سلام
میخواستم بهت بگم چقدرپریشونم
دیدم خودخواهیه،دیدم نمیتونم
تحمل میكنم بی توبه هرسختی
به شرطی كه بدونم شادوخوشبختی
به شرطی بشنوم دنیات آرومه
كه دوسش داری از چشمات معلومه
یكی اونجاست،شبیه من،یه دیوونه
كه بیشترازخودم قدرتو میدونه
چیكاركردی كه با قلبم به خاطرتوبی رحمم
تومیخندی،چه شیرینی گذشتن،تازه میفهمم
تورامیخوام تموم زندگیم اینه
دارم میرم ته دیوونگیم اینه
نمیرسه به تو حتی صدای من
توخوشبختی همین بسه برای من
ازترانه های احسان خواجه امیری
نمیدونم چرا اینو اینجا گذاشتم اما حس كردم اول دلش شكسته بعدازخودش هم گذشته..
یا حق