• مشکی
  • سفید
  • سبز
  • آبی
  • قرمز
  • نارنجی
  • بنفش
  • طلایی
انجمن ها > انجمن عکس و عکاسي > صفحه اول بحث
لطفا در سایت شناسائی شوید!
عکس و عکاسي (بازدید: 15371)
يکشنبه 6/2/1388 - 14:20 -0 تشکر 108550
:: تصاویر روزانه نشنال جیاگرفیک ( آوریل + می ) ::

به نام خدا سلام

 

خوب همه چی از اسم تاپیک معلومه

تصویر روز نشنال جیاگرفیک رو اینجا قرار میدیم تا از زیباییش لذت ببریم و یا بعضی وقتها شگفت زده بشیم

با کمک همدیگه این تاپیک رو بسازیم

 

- - - - - - - -

 

این هم یه تاپیک دیگه مربوط به آی گوگل

 

جهان از پنجره ی آی گوگل!

 

 

شاد باشین  

 

شنبه 26/2/1388 - 23:29 - 0 تشکر 113463

به نام خدا

دوستان سلام

هاوایی حسابی معروف شده

دلم به حالت می سوزه علیییی

اللَّهُــــــــمّے صَــــــلٌے  و سَلّـــــمّے علَےَ مُحمَّــــــــدْ وَ آلِےَ مُحمَّـــــــــدْ و عجِّـــــــلْ فرَجَهُــــــمّے
 
 
يکشنبه 27/2/1388 - 12:58 - 0 تشکر 113520

به نام خدا سلام

- - - - - - - - - - - - -

تصویر امروز 17 می 2009

 Arctic Wolf Leaping, Canada

:Click the size you would like to download  

800 x 600 pixels—best for smaller monitors

1024 x 768 pixels—best for medium-size monitors

1280 x 1024 pixels—best for larger/widescreen monitors

Photograph by Jim Brandenburg

An arctic wolf leaps from ice raft to ice raft in the wilds of northern Canada

يکشنبه 27/2/1388 - 13:7 - 0 تشکر 113523

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام علیکم

از شمادوست عزیز که زحمت گذاشتن این عکس های جالب را می کشید ، سپاسگذارم

اگر امکان دارد عکس های بیشتری قرار دهید فکر کنم روزی یک عکس خیلی کم باشد

پیروز باشید

امام حسن مجتبي عليه السلام فرمود: "ان الله عزوجل يخفي ولادته و يغيب شخصه لئلا يكون لاحد في عنقه بيعة اذا خرج" خداوند عزوجل ولادت او را مخفي مي كند و شخص او را از ديده ها پنهان مي سازد تا هنگامي كه ظهور مي كند كسي را در گردن او بيعت نباشد

يکشنبه 27/2/1388 - 16:43 - 0 تشکر 113560

به نام خدا سلام

ممنونم از شما حس غریب ( لاتین ) عزیز 

راستش منم دوست دارم بیشتر عکس قرار بدم اما منوال اون سایت روزی یک تصویر هست .

اون سایت و این تاپیک روزی فقط با یک تصویر می تونن بروز بشن 

شاد باشین

يکشنبه 27/2/1388 - 18:39 - 0 تشکر 113599

به نام خدایی که همین نزدیکی هاست
سلام
ممنون از تصاویری که قرار میدین، ولی اگر بتونین توضیحاتش رو نیز به فارسی ترجمه کنین، خیلی عالی میشه.
سربلند و پیروز باشین...
التماس دعا

كار ما نیست شناسائی "راز" گل سرخ
كار ما شاید این است
كه در "افسون" گل سرخ شناور باشیم...
يکشنبه 27/2/1388 - 21:12 - 0 تشکر 113663

به نام خدا سلام

ممنون جناب ممل 92

من که خودم ترجمم تعریفی نداره ! در حد اینکه مفهوشمو بفهمم می فهمم !

اگه یکی از دوستان عهده دار ترجمه توضیحات بشه و برام بفرسته تا در همون پست بذارم خیلی خوب میشه . تا الان که زحمت ترجمه هام رو گویای عزیز کشیدن ، البته اگه همه مشارکت کنن خیلیییییییییی خوب میشه

شاد باشین

يکشنبه 27/2/1388 - 22:22 - 0 تشکر 113685

به نام خدا

سلام

آرسو جان زحمت کدومه؟!!

