• مشکی
  • سفید
  • سبز
  • آبی
  • قرمز
  • نارنجی
  • بنفش
  • طلایی
انجمن ها > انجمن طنز و سرگرمی > صفحه اول بحث
لطفا در سایت شناسائی شوید!
طنز و سرگرمی (بازدید: 16908)
سه شنبه 23/4/1388 - 12:58 -0 تشکر 132401
۩۞۩ جیگیلی ها = JIGILIS ۩۞۩

سلام  

اینجا یه گروه متفاوته ! که واس خودش قلمرو و حکومت و قوانینی داره  ! اگه عضو شی جز حکومت جیگیلی ها محسوب میشی!  
حالا اول معرفی نامه ی زیر رو که مربوط به فرقه های گروهه رو بخون :
1.جیگیلی ها :  این افراد جزء قدرتمند ترین فرقه ی گروه بوده و مدیریت گروه رو بر عهده دارن .خصوصیات:(باحال  -نمکدون  -زلزله -وفعععال در گروه که جیگیلی بازی انها در حد بنز است! )
2.فینگیلی ها :  افرادی ریز نقش که از ضرب المثله فلفل نبین چه ریزه بشکن ببین چه تیزه تبعیت میکنن!
3.خینگیلی ها :  فرقه ای خل و چل بوده که ریاست دیفونه خونه ی جیگیلی هارو بر عهده دارن!
4.دینگیلی ها :  افرادی که اهل دینگیلی دینگول بازی(یا به زبون شوما شیطونی)بیدند!  
5.چینگیلی ها : افرادی سوسول که از کلمه ی مامانم اینا زیاد استفاده کرده وجیغ جیغو تشیف دارن..(البته فک نکنم این فرقه طرفدار زیادی داشته باشه !) و لقب اینگونه افراد چنگل است!
6.شینگیلی ها : ماموران گروه هستند(قوی هیکل +خر زور)  که وظیفه ی انها مقابله با اشوب گران بید!

7.میسگیلی ها :این گروه بیشتر جای ادمای لوتی. بامرام. جنجالی. فشن .اهل تیپ. باکلاس.از همه مهمتر پایه رفاقت دائم



((((((((((((((((((((((((((  ₪₪₪ به حکومت جیگیلی ها خوش اومدی ₪₪₪  ))))))))))))))))))))))))))

کار حکومت جیگیلی بعدا اعلام می شود

     baharzadeh

mahmood08 

  پارسا زاهد

svahid

abdollah4424

buffun

جینگیلی ها

     

 

mahdi_13 

juddy_abbot

ENIAK_ab

sayeh74

دینگیلی ها

 behafarid  moorche22  princesorkh

unloker

Navaaye_Asemani

arasto7

_Aarsoo_

saeidan

خینگیلی ها

     

 

 

 

tomyseti

endless_road

فینگیلی ها

     

 

 

mymail

alireza2932

happy_go_lucky

چیگیلی ها

     

 

oversea

nader_chan

bargrizan_e_66

mojtaba1422

شینگیلی ها

 shadasma  alighaemia filsof 

saba12345

2fsemperatour

sardar_darya

mohsen394

max2000

میسگیلی ها

..

 تذکر  : برای جلوگیری از ازدحام تاپیک ها و برهم ریختن انجمن هیچ کاربری حق استفاده از گروهها و حکومت جیگیلی ها را در تاپیک جدا گانه ای ندارد

وگرنه با همکاری جانشین انجمن طنز اون تاپیک حذف می شود

حق این حکومت در انجمن طنز برای نویسنده این تاپیک محفوظ است

.

دوستان عزیز چون به همه گروهها نیاز مندیدم تا یک ماه فرصت دارید گروه خودتان را مشخص کنید


 

 

در وفای تو چنانم که اگر خاک شوم / آید از تربت من بوی وفاداری تو . . .

