• مشکی
  • سفید
  • سبز
  • آبی
  • قرمز
  • نارنجی
  • بنفش
  • طلایی
انجمن ها > انجمن صندلی داغ > صفحه اول بحث
لطفا در سایت شناسائی شوید!
صندلی داغ (بازدید: 46876)
يکشنبه 21/4/1388 - 16:52 -0 تشکر 131845
صندلی داغ كاربر فعال انجمن ها"hosseintahoori"

و خدا هست...
و همین بهانه برای تا ابدیت زیستن کافی است....
---------------------------------------------- 
همه چی از صبح یک روز اردیبهشتی شروع شد....
از اونروز بود که تصمیم گرفتم یه جوری یه جایی یه وقتی صبر داشته باش... نه ببخشید... یه جوری یه جایی یه وقتی تلافی کنم.
همه ی وجودم پر از کینه شده بود!
با خودم تکرار میکردم که " لذتی که در عفو هست در بخشش نیست!!!!!"
اما تصمیم گرفته بود دیگه به ندای آسمانی ه! قلبم توجه نکنم.
به خودم میگفتم تو همچین دختری نبودی. اهل انتقام نبودی... ببخش....
ببخشش... جوون ه...!! خام ه...!!!! تو ببخش!!!
اما اگه میبخشیدمش، دلمو چیکار میکردم؟ دلم سیاه شده بود.
تصمیمم رو گرفتم، گفتم میرم با دخترش ازدواج میکنم و بهش ضربه میزنم، رویا.... آآ...
نه اون رستگاران بود
دیگه راهی برام نمونده بود.
تصمیم خودمو گرفتم. یه نفس عمیق کشیدم و بسم الله.....

برای لحظاتی خشمم رو کنترل کردم، نقاب مهربونی به صورتم زدم و میلم رو برداشتم! ( مثل قلمم رو برداشتم!)
و شروع کردم به نوشتن.... ازش خواستم و اون قبول کرد......
وقتی قبول کرد ،برق نفرت رو تو چشمام دیدم....
دست به کار شدم. دنبال یه همدست میگشتم.... یکی که بججنس باشه!!!!!
پیداش کردم. Saeidan!!
میدونستم که همکاری میکنه، همه از دستش کشیده بودن
برا هیچ کس آسایش نذاشته بود. نقشه کشیدیم. طرح ریختیم و قرار شد اجراش کنیم.
تصمیم گرفتیم کارو یه سره کنیم
آتیشش بزنیم. بسوزونیمش ... خاکسترشو بدیم باد ببره!
آخه این شعرو دوست داشت!!!: سوختم خاکسترم را باد برد... بهترین دوستم مرا از یاد برد!!!!!!!!!!!!!!!!!
لابد میپرسید کی؟
همونی که همیشه نقاب میزنه
مشعل به دست از این انجمن به اون انجمن میره و شورش میکنه
شلوغ میکنه و همه جا رو بهم میریزه.
خودش ه ....
طهوری!
یا به عبارتی
حسین طهوری
یا همون
hosseintahoori
شورشی ه تبیانی

و به همین راحتی کشوندیمش به تله.
و حالا قراره هممون بسوزونیمش... جزغالش کنیم. و خاکسترشو به باد بدیم!! ( چه گیری دادم به این خاکسترشون ها!!)
میسوزونیم برای هدف مقدسمون که همون برقراری صلح در انجمن هاست

مشعل ها را بیاورید.
نفت ها را بریزید بر سر و رویش.
التماس نکن طهوری

بسوزانییییییییییییییییید
-------------------------------------------

دوستان خوبم ابتدا بابت وقفه ی طولانی بین دو صندلی عذر میخوام.
برای دور جدید صندلی داغ کاربر فعال تبیان جناب آقای طهوری انتخاب شدند. کسی که خیلی از دوستان پیشنهادش رو بهم داده بودند.
صندلی داغ قرار بود خیلی متفاوت باشه اما بنا به دلایلی از جمله راحتی ه سوال شونده و عجله دوستان فعلا با تغییرات جزئی شروع میشه
بخشی از تغییرات پیشنهاد جناب سعیدان بود، با تشکر

