• مشکی
  • سفید
  • سبز
  • آبی
  • قرمز
  • نارنجی
  • بنفش
  • طلایی
انجمن ها > انجمن طنز و سرگرمی > صفحه اول بحث
لطفا در سایت شناسائی شوید!
طنز و سرگرمی (بازدید: 11009)
سه شنبه 17/6/1388 - 15:33 -0 تشکر 149513
ضد پسرا

دوستان سلام  

ضد پسرا1  -  ضد پسرا2

 

اگر شما پسران نبودید...

هر گاه ديدي در اوج قدرت هستي به حباب فکر کن!

آتيش

tm

يکشنبه 27/4/1389 - 21:14 - 0 تشکر 212398

آره عزیزم من قبلا atish_0111 بودم.

هر گاه ديدي در اوج قدرت هستي به حباب فکر کن!

آتيش

tm

دوشنبه 28/4/1389 - 18:10 - 0 تشکر 212577

توی كره ماه دارن چاه میزنن برای پیدا كردن آب ما داریم اینجا برای هم كركری میخونیم

 

\\\***** مــــــــــــــــــرگ بر منـــــــــــــــــــــــــــافق***** ///

\\\*******مــــــــــــــــــــــــرگ بر ضــد ولايــــت فــقيه *******///

دوشنبه 28/4/1389 - 23:44 - 0 تشکر 212669

این خانم Ashaeh_444 مثل اینکه خیلی دلش از آقا پسرای گل پره.ولی ما ظرفیتمون خیلی بیشتر از ایناس شما هرچه میخواد دل تنگت بگو.

سه شنبه 29/4/1389 - 12:1 - 0 تشکر 212773

mostafa2_gh

سه شنبه 29/4/1389 - 19:20 - 0 تشکر 212867

اگر خدایی نکرده پسر نبودیم دوران دختران بر پسرها حکومت میکرد. هیچی دیگه دوران پسرها سر می رسد. دیگه نبینیم از این حرفا بزنید که من سکته ی سومم رو زدم./

زندگی چیدن سیبی است باید چید و رفت / زندگی تکرار پاییز است باید دید و رفت

زندگی رودی است جاری که هرکه آمد شادمان / کوزه ای پر کرد و رفت . . .

پورتال بندری های خونگرم

چهارشنبه 30/4/1389 - 12:52 - 0 تشکر 213019

hosseintahoori گفته است :
[quote=hosseintahoori;346698;151595]

سلام سلام سلام

اتیش چجوری دلت میاد ضد پسرا مطلب بزاری

حداقل یه فاکتوری هم از بعضی پسرا بگیر خب

از همه که نه لااقل از من چون این همه مطلب در مورد تعریف و تمجید از خانمها دادم که حسابش از دستم در رفته

پس فاکتور گیری یادت نره

دلتان شاد و لبتان خندان

با معرفت

حالا دیگه نوشابه برای از ما بهترون باز می کنی

ای پسر فروش

ای از خود فراری

ای ...

 

جاده دوستی پایانی ندارد، اگر بیایی و همسفرم باشی

 

http://img.tebyan.net/Big/1391/09/fbc019f9a0b44c799f5f3ee58ba495e3.jpg 

 

پنج شنبه 7/5/1389 - 19:47 - 0 تشکر 215995

خاموش شدی؟ پس بقیش چی شد؟ ادامه بده.

اي مرغ سحر عشق زپروانه بياموز

كان سوخته را جان شد وآواز نيامد

شنبه 6/6/1389 - 18:42 - 0 تشکر 225274

این که همش بدی دخترا ازش نتیجه میشه

يکشنبه 7/6/1389 - 10:16 - 0 تشکر 225438

m
m
m

پنج شنبه 11/6/1389 - 2:6 - 0 تشکر 226939

آقای mahdi_13 بی ادبانه صحبت میكنید...!

برو به انجمن
انجمن فعال در هفته گذشته
مدیر فعال در هفته گذشته
آخرین مطالب
  • آلبوم تصاویر بازدید از کلیسای جلفای...
    آلبوم تصاویر بازدید اعضای انجمن نصف جهان از کلیسای جلفای اصفهان.
  • بازدید از زیباترین کلیسای جلفای اصفهان
    جمعی از کاربران انجمن نصف جهان، در روز 27 مردادماه با همکاری دفتر تبیان اصفهان، بازدیدی را از کلیسای وانک، به عمل آورده‌اند. این کلیسا، یکی از کلیساهای تاریخی اصفهان به شمار می‌رود.
  • اعضای انجمن در خانه شهید بهشتی
    خانه پدری آیت الله دکتر بهشتی در اصفهان، امروزه به نام موزه و خانه فرهنگ شهید نام‌گذاری شده است. اعضای انجمن نصف جهان، در بازدید دیگر خود، قدم به خانه شهید بهشتی گذاشته‌اند.
  • اطلاعیه برندگان جشنواره انجمن‌ها
    پس از دو ماه رقابت فشرده بین کاربران فعال انجمن‌ها، جشنواره تابستان 92 با برگزاری 5 مسابقه متنوع در تاریخ 15 مهرماه به پایان رسید و هم‌اینک، زمان اعلام برندگان نهایی این مسابقات فرارسیده است.
  • نصف جهانی‌ها در مقبره علامه مجلسی
    اعضای انجمن نصف جهان، در یك گردهمایی دیگر، از آرامگاه علامه مجلسی و میدان احیا شده‌ی امام علی (ع) اصفهان، بازدیدی را به عمل آوردند.