• مشکی
  • سفید
  • سبز
  • آبی
  • قرمز
  • نارنجی
  • بنفش
  • طلایی
انجمن ها > انجمن طنز و سرگرمی > صفحه اول بحث
لطفا در سایت شناسائی شوید!
طنز و سرگرمی (بازدید: 9230)
سه شنبه 27/12/1387 - 13:22 -0 تشکر 99593
نظرسنجی پسرک و شمشیر اژدها

 سلام سلام سلام

دوستان خوبم اگه در مورد سریال ممل و شمشیر اژدها انتقاد یا پیشنهاد یا نظری دارید و یا می خواهید در این سریال بازی کنید می توانید از این تاپیک استفاده کنید.

برای مشاهده داستان می توانید به تاپیک زیر بروید.

پسرک و شمشیر اژدها

در وفای تو چنانم که اگر خاک شوم / آید از تربت من بوی وفاداری تو . . .

منتظر شما در وبلاگ دل شکسته
جمعه 14/1/1388 - 20:52 - 0 تشکر 103166

خب خب خب

این چند روزی که نبودم انتقادات شما هم اومده بالا اول بگم تازه اوایل داستانه و تخیلاتش فعلا کمه ولی شروع میشه صبر کنید اگه توجه کنید یه بازگشتی کردیم به عقب تا با شخصیت های داستان بیشتر آشنا بشیم و همچنین شاین مونث عزیز اگه شما ویرایش نخستشو میدی باید اینجا خون میرختی چون خیلی پر از افعال و کنایات سنگینی بود که تغییر دادم تا با این مطالب این موسسه هم خوانی داشته باشه و در ضمن اگه شما میگید دور از ادب هست اگه کتاب عبید زاکانی رو بخونید چی میگید خوبه خودتونم میگید این افعال به کار برده خوب نیستند پس چرا تو جامعه خودمون از این افعال استفاده میکنیم؟ منم خواستم یه تعنه ای زده باشم به این رفتار روز مره ما که حتی کهن سالان ما به این دام افتادند.

وسلام با تشکر آنلاکر

گر مرد رهی ، غم مخور از دوری و دیری / دانی که رسیدن هنر گام زمانست
جمعه 14/1/1388 - 21:22 - 0 تشکر 103174

به نام خدای مهربون

سلام

اگه شما ویرایش نخستش و میدی باید اینجا خون میرختی

جناب آنلاکر من کاری به ویرایش نخستش ندارم من در مورد چیزی که می بینم نظر می دم

اگه کتاب عبید زاکانی رو بخونید چی میگید

همون طور که گفتم ما الان توانجمن هستیم ودر مورد این داستان شما نظر می دیم هر چیزی سر جاش

بعد اینکه من فکر نمی کنم با این کارا بشه رو جامعه تاثیر گذاشت

من کاری به جامعه ندارم من دارم در مورد داستان می گم

بعد اینکه حرف من اینه که اینجا سن ها با هم متفاوته هیچ کسی نمی دونه کی چند سالشه به خاطر همین هم باید مراعات کنید

در پناه حق

الهی و ربی من لی غیرک... 

شنبه 15/1/1388 - 1:22 - 0 تشکر 103199

خب جناب شاین مونث

تو انجمن طنز دنبال چی میگردی؟

سرگرم شدن؟

من که دنبال این امر نیستم اگه میام یه مطلبی رو ثبت میکنم یه هدفی دارم و کم و بیش گفتم کاری هم به سن ندارم میتونید رو در انجمن بزنید زیر 16 سال وارد نشوند ولی بدونید از هر صلاحی استفاده میشه چقدر در مورد کارای طنز میدنید از نظر اسلام طنز بدون محتوی و وقت طلف کردن حرامه منم نمیخوام کار حرامی بکنم پس یه هدف هایی دارم انتقاد کردید انتقاد پذیرم ولی اگه ببینم درست نیست انتقادتون از خودم دفاع میکنم و همین کارم دارم میکنم.

طنز یه حربه ای هست تا من بتونم موضلات جامعه خودم رو به تصویر بکشم و با بد جلوه دادن به فرزندان نشون بدم که این کارا خوب نیست شاید در کوتاه مدت تاثیر نداشته باشه ولی در بلند مدت چرا داره ما تو فکر کمیت نیستیم بلکه تو فکر کیفیتیم.

گر مرد رهی ، غم مخور از دوری و دیری / دانی که رسیدن هنر گام زمانست
شنبه 15/1/1388 - 12:33 - 0 تشکر 103290

با سلام

حسین عزیز لطفا جای دو تا از بازیگرا رو تغییر بده حاج قدرت الله و شاین مونث بهتره از نظر من حالا خودت هر جور صلاح میدونی فقط یکم سریعتر

گر مرد رهی ، غم مخور از دوری و دیری / دانی که رسیدن هنر گام زمانست
شنبه 15/1/1388 - 17:15 - 0 تشکر 103406

سلام سلام سلام

انلوکر جان جای این دو شخصیت و عوض کردم و کل متن  فیلم ممل و شمشیر اژدها را ویرایش کردم

اینجوری دیگه کسی هم دلخور نمی شه

فقط یه خواهش

موقعی که داستان نوشتی در اینجا قرار بده و من منتقلش می کنم در اون تاپیک

بازم از شما دوست خوبم ممنونم

در وفای تو چنانم که اگر خاک شوم / آید از تربت من بوی وفاداری تو . . .

منتظر شما در وبلاگ دل شکسته
يکشنبه 16/1/1388 - 10:52 - 0 تشکر 103645

خب اینم یه سری از عکسایی که کشیدم در مورد این داستان

پسرک

شمشیر اژدها

گر مرد رهی ، غم مخور از دوری و دیری / دانی که رسیدن هنر گام زمانست
يکشنبه 16/1/1388 - 11:28 - 0 تشکر 103648

نماد گروهپسرک

رفیق فابریک پسرک

شمشیر اژدها

گر مرد رهی ، غم مخور از دوری و دیری / دانی که رسیدن هنر گام زمانست
يکشنبه 16/1/1388 - 12:18 - 0 تشکر 103671

http://upload.iranblog.com/1/1238938422.jpg

http://upload.iranblog.com/1/1238999599.jpg

گر مرد رهی ، غم مخور از دوری و دیری / دانی که رسیدن هنر گام زمانست
يکشنبه 16/1/1388 - 17:45 - 0 تشکر 103757

به نام خدا

سلام منم میتونم بازی کنم اگر ممکنه من نقش اول باشم اگر نباشم که هیچی دیگه رفتم چون خیلی پیشنهاد دارم هالیوود بالیوود دایی وود احمد دود....

سه شنبه 18/1/1388 - 2:43 - 0 تشکر 103964

ادامه

گر مرد رهی ، غم مخور از دوری و دیری / دانی که رسیدن هنر گام زمانست
برو به انجمن
انجمن فعال در هفته گذشته
مدیر فعال در هفته گذشته
آخرین مطالب
  • آلبوم تصاویر بازدید از کلیسای جلفای...
    آلبوم تصاویر بازدید اعضای انجمن نصف جهان از کلیسای جلفای اصفهان.
  • بازدید از زیباترین کلیسای جلفای اصفهان
    جمعی از کاربران انجمن نصف جهان، در روز 27 مردادماه با همکاری دفتر تبیان اصفهان، بازدیدی را از کلیسای وانک، به عمل آورده‌اند. این کلیسا، یکی از کلیساهای تاریخی اصفهان به شمار می‌رود.
  • اعضای انجمن در خانه شهید بهشتی
    خانه پدری آیت الله دکتر بهشتی در اصفهان، امروزه به نام موزه و خانه فرهنگ شهید نام‌گذاری شده است. اعضای انجمن نصف جهان، در بازدید دیگر خود، قدم به خانه شهید بهشتی گذاشته‌اند.
  • اطلاعیه برندگان جشنواره انجمن‌ها
    پس از دو ماه رقابت فشرده بین کاربران فعال انجمن‌ها، جشنواره تابستان 92 با برگزاری 5 مسابقه متنوع در تاریخ 15 مهرماه به پایان رسید و هم‌اینک، زمان اعلام برندگان نهایی این مسابقات فرارسیده است.
  • نصف جهانی‌ها در مقبره علامه مجلسی
    اعضای انجمن نصف جهان، در یك گردهمایی دیگر، از آرامگاه علامه مجلسی و میدان احیا شده‌ی امام علی (ع) اصفهان، بازدیدی را به عمل آوردند.