انشاء الله صندلی ما سه قسمت خواهد داشت.
سوال از جناب طهوری.
سوال از شخص دوم که جناب طهوری معرفی کردند ، کسی که کاملا به زوایای شخصیتی ه جناب طهوری آگاهی دارند
شما میتونید از ایشون در مورد آقای طهوری بپرسید.
در مورد رفتارشون، شخصیتشون. دیدگاهشون و....
شخص مورد نظر جوابگوی سوالات شما دوستان خواهد بود و در صورت اینکه جناب طهوری سعی در پیچاندن! داشته باشند
. پته ی شان را بر آب خواهد ریخت
( در مورد کسانی که مایل باشند این فرد از اعضای خانواده دوستمون خواهد بود، ولی جناب طهوری دوستشون رو معرفی کردند)
و همچنین فرد سوال شونده میتونن عده ای رو انتخاب کنند و اونها رو بسوزونن!
بله... سعیدان هم کم بججنس! نیست
سوالهایی نه بی ربط و فقط محض خنده و... میتونیم سوالهایی راجع به خودمون بپرسیم
نظرات دیگران رو راجع به خودمون شخصیتمون -مجازی و حقیقی - نقاط ظعف و قوتمون و.... بپرسیم

با تغییرات اضافه شده فرد سوال شونده!! این امکان رو دارند که همه جوره نسبت به خودشون آگاهی پیدا کنند.
و خودشون رو بشناسند
و اصلاح کنن! :D

به امید خدا

برقرار باشید

بگذار سرنوشت هر راهي که ميخواهد برود،راه ه من جداست
بگذار اين ابرها تا ميتوانند ببارند.... چتر من خداست
 

----------------------------------------------------------------
مسئول انجمن خانواده و صندلي داغ
 
دوشنبه 12/5/1388 - 15:47 - 0 تشکر 138341

و خدا هست...

سلام

چرا عده ای می خواهند این صندلی داغ را کوچک کند ؟

کاملا مشخص ه... چشم دیدن پیشرفت کسی رو ندارن. چشم دیدن موفقیت دوستانشون رو حتی ندارند.

یاد نگرفتن با هم بودن رو... نمیدونن:


زندگی رنگ خداست یكی سیب جدا زندگی یعنی همین چند كلمه حرف
من و ما و شما

زندگی غصه ی امروز و فرداست پس چه بهتر كه من و تو بشویم ما مهربون وبی ریا

عادت کردن به منفی دیدن. عادت کردن به دو رو بودن. اذیت کردن دیگران براشون لذت بخش ه

هنوز یاد نگرفتن اونقدر مرد باشن که بتونن رک حرفشون رو بزنن. خودشون رو پشت هزار و یک کس قایم میکنن

در یک کلام چون : ضعیفن

==========================================

هدفشون چیه؟

اینکه اینقدر اذیتم کنن تا از پا در بیام و تبیان رو برای اونا بذارم و خودم برم

==========================================


اگه دق دادن شماست چرا این کار را می کنند؟

نمیدونم دلیلشو. چون هیچ وقت جرات ابرازشو نداشتن. همیشه دو رو داشتن. هیچ کس کامل نیست و هر کسی تو شخصیتش ضعف و نقاط منفی داره

 این آدها شاید تحمل شخصیت آنشرلی براشون خیلی سخته و به جای کنار اومدن باهاش یا سعی در رفع نقاط ضعفش

دوست دارن اذیت کنن. لذت بخش ه براشون

یه دلیل دیگه هم داره که صلاح نیست اینجا بگم

پاینده باشید

بگذار سرنوشت هر راهي که ميخواهد برود،راه ه من جداست
بگذار اين ابرها تا ميتوانند ببارند.... چتر من خداست
 

----------------------------------------------------------------
مسئول انجمن خانواده و صندلي داغ
 
