنیم که چقدر میتونیم

خوب فکر کنیم خوب تجزیه تحلیل کنیم و...(این تست قوه ی تخیل دوستان رو هم

خیلی خوب میتونه پرورش بده!)

کسی ه که انتخاب شده میتونه بیاد نظرشو راجع به نظر دوستان بگه

و در آخر علت انتخاب شناسه و اواتارش رو برامون توضیح بده

نمیدونم تونستم منظورم رو و هدفم رو برسونم یا نه...به هرحال...

ادامه میدیم اگر نتونستم تمومش میکنیم

برای شروع هم از خودم شروع میکنیم که اگه نشد لااقل ....

من با دو شناسه ی 

Aansherly

 شیطون ترین فرشته ی خدا

(هر تعداد شناسه ای که تو تبیان دارید رو بگید دوستان اگر مایلید،اینجوری بهتره

میتونیم بهم ربطشون بدیم البته شناسه که یکی هست

منظورم همون اسم های متفاوت در بخش های متفاوت هست)

بسم الله...

 

بگذار سرنوشت هر راهي که ميخواهد برود،راه ه من جداست
بگذار اين ابرها تا ميتوانند ببارند.... چتر من خداست
 

----------------------------------------------------------------
مسئول انجمن خانواده و صندلي داغ
 
يکشنبه 27/2/1388 - 17:57 - 0 تشکر 113577

به نام هستی بخش عالم

سلام

پنجره خیال عزیز من تحلیلگر خوبی نیستما....اما چون شما خوااستید.......نمیتونم خواسته دوست خوبی همچون شما رو نادیده بگیرم............

آواتار:

زیبا ست.......نشون میده از آن دسته ادمهاست که دوست داره تو اتاقش یک پنجره باشه رو به باغ .....

وتو قلبش یک پنجره ایست رو به آسمان وقتی بازش میکنه نسیم ملایم آسمانی

غم هااش رو میبره .....دلش رو شاد میکنه ........

شناسه:

اینم زیباست نشون میده عاشق زبان فارسیه چون به فارسی نوشته شده *پنجره خیال *

واین علاقه ادامه پیدا کرده تا اینکه این خانم خوب رو به

جانشینی انجمن ادبیات انتخاب کردند هه هه

امضا:

نشون میده از جملات زیبای استاد شریعتی خوشش میاد *دعا میكنم كه خداازتو بگیرد،هرآنچه كه خداراازتو گرفت...دكترعلی شریعتی

این یکی از زبیاترین دعاهاست امیدوارم به معنی حقیقیش برسیم کسی که این رعا رو در حق دوستاش میکنه

معلومه خیلی خدا رو دوست داره وبه همه اعلام میکنه من خدا رو بیشتر از هر چیزی دوست دارم

واگر قرار باشه یک روزی من رو از خدام دور کنی از خدا میخوام تو را از من بگیره ......

در واقع یک نوع پیشگیری قبل از درمان

پیامبر خدا ص:در تاریکی های قیامت ،شعار مومنان این است*خدایی جز تو نیست*

موفق باشید

جانشین انجمن قرآن وعترت

اللهم صل علی محمد وآل محمد وعجل فرجهم

 

 وبلاگ من ....وبلاگ پيامبران رحمت

 

امام صادق(ع) فرمود:به دنبال مونسى بودم كه در پناه آن, آرامش پيدا كنم, آن را در قرائت قرآن يافتم.

يکشنبه 27/2/1388 - 20:22 - 0 تشکر 113646

سلام

وای چقدر نوشتن در مورد دیگران سخته. به هر حال یه پنجره خیال که بیشتر نداریم. پس می نویسیییییم

ابتدا نام کاربری ایشون: معمولن پنجره آدم رو از یه دنیا به یه دنیای دیگه می بره. همینطور مرز بین یه دنیا با یه دنیای دیگست. حالا پنجره خیال می تونه انسان رو از یه دنیا به یه دنیای خیالی ببره و یا کلن این پنجره خیالیه.نباید زیاد بهش دلخوش شد. حالا خیال هم چند نوع داریم یکی اینکه توهم یعنی یه چیز باطل و همینطور خیالپردازی برای چیزی که می تونه دست یافتنی باشه ولی فعلن به صورت خیال تصور میشه. حالا پنجره خیال می تونه پنجره ای باشه که انسان رو به سوی توهم راهنمایی می کنه (که خدا نکنه و زبانم لال اینجوری نیست) و همین طور می تونه پنجره ای باشه که انسان رو به سمت خیال پردازی های دست یافتنی هدایت می کنه.

