• مشکی
  • سفید
  • سبز
  • آبی
  • قرمز
  • نارنجی
  • بنفش
  • طلایی
انجمن ها > انجمن روانشناسي > صفحه اول بحث
لطفا در سایت شناسائی شوید!
روانشناسي (بازدید: 35098)
يکشنبه 28/7/1387 - 18:42 -0 تشکر 66194
تحلیل آواتار اعضای انجمن روانشناسی!

به نام او که آرام قلب من است

به نام او که هستیم برای او و زندگیم فدای او

به نام او که بخشنده و مهربان است

--------------------------

سلام دوستان

اینبار دیگه از تست خبری نیست...بسه هر چقدر انجمن رو تبدیل کردیم

به تست خونه!

اینبار میخواهیم یه حرکت ه دیگه ای کنیم...

که ان شاء الله اگه درست پیش رفتیم ادامش بدیم ...

همونطور که میدونید همه ی ما سعی میکنیم کاراکترها و شخصیت ها

و یا هر تصویر دیگه ای که مورد علاقمون هست رو به عنوان آواتارمون استفاده کنیم

و یا برای شناسه ی کاربریمون هم همینطور...

و من فکر میکنم این دقیقا بر میگرده به شخصیت واقعی ه خودمون

تو این تاپیک میخواهیم بر اساس آواتار و شناسه ی کاربری یک نفر نظرمون رو بگیم

در مورد اون شخصیت

تکرار میکنم نظرمون رو بگیم...مسلما ما روانشناس نیستیم...

نمیخوام در مورد کسی قضاوت کنیم.

برداشتمون رو میگیم مثلا مثلا من "فکر میکنم" نوای آسمانی شخصیتی هست

که تو زندگیش به نداهای آسمونیی که بهش میرسه توجه میکنه

یا خیلی چیزای دیگه....مثلا من در مورد آواتارش نظر جالبی دارم که به موقع میگم

خیلی سعی کنیم که قضاوت نکنیم و فقط برداشت خودمون رو بگیم.

فکر میکنم برای هر فرد سه روز وقت بذاریم خوبه.به طور متوسط سه روز...

 سعی کنیم حرفه ای عمل کنیم...آهان!مثلا میتونیم بگیم این آواتار میتونه نماد .... باشه.

یا این شناسه ی کاربری

هدف هم این هست که میخواهیم خودمون رو محک بزنیم که چقدر میتونیم

خوب فکر کنیم خوب تجزیه تحلیل کنیم و...(این تست قوه ی تخیل دوستان رو هم

خیلی خوب میتونه پرورش بده!)

کسی ه که انتخاب شده میتونه بیاد نظرشو راجع به نظر دوستان بگه

و در آخر علت انتخاب شناسه و اواتارش رو برامون توضیح بده

نمیدونم تونستم منظورم رو و هدفم رو برسونم یا نه...به هرحال...

ادامه میدیم اگر نتونستم تمومش میکنیم

برای شروع هم از خودم شروع میکنیم که اگه نشد لااقل ....

من با دو شناسه ی 

Aansherly

 شیطون ترین فرشته ی خدا

(هر تعداد شناسه ای که تو تبیان دارید رو بگید دوستان اگر مایلید،اینجوری بهتره

میتونیم بهم ربطشون بدیم البته شناسه که یکی هست

منظورم همون اسم های متفاوت در بخش های متفاوت هست)

بسم الله...

 

بگذار سرنوشت هر راهي که ميخواهد برود،راه ه من جداست
بگذار اين ابرها تا ميتوانند ببارند.... چتر من خداست
 

----------------------------------------------------------------
مسئول انجمن خانواده و صندلي داغ
 
شنبه 15/1/1388 - 11:39 - 0 تشکر 103250

سلام به همه دوستان و رفقای گل

سال و بهار نوی همگی مبارک

من تازه دیروز رسیدم تهران و اولین کاری که کردم این بود که بیام اینجا

جناب سورنای عزیز خیلی دوست داشتم توی تاپیکتون حضور داشته باشم اما متاسفانه فرصت نشد.

ممنون از آنشرلی عزیزم که زحمت ایجاد تاپیک رو کشیدن

ولی ظاهرا این وسط یه سری سو تفاهمات رخ داده که به نظرم قابل حله.

آنشرلی عزیز پیشنهاد ایجاد پست تحلیل جناب سورنا رو دادن و من هم شدیدا استقبال کردم از اینهمه توجه و دقت.