منتظر شما در وبلاگ دل شکسته
شنبه 3/5/1388 - 21:59 - 0 تشکر 135539

به نام خدا

سلام

پس من هم میرم جز خینگیلی ها چون نظرم تغییر کرد

شنبه 3/5/1388 - 23:34 - 0 تشکر 135561

سلام سلام...داش نادر خوش اومدی.قدمت رو چشامون.....

چاکریم......ورودت رو به شیلینگی ها خوش اومد میگم.صفای قدمت

Into the sorrow of the night
Through the valley of dark dispair
Across the black sea of iniquity
Where the wind is the cry of the
suffering
There came a glorious saving light
The light of eternal peace
Jesus Christ, the King of Kings
.

 

       ...*.*.*.*.*.,وبلاگ من در تبیان.*.*.*.*.*...

شنبه 3/5/1388 - 23:41 - 0 تشکر 135566

آقا تا اونجایی که من خبر دارم گروه مسکن تشکیل نشد.اما بابت حرفام ازشون عذر میخوام.قصدم توهین نبود.فکر می کردم جنبه ی شوخی داشته باشن.به هر حال اگه حرف من باعث ناراحتیشون شد ازشون عذر می خوام.....(گل)(گل)

Into the sorrow of the night
Through the valley of dark dispair
Across the black sea of iniquity
Where the wind is the cry of the
suffering
There came a glorious saving light
The light of eternal peace
Jesus Christ, the King of Kings
.

 

       ...*.*.*.*.*.,وبلاگ من در تبیان.*.*.*.*.*...

يکشنبه 4/5/1388 - 8:9 - 0 تشکر 135611

-----------------------------------------------------------------------

سلام علیكم

جناب برگ ریز عزیز ما بی جنبه هستیم ،احسنت بابا به شما شورشی های با معرفت،ایول داره به خدا (ازعذر خواهيت ممنون ولي چرا عاقل كند كاري كه باز ارد پشيماني)

اما شما حسین جون،یه عمره بعضی ازین تایپكها رو با موشك وارپی جی و...ناكار كردی......حالا اگه میخوای تایپكت سالم بمونه باید نذاری كسی بی حرمتي وبی احترامی كنه(این اخطار بود امیدوارم جدی بگیریش؛چون من زیاد شوخی بلد نیستم)

یاعلی مدد التماس دعا

 

يکشنبه 4/5/1388 - 8:41 - 0 تشکر 135617

به نام خدا

سلام

من که صبر ندارم بگو کار ان گروهها چیه؟

من که میگم همون دعواست

يکشنبه 4/5/1388 - 10:41 - 0 تشکر 135631

سلام سلام سلام

امپاتور جان خوشحال می شم اگه تاپیکمو منفجر کنی

منتظر انفجاراتت هستم

این حکومت تشکیل شده به همین دلایل برگ ریزان گرامی هم اگه توهین کرده عذرخواهی هم کرد برگریزان قصد جسارت نداره بلکه قصد شوخی داره اینجا انجمن طنزه به دل نگیر

ترکوندن تاپیک شورش انفجار توش ازاده و من ناراحت نمی شم

بو فون جان بزار یه ماه تموم بشه بعد کار حکومت و می گم

تغییر گروه هم نداریم متاسفانه

امپراتور منتظر ترکوندن تاپیک توسط شما هستم

دوستان عزیز هم دیگه به همدیگه توهین نکن

در وفای تو چنانم که اگر خاک شوم / آید از تربت من بوی وفاداری تو . . .

منتظر شما در وبلاگ دل شکسته
يکشنبه 4/5/1388 - 11:5 - 0 تشکر 135637

به نام خدا

سلام عیدتون مبارک

باشه من دیگه گروهمو عوض نمیکنم ؛میخوام بترکونم

حسین جان آماه باش(هههههههه)

يکشنبه 4/5/1388 - 11:24 - 0 تشکر 135645

------------------------------------------------------------------------------

سلام علیكم

امپاتور جان خوشحال می شم اگه تاپیکمو منفجر کنی

دادا اول اینكه این چه طرز امپراطور نوشتنه؟هاااااااااااااااااااااااااااااااااااااا..............