آما آواتورشون: یه پنجره قشنگ که بغلش یه گلدون با گلهای آویزون داره. دیوارها نشون میده که کسی که این پنجره رو داره می بینه از بیرون یا تو خیابون داره بهش نگاه می کنه. بغلشم بزرگ نوشته شده پنجره که می تونه یه تاکید بر پنجره بودن این پنجره بکنه. یعنی اینکه آهای این پنجره است حواست باشه که می تونه این پنجره خیلی حساس باشه و شکستنی. اما این پنجره باز شده رو به سفیدی یعنی اینکه از این آب و رنگ اینور پنجره رها شو و بیا اونطرف حتمن یه چیزای خوب منتظرته و گذر کردن از این پنجره می تونه چیزای خوبی برات به ارمغان بیاره

این چه حرفیست که در عالم بالاست بهشت

هر کجا وقت خوش افتاد، همانجاست بهشت

دوزخ از تیرگی بخت درون تو بود

گر درون تیره نباشد همه دنیاست بهشت

يکشنبه 27/2/1388 - 21:40 - 0 تشکر 113680

بنام خدا

سلام

اول شناسه: پنجره خیال. اه نه ببخشین پنجره ی خیال

خب از ظاهر پنجره شروع میكنم.

ظاهر این شناسه میگه حتماً میخوایین اون "ی" خونده بشه.

و این براتون خیلی مهمه.

یادمه اسمتون رو وقتی تو فهرست شركت كنندگان طرح بلائونه نوشتم و این "ی" یادم رفته بود

خیلی زود گفتین شناسه من بدون "ی" نمیشه.

شما در ذهنتون و در خیال یه جایی میرین كه یه پنجره میبینین و از اون پنجره دارین به 

خیالهاتون نگاه میكنید

نه اینكه از اون خیالها كه زیبا هستند فرار كنید، نه.

بلكه میخواین از قاب این پنجره ذهنی این خیالات رو زیبا تر و مزین تر ببینیددر واقع این پنجره ذهنی پنجره ای باز شده به سوی خیالهاتون و دست یافتن به اونهاست.

دوم آواتار:

این آواتار جنس خیالهاتون رو نشون میده، یا بهتر بگم اون خیالهایی كه دوست دارین همیشه بهشون نگاه كنید.

این پنجره میگه این خیالها، خیالهایی از جنس روابط دوست داشتنی بین آدمها و بین خانواده هاست.

و اصلاً اشاره به مادیات نداره. میخواد بگه شما در خیالتون سادگی و زیبایی زندگی، بخصوص در دوران گذشته رو تصور میكنین و از این پنجره وقتی دلتون تنگ میشه، اون زیبایی ها رو هر وقت بخواین میبینید.

 چون این زیبایی ها رو هیچ وقت در واقعیت ندیدین، این پنجره رو ساختین تا از اینجا اون زیباییها رو كه گذشتگان میدیدن شما هم در خیال خود ببینین.

سوم امضا: این امضا میگه، شما آدم انسان دوستی هستین و براتون سرنوشت و مسیر همه آدما مهمه.

دوست دارین همه راه درست رو برن. وقتی گمراهی بعضی ها رو میبیند، نمیتونین این چیزی كه دیدین رو تحمل كنین.

البته شدت این مسئله میتونه كمتر باشه. چون این جمله طبق نوشته ی شما از دكتر شریعتی هست و شاید زیبایی كلماتی كه كنار هم قرار گرفتن، و یك عبارت قشنگ به وجود آوردن، شما رو جذب این عبارت كرده.

حتی قبل از اینكه مفهوم این عبارت رو كامل درك كرده باشین.

اما اون دو تا پروانه صورتی.

 خب این دو تا در واقع جذب همون پنجره(آوتار) شدن و در واقع دارن دور نور خیالی كه از اون میاد میچرخن.

 چون محدودیت در آواتار انیمیشنی وجود داره شما مجبور شدین این دو تا پروانه رو تو امضاتون بذارین و این طوری دوری عاشق و معشوق رو مد نظرتون قرار دادین( یه هدف جدید).

