به نام خدای مهربون
سلام
اگه شما ویرایش نخستش و میدی باید اینجا خون میرختی
جناب آنلاکر من کاری به ویرایش نخستش ندارم من در مورد چیزی که می بینم نظر می دم
اگه کتاب عبید زاکانی رو بخونید چی میگید
همون طور که گفتم ما الان توانجمن هستیم ودر مورد این داستان شما نظر می دیم هر چیزی سر جاش
بعد اینکه من فکر نمی کنم با این کارا بشه رو جامعه تاثیر گذاشت
من کاری به جامعه ندارم من دارم در مورد داستان می گم
بعد اینکه حرف من اینه که اینجا سن ها با هم متفاوته هیچ کسی نمی دونه کی چند سالشه به خاطر همین هم باید مراعات کنید
در پناه حق