دوشنبه 12/5/1388 - 18:43 - 0 تشکر 138384

و خدا هست

سلام

جناب طهوری شما که میدونید محض اطلاع دوستان اینجا هم بهتون میگم جمعه عصر دیگه سوالا تموم شده باشه و غول رو هم جواب داده باشید و گزارش کار رو نوشته باشید 

( سعی کنید تا 5شنبه صبح سوال بپرسید که ممکنه دوستان روزای تعطیل نتونن جواب بدن! چی گفتم؟

منظورم اینه که اگه بعد از جمعه کسی به سوالاتون جواب نداده باشه ما نمیتونیم معطل بشیم

اوکی؟)

* خدا بگم چیکارتون نکنه که باعث شدید امروز اینقدر غیبت کنم :D

موفق باشید

بگذار سرنوشت هر راهي که ميخواهد برود،راه ه من جداست
بگذار اين ابرها تا ميتوانند ببارند.... چتر من خداست
 

----------------------------------------------------------------
مسئول انجمن خانواده و صندلي داغ
 
دوشنبه 12/5/1388 - 19:20 - 0 تشکر 138397

به نام خدا

سلام دوستان، سلام حسین آقا

50 ص صندلی داغ خوندیم اگه بلد نباشم درست و درمون به سوالا جواب بدم که ناجوانمردی ه :)

سوال از 2066 عزیز

به قول خودت بفرما

1.شما دریاهو با خانمها چت می کنید؟

بله

2.اگر جوابتون مثبت هست چرا چت می کنید در صورتی که اگر حرفی خاصی نباشه می تونی از طریق ایمیل یا انجمن موضوع را بیان کنی?

اگه نداره، گفتم بله   اره خب میشه،روش های دیگه ای هم هست

3.با خانمی چت کردن درسته یا نه منظورم در زمینه صحبت کردن غیر از تبیان و شوخی با انهاست؟

فکر کنم منظورت اینه که اگه با یه خانوم بدون شوخی در مورد چت صحبت کنیم ایرادی داره یا نه؟ خب اینکه معلومه.نه !

4. اگه شوخی درست نیست ایا خودتون بهش عمل می کنید؟

حالا که زدم سوال قبلتو نابود کردم این سوالت یکم بی ربط شد  ولی من جواب می دم

اگه یه شوخی ایی درست نباشه سعی می کنم بهش عمل نکنم

------------

 شوخی کردم...حالا کاملا جدی جواب می دم..در ضمن اگه سوالای سخت تری هم داشتی بپرس..مراعات حال منو نکن..

1. بله

2. بعضی حرفا رو نمیشه تو انجمن زد..نه اینکه مورد اخلاقی داشته باشه هااا.نه..بلکه ارزش تخصی نداره..یا مثل احوال پرسی کردن

اما حرفایی رو که میشه تو انجمن زد : همین حالاشم با خیلی از خانوما تو انجمن حرف می زنم

 اگرم حرف مهمی داشته باشم سعیم بر اینه که حتما با ایمیل مطرحش کنم .

3. صحبت و شوخی با یه خانوم چه تو چت چه تو زندگی حقیقی تا زمانی که تو حد متعارف باشه از نظر من مشکلی نداره... اما اگه از حدش بخواد خارج بشه ، نه؛ قبول ندارم

4. من خودم تو چت با خانوما و آقایون شوخی می کنم.. اما تحت شرایط جواب سوال 3. البته قبول دارمممکنه یه جاهایی درست نتونسته باشم حد و حدود و رعایت کنم ولی رو به پیشرفتم :D

خوب بود؟

بازم بپرس

 

  «همانا این دل ها همانند بدن ها افسرده می شوند، پس برای شادابی دل ها، سخنان زیبای حکمت آمیز را بجویید»

 

حکمت91.نهج البلاغه.امام علی (ع)

 

 

اگر در این روزگار مُردم، بگویید به او بگویند:

*مادرانه ها*

دوشنبه 12/5/1388 - 20:17 - 0 تشکر 138419

 سلام سلام سلام

اینم سوالت سری جدید

ارسوووووووو  گرامی

اخلاق یک خانم در چت به نظر شما باید چگونه باشه تا اقایی از این اخلاق سوء استفاده نکنه ؟