قبل از اون دو تا پروانه، نوشتین" پنجره ی انجمن ادبیات...."

 این یعنی شما دارین همه رو دعوت میكنین اون زیبایی رو كه میبینین، اونا هم ببینن و ازش بی بهره نباشن.

 فكر میكنین شاید بقیه نتونسته باشن این پنجره رو برای خودشون بسازن و برای اینكه اونا بتونن این مناظر خیالی رو ببینن، با روی گشاده از اونا استقبال میكنین.

 در واقع اون نقطه چینها میخواد همین چیزا رو بگه كه شما تو نقطه چین بقیه حرفاتون رو خلاصه كردین.

راستی نمیدونم چرا همش از مصدر به جای فعل استفاده كردم!!!

در آخر، خوب نشونه گرفتم؟ زدم به هدف؟ زخمی كه نشدین؟خب به قول خودتون

یا حق

برا قفل هایی كه بستست یه كلید مونده تو مشتمبه جنون رسیده كارم بس كه فرصت ها رو كشتم
بازی نور و صدا نیست زندگی یه سرنوشته           یكی پیدا یكی پنهون مثل آدم و فرشته
جانشین  انجمن خانواده‌ی تبیان
يکشنبه 27/2/1388 - 21:44 - 0 تشکر 113681

سلام

اول مرسی ازهمه ی دوستان...خیـــــلی لطف كردید

بعدهم اومدم وسط تحلیلاتون كه تحلیل دوست گلم رو بذارم...به دلایلی خودش نمیتونست

اینم تحلیل نوای آسمانی گلم ازپنجره:


 به نام خدای مهربون

 سلام

 خُ بریم سراغ نشونه گیری به سمت پنجره جونمون

 اول اول از شناسه.....پنجره ی خیال:

نشون میده كه دوست داره برای ذهنش و افكاری كه تو این ذهنش میچرخه
یه راه به دنیای خیالی خودش داشته باشه
یه پنجره كه افكارشو رها كنه به دنیاش
معلومه كه هدف داره...هدفشم هدف قشنگیه با توجه به آواتور و امضاش

خُ بریم سراغ آواتور:
این آواتور برای حفظ اصلیت پنجره بودن ساخته شده...اوهوم
یه پنجره ی دوس داشتنی
كه اكثرن توو رویاهامون از همین پنجره ها داریم
با این شیشه های رنگی كه نورو خوشگل خوشگل میندازه تو اتاقمون
پنجرش با صفاس
پنجرش پر از لطافت و مهربونیه
این طرفه پنجره پر از امید و مهربونیه
اون طرفش پر از نور
شاید پنجره
واسطه ی دنیای مهربونی ها و دنیای نوره
شایدم
اگه مهربون باشی
پنجرت رو به نور باز میشه

 امضا:
نشون میده كه پنجره هدف داره
و واقعن دنیای نورانیه اون طرف پنجره رو دوست داره
هوم


مرسی نوای گلم

درپناه حق

دعا میكنم كه خداازتو بگیرد،هرآنچه كه خداراازتو گرفت...دكترعلی شریعتی

    

 

يکشنبه 27/2/1388 - 23:4 - 0 تشکر 113691

به نام خدایی که همین نزدیکی هاست
سلام

من زیاد تحلیل بلد نیستم، ولی در حدی که میتونم مینویسم.

شناسه ایشون، نشون دهنده این هست که کودک درون دارن و این پنجره خیال شخصیت واقعی و ایده آل ایشون هست.

اواتر ایشون، نوعی صمیمت زیبایی رو نشون میده، پنجره ای که در معماری کهن ایرانی هست و تو خونه های سنتی اصفهان بیشتر دیده میشه پنجره های به این شکل، شایدم میخواستن نشون بدن که اصفهون هنوز سنت هاش رو حفظ کرده.

امضای ایشون هم، جمله ای بسیار زیبا از دکتر شریعتی، که بسیار ادیبانه هست،‌توضیحی درموردش به ذهنم نمیرسه، ولی خیلی زیباست.

ببخشید تحلیل بلد نیستم، همین مقدار تحلیل دست و پا شکسته رو از من قبول کنین.

