• مشکی
  • سفید
  • سبز
  • آبی
  • قرمز
  • نارنجی
  • بنفش
  • طلایی
انجمن ها > انجمن طنز و سرگرمی > صفحه اول بحث
لطفا در سایت شناسائی شوید!
طنز و سرگرمی (بازدید: 9222)
سه شنبه 27/12/1387 - 13:22 -0 تشکر 99593
نظرسنجی پسرک و شمشیر اژدها

 سلام سلام سلام

دوستان خوبم اگه در مورد سریال ممل و شمشیر اژدها انتقاد یا پیشنهاد یا نظری دارید و یا می خواهید در این سریال بازی کنید می توانید از این تاپیک استفاده کنید.

برای مشاهده داستان می توانید به تاپیک زیر بروید.

پسرک و شمشیر اژدها

در وفای تو چنانم که اگر خاک شوم / آید از تربت من بوی وفاداری تو . . .

منتظر شما در وبلاگ دل شکسته
دوشنبه 10/1/1388 - 11:48 - 0 تشکر 102347

سلام

دوستان نویسنده یا دوست نویسنده

یک نکته هستش که البته این نظر منه انشاء الله در نوشته هاتون اعمال کنید

اونم اینکه حالا مارو معتاد کردید هیچی کاری نداریم ولی شرط ادب توی نوشتن هم خیلی مهمه که به بقیه هم بی احترامی نشه چون این داستان در صد طنزش خیلی پایینه 

و اینکه بخواد توش توهین به کار بره همچین زیاد دلچسب نیست 

شما این همه داستان طنز که بچه ها نوشتن دیدید ولی یه کدوم توش بی احترامی نبوده 

اینو عرض کردم چون در حالت کلی واسه من خوب نیست 

لطفا توی این قسمت تغییراتی اعمال کنید

چون این چند خط همچین تاثیری روی متن و خندوندن نداره 

رفیق فابریک(شاین مونث):جناب آقای محترم والا حضژت دوست گرامی رفیق شفیق.
پیردانا(آنلاکر):د جون بکن بگو کیه دیگه.
رفیق فابریک(شاین مونث):میگفتم جناب آقای اعلا حضژت بهترین فرد ژمین
تا آخر مجری صحنه از اون بالا گفت:جناب رضا آنلاین.

در پناه حق

الهی و ربی من لی غیرک... 

دوشنبه 10/1/1388 - 12:33 - 0 تشکر 102364

با سلام

آقای شاین مونث یه دفعه ای عصبی شدید ولی ببخشیدا شما معتاد نیستید البته نحوه صحبت کردنتونو اینطور ترجیح دادم باشه تا یکم به موضوع اصلی که طنز بپردازم و توجه کنید در یک نوشته طنز از وقایع تلخ جامعه استفاده میشه نه اینکه برای وقت تلف کردن و خوش گذرونی حتما بنده برای استفاده از این افعال دلیلی داشتم پس بی خودی خورده نگیرید.اگه سوء تفاهمی پیش اومد معذرت میخوام اعلی حضرت و.... فکر کنم تا حدودی فهمیده باشید منظورم چی بوده یه نگاه به جامعه البته ببخشید این اول داستان هست در ادامه بهتر میشه البته میدونم یکم زیاده روی کردم البته سعی کردم تا ادب هم در این داستان استفاده کنم.یه چیزایی نوشته بودم که دوباره اصلاح کردم و باسازی کردم به خاطر همین نگه داشتن ادب من فکر نکنم چیز خواستی داشت تو این دو قسمت داستان منظور چیز بدی همه چیز کنایات واضح بود.

در کل ببخشید که این داستان باعث ناراحتی شما شده است.

گر مرد رهی ، غم مخور از دوری و دیری / دانی که رسیدن هنر گام زمانست
دوشنبه 10/1/1388 - 12:37 - 0 تشکر 102366

خب خب مثله اینکه دو نفر از قلم افتادن خب اینیاک عزیز شما ماشین سخن گو و دوست گرامی که تک تیرانداز هستند محافظ جادوگر فضایی.