ایا به نظر شما چت یک اقا با خانم درسته یا نه توضیح کامل لطفا دهید؟

انشرلی گرامی

می دونستی که ادم اگه دشمنن زیاد داشته باشه ادم موفقیه چون دشمنان باعث می شن نقطه ضعفهاشو ادم پیدا کنه ایا دشمنان شما باعث شدن شما نقطه ضعفی را برطرف کنید منظورم در همین صندلی؟

در صندلی بعدی کدام قوانینی که در این صندلی بود را حذف می کنید چرا؟

از اینکه این صندلی یکی از پر بارترین تاپیکهایی بوده که تا الان در کل انجمنها ایجاد شده چه احساسی دارید؟

یه عده قصد به چالش کشیدن شما در این انجمن را داشتند چه توصیه ای به انها می کنید؟

نظرتون در مورد ادم های دو رو چیه؟

حس غریب گرامی

این بار دوم است از شما سوال می کنم

اینم سوال دومم از شما

این سوالات که از بنده کردید چقدر از جوابهایی که بنده بهشون دادم راضی هستید؟

ایا تو این صندلی تجربه ای هم کسب کردید؟

به نظرتون چرا یه عده می خواستند این صندلی را به چالش بکشند ؟

یه نصیحت به من؟

زحل 86 گرامی

مدیریت راحت تره یا سوزاندن شخصی در صندلی ؟

چرا دوست داشتی گوسفندام و منو بسوزونید؟

با سوالاتی که کردی به نظرتون پسرای تهرانی با اصفهانی چه تفاوتهایی با هم دارند؟

پارسا زاهد عزیز

تنها کسی که میومد و سوالاتی که می پرسید علمی و تاریخی و هنری شما بودید

هدفتون از پرسیدن این سوالات چی بود؟

من تو چه زمینه ای از سوالاتتون مهارت داشتم؟

ایا من در کل نمره قبولی گرفتم یا نه؟

بهم چه نمره ای می دی؟

جعفر عزیز

جعفر جان که با اخلاقترین فرد تبیانی هستی به سوالای پایینی جواب بده

به نظرت چه سوال در انجمن باید از من پرسیده می شد که کسی نپرسیده بهمون بگو ؟

ایا این صندلی برای شما مفید بوده

چقدر با بودن این سوالات منو شناختی

هدف از قرار دادن این سوالاتت چی بود

انلوکر عزیز

انلوکر به نظرت اخلاق خوب بهتره یا اخلاق تند چرا؟

احترام به بزرگتر خوبه یا نه؟

فرق توهین با مذاکره چیه؟

احترام به بزرگتر در توهین رعایت می شه یا در مذاکره؟

خراب کردن فردی در جمع ایا لذت داره؟ ایا کسی را خراب کنیم در جمع برای اینکه جند نفر تشویقمون کنن به نظرت تا چه اندازه خوبه؟

ایا نمی شه اگر حرفی هست و به نظرت با این حرفت می دونی شخصی کوچیک می شه اونو بهش مخفی بگی و در جمع این حرف و نزنی؟ چقدر به این کار عمل کردی؟

mohsen394 عزیز

چرا در یاهو مسنجر تا من هستم یه دفع ظاهر می شی و می خندی و هیچ کلمه ای حرف نمی زنی؟

شخصیت منو چگونه می بینی؟

منو تو کدوم گروه چیگیلی ها قرار می دی به جز خینگیلیها؟چرا؟

نوای اسمانی گرامی

شما تا چه اندازه در این صندلی به مدیریت کمک کردید؟

نظر شما که در صندلی های مختلف حضور داشتید کدام صندلی برای بچه ها جزابتر و جالبتر بود؟

ایا شما از مدیر فعلی صندلی ضغف یا سهل انگاری دیدید ؟ اگر ندیدید پس این دوستان چه می گویند ؟

مدیریت مکلارن قوی تره یا انشرلی یعنی کدوماشون بهتر عمل کردن

ممنونم از تمام دوستان عزیز ارسو گرامی انلوکر عزیز و انشرلی گرامی و سعید عزیز و 2066 دوست نازنیم جواب همتون کامل ورضایت بخش بود از لطف همتون بی نهایت سپاسگذارم

دوستان بازم فردا میام با سوالات متنوع










در وفای تو چنانم که اگر خاک شوم / آید از تربت من بوی وفاداری تو . . .

منتظر شما در وبلاگ دل شکسته
دوشنبه 12/5/1388 - 20:43 - 0 تشکر 138427

به نام خداي مهربون

سلام

**

اينم جواباي من..

شما تا چه اندازه در این صندلی به مدیریت کمک کردید؟

خب من اواخر صندلي داغ تازه اومدم... و قبلش زياد نبودم... كاري كه وظيفم بود رو انجام دادم...

نظر شما که در صندلی های مختلف حضور داشتید کدام صندلی برای بچه ها جزابتر و جالبتر بود؟

مسلمن صندلي شما از يه نظرايي براي بچه ها جذاب تر بوده كه اين قدر استقبال كردند... البته هر صندلي اي براي خودش به نظرم جذابيت هاي خاص خودش رو داشت... خيلي از صندلي ها سوالات خيلي جذاب تر از جوابا بود... و اون صندلي اي جذابتر بوده براي بچه ها كه اون فرد بيشتر باهاشون بوده و خون گرم تر برخورد كرده... يا خصايص اخلاقي خاصي داشته...

ایا شما از مدیر فعلی صندلی ضغف یا سهل انگاری دیدید ؟ اگر ندیدید پس این دوستان چه می گویند ؟

نميشه گفت كه سهل انگاري و اشتباه در هيچ كس وجود نداره... هم من هم آنه ي عزيز... ممكنه يه جاهايي اشتباه كرده باشيم... ولي مطمئنن اين اشتباهات از ضعف نيست... چون سابقه ي مديريت اين ضعف ها رو ميپوشونه و كم ميكنه...در واقع سهل انگاري ها رو كم ميكنه... اين دوستان هم... بايد ديد كه با چه معياري قضاوت ميكنند... شايد از ديد اونها واقعن ما سهل انگار باشيم... ولي وقتي به مسئولين انجمن ها با چشم يه كاربر كه مثل نماينده هست نگاه بشه.. نه كسي كه حقوق بگيره و كلي منفعت نصيبش ميشه و اينا... راحت تر ميتونيم قضاوت كنيم.. اين دوستان هم مطمئنن دچار اشتباه در قضاوت شدند... چون حسن نيت آنه ي عزيز كامل مشهوده...و اينكه هر انجمني قلق خاص خودش رو داره.. مسلمه كه وقتي آدم تازه واردش ميهش تا بياد قلقش دستش بياد طول ميكشه.. اونم انجمني مثه اينجا.. شايد فك كنيد كه كنترلش راحته.. ولي چون تنوع بحث نداره و همه ي افكار روي يه موضوع معطوفه... خيلي راحت تر ميشه سنگ جلوي پا انداخت... و تعداد افرادي كه آدم باهاشون برخورد داره زياده... و از هر قشري هستند... بر خلاف خيلي از انجمن ها كه كاربراي مخصوص خودش رو داره... و بايد بتوني همه رو راضي نگه داري.. كه اين خب سخته... مطمئنن اگه اين قضايا درك بشه.. كسي بي انصافي نميكنه در مورد ايشون

مدیریت مکلارن قوی تره یا انشرلی یعنی کدوماشون بهتر عمل کردن

اصولن از مقايسه هاي اين جوري خوشم نمياد.. چون هر كسي قابليت هاي خاص خودش رو داره... جناب مكلارن انگار براي همين انجمن ساخته شده بودند...و شناخت بهتري از آنه جان نسبت به بچه ها داشتند و بهتر بگم .. دوستان مثه آنه مورد لطف و نوازش قرار نميدادنشون... و وقتي هم كه د راين شرايط قرار ميگرفتن روش خودشون رو داشتن و منطق خاص خودشون كه هميشه به ماها كه قديمي تر ها بوديم و اون زمان فعال.. كمك ميكرد...

ايشون هم بر گردن من هم آنه ي عزيز... براي مديريت حق دارند و ما خيلي چيزا ازشون ياد گرفتيم.. در ضمن... ايشون صندلي داغ هاي زيادي برگزار كردند.. كمي بي انصافيه كه بخوايم با اولين تجربه ي آنه اون همه تجربه رو مقايسه كنيم... آنه اگه ضعفي داره... ضعف مديريتي نيس... مطمئنم... همون جور كه همه از يلداي عشق ميشناسيمش... حساسه و زودرنج... اين خصلتاشه كه ممكنه باعث بشه يه جاهايي يه موردايي پيش بياد.. وگرنه تو مديريت و اين چيزا.. خيلي خيلي زياد تجربه داره و موفقه...

همين...

اگه سوال ديگه اي بود بپرسيد

خوشحال ميشم

**

مواظب خودتون و دلاي پاكتون باشيد

يا علي

دوشنبه 12/5/1388 - 20:45 - 0 تشکر 138428

سلام
 خدا قوت!!!
ه سوالات روانشناسی هم برخورد کردم حالا روان من خوب بود یا بد چون جوابشو ندادید؟؟؟؟
سوالی که پرسیدم جوابش خوب و بد نبود
کلا سه تیپ اساسی میگن! داریم
شما از نوع بصری هستید
همون چیزی که از اکثر اقایون انتظار میره
پس شما کاملا طبیعی هستید 
جای نگرانی نیست.

ن سوالات که از بنده کردید چقدر از جوابهایی که بنده بهشون دادم راضی هستید؟

کاملا راضی ....نیستم!

میدونم حجم بالای سوالات باعث میشه سوال شونده

دقیق پاسخ نده 

ایا تو این صندلی تجربه ای هم کسب کردید؟

بله ...

به نظرتون چرا یه عده می خواستند این صندلی را به چالش بکشند ؟

خب صندلی داغ فرصتی است برا ی انتقام! قبلن اذیتشون کرده بودید یحتمل! و خواستند انتقام بگیرند!

(مزاح  ) 

صندلی رو به چالش بکشن! یا شما رو به چالش بکشن؟

( من نیمه های صندلی  تا اینجا  نبودم و تقریبا بی خبرم!) 

یه نصیحت به من؟
اگر فرصتی بود خصوصی میگم 

 

باید بروم در خلوت سرخ

تا بتوانم  ترانه ی آگاهی بخوانم

و خدا است تنها پناهم

خلوت، تولد حقیقتم خواهد شد

 

دوشنبه 12/5/1388 - 21:2 - 0 تشکر 138431

با سلام

انلوکر به نظرت اخلاق خوب بهتره یا اخلاق تند چرا؟

هر دو خوبه.

احترام به بزرگتر خوبه یا نه؟

در بعضی مواقع خوبه و در بعضی مواقع هم نه.

فرق توهین با مذاکره چیه؟

در بعضی مواقع باهم فرق میکنند.

احترام به بزرگتر در توهین رعایت می شه یا در مذاکره؟

فرقی نداره.

خراب کردن فردی در جمع ایا لذت داره؟

هم بله هم نه.

ایا کسی را خراب کنیم در جمع برای اینکه جند نفر تشویقمون کنن به نظرت تا چه اندازه خوبه؟

بستگی داره.

ایا نمی شه اگر حرفی هست و به نظرت با این حرفت می دونی شخصی کوچیک می شه اونو بهش مخفی بگی و در جمع این حرف و نزنی؟

این از دو حالت خارج نیست هم بله هم نه.

چقدر به این کار عمل کردی؟

تا حد توانم بهش عمل کردم و از کارایی هم که کردم پشتیبانی میکنم چون فکر نمیکنم خطایی از من سر زده باشه.

با تشکر آنلاکر

گر مرد رهی ، غم مخور از دوری و دیری / دانی که رسیدن هنر گام زمانست
دوشنبه 12/5/1388 - 21:20 - 0 تشکر 138433

سلام خدمت دوستان حسین جون سوال اولت برای اینكه چون اون آواتر و نوشته هات خنده داره خب دیگه نمیتونم جلوی خودمو بگیرم سوال دومت تا حالا زیاد باهات صحبت نكردم ولی شخصیت طنز و خصوصیات گروه میسگیلی ها داری

زندگی قصه مرد یخ فروشیست که از او پرسیدن فروختی؟ گفت: نخریدند تمام شد...

دوشنبه 12/5/1388 - 21:51 - 0 تشکر 138440

بنام خدا

سلام

تنها کسی که میومد و سوالاتی که می پرسید علمی و تاریخی و هنری شما بودید

هدفتون از پرسیدن این سوالات چی بود؟

هدفم بررسی سطح دانش شما بود

من تو چه زمینه ای از سوالاتتون مهارت داشتم؟

از نظر هنری عالی بودین مخصوصاً تو انتخاب  زیبایی نمره 20 (5واحد)

از نظر هوش هم 20 شدین (4 واحد)

نمره  فلسفه و منطق 17 (4واحد)

نمره ادبيات 19 (4واحد)

از نظر سیاسی نمرتون 17 شد (2 واحد)

نمره انسان دوستی تون هم 20 (6واحد)

جغرافیای سیاسی كه یه سوال بود هم 20 شدین (3 واحد)

ریاضی در مجموع 15 (3واحد)

معدل كل  با احتصاب واحد های اختصاص یافته  18.80

ایا من در کل نمره قبولی گرفتم یا نه؟

آره دیگه شاگرد اول شدین

بهم چه نمره ای می دی؟

همون معدل كل

برا قفل هایی كه بستست یه كلید مونده تو مشتمبه جنون رسیده كارم بس كه فرصت ها رو كشتم
بازی نور و صدا نیست زندگی یه سرنوشته           یكی پیدا یكی پنهون مثل آدم و فرشته
جانشین  انجمن خانواده‌ی تبیان
دوشنبه 12/5/1388 - 21:55 - 0 تشکر 138442

به نام خدا

سلام

واااااااااااااااا

ما این همه از حسین سوال کردیم

حالا یدونه سوال از ما نشده

برو به انجمن
انجمن فعال در هفته گذشته
مدیر فعال در هفته گذشته
آخرین مطالب
  • آلبوم تصاویر بازدید از کلیسای جلفای...
    آلبوم تصاویر بازدید اعضای انجمن نصف جهان از کلیسای جلفای اصفهان.
  • بازدید از زیباترین کلیسای جلفای اصفهان
    جمعی از کاربران انجمن نصف جهان، در روز 27 مردادماه با همکاری دفتر تبیان اصفهان، بازدیدی را از کلیسای وانک، به عمل آورده‌اند. این کلیسا، یکی از کلیساهای تاریخی اصفهان به شمار می‌رود.
  • اعضای انجمن در خانه شهید بهشتی
    خانه پدری آیت الله دکتر بهشتی در اصفهان، امروزه به نام موزه و خانه فرهنگ شهید نام‌گذاری شده است. اعضای انجمن نصف جهان، در بازدید دیگر خود، قدم به خانه شهید بهشتی گذاشته‌اند.
  • اطلاعیه برندگان جشنواره انجمن‌ها
    پس از دو ماه رقابت فشرده بین کاربران فعال انجمن‌ها، جشنواره تابستان 92 با برگزاری 5 مسابقه متنوع در تاریخ 15 مهرماه به پایان رسید و هم‌اینک، زمان اعلام برندگان نهایی این مسابقات فرارسیده است.
  • نصف جهانی‌ها در مقبره علامه مجلسی
    اعضای انجمن نصف جهان، در یك گردهمایی دیگر، از آرامگاه علامه مجلسی و میدان احیا شده‌ی امام علی (ع) اصفهان، بازدیدی را به عمل آوردند.