سربلند و پیروز باشین...
التماس دعا

كار ما نیست شناسائی "راز" گل سرخ
كار ما شاید این است
كه در "افسون" گل سرخ شناور باشیم...
دوشنبه 28/2/1388 - 1:7 - 0 تشکر 113734

مرجان آسمونی

------------------------

پنجره خیال یه دختر خیلی خوب و نازه

من خیلی قبولش دارم

آی دیشم به نظر من به این خاطره که خیلی دل نازک و اهل احساسات زیباست...

پنجره ی زندگی اون به روی خیالاتش باز میشه پس خیلی رویایی فکر میکنه...

این نظر من بود 

روزی تو خواهی آمد از کوچه های باران
تا از دلم بشوئی غمهای روزگاران...
دوشنبه 28/2/1388 - 11:56 - 0 تشکر 113814

به نام خدا

سلام

موضوع: هرچه در مورد پنجره ی خیال می دانید بنویسید.

آواتار:

یه پنجره با شیشه های رنگی رنگی.خیلی خوبه،نظر خاصی ندارم

از این پنجره و اون شیشه های رنگی و گیاه کنارش فقط موج مثبت فرستاده میشه.

دققیقا معلوم نیست این پنجره مال کجاست.یا این دیوارِ داخل خونس یا بیرون خونه.فکر می کنم برای بیرون خونس.پس یه پنجره ای گذاشتن تا عابرا همینطور که رد می شن چیزای قشنگ اون سمت دیوارو هم ببینن. (یکم تخیل کنید حتما می بینید!)

امضاء :

دعا میكنم كه خداازتو بگیرد،هرآنچه كه خداراازتو گرفت...دكترعلی شریعتی

اولین چیزی که توجه منو به خودش جلب کرد این دو تیکه بود:

خداازتو  ___  خداراازتو

بعدش رفتم چند تا از پست هاتونو دیدم.اونام همینجوری بودن.یعنی تا مجبور نشید از space استفاده نمی کنید.

خدایا آبروم رفت!...یکی نیست بگه این چی بود تو بهش توجه کردی

احتمالا دوست دارید همه چیو فشرده و کوتاه و مختصر بیان کنید.

البته ممکنه از صدای کلید space خوشتون نیاد که میشه تایید حرفای بچه ها.روح شما واقعا حساس و لطیفِ.

میتونم بگم همیشه پاسخاتون لطیف و ادبی بوده. 

تا اینجا شوخیامو ببخشید.

می رسیم به خود جمله.

یه حدیثی هست که میگه:خدا هر وقت بخواد به بنده ش نیکی عطا کنه، تو دلش میندازه که برای دیگران دعای خیر انجام بده.

و چه دعایی بهتر از همین که شما داشتید.

در ضمن با نوشتن دکترعلی شریعتی اصالت جمله رو هم حفظ کردید.

 

  «همانا این دل ها همانند بدن ها افسرده می شوند، پس برای شادابی دل ها، سخنان زیبای حکمت آمیز را بجویید»

 

حکمت91.نهج البلاغه.امام علی (ع)

 

 

اگر در این روزگار مُردم، بگویید به او بگویند:

*مادرانه ها*

دوشنبه 28/2/1388 - 16:53 - 0 تشکر 113961

به نام یگانه حامی پرستوها بی آشیونه

سلام دوستان من

تق تق تق...پنجره جوووووون...کوشی پس

واکن پنجره رو میخوام بیام تو بتحلیلمت

نیستیییییییییی...پس با اجازه صابخونه

پنجره خیال...آخ آخ ببخشیییییییین....پنجره ی خیال

امان از این حواسپرتی

و حالا تحلیل:

پنجره ی خیال یککککک آدمیهه همچینی خیالباف و رویایی

این آدم تو ذهن و رویاش اومده پنجره ای رو مجسم کرده که رو بسوی آرزوهای دور و درازش گشوده شده یا میشه

یه پنجره کوچولو اونم یکی هاااا نه چند تا با گلدونای خوشملی که لب پنجره وجو داره

چون به اشیاء و چیزهای قدیمی علاقه داره پنجره تو رویاهاشم قدیمی ساختتش

حالا چرا از میون این همه شی پنجره رو انتخاب کرده؟

احتمالا میخواسته بگه قلبش عینهو شیشه های پنجره ظریف و شکستنیهه(الهیییییییی)

این قلبه خیلی زود جریحه دار میشه و میشکنه

چه برسه به اینکه مادربزرگ عزیز بنده(آنشرلی)بخواد به پنجره ما تیراندازی کنه

نکن مامان بزرگ ای کارو...گناه داره...آخه این همه خشونت لازم بوووووووووود؟!

