به نام خدا
سلام
آرسو جان زحمت کدومه؟!!
من تا جایی که بتونم همکاری می کنم، اما چیزی که هست خوب نمی تونم مطمئن باشم که هر روز بتونم به موقع باشم. اما اگر دوست داشتی قبل از زدن پست، انگلسیش رو برام ایمیل کن. اگر بدونم کی میل می زنی که خیلی خوبه.
ولی خوب در کل می ترسم یه وقت من دیر ببینم و خدای نکرده معطل بشی.
خلاصه خودت یه فکری بکن، منم تا جایی که بتونم هستم خدمتتون.
می گم خداییش اکثر جمله ها مشکلی ندارن ها، فوقش با یه مراجعه ی کوچولو به دیکشنری حلن... حالا هر طور صلاح می دونید.
همیشه شاکرش باشیم..