با سلام
جناب حیات طیبه
نمیخوام بحثتون رو خراب کنم و ادامش خراب بشه دوستان منم تو این بحث شرکت میکنند
و میبیندشون ولی خندم گرفته که فعالیت پسرا تو این انجمن زیادتر از دختراست
و در ثانی دخترا تو محیطی که خودشون برای حقوق خودشون هست نمیتونند عدالتی که باید براشون باشه رو ببینند!
خندم گرفته که تا اینجا این بحث ادامه دار شده!
خندم گرفته که به بحثایی میپردازیم که اصلا نیاز نیست بپردازیم!
خندم گرفته چون به جای اینکه خودمون رو اصلاح کنیم میخوایم دیگران رو اصلاح کنیم!
خندم گرفته که خودمون به فرامین دینیمون عمل نمیکنیم ولی داریم بقیه رو مجاب میکنیم به این فرامین گوش کنند!
خندم گرفته چون ...
و در مورد شعری که شما بهم دادی سرچ کرده بودم پیداش کردم ولی کلیک نکردم برم تو ببینمش بعد از صحبت با شما رفتم دیدم دیدم اونجا بوده من فقط مصرع اولش رو میخواستم که شما دادید و بازم میگم :
هفت شهر عشق را عطار گشت ما هنوز اندر خم یک کوچه ایم
با تشکر آنلاکر