گر مرد رهی ، غم مخور از دوری و دیری / دانی که رسیدن هنر گام زمانست
دوشنبه 10/1/1388 - 13:4 - 0 تشکر 102371

سلام

جناب آنلاکر

من نمی دونم چرا هر موقع نظرم رو می گم همه فکر می کنن بهم بر خورده

در مورد متن

این حالت صحبت کردن مخصوص معتاد هاست ولی حالا من گفتم با این مسئله کاری ندارم ومشکلی هم نداره

درمورد ادب هم و ادیت کردن متن هم اگه بخوایی دقیق تر بگم اینجا رو من می گم

پیردانا(آنلاکر):د جون بکن بگو کیه دیگه.

حالا فکر نکنید من آدم بی جنبه ای هستم و فقط اینو گفتم که خوب نیست داستان همچین چیزایی وجود داشته باشه چون همچین یه جورایی روی خوشی نداره

در پناه حق

الهی و ربی من لی غیرک... 

سه شنبه 11/1/1388 - 0:51 - 0 تشکر 102492

ای خدا شكر. این بندگانت بلاخره به حرف من گوش دادند وگرنه این كه چه آشوب و كشت و كشتاری به راه می انداختم حتی برای خودم هم قابل تصور نبود. تك تیر انداز تنها

سه شنبه 11/1/1388 - 11:10 - 0 تشکر 102569

سلام سلام سلام

دوستان من یه دیروز نبودم اینجا چه خبر بود

شاین مانث عزیز دوست خوبم ، انلوکر هیچگونه قصدی در نوشتن نداره

من اون قسمت و ویرایش کردم

اگه این نقش شما رو ازرده کرده از شما عذر می خواهم

و اگر دوست داشتید می توانیم نقش هایمان را جا به جا کنیم

یعنی من بشم رفیق فابریک و شما بشوید راوی

میل خودتان هست کدوم نقش و بازی کنید

از دقت نظر شما به این داستان هم خیلی ممنون هستم

بنده منتظر نظر شما دوست عزیز بعد از پایان هر قسمت از این داستان هستم

انلوکر من اون دو نقشی که انتخاب کردی به لیست بازیگران اضافه کردم

منتظر داستانت هستم

اینم بگم که یک کمی شیرینی دستانتم زیاد کن

داستان قسمت اولیت خیلی زیباتر بودا

بازم از شما دوست و مشاور خوبم به خاطر وقت گذاشتن و داستان نوشتن تشکر می کنم

در وفای تو چنانم که اگر خاک شوم / آید از تربت من بوی وفاداری تو . . .

منتظر شما در وبلاگ دل شکسته
سه شنبه 11/1/1388 - 17:24 - 0 تشکر 102639

سلام

حسین جان

من با این نقش مشکلی ندارم فقط می گم

نباید تو داستان طنز حرمت ها شکسته بشه

چون سن و سال ها متفاوت هستش و معلوم هم نیست که کی چند سالشه

به خاطر همین هم اگر از حد و مرزش خارج بشه خوب نیست حتی اگر طنز باشه

در پناه حق

الهی و ربی من لی غیرک... 

چهارشنبه 12/1/1388 - 18:10 - 0 تشکر 102842

سلام

مثل اینکه دیر امدم. اگه نقشی مونده به منم یک نقشی بدید

خیلی دوست دارم بازیگر شوم

حیات درختان در بخشش میوه است . آنها می بخشند تا زنده بمانند ، زیرا اگر باری ندهند خود را به تباهی و نابودی کشانده اند.
پنج شنبه 13/1/1388 - 20:21 - 0 تشکر 102958

سلام سلام سلام

شاین مانث عزیز از دقت نظر شما ممنونم

منم با نظر شما موافقم سعی می شه دیگه این موضوع تکرار نشه

انلوکر جان مدت گذاشتن داستانