• مشکی
  • سفید
  • سبز
  • آبی
  • قرمز
  • نارنجی
  • بنفش
  • طلایی
انجمن ها > انجمن خانواده > صفحه اول بحث
لطفا در سایت شناسائی شوید!
خانواده (بازدید: 34214)
دوشنبه 27/8/1387 - 20:9 -0 تشکر 71401
اینجا آلاچیق ه

به نام او....... تو هر چه میخواهی بخوانش

 

سلام

همراهان گرامی انجمن،مثل خیلی از انجمن های دیگه و مطابق با شیوه ی کار من وجود این تاپیک رو ضروری دیدم... خوشبختانه یا متاسفانه!

من با کاربرهای انجمن زیاد صحبت میکنم و خیلی از صحبت ها رو ترجیح میدم به جای اینکه خصوصی بهشون بگم در انجمن بگم...گاهی دوستان هم

نکاتی رو لازم میبینن تذکر بدن به من که برای سهولت یا دلایلی مثل دلیل خودم در محیط انجمن ها بیانش میکنن...

چند روزی ه میبینم که همه یا از تاپیک قول و قرارهای خانوادگی استفاده میکنیم یا تو

بحث های دیگه و میون صحبت هامون....

که این نظم انجمن رو بهم میریزه....

گاهی هم لازمه که همه با هم تصمیم بگیریم در مورد مسائلی در انجمن

فکر میکنم با توجه به سوابق! کاملا متوجه صحبت هام شده باشید

متشکرم از همراهی ه همیشگیتون...

بیقرارش باشید...

بگذار سرنوشت هر راهي که ميخواهد برود،راه ه من جداست
بگذار اين ابرها تا ميتوانند ببارند.... چتر من خداست
 

----------------------------------------------------------------
مسئول انجمن خانواده و صندلي داغ
 
سه شنبه 22/10/1388 - 19:17 - 0 تشکر 175615

از وقتی كه این تاپیك آلاچیق رو دیدم یه سوال برام پیش اومده،اما روم نشد بپرسم؛

تو این آلاچیق چای و چیز هم می دن؟

ببخشید،من چند وقت یه بار مزاحمتون می شم و زنگ در انجمن خانواده رو میزنم و در میرم.

آخه كیف می ده.

من مفتخرم که در به رویم وا شد     ماتم کده ی غمت مرا مأوا شد

من مفتخرم نامه عمر سیهم        با اشک غمِ تو شسته و امضا شد

اینجا و میان قبرو محشر گویم     من مفتخرم که مادرم زهرا(س)شد

  http://www.ahlebasyrat.blogfa.com

سه شنبه 22/10/1388 - 19:44 - 0 تشکر 175619

به نام خدا

سلام

ممنونم از دوستان خوبم، اما همه می‌دونیم که در واقع خانم مدیر برتر هستند.

کاش ایشون هم انتخاب می شدن و  برای دومین بار مدیر و جانشین خانواده برتر می‌شدن

گفتین تعداد درست تستها، داغ دلمو تازه کردین

این طوری معلوم شد که برترها کیا هستند. یعنی چطوری میشه 27 تا از 30 تا رو درست زد؟

یکی به منم یاد بده

آرسو خانم که دیگه کولاک کردن، 30 تا از 30 تا رو درست زدن. شما ها دیگه کی هستین. خوشبحالتون

برا قفل هایی كه بستست یه كلید مونده تو مشتمبه جنون رسیده كارم بس كه فرصت ها رو كشتم
بازی نور و صدا نیست زندگی یه سرنوشته           یكی پیدا یكی پنهون مثل آدم و فرشته
جانشین  انجمن خانواده‌ی تبیان
چهارشنبه 23/10/1388 - 23:20 - 0 تشکر 175890

سلام

چند روز تبیان نیای همین میشه دیگه !

بی خبر از خداحافظیو ، حلالیتو برتر شدنو ...

آرسو جون تبریك می گم بهت ،

ایشالا تو زندگیت برتر بشی و از همه مهمتر تو كوران شیرین و لذت بخش امتحانا برتر بشی

كه اونموقع دیگه تو انجمنا كه سهله باید توی اهم اخبار بشنویم برتر شدنت رو !

جناب پارسا برتر شدن شمام تبریك میگم .

هر روزتون بهتر از دیروز ...

دینگ دینگ ...

صاایران !

تسلیت چیزه ینی ببخشین تبریك میگم خداحافظیه دوستای خیلی خیلییییی عزیزمو از تبیان كه بی اونا تبیان دیگه تبیان نمیشه ...

خدایی فك كن بعد كلی كم خوابیو بی خوبیو شب زنده داریو هنك كردن مخو اینا به امید در كردن خستگی چندروزه بیای تبیان بعد اونوقت چی ببینی !

ایشالا كه تو زندگیتون راهتونو درست انتخاب كنین ، به امید دیدار دوبارتون ...

خداوندا تو میدانی که انسان بودنو ماندن در این دنیا چه دشوار است .

چه زجری می کشد آن کس که انسان استو از احساس سرشار است ...

پنج شنبه 1/11/1388 - 2:14 - 0 تشکر 177231

سلام

اومدم بگم دیگه بعد از امتحانات کسی حق نداره بهانه بیاره هاااااا...درس دارمو و حال ندارمو و اینا رو نداریم ....

ان شاءالله یه استارت جدید میزنیم

بخاری هر کجا خاموش باشه مهم نیست اما بخاری انجمن خانواده باید روشن باشه و آلاچیق همیشه گرم بمونه!

 باشید

 

 

يه سري به خدا بزنيم

خيلي زود

بي بهانه...

پنج شنبه 1/11/1388 - 14:42 - 0 تشکر 177269

به نام خدا

سلام

وحید راست میگه

دیگه امتحاناتون تموم شد. بیاین دیگه آلاچیق گرم شده. بیاین. سردتون نمیشه

برا قفل هایی كه بستست یه كلید مونده تو مشتمبه جنون رسیده كارم بس كه فرصت ها رو كشتم
بازی نور و صدا نیست زندگی یه سرنوشته           یكی پیدا یكی پنهون مثل آدم و فرشته
جانشین  انجمن خانواده‌ی تبیان
شنبه 3/11/1388 - 8:44 - 0 تشکر 177427

به نام خدا

سلام

خب چه خبراااااااااااا؟؟

مدییییییییییییییر جونم؟؟

جناب جانشین؟؟

بچه هاااااااااااااااا؟؟

خووووووووووبید؟؟

یکی یکی بیایید حاضری بزنید و بگید امتحانا چه طووووووور شد؟؟

:)

 اسم ببرم؟؟

نه دیگههههه، خودتون بچه های خوبی هستید می یایید!

;)

 

بخشيدن يعني آزاد کردن يک زنداني...

و کشف اين که آن زنداني خودت هستي!

 

شنبه 3/11/1388 - 13:47 - 0 تشکر 177493

سلااااااااااااااااااااام

حاضر

خب خوبین ؟

خوشین ؟

امتحانای ما كه تموم شد ، اما مهم چجوری تموم شدنشه !

وایییییییی!

بلا به دور !

خدا نصیب دشمن نكنه !

اما خو بی خیال !

هر چی بود گذشت ،

مهم اینه كه از مخ هنك كنیو ، شب زنده داریو ، نود كامل نبینیو ، صبه كله سحر بیدار شیو ، آفتاب ندیده بریو ، مجدد آفتاب ندیده برگردیو ، سر جلسه شیكمت كنسرت راه بندازه و یه روز دو تا امتحان بدیو خلاصه یه دوره شكنجه خلاص شدیم دیگه !

آما هنوز خستگی این دوره درنیومده بایس بریم سراغ منابع ارشد !

هوم !

دیگه چه خبر ؟!

خداوندا تو میدانی که انسان بودنو ماندن در این دنیا چه دشوار است .

چه زجری می کشد آن کس که انسان استو از احساس سرشار است ...

شنبه 3/11/1388 - 14:5 - 0 تشکر 177498

به نام خدا

سلام

سلام به بچه‌های خوب خانواده

چه عجب امتحانای شما هم تموم شد

پس بقیه کوشن؟

خب منم حاضر هستم.

برا قفل هایی كه بستست یه كلید مونده تو مشتمبه جنون رسیده كارم بس كه فرصت ها رو كشتم
بازی نور و صدا نیست زندگی یه سرنوشته           یكی پیدا یكی پنهون مثل آدم و فرشته
جانشین  انجمن خانواده‌ی تبیان
شنبه 3/11/1388 - 19:25 - 0 تشکر 177570

سلام

من مثل اون بچه مثبت های مدرسه ،از چن روز قبل حاضر بودم

سر جلسه شیكمت كنسرت راه بندازه

ببخشید خانم انیاک .....خندم دلیل داره.....آخه خودمم دچار این حادثه شدم.....جلسه امتحان خیلی ساکت میشه و حتی نمی تونی آب دماغتو بالا بکشی .....دیگه خدا اون روز رو نیاره که شکمت شروع کنه به نواختن سنفونی شماره پنج بتهوون

خب حالا که امتحانات تموم شده باید آستینا رو بالا بزنیم....عید نزدیکه......باید آلاچیق تکونی کنیم.....خانما دست به کارشن دیگه....تمیز کردن در و پنجره با خانوما .....شستن فرش با اقایون

بچه یکی از کاربرا اومده پفک و آلوچه خورده و دستشو مالیده رو فرش ...مگر اینکه ندونم بچه کدوم کاربره...بچه من که نیست

بچه کدومتونه؟

باید یه هود برای انجمن بگیریم.....این همسایه طبقه بالایی که تازه اومدن(انجمن زن ریحانه آفرینش) شکایت کردن که وقتی تو تاپیک آشپزی آقایون غذا درست میکنین بوش می پیچه تو خونه ما.....میگن پارسا قیمه درست میکنه خونه ما پر میشه از بوی قیمه پلو

از شوخی گذشته باید همه فکر کنیم ببینیم که تا حالا در مورد چه موضوعاتی بحث نشده ....باید طرحی نو دراندازیم.....فعالیتمون رو بیشتر کنیم

 

 

يه سري به خدا بزنيم

خيلي زود

بي بهانه...

چهارشنبه 7/11/1388 - 21:30 - 0 تشکر 178611

به نام خدا

سلام

عادت کردم تا دلم گرفت بیام اینجا. با اینکه خلوت ه ولی هیچ جا خونه ی آدم نمیشه :)

کلی هم حرف برای نگفتن دارم.

 

  «همانا این دل ها همانند بدن ها افسرده می شوند، پس برای شادابی دل ها، سخنان زیبای حکمت آمیز را بجویید»

 

حکمت91.نهج البلاغه.امام علی (ع)

 

 

اگر در این روزگار مُردم، بگویید به او بگویند:

*مادرانه ها*

برو به انجمن
انجمن فعال در هفته گذشته
مدیر فعال در هفته گذشته
آخرین مطالب
  • آلبوم تصاویر بازدید از کلیسای جلفای...
    آلبوم تصاویر بازدید اعضای انجمن نصف جهان از کلیسای جلفای اصفهان.
  • بازدید از زیباترین کلیسای جلفای اصفهان
    جمعی از کاربران انجمن نصف جهان، در روز 27 مردادماه با همکاری دفتر تبیان اصفهان، بازدیدی را از کلیسای وانک، به عمل آورده‌اند. این کلیسا، یکی از کلیساهای تاریخی اصفهان به شمار می‌رود.
  • اعضای انجمن در خانه شهید بهشتی
    خانه پدری آیت الله دکتر بهشتی در اصفهان، امروزه به نام موزه و خانه فرهنگ شهید نام‌گذاری شده است. اعضای انجمن نصف جهان، در بازدید دیگر خود، قدم به خانه شهید بهشتی گذاشته‌اند.
  • اطلاعیه برندگان جشنواره انجمن‌ها
    پس از دو ماه رقابت فشرده بین کاربران فعال انجمن‌ها، جشنواره تابستان 92 با برگزاری 5 مسابقه متنوع در تاریخ 15 مهرماه به پایان رسید و هم‌اینک، زمان اعلام برندگان نهایی این مسابقات فرارسیده است.
  • نصف جهانی‌ها در مقبره علامه مجلسی
    اعضای انجمن نصف جهان، در یك گردهمایی دیگر، از آرامگاه علامه مجلسی و میدان احیا شده‌ی امام علی (ع) اصفهان، بازدیدی را به عمل آوردند.