• مشکی
  • سفید
  • سبز
  • آبی
  • قرمز
  • نارنجی
  • بنفش
  • طلایی
انجمن ها > انجمن ادبيـــات > صفحه اول بحث
لطفا در سایت شناسائی شوید!
ادبيـــات (بازدید: 18798)
سه شنبه 18/1/1388 - 15:38 -0 تشکر 104093
-:- دل شکسته-:-

سلام دوستان شاید زمانی هم دل شما شکسته شده باشد من نمی دونستم این تاپیک را باید در کدوم انجمن قرار می دادم ، گفتم در اینجا قرار بدهم شاید شماهم شعری یا نوشته ای دارید که در اینجا قرار بدهید

فقط خواهش می کنم مطالبتون به عنوان تاپیک مربوط باشه

خداحافظ گل پونه .گل تنهای بی خونه
لالایی ها دیگه خوابی . به چشمونم نمی شونه
یکی با چشمای نازش دل کوچیکمو لرزوند
یکی با دست ناپاکش گلای باغچمو سوزوند
تو این شب های تو در تو . خداحافظ گل شب بو
هنوز آوار تنهایی .داره می باره از هر سو
خداحافظ گل مریم .گل مظلوم پر دردم
نشد با این تن زخمی . به آغوش تو برگردم
نشد تا بغض چشماتو به خواب قصه بسپارم
از این فصل سکوت و شب غم بارونو بردارم
نمی دونی چه دلتنگم از این خواب زمستونی
تو که بیدار بیداری بگو از شب چی می دونی
تو این رویای سر دم گم .خداحافظ گل گندم
تو هم بازیچه ای بودی . تو دست سرد این مردم
خداحافظ گل پونه . که بارونی نمی تونی
طلسم بغضو برداره .از این پاییز دیوونه //خداحافظ

در وفای تو چنانم که اگر خاک شوم / آید از تربت من بوی وفاداری تو . . .

منتظر شما در وبلاگ دل شکسته
دوشنبه 7/2/1388 - 14:50 - 0 تشکر 108783

خدا حافظ برای تو چه آسان بود

ولی قلب من از این واژه لرزان بود

خدا حافظ برای تو رهایی داشت

برای من غم تلخ جدایی داشت

خدا حافظ طلوع من غروب من

خدا حافظ تو ای محبوب خوب من

سلام تو طلوع پاک شبنم بود

غروب ظلمت تاریکی و غم بود

سلام تو شروع آشنایی ها

نوید مهربانی ها زمان همزبانی ها

دریغ از قطره های اشک سوزانم

که بیداد تو بر رخ چکیده

خزان زندگی آمده

دل افسرده بعد از تو بهاری را ندیده

خدا حافظ

در وفای تو چنانم که اگر خاک شوم / آید از تربت من بوی وفاداری تو . . .

منتظر شما در وبلاگ دل شکسته
دوشنبه 7/2/1388 - 14:51 - 0 تشکر 108784

هیچ کس ویرانیم را حس نکرد...

وسعت تنهائیم را حس نکرد...

در میان خنده های تلخ من...

گریه پنهانیم را حس نکرد...

در هجوم لحظه های بی کسی...

درد بی کس ماندنم را حس نکرد...

آن که با آغاز من مانوس بود...

لحظه پایانیم را حس نکرد...

در وفای تو چنانم که اگر خاک شوم / آید از تربت من بوی وفاداری تو . . .

منتظر شما در وبلاگ دل شکسته
دوشنبه 7/2/1388 - 20:9 - 0 تشکر 108857

به نام خدا

سلام

eeee...اینجا رو...این اقاهه... اسمش حسین طهوری ه.... اینجا تو تاپیک من چیکار میکنی؟ یوهاهاها.... 

دیگه نبینم ها.... دهه.. مگه خودت تاپیک نداری؟

حیف شعراتون قنشگ بود

حیففف...

با تمام بی کسی هایم

کسی دارم هنوز

چشم مشتاق و دل

دلواپسی دارم هنوز

از تپیدن های تکراری

دلم خونه است باز

دم به دم

تشفیف روز افزون بسی دارم هنوز

گر چه عمری

تکیه کردم

بر درخت های حقیر

پشت جنگلها نهال رونسی دارم هنوز

بر دل دریایی ام بنگر

نه در بار گناه

بر کف این موج اگر خارو خسی دارم هنوز

با شکیبایی غریبا اشتیاغت روز و شب

ای دل غمگین که می دانم کسی دارم هنوز

کسی دارم هنوز 

یا حق

بگذار سرنوشت هر راهي که ميخواهد برود،راه ه من جداست
بگذار اين ابرها تا ميتوانند ببارند.... چتر من خداست
 

----------------------------------------------------------------
مسئول انجمن خانواده و صندلي داغ
 
سه شنبه 8/2/1388 - 18:21 - 0 تشکر 109030

سلام سلام سلام

ممنونم از انشرلی گرامی

با اجازه صاحب خونه

دلم گرفته این روزا،پر از شکایت و غمه

                                                    تنها امید من فقط به شبهای محرمه

نذری دارم،نذر نمک،میگن که حاجتت میده

                                                    میگن یه کم دعا بکن کلی خجالتت میده

خودت می خونی اقا جون از تو چشام حاجتمو

                                                    یه وقت مبادا رد کنی این دل بی طاقتمو

تو این شبا دلم میگه درد تو به یکی بگو

                                                   حاجتای تو قلبتو بهش یکی یکی بگو

سرت شلوغه میدونم دل شکسته خیلیه

                                                   اره خودم خوب میدونم عاشق خسته خیلیه

کاغذامو از روی میز یکی یکی جم میکنم

                                                   این دیگه خط اخره زحمتمو کم میکنم

در وفای تو چنانم که اگر خاک شوم / آید از تربت من بوی وفاداری تو . . .

منتظر شما در وبلاگ دل شکسته
سه شنبه 8/2/1388 - 18:45 - 0 تشکر 109040

                              به نام خدا

مطمئن باش و برو

ضربه ات کاری بود

دل من سخت شکست،

وچه ساده،

به من و سادگی ام خندیدی،

به من و عشقی پاک...که پراز یاد تو بود،

تو برو...

تو برو تا راحت تکه های دل خود را سر هم بند زنم.

با تشکر از آقای طهوری عزیز

         عشق در قالب الفاظ نبود ،                    ما به يک حرف تمامش کرديم.

       شربتي را که به هر درد دواست،             نچشيديم و حرامش کرديم.

                                     *التماس دعا*

شنبه 12/2/1388 - 18:26 - 0 تشکر 110033

به نام خدا

سلام

هوووووم... :(

   من از آب،بابا،مرد،

از عالم ،دلگیرم



من از سبزه ،از كوه

ازشادی،غرور،بی نصیبم



من از آن سرو سپید

آن سبز گون در یاد ،دلگیرم



من از هركه هست  ونیست،

از آدمی ست، كه بی تابم



صبح آمد و آنگه شب رخت خود بر بست

من زین صبح هم دلگیرم



نوید روشنایی میدادند،

روشنایی ظلماتیش را میگریم



مژده دادند كه نور می آید،

تو نجات میابی ،من قاصد را دلگیرم



اینان سوال سرگردانیم را زین جهان خالی نهند

از سوال هم نیزنگویم



روزی رسد شادیش اندازه ی دشت

طولش اندازه ی رود،
از دروغ نیز دلگیرم!

بگذار سرنوشت هر راهي که ميخواهد برود،راه ه من جداست
بگذار اين ابرها تا ميتوانند ببارند.... چتر من خداست
 

----------------------------------------------------------------
مسئول انجمن خانواده و صندلي داغ
 
يکشنبه 13/2/1388 - 20:18 - 0 تشکر 110240

سلام


میخواستم بهت بگم چقدرپریشونم

دیدم خودخواهیه،دیدم نمیتونم

تحمل میكنم بی توبه هرسختی

به شرطی كه بدونم شادوخوشبختی

به شرطی بشنوم دنیات آرومه

كه دوسش داری از چشمات معلومه

یكی اونجاست،شبیه من،یه دیوونه

كه بیشترازخودم قدرتو میدونه

چیكاركردی كه با قلبم به خاطرتوبی رحمم

تومیخندی،چه شیرینی گذشتن،تازه میفهمم

تورامیخوام تموم زندگیم اینه

دارم میرم ته دیوونگیم اینه

نمیرسه به تو حتی صدای من

توخوشبختی همین بسه برای من

ازترانه های احسان خواجه امیری


 نمیدونم چرا اینو اینجا گذاشتم اما حس كردم اول دلش شكسته بعدازخودش هم گذشته..

یا حق

دعا میكنم كه خداازتو بگیرد،هرآنچه كه خداراازتو گرفت...دكترعلی شریعتی

    

 

دوشنبه 14/2/1388 - 11:13 - 0 تشکر 110330

سلام سلام سلام

خیر مقدم می گم به علی گرامی که به این تاپیک سرزدند

و باز هم تشکر به انشرلی گرامی که وا قعا منو شرمنده کردندواقعا در نبود شما معلوم نبود چه به سر این تاپیک میومد ازتون ممنونم

و می رسیم به دوست خوبم پنجره خیال

واقعا شعراتون اشک ادمو در میاره خیلی با احساسه

اگه چند تا از این شعرا دوباره بگید دیگه دلی برامون نمی مونه همش خرد خرد میشه

واقعا زیباست به زودی این شعر شما و شعر خانم انشرلی در وبلاگم جای می گیره

موفق و موید باشید

در وفای تو چنانم که اگر خاک شوم / آید از تربت من بوی وفاداری تو . . .