دوم اینكه.....قصدجسارت نداره بلکه قصد شوخی داره اینجا انجمن طنزه به دل نگیر

واقعا فكرمیكنی توی انجمن طنز هرچیزی باید گفته بشه اره؟.................

ومطلب اخر.....امپراتور منتظر ترکوندن تاپیک توسط شما هستم

داری میخندی اره ؟یه وقت غش نكنی...........باشه پس بچرخ تا بچرخیم......

یاعلی مدد التماس دعا

 

يکشنبه 4/5/1388 - 12:53 - 0 تشکر 135661

سلام

حسین دلت كتك میخواد ...

بیا اینجا ببینم چی میگی ...

وقتی از گروه مسكن یه چیزی میشنوی بدون دلیل و بدون شكایت قبول كنی حتی اگه بر علیه تو باشه ...

حالا دوست داری گروه مسكن رو نذاری فكر میكنی ما میشینیم سرجامون...

تو هنوز گروه مسكن رو نمیشناسی وگرنه مثل بقیه كسایی كه این گروه رو انتخاب كردن خود تو هم میومدی سمت ما و بی خیال حكومت جیگیلی ها میشدی ..

به تو یه فرصت دیگه میدم تا گروه مسكن رو تشكیل بدی .. وگرنه با گردان زره پوش بهت حمله میكنیم ..

به آینده امیدوار باشیم كه همیشه روشنه...

♫♫ باغچه ♫♫(کلیک کنید)

هر آمدنی رفتنی هم دارد...

ولی ایکاش رفتن ها زیباتر از آمدن ها بودند.....

خدانگهدار همگی

يکشنبه 4/5/1388 - 15:0 - 0 تشکر 135696

به نام ایزد منان

سلام خدمت دوستان عزیز

بچه های گروه مسکن هم اهل شوخی هستن هم با جنبه ,ولی این حرفتون یه مقداری جدی بود.از عذر خواهیتونم ممنون

راستی از وقتی که گروه مسکن وارد اینجا شده این بحثت خیلی پر و پیمون شده

گروه مسکن تشکیل بده ه ه ه ه ه ه ه    

وگرنه حملهههههههههههههههههههههههههههههههههههههه

با تشکر

گروه مسکن

زندگی قصه مرد یخ فروشیست که از او پرسیدن فروختی؟ گفت: نخریدند تمام شد...

برو به انجمن
انجمن فعال در هفته گذشته
مدیر فعال در هفته گذشته
آخرین مطالب
  • آلبوم تصاویر بازدید از کلیسای جلفای...
    آلبوم تصاویر بازدید اعضای انجمن نصف جهان از کلیسای جلفای اصفهان.
  • بازدید از زیباترین کلیسای جلفای اصفهان
    جمعی از کاربران انجمن نصف جهان، در روز 27 مردادماه با همکاری دفتر تبیان اصفهان، بازدیدی را از کلیسای وانک، به عمل آورده‌اند. این کلیسا، یکی از کلیساهای تاریخی اصفهان به شمار می‌رود.
  • اعضای انجمن در خانه شهید بهشتی
    خانه پدری آیت الله دکتر بهشتی در اصفهان، امروزه به نام موزه و خانه فرهنگ شهید نام‌گذاری شده است. اعضای انجمن نصف جهان، در بازدید دیگر خود، قدم به خانه شهید بهشتی گذاشته‌اند.
  • اطلاعیه برندگان جشنواره انجمن‌ها
    پس از دو ماه رقابت فشرده بین کاربران فعال انجمن‌ها، جشنواره تابستان 92 با برگزاری 5 مسابقه متنوع در تاریخ 15 مهرماه به پایان رسید و هم‌اینک، زمان اعلام برندگان نهایی این مسابقات فرارسیده است.
  • نصف جهانی‌ها در مقبره علامه مجلسی
    اعضای انجمن نصف جهان، در یك گردهمایی دیگر، از آرامگاه علامه مجلسی و میدان احیا شده‌ی امام علی (ع) اصفهان، بازدیدی را به عمل آوردند.