دوستان سلام
هر گاه ديدي در اوج قدرت هستي به حباب فکر کن!
آتيش
tm
کل آیتم ها 131
آره عزیزم من قبلا atish_0111 بودم.
توی كره ماه دارن چاه میزنن برای پیدا كردن آب ما داریم اینجا برای هم كركری میخونیم
\\\***** مــــــــــــــــــرگ بر منـــــــــــــــــــــــــــافق***** ///
\\\*******مــــــــــــــــــــــــرگ بر ضــد ولايــــت فــقيه *******///
این خانم Ashaeh_444 مثل اینکه خیلی دلش از آقا پسرای گل پره.ولی ما ظرفیتمون خیلی بیشتر از ایناس شما هرچه میخواد دل تنگت بگو.
اگر خدایی نکرده پسر نبودیم دوران دختران بر پسرها حکومت میکرد. هیچی دیگه دوران پسرها سر می رسد. دیگه نبینیم از این حرفا بزنید که من سکته ی سومم رو زدم./
زندگی چیدن سیبی است باید چید و رفت / زندگی تکرار پاییز است باید دید و رفت
زندگی رودی است جاری که هرکه آمد شادمان / کوزه ای پر کرد و رفت . . .
پورتال بندری های خونگرم
سلام سلام سلام
اتیش چجوری دلت میاد ضد پسرا مطلب بزاری
حداقل یه فاکتوری هم از بعضی پسرا بگیر خب
از همه که نه لااقل از من چون این همه مطلب در مورد تعریف و تمجید از خانمها دادم که حسابش از دستم در رفته
پس فاکتور گیری یادت نره
دلتان شاد و لبتان خندان
با معرفت
حالا دیگه نوشابه برای از ما بهترون باز می کنی
ای پسر فروش
ای از خود فراری
ای ...
جاده دوستی پایانی ندارد، اگر بیایی و همسفرم باشی
خاموش شدی؟ پس بقیش چی شد؟ ادامه بده.
اي مرغ سحر عشق زپروانه بياموز
كان سوخته را جان شد وآواز نيامد
این که همش بدی دخترا ازش نتیجه میشه
آقای mahdi_13 بی ادبانه صحبت میكنید...!