شاید چون نقاشیههه ای آدم خیلی خوبه پنجره به این خوشگلیو تو ذهنش ساخته

می خواسته بگه بابا...ملت....من نقاشیم بیستهههههههههههه

.

دیدین وقتی بارون به شیشه های پنجره میزنه چقدر زیبا گوله گوله فرو می ریزه

این نشون میده پنجره ما دلش نازکه از سنگ که نیست که

وقتی هوا ابریهههه و بارون می باره پنجره ما دلش می گیره(آخیییییییی نازی)

مثل قطرات بارون که نرم نرمک از شیشه های پنجره سرازیر میشه

حالا چرا یه دونه پنجره؟

فکر کنماااااا دقیق نیدونم پنجره ما یکی یه دونس دختر خونس

البته شایدم نباشه اما یه دونه بودن پنجره رو میشه به یکی یکدونه بودن خودش نسبت داد

و حالا امضا:دعا میکنم که خدا از تو بگیرد هر آنچه که خدا را از تو گرفت.

توی این امضا می خواسته یه پیام به همه بده

می خواد بگه اونچه که باعث میشه از یاد خدا غافل بمونی آرزو میکنم که نباشه و از بین بره

و اونچه که باعث شده از یاد خدا بی نصیب بشی الهی که خدا ازت بگیره تا دیگه نه اون چیزو داشته باشی نه خدا رو...اونوقته که میشی تنهای تهنا

کسیم نیست که به دادت برسه و کمکت کنه

پس از یاد خدا غافل نشید تا هم خدا رو داشته باشین هم دنیا رو

شاد و مهربون باشین همیشه ی همیشه ی همیشه

هميشه بايد رفتني باشه ، تا بودني احساس بشه .  

همراه ما باشيد در :انجمن د انشجويي

    http://img.tebyan.net/Big/1388/11/1341061741261678981114214248198168411517821.jpg

 

 

 

 

سه شنبه 29/2/1388 - 20:47 - 0 تشکر 114404

یه پنجره باز با شیشه های رنگی كنار مقداری گل و بوته نشسته میون دیواری آجری

آغوش پنجره همیشه بازه،به طرف همه ی كاربرها مخصوصا اعضای انجمن ادبیات

شیشه های رنگی رنگی یعنی خوش سلیقه بودن

گل و بوته و... سبزی و زندگی

وآجری بودن یعنی باید یه خورده از دنیای مدرنیزه امروزی فاصله گرفت و پاك و صمیمی شد

اگه یه خرده دقت كنی میبینی كه آجرهاش پررنگ كم رنگ هستش .مثل وقتی كه به یه دیوار آجری آب میپاشی. اونوقت دیدی چه بوی خوبی ازش بلند میشه...آدم احساس آرامش می كنه

و«س ك وت» تنها حرف من است

آنجا كه تمام پنجره ها سنگی میشوند

این جمله خیلی توش حرف داره...من خیلی دوسش دارم

اون دوتا پروانه صورتی ك.چ.ل. كه دارن دور هم میگردن من آبجی هستیم

دعا میكنم كه خداازتو بگیرد،هرآنچه كه خداراازتو گرفت...دكترعلی شریعتی


جمله خیلی قشنگیه.جوابش:

آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآمِِِِِِِِِِِِِِِِِِِِیـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــن

راستش چند وقت پیش پنجره جان یه شعر گفته بود برای انجمن ها نمیدونم خوندید یا نه خودم خیلی دوست داشتم یه خورده هم غمناكانه بود منم حساااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااس:

«غصه هاتوبذاركنار،تا پنجره جون بگیره

هوای رفتن نكنه،بدون تبیان بمیره»

آخی !چه بچه ی نازییییییییییییییییییییییییییییییی

«غم ها رو بردارازصدات،نذار بلرزه عزیزم

بخندوزندگی بكن،حتی با گریه عزیزم»

كی جرات كرده ی آبجی منو ناراحت و غصه دار كنه ها؟ه؟ا

«اگرچه خونه اون دلت ازبهترینها ولی باز

بزارعزیزباشن بازم،اونجاتوی نعمت وناز»

حالا چه چیزی باید بنویسم؟

«بازم بكش كنار،بیا تو حاشیه،تا اون خوبا

برن وسط جاربزنن، ازمنِ بد بشن جدا»

فعلا كه پنجره ابی و جانشین .كی گفته تو بدی....اگه یه بار دیگه این حرفارو بزنی شیشه هات رو...«این تهدید را جدی بگیرید.»