من تا جایی که بتونم همکاری می کنم، اما چیزی که هست خوب نمی تونم مطمئن باشم که هر روز بتونم به موقع باشم. اما اگر دوست داشتی قبل از زدن پست، انگلسیش رو برام ایمیل کن. اگر بدونم کی میل می زنی که خیلی خوبه.

ولی خوب در کل می ترسم یه وقت من دیر ببینم و خدای نکرده معطل بشی.

خلاصه خودت یه فکری بکن، منم تا جایی که بتونم هستم خدمتتون.

می گم خداییش اکثر جمله ها مشکلی ندارن ها، فوقش با یه مراجعه ی کوچولو به دیکشنری حلن... حالا هر طور صلاح می دونید.

همیشه شاکرش باشیم..

 

بخشيدن يعني آزاد کردن يک زنداني...

و کشف اين که آن زنداني خودت هستي!

 

يکشنبه 27/2/1388 - 22:43 - 0 تشکر 113688

به نام خدا

و سلام مجدد

خوب من الآن که توضیحات بعضی از عکس هارو خوندم، دیدم که انگار بعضی هاشون خیلی هم آسون نیستن!! مقصود این که دوستان حق دارن خوب، شاید نیاز به ترجمه داشته باشن!!

خوب این یعنی این که دارم اون جمله ی آخرم رو پس می گیرم دیگه!!

به هر حال منتظر جواب آرسوی عزیز می مونم.

همیشه شاکرش باشیم...

 

بخشيدن يعني آزاد کردن يک زنداني...

و کشف اين که آن زنداني خودت هستي!

 

يکشنبه 27/2/1388 - 23:51 - 0 تشکر 113715

سلام --با تشكر از گذاشتن عكسای به این زیبایی-- اون كه گفتی مورد داشت رفتم دیدم و تا الان تو حسه اونم كه اصلا كلی زندگیو گریه و خنده و شادی و غم و غصه و امید و ناامیدی و از این چیزا پشتش داره خیلی باحال بودفسكی-- موفق

دوشنبه 28/2/1388 - 6:29 - 0 تشکر 113759

به نام خدا سلام

گویا جان می دونم زحمتت میشه ، اصرار نکن ده هه ! اما حالا که اصرار می کنی لینک اینو برات می فرستم تا دیگه معطل من نمونی چون بعضی وقتها ظهر هستمو بعضی وقتها هم نیستم . معمولا هم از 12 ، 12 و نیم ظهر به بعد بروز میشه .

جناب علیرضا اون عکس هیچ موردی نداشت فقط مورد داشت با قوانین . بله همه اونا رو میشه ازش یاد گرفت . مادر توی آ ب راه میره اما بچش بدون حتی قطره ای خیس شدن و رها از غم داره می خنده ( می خندید دیگه ؟ )

شاد باشین

برو به انجمن
انجمن فعال در هفته گذشته
مدیر فعال در هفته گذشته
آخرین مطالب
  • آلبوم تصاویر بازدید از کلیسای جلفای...
    آلبوم تصاویر بازدید اعضای انجمن نصف جهان از کلیسای جلفای اصفهان.
  • بازدید از زیباترین کلیسای جلفای اصفهان
    جمعی از کاربران انجمن نصف جهان، در روز 27 مردادماه با همکاری دفتر تبیان اصفهان، بازدیدی را از کلیسای وانک، به عمل آورده‌اند. این کلیسا، یکی از کلیساهای تاریخی اصفهان به شمار می‌رود.
  • اعضای انجمن در خانه شهید بهشتی
    خانه پدری آیت الله دکتر بهشتی در اصفهان، امروزه به نام موزه و خانه فرهنگ شهید نام‌گذاری شده است. اعضای انجمن نصف جهان، در بازدید دیگر خود، قدم به خانه شهید بهشتی گذاشته‌اند.
  • اطلاعیه برندگان جشنواره انجمن‌ها
    پس از دو ماه رقابت فشرده بین کاربران فعال انجمن‌ها، جشنواره تابستان 92 با برگزاری 5 مسابقه متنوع در تاریخ 15 مهرماه به پایان رسید و هم‌اینک، زمان اعلام برندگان نهایی این مسابقات فرارسیده است.
  • نصف جهانی‌ها در مقبره علامه مجلسی
    اعضای انجمن نصف جهان، در یك گردهمایی دیگر، از آرامگاه علامه مجلسی و میدان احیا شده‌ی امام علی (ع) اصفهان، بازدیدی را به عمل آوردند.