• مشکی
  • سفید
  • سبز
  • آبی
  • قرمز
  • نارنجی
  • بنفش
  • طلایی
انجمن ها > انجمن عکس و عکاسي > صفحه اول بحث
لطفا در سایت شناسائی شوید!
عکس و عکاسي (بازدید: 21699)
سه شنبه 9/4/1388 - 7:6 -0 تشکر 127608
ጋ تصاویر روزانه نشنال جیاگرفیک ( جولای ) ጋ

به نام خدا سلام

 

 

 

 

در این تاپیک تصاویر روزانه سایت نشنال جیاگرفیک مربوط به ماه جولای رو قرار میدیم

 

 

 

 

 

 

This Month in Photo of the Day: Images From the 2008 International Photo Contest

 

-------------------------------

 

- - - - - - - - - - - - -

 

 

آرشیو :

-------------------------------

-------------------------------

 

:: تصاویر روزانه نشنال جیاگرفیک ( آوریل + می ) ::

-------------------------------

 ¤ تصاویر روزانه نشنال جیاگرفیک ( ژوئن ) ¤

 

 

 

با ما همراه باشین

 

دوشنبه 22/4/1388 - 16:44 - 0 تشکر 132182

به نام خدا

سلام

چه پل با حالی!!!!!!!!!

چقدر دوست دارم روی این پل راه برم!

از اون جایی که گاهی ترسو می شم، ممکنه کمی بترسم از روش رد بشم! اما الآن به شدت هوس کردم روش راه برم!

نه اصلاً آدم های روش رو بندازم پایین، نههههههههه!! نه!!!!! منظورم اینه که بفرستمشون اون ور ، بعد خودم تنهایی بشینم روی پل غروب رو نگاه کنم!!

من دلم از این پل ها می خواد!!!!!

 

بخشيدن يعني آزاد کردن يک زنداني...

و کشف اين که آن زنداني خودت هستي!

 

دوشنبه 22/4/1388 - 16:51 - 0 تشکر 132185

راستی آرسو، یادم رفت بگم اینو!

می گم چرا یه روز نگذشته آواتارت رو عوض کردی؟! (هیچ چیز از زیر ذره بین گویا در امان نیست!)

بهدم این که آواتارای اختصاصیت خیلی قشنگن. می گم حیف یه 7-8 ماهی تا تولدم مونده، وگرنه می گفتم برا هدیه ی تولدم بهم یه آواتار گویای خاموش بدی!!

ببخشید بی ربط به بحث پست زدما!

 

بخشيدن يعني آزاد کردن يک زنداني...

و کشف اين که آن زنداني خودت هستي!

 

دوشنبه 22/4/1388 - 17:26 - 0 تشکر 132202

به نام خدا سلام

خیلی حال میده که همه اونا رو بندازیم تو آب  اگه طهوری هم یکی از اونا باشه دیگه بیشتر حال میده 

وقتی تصاویر اینجوری قرینه میشن ادمی میره به رویا

گویا جان ، عزیز دلم . آواتار میخوای ؟  تولدو بی خیال . ما که این حرفا رو نداریم . ولی من فقط با خط بیگانه می تونم اینجوری تمیز در بیارم .

دوشنبه 22/4/1388 - 18:54 - 0 تشکر 132223

به نام خدا

سلام مجدد

نه آرسو جان، شوخی کردم، منظورم این بود که بگم کارت بیست ه! ممنون گلم، اگه آواتار خواستم منتظر تولد نمی مونم، بی تعارف بهت می گم!! ; )

تازه شاید تا اون وقت غیر لاتین رو هم یاد بگیری تیمیز (!) در بیاری! هاهاها

; )

 

بخشيدن يعني آزاد کردن يک زنداني...

و کشف اين که آن زنداني خودت هستي!

 

دوشنبه 22/4/1388 - 20:9 - 0 تشکر 132249

به نام خدا سلام

پس هر وقت خواستی بگو . تعارف نکنی ها . من از این کارا دوست دارم . تو فقط بخواه ، فارسیشم تیمیز در میارم

یادم رفت بگم چرا همش آواتار عوض می کردم . چون دسترنج خودم نبود به دلم نمی نشست . آواتار به نظرم باید بکر باشه . نو

شاد باشین

سه شنبه 23/4/1388 - 12:39 - 0 تشکر 132395

به نام خدا سلام

------------------------------------

تصویر امروز 14 جولای 2009

Baseball Game, Toronto

1024 * 768 پیکسل   /  1280 * 1024 پیکسل

Photograph by Brent Lewin

Children play baseball at a park in Toronto

بچه ها در یک پارک در تورنتو بیس بال بازی می کنند .

( به افتخارم . ترجمه کردم :دی / کاش اینو می سپردم طهوری ترجمه کنه :پی )

سه شنبه 23/4/1388 - 12:42 - 0 تشکر 132396

به نام خدا

سلام

خانم آرسو این فکر کنم عکسی از زندانه اینکه نظر من بود

حالا شما چی میگید دوستان

چهارشنبه 24/4/1388 - 16:34 - 0 تشکر 132815

سلام

دوستان

این یه ورزشگاهه از نوعه بیسبال

موفق

پنج شنبه 25/4/1388 - 11:24 - 0 تشکر 133039

به نام خدا سلام

-------------------------------

تصویر امروز 16 جولای 2009

Octopus, Hawaii

1024 * 768 پیکسل   /   1280 * 1024 پیکسل

Photograph by Joshua Lambus

An octopus I came across on a dive sometimes referred to as a "blackwater hang." About three miles off the coast of Kailua-Kona, Hawaii

جمعه 26/4/1388 - 12:52 - 0 تشکر 133277

به نام خدا سلام

--------------------------------

تصویر امروز 17 جولای 2009

Sand Dunes, Brazil

1024*768 پیکسل   /  1208 * 1024 پیکسل

Photograph by Tracy Christmas

A boy searches for the best surfing spot amongst the sand dunes of Lencois Maranhenses in Brazil

برو به انجمن
انجمن فعال در هفته گذشته
مدیر فعال در هفته گذشته
آخرین مطالب
  • آلبوم تصاویر بازدید از کلیسای جلفای...
    آلبوم تصاویر بازدید اعضای انجمن نصف جهان از کلیسای جلفای اصفهان.
  • بازدید از زیباترین کلیسای جلفای اصفهان
    جمعی از کاربران انجمن نصف جهان، در روز 27 مردادماه با همکاری دفتر تبیان اصفهان، بازدیدی را از کلیسای وانک، به عمل آورده‌اند. این کلیسا، یکی از کلیساهای تاریخی اصفهان به شمار می‌رود.
  • اعضای انجمن در خانه شهید بهشتی
    خانه پدری آیت الله دکتر بهشتی در اصفهان، امروزه به نام موزه و خانه فرهنگ شهید نام‌گذاری شده است. اعضای انجمن نصف جهان، در بازدید دیگر خود، قدم به خانه شهید بهشتی گذاشته‌اند.
  • اطلاعیه برندگان جشنواره انجمن‌ها
    پس از دو ماه رقابت فشرده بین کاربران فعال انجمن‌ها، جشنواره تابستان 92 با برگزاری 5 مسابقه متنوع در تاریخ 15 مهرماه به پایان رسید و هم‌اینک، زمان اعلام برندگان نهایی این مسابقات فرارسیده است.
  • نصف جهانی‌ها در مقبره علامه مجلسی
    اعضای انجمن نصف جهان، در یك گردهمایی دیگر، از آرامگاه علامه مجلسی و میدان احیا شده‌ی امام علی (ع) اصفهان، بازدیدی را به عمل آوردند.