«گریه بكن،كه بغض تو، توی گلوت جانمونه

بذار بفهمن تودلت،هوای ابروبارونه

توحرف نزن،كاری نكن...خوبا همه كاربلدن

سكوت كن،هیچی نگو،حرف تورو گوش نمیدن

بیا ولی سنگی بشو،مثل تموم آدما

شیشه نذاربه پنجره ات،نفس بكش توبی هوا

بسه دیگه..قصه نگو،ایناهزارتا كاردارن

باید برن با كارهاشون انجمنو به پادارن»

نا فرم جوش می آ.ریم.داریم كم كم غیرتی می شویم:آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآی نفس كش

بابا بی خیال من از این كارا بلد نیستم ولی خداییش برو بچ بهتر هوا و زمین پنجره رو داشته باشید

حالا می خوام یه نوشابه –اندازه ی نوشابه نمادین كارخونه زمزم اصفهان-برای پنجره باز كنم-یا شاید یه پنجره توی نوشابه باز كنم-

یه شعر براش گفتم كه مینویسمش اینجا:

ای غزل نامه چشمان تو افسانه ی دل

با كدامین هنر افسونگر رویای منی

با توام دختر مهتابی شب های دلم

آبی روشن عشقی همه دنیای منی

به قول پنجره :

مانا باشید

کاش در اين رمضان لايق ديدار شويم

سحري بانظرلطف توبيدار شويم

کاش منت بگذاري به سرم مهدي جان

تا که همسفره تو  لحظه ي ديدار شويم

 

سه شنبه 29/2/1388 - 20:54 - 0 تشکر 114405

به نام خدا

سلام

این آخری تحلیل آواتار، شناسه و امضای پنجره بود؟!!

* پنجره جان تا امشب وقت داری تحلیلت رو تموم کنی

متشکرم

یا حق

بگذار سرنوشت هر راهي که ميخواهد برود،راه ه من جداست
بگذار اين ابرها تا ميتوانند ببارند.... چتر من خداست
 

----------------------------------------------------------------
مسئول انجمن خانواده و صندلي داغ
 
برو به انجمن
انجمن فعال در هفته گذشته
مدیر فعال در هفته گذشته
آخرین مطالب
  • آلبوم تصاویر بازدید از کلیسای جلفای...
    آلبوم تصاویر بازدید اعضای انجمن نصف جهان از کلیسای جلفای اصفهان.
  • بازدید از زیباترین کلیسای جلفای اصفهان
    جمعی از کاربران انجمن نصف جهان، در روز 27 مردادماه با همکاری دفتر تبیان اصفهان، بازدیدی را از کلیسای وانک، به عمل آورده‌اند. این کلیسا، یکی از کلیساهای تاریخی اصفهان به شمار می‌رود.
  • اعضای انجمن در خانه شهید بهشتی
    خانه پدری آیت الله دکتر بهشتی در اصفهان، امروزه به نام موزه و خانه فرهنگ شهید نام‌گذاری شده است. اعضای انجمن نصف جهان، در بازدید دیگر خود، قدم به خانه شهید بهشتی گذاشته‌اند.
  • اطلاعیه برندگان جشنواره انجمن‌ها
    پس از دو ماه رقابت فشرده بین کاربران فعال انجمن‌ها، جشنواره تابستان 92 با برگزاری 5 مسابقه متنوع در تاریخ 15 مهرماه به پایان رسید و هم‌اینک، زمان اعلام برندگان نهایی این مسابقات فرارسیده است.
  • نصف جهانی‌ها در مقبره علامه مجلسی
    اعضای انجمن نصف جهان، در یك گردهمایی دیگر، از آرامگاه علامه مجلسی و میدان احیا شده‌ی امام علی (ع) اصفهان، بازدیدی را به عمل آوردند.