سلام سلام سلام
اینم سوالت سری جدید
ارسوووووووو گرامی
اخلاق یک خانم در چت به نظر شما باید چگونه باشه تا اقایی از این اخلاق سوء استفاده نکنه ؟
ایا به نظر شما چت یک اقا با خانم درسته یا نه توضیح کامل لطفا دهید؟
انشرلی گرامی
می دونستی که ادم اگه دشمنن زیاد داشته باشه ادم موفقیه چون دشمنان باعث می شن نقطه ضعفهاشو ادم پیدا کنه ایا دشمنان شما باعث شدن شما نقطه ضعفی را برطرف کنید منظورم در همین صندلی؟
در صندلی بعدی کدام قوانینی که در این صندلی بود را حذف می کنید چرا؟
از اینکه این صندلی یکی از پر بارترین تاپیکهایی بوده که تا الان در کل انجمنها ایجاد شده چه احساسی دارید؟
یه عده قصد به چالش کشیدن شما در این انجمن را داشتند چه توصیه ای به انها می کنید؟
نظرتون در مورد ادم های دو رو چیه؟
حس غریب گرامی
این بار دوم است از شما سوال می کنم
اینم سوال دومم از شما
این سوالات که از بنده کردید چقدر از جوابهایی که بنده بهشون دادم راضی هستید؟
ایا تو این صندلی تجربه ای هم کسب کردید؟
به نظرتون چرا یه عده می خواستند این صندلی را به چالش بکشند ؟
یه نصیحت به من؟
زحل 86 گرامی
مدیریت راحت تره یا سوزاندن شخصی در صندلی ؟
چرا دوست داشتی گوسفندام و منو بسوزونید؟
با سوالاتی که کردی به نظرتون پسرای تهرانی با اصفهانی چه تفاوتهایی با هم دارند؟
پارسا زاهد عزیز
تنها کسی که میومد و سوالاتی که می پرسید علمی و تاریخی و هنری شما بودید
هدفتون از پرسیدن این سوالات چی بود؟
من تو چه زمینه ای از سوالاتتون مهارت داشتم؟
ایا من در کل نمره قبولی گرفتم یا نه؟
بهم چه نمره ای می دی؟
جعفر عزیز
جعفر جان که با اخلاقترین فرد تبیانی هستی به سوالای پایینی جواب بده
به نظرت چه سوال در انجمن باید از من پرسیده می شد که کسی نپرسیده بهمون بگو ؟
ایا این صندلی برای شما مفید بوده
چقدر با بودن این سوالات منو شناختی
هدف از قرار دادن این سوالاتت چی بود
انلوکر عزیز
انلوکر به نظرت اخلاق خوب بهتره یا اخلاق تند چرا؟
احترام به بزرگتر خوبه یا نه؟
فرق توهین با مذاکره چیه؟
احترام به بزرگتر در توهین رعایت می شه یا در مذاکره؟
خراب کردن فردی در جمع ایا لذت داره؟ ایا کسی را خراب کنیم در جمع برای اینکه جند نفر تشویقمون کنن به نظرت تا چه اندازه خوبه؟
ایا نمی شه اگر حرفی هست و به نظرت با این حرفت می دونی شخصی کوچیک می شه اونو بهش مخفی بگی و در جمع این حرف و نزنی؟ چقدر به این کار عمل کردی؟
mohsen394 عزیز
چرا در یاهو مسنجر تا من هستم یه دفع ظاهر می شی و می خندی و هیچ کلمه ای حرف نمی زنی؟
شخصیت منو چگونه می بینی؟
منو تو کدوم گروه چیگیلی ها قرار می دی به جز خینگیلیها؟چرا؟
نوای اسمانی گرامی
شما تا چه اندازه در این صندلی به مدیریت کمک کردید؟
نظر شما که در صندلی های مختلف حضور داشتید کدام صندلی برای بچه ها جزابتر و جالبتر بود؟
ایا شما از مدیر فعلی صندلی ضغف یا سهل انگاری دیدید ؟ اگر ندیدید پس این دوستان چه می گویند ؟
مدیریت مکلارن قوی تره یا انشرلی یعنی کدوماشون بهتر عمل کردن
ممنونم از تمام دوستان عزیز ارسو گرامی انلوکر عزیز و انشرلی گرامی و سعید عزیز و 2066 دوست نازنیم جواب همتون کامل ورضایت بخش بود از لطف همتون بی نهایت سپاسگذارم
دوستان بازم فردا میام با سوالات متنوع