منتظر شما در وبلاگ دل شکسته
دوشنبه 14/2/1388 - 11:37 - 0 تشکر 110333

قسمت نشد ببینمت/خدانگهداری کنم
فرصت نشد /بمونمو/از تو نگهداری کنم
گفتم اگه ببینمت/ دل کندنم سخته برام
اگه یه وقت بگی نرو/رفتن پر از درده برام
گفتم صداتو نشوم /نگی دلم از پیشت رفت
پشت سرم زاری نکن/چیکار کنم مسافرم

من میرم /ولی باز تو بدون همیشه/یاد تو از خاطر من فراموش نمیشه
گل من خوب میدونی بی تو تک و تنهام /عزیزم اگه تو نباشی میمیرم

من میرم /ولی باز تو بدون همیشه/یاد تو از خاطر من فراموش نمیشه
گل من خوب میدونی بی تو تک و تنهام /عزیزم اگه تو نباشی میمیرم
نامرو تا تهش بخون /گریه نکن طاغت بیار
نامرو خط خطی نکن/دوجملرم(دو جمله رو هم) دووم بیار
باور نکن یه بیوفام/نامه میزارمو میرم
نه!

قسمت زندگیم اینه/به کی بگم مسافرم
سهم من از تو دوریه/تو لحظه های بیکسیم
قشنگیه قسمت ماست/که ما به هم نمیرسیم
من میرم /ولی باز تو بدون همیشه/یاد تو از خاطر من فراموش نمیشه
گل من خوب میدونی بی تو تک و تنهام /عزیزم اگه تو نباشی میمیرم

من میرم /ولی باز تو بدون همیشه/یاد تو از خاطر من فراموش نمیشه
گل من خوب میدونی بی تو تک و تنهام /عزیزم اگه تو نباشی میمیرم

"" همیشه زنده میمونن/با یاد تو ترانه هام/منو ببخش اگه بازم/اشکام چکید رو نامه هام/
دیگه تموم شد فرصتم/خاطره هام پیشت باشه/تموم خاطرات خوش/خدا نگهدارت باشه""

در وفای تو چنانم که اگر خاک شوم / آید از تربت من بوی وفاداری تو . . .

منتظر شما در وبلاگ دل شکسته
دوشنبه 14/2/1388 - 18:41 - 0 تشکر 110424

سَلَامٌ قَوْلًا مِن رَّبٍّ رَّحِیمٍ

این شعر رو  خیلی وقت پیش خوندم و توی چند تا از وبلاگام ثبتش کردم...

شعر زیباییه...

شیشه ای می شکند/

یک نفر می پرسد/

چرا شیشه شکست؟/

مادر می گوید/

شاید این رفع بلاست/

یک نفر زمزمه کرد/

بادسرد وحشی مثل یک کودک شیطان امد/

شیشه ی پنجره را زود شکست/

کاش امشب که دلم مثل ان شیشه ی مغرور شکست/

عابری ختده کنان می امد/

تکه ای از ان را بر می داشت/

مرهمی بر دل تنگم می شد/

اما امشب دیدم/

هیچ کس هیچ نگفت/

غصه ام را نشنید/

از خودم می پرسم/

ایا ارزش قلب من از شیشه ی پنجره هم کمتر است؟/

دل من سخت شکست اما/ 

هیچ کس هیچ نگفت و نپرسید چرا

 

باید بروم در خلوت سرخ

تا بتوانم  ترانه ی آگاهی بخوانم

و خدا است تنها پناهم

خلوت، تولد حقیقتم خواهد شد

 

برو به انجمن
انجمن فعال در هفته گذشته
مدیر فعال در هفته گذشته
آخرین مطالب
  • آلبوم تصاویر بازدید از کلیسای جلفای...
    آلبوم تصاویر بازدید اعضای انجمن نصف جهان از کلیسای جلفای اصفهان.
  • بازدید از زیباترین کلیسای جلفای اصفهان
    جمعی از کاربران انجمن نصف جهان، در روز 27 مردادماه با همکاری دفتر تبیان اصفهان، بازدیدی را از کلیسای وانک، به عمل آورده‌اند. این کلیسا، یکی از کلیساهای تاریخی اصفهان به شمار می‌رود.
  • اعضای انجمن در خانه شهید بهشتی
    خانه پدری آیت الله دکتر بهشتی در اصفهان، امروزه به نام موزه و خانه فرهنگ شهید نام‌گذاری شده است. اعضای انجمن نصف جهان، در بازدید دیگر خود، قدم به خانه شهید بهشتی گذاشته‌اند.
  • اطلاعیه برندگان جشنواره انجمن‌ها
    پس از دو ماه رقابت فشرده بین کاربران فعال انجمن‌ها، جشنواره تابستان 92 با برگزاری 5 مسابقه متنوع در تاریخ 15 مهرماه به پایان رسید و هم‌اینک، زمان اعلام برندگان نهایی این مسابقات فرارسیده است.
  • نصف جهانی‌ها در مقبره علامه مجلسی
    اعضای انجمن نصف جهان، در یك گردهمایی دیگر، از آرامگاه علامه مجلسی و میدان احیا شده‌ی امام علی (ع) اصفهان، بازدیدی را به عمل آوردند.