ولی خانوم آقایی عزیز صحبتای رد و بدل شده بین مارو ندیدن

ایرادی نداره!پیش میاد گاهی اونم تو فضای مجازی.(فکر میکنم خانم اقایی عزیز باید قبل از این صحبتشون یکم به مطالب قبلی بیشتر توجه میکردن و آنشرلی عزیزم هم یه کوچولو گذشت کنن)

"کلا دیگه ما رو با این تاپیک تحلیل ها کاری نیست "

این حرفا چیه آنشرلی جان.این طرح جالب و پرطرفدار پیشنهاد خودت بوده خودتم باید به سرانجامش برسونی.

از همه دوستان خواهرانه تقاضا میکنم توی سال جدید سعیمون این باشه در حد توان از دلخوری خودمون و دیگران جلوگیری کنیم.

آنشرلی جان پیشنهاد منو که زمین نمیندازی؟(اینکه باشیو مارو تنها نذاری)

-----------------------------------------------------------------

"یاد خدا آرامبخش قلبهاست"

مدیریت انجمن روانشناسی

anjoman.ravanshenasi@tebyan.org

----------------------------------------------------------------

سه شنبه 18/1/1388 - 0:19 - 0 تشکر 103946

هوالحکیم

سلام ببخشید نتونستم بیام زودتر بتحلیلم ... تا کی وقت داریم بتحلیلیم ..... من میام و فردا تحلیل میکنم ....اگه تونستم همین امشب که نه .....اما میزارم ... چون دارم مینویسم برات ...

فعلا

یا علی مددی

_________________________________   
|------------------------------------------------------| ______     
|------------------------------------------------------|| O`| __/  
|------------------اصفهان بیابالا----------------------||```|```| 
|____________________________________||___|___|
";===(@)-(@)-(@)---(______)------j(@)j-(____)-(@)=' 

--------------------
اللهم عجل لولیک الفرج

شنبه 22/1/1388 - 10:49 - 0 تشکر 105114

هوالحکیم

سلام....بابا من قلبم با باطری کار میکنه...نکنید همچین ...خوب نیست

حالا این هم تحلیل من

شرمنده دیر شده ...ببخشید دوست عزیزم

در مورد شناسه کاربریتون باید بگم که سورنا رو نمیدونم چیه اما اسمی تاریخی هستش و من پشت بعضی از این ماشین یخچالی ها دیدم و یادمه توی مدرسه که بودیم به معلم تاریخمون میگفتیم سورنا ....من نمیگفتمااااااااا....دوستان میگفتند ....ههههه....از کلمه دوم هم معلومه پسر هستید و بعدیش هم اینکه اول اسمتون با م شروع میشه و متولد سال 68 هستید.....خدا کنه درست گفته باشم

در مورد اواتارتون:

خیلی سخته.....فقط میبینم که یه آقاهه داره میره تا به یه درخت برسه و به نظر میرسه شما دوست دارید سریع به آرزوهای دست نیافتنی برسید ....انشالله یه این آرزوتون هم میرسید ...فقط با پشتکار میتونید کارهایه نیمه تمومتوت رو به اتمام برسونید ....

در مورد امضا :

رمانتیک و جالب ....

دوستش بدار اما منتظرش نمان

همون حرفی دلی منو زدی .....دوستش داشتم ولی دیگه منتظرش نیستم

فعلا

یاعلی مددی

_________________________________   
|------------------------------------------------------| ______     
|------------------------------------------------------|| O`| __/  
|------------------اصفهان بیابالا----------------------||```|```| 
|____________________________________||___|___|
";===(@)-(@)-(@)---(______)------j(@)j-(____)-(@)=' 

--------------------
اللهم عجل لولیک الفرج

جمعه 25/2/1388 - 8:17 - 0 تشکر 112912

به نام خدا

سلام

یوهاهاهاها.... ما تو این تاپیک یا به آتش میکشیم..یا هدف قرارش میدیم و تیراندازی میکنیم یا جزغاش میکنیم یا عیدو عزا میکنیم

کلا خشانت خونمون رفته بالا شدید....

از نتایج بحث دیروز این بود که این تاپیک دوباره از سر گرفته شه

به خدا هماهنگ کردیم... :D

پس دوستان بشتابید که سیبلی داریم به نام پنجره ی خیال و باید با تحلیل هامون بزنیم به هدف...

برای دوستانی که نمیدونن جریان از چه قراره

محبت میکنید شناسه، آواتار و امضای پنجره ی خیال عزیز رو تحلیل میکنید

چه شووووود...

الحق که از زیباترین شناسه های تبیان هست...

در خیال جان :D محبت کن اگه زود رسیدی پست اول رو بزن که دوستان راحت ببیننت

امروز جمعه است؟ تا آخر روز سه شنبه وقت دارید که تحلیل کنید این سیبل بانوی تبیانی رو.....

