به نام یکتا برنامه نویس عالم
سلام دوستان
معمولا چند نفر اول پاسخ دهنده به بحث ، باید فدا شن.
حالام که یه بحثی بدلیل نداشتن وقت از دستم در رفته ، دوستان لطف کردن منتظرم شدن.عیبی نداره. فقط دوستان فداشدگان رو بی پاسخ نذارن.
حداقل دوستانی که توو بحث پیش نیازای خواستگاری(اسمش کی عوض شد!) صاحب نظر بودن ، پیش قدم شن. (چار روز نبودم انگار همه چی ریخت بهم)
شرایط مد نظر من: (وقت ویرایش ندارم . هرچی به ذهنم رسید نوشتم. پس هیچ ترتیب و اولویتی وجود نداره)
از قیافه اش خوشم بیاد.(چون سلیقه اییه واردش نمی شیم)
خیلی چاق نباشه. قد زیر 140 و بالای 190 نباشه.
از من کوچیکتر باشه.حداقل یه سال ، حداکثر 5 سال
با کمالات باشه. سنگین و متین باشه.نجیب باشه.
روحیه شاد داشته باشه. بیش فعال نباشه .
آشپزی در حد متوسط یا رو به متوسط بلد باشه.
مسلمون و با ایمان و با تقوا باشه . نماز بخونه. روزه بگیره . (تکالیف دینی رو انجام بده)
تحصیلات لیسانس باشه . (رشته زیاد مهم نیست. 49% با ادامه تحصیلش موافقم )بیسواد بیسواد نباشه.
چادری یا مانتویی زیاد فرق نداره ولی باید با حجاب باشه.موش بیرون نباشه.
ایرانی باشه.خانواده دار باشه. (خانواده ش خیلی برام مهمه)
پدر و مادر و خواهرام ازش خوششون بیاد.خانوادشون مورد تایید بابا و مامانم باشن.
همین الان بذهنم رسید ، در مورد معلول بودنش تا حالا فکر نکردم.شماها چطور؟؟؟
تعداد اعضای خانوادشون حدود 5 تا.مکمل هم باشیم.
سلیقمون به هم بخوره. خانوادشون هم از نظر فرهنگ و هم از نظر اقتصاد به ما بخوره.
بساز باشه.
نمی خواستم خیلی ایده آلیستی بشه. خیلی چیزا هم یادم نمی یاد. و می دونم ریسک بزرگی کردم.
در ضمن خانم آنشرلی، من کم کم دارم اتاق های خونمو گم می کنم.منظورم بحث های انجمنمه.
شاید تقاضای نا مفهومی باشه ولی دلم می خواد این حرفا از خونواده بیرون نره.
موفق و پیروز باشید.
راستی ، پیشنهادی هم داشتین راجه به ویژگی هام ، بگین. یه چند روزیه که خیلی انتقاد پذیر شدم. این فرصت از دستتون در نره ها !!