یا حق

بگذار سرنوشت هر راهي که ميخواهد برود،راه ه من جداست
بگذار اين ابرها تا ميتوانند ببارند.... چتر من خداست
 

----------------------------------------------------------------
مسئول انجمن خانواده و صندلي داغ
 
جمعه 25/2/1388 - 9:32 - 0 تشکر 112914

پنجره ی خیال


به به چه تحلیلی تا باشه از تحلیل ها
ابتدا از نام کاربریشون شروع می کنم : پنجره ی خیال : از چند منظر میشه به این اسم نگاه کرد ، پنجره ای که به روی خیال باز می شود شاید منظورشون ویندوزشون بوده !!!! چون ویندوز هم پنجره ایست رو به خیال باز میشه ، خیال خیلی با ارزشه نا محدود بودن در تخیل فکر می کنم امتیاز بزرگی باشه که خیال رو تونسته برای همه عزیز کند و کمتر کسی است که از خیال خاطره ی خوشی نداشته باشد !!!

اما من از این نام حدس می زنم : پنجره ی خیال بسیار در سرش رویاهایی دارد که ممکن است از رویاهایش خیلی دور باشد و به سوی آنها پنجره ای باز کرده باشد که در کنار آن پنجره دست به زیر چانه به خیالاتش نگاه می کند . از آـنجا که پنجره اهل شعر است می تونیم بگیم این پنجره ی خیال همان شعر و شاعری ایشان است ، هر چیزی که بتواند محل نقش بستن ارضای روح ما باشد یا همان هنر و هنرمندی ما پنجره ی خیال ماست .

آواتار : =پنجره ای باز که در آنسوی پنجره روشنایی و سپیدی رو مشاهده می کنید این تفکر مثبت و ذهن بسیار شاد و سالم ایشان را به نمایش می گذارد که از این بابت خیلی خوشحالم ، چون من اگه خودم می خواستم همچین آـواتاری بذارم پنجرمو به سوی تاریکی باز می کردم ، البته ابهامات خیال نیز در این سفیدی مه مانند می تونه نکته ی منفی آوار ایشون باشه ، خیالات ایشون مهی غلیظ از ندانسته ها و ندیده ها و نشنیده ها و به طور کل آینده است .

امضا :  دعا میكنم كه خداازتو بگیرد،هرآنچه كه خداراازتو گرفت...دكترعلی شریعتی

خیلی جمله ی زیباییت ، کاملا واضح و روشن است و به نظر من این هم نشان از سلامت بودن ذهن ایشان است ، این جمله البته منو یاد خودم میندازه !!! اگر خودمون خدارو از خودمون بگیریم پس ینی باید خدا ما رو میگیره !!! چه استدلالی بر فرض درست بودن این جمله ، ما خدا رو از خودمون بگیریم تا خدا هر آنکس که خدا رو از ما گرفت بگیره !!! ینی خودمون رو بگیره این جوری به خدا نزدیک میشیم !!! ( ببخشید من قاطی بودم قاطی تر شدم !!!!!)

همینا بود دیگه .

امیدوارمون همیشه پنجره هامون به سوی خیال باز باشه چون واقعیت تاریک و سیاهه ...

در پناه یگانه باشید .  

جمعه 25/2/1388 - 11:42 - 0 تشکر 112942

سلام

جان؟؟

پنجره؟؟سیبل؟؟كجااااااا

آقاما رو اغفال كردن...من هیچ كاره ام...من پشیمونم

چیییی؟؟آهان...

وااااااااااای...درایام امتحانات مارو هدف تیرهایتان قرارمیدهید؟؟

هی پنجره...نه همون در..هی درخیال...

بفرمایید...من دست به سینه نشستم

ومنتظرتیرهاتون هستم

یا حق

دعا میكنم كه خداازتو بگیرد،هرآنچه كه خداراازتو گرفت...دكترعلی شریعتی

    

 

جمعه 25/2/1388 - 17:32 - 0 تشکر 113045

سلام سلام

من میرم و میام با یه تحلیل داغ از پنجره خیال

در وفای تو چنانم که اگر خاک شوم / آید از تربت من بوی وفاداری تو . . .

منتظر شما در وبلاگ دل شکسته
جمعه 25/2/1388 - 19:25 - 0 تشکر 113068

به نام خدا

سلام

و آما تحلیل در خیال!

آواتار:

قشنگگگگگگ... ناز....

نشون میده اولا چقدر رمانتیک و ایناست... دوما نشون میده که سنت ها رو دوست داره... میتونست از این پنجره های مدرن بذاره...ولی ز اون پنجره های سننتی ه خونه قدیمی ها انتخاب کرده که خیلی محشره....

فکر میکنم دوست داره سنتی باشه و زندگی کنه حداقل سنت از زندگیش کاملا محو نشه

مثلا ممکنه زندگی تو اینجور خونه ها با همچنین پنجره هایی رو دوست داشته باشه

شناسه: یکی از قشنگ ترین شناسه های تبیانی

پنجره ی خیال... فکر میکنم پنجره یه دید خاصی نسبت به زندگی داره....

یعنی دقیقا از پنجره ی خیالش به زندگی نگاه میکنه... یه دختر رویایی و خیال پرداز... درنتیجه کمی تا قسمتی خوشبین

چون بیشتر رویا میبینه در نتیجه کمتر واقعیت های زندگی رو میبینه

یه دختر یا یه طبع بی نهایت لطیف...اینو همه چی نشون میده...امضا، آواتار... شناسه

کلا این دختر جانشینی ه ادبیات بهش میاد شدید....

امضا: من خودم وقتی این امضا رو انتخاب کردم زمانی بود که حس کردم خیلی از خدا دورم...به خاطر زمین و زمینی ها بی خیال آسمون شدم

و واقعا از ته دل خواستم از بچه ها بخوام که برام این دعا رو داشته باشن

در نتیجه الان برای پنجره هم همین حس رو دارم... کسی که حس میکنه خدا ازش گرفته شده یا میخواد خدا از بقیه گرفه نشه در نتیجه همچین دعایی براشوون میکنه

احتمالا در گیر یه سری موارد کاملا زمینی شده مثل من

:)

فعلا همینا به ذهنم رسید....

بی صبرانه منتظر پایان تحلیلت هستم که ببینم قضیه ی این شناسه چی بوده

موید باشید

بگذار سرنوشت هر راهي که ميخواهد برود،راه ه من جداست
بگذار اين ابرها تا ميتوانند ببارند.... چتر من خداست
 

----------------------------------------------------------------
مسئول انجمن خانواده و صندلي داغ
 
شنبه 26/2/1388 - 14:35 - 0 تشکر 113262

به نام خدا

سلام سلام

الآن فقط اومدم حاضری بزنم و بگم منم هستماااا. پنجره جان بشین سر جات که می خوام حسابی بهت تیراندازی کنم، هدف گیریم هم فکر کنم بدک نباشه.

ان شاء الله به زودی با دست پر برمی گردم.

همیشه شاکرش باشیم...

 

بخشيدن يعني آزاد کردن يک زنداني...

و کشف اين که آن زنداني خودت هستي!

 

شنبه 26/2/1388 - 22:43 - 0 تشکر 113451

سلام

من تحلیل گر خوبی نیستم اما چون به صورت ویژه دعوت شده ام  باید تحلیل خودم رو در مورد این دوست خوبم بیان کنم

اگه بخوام خیلی خلاصه بگم: خوب، و رمانتیک

در ضمن من خیلی وقتا بهش می گم ویندوز جان. چون باهاش حساب شوخی دارم! خلاصه بگم یکی از ویندوز های ورژن بالا که فقط از سایت تبیان می تونید دانلودش کنید!!!!

همین جا ازش تشکر می کنم و عذر خواهی که تحلیل کردن بلد نیستم....

یا حق

!!!!!!!!!!!!!تبيان !!!!!!!!!!!!

يعني جايي كه امضايت هم ويرايش مي شود

برو به انجمن
انجمن فعال در هفته گذشته
مدیر فعال در هفته گذشته
آخرین مطالب
  • آلبوم تصاویر بازدید از کلیسای جلفای...
    آلبوم تصاویر بازدید اعضای انجمن نصف جهان از کلیسای جلفای اصفهان.
  • بازدید از زیباترین کلیسای جلفای اصفهان
    جمعی از کاربران انجمن نصف جهان، در روز 27 مردادماه با همکاری دفتر تبیان اصفهان، بازدیدی را از کلیسای وانک، به عمل آورده‌اند. این کلیسا، یکی از کلیساهای تاریخی اصفهان به شمار می‌رود.
  • اعضای انجمن در خانه شهید بهشتی
    خانه پدری آیت الله دکتر بهشتی در اصفهان، امروزه به نام موزه و خانه فرهنگ شهید نام‌گذاری شده است. اعضای انجمن نصف جهان، در بازدید دیگر خود، قدم به خانه شهید بهشتی گذاشته‌اند.
  • اطلاعیه برندگان جشنواره انجمن‌ها
    پس از دو ماه رقابت فشرده بین کاربران فعال انجمن‌ها، جشنواره تابستان 92 با برگزاری 5 مسابقه متنوع در تاریخ 15 مهرماه به پایان رسید و هم‌اینک، زمان اعلام برندگان نهایی این مسابقات فرارسیده است.
  • نصف جهانی‌ها در مقبره علامه مجلسی
    اعضای انجمن نصف جهان، در یك گردهمایی دیگر، از آرامگاه علامه مجلسی و میدان احیا شده‌ی امام علی (ع) اصفهان، بازدیدی را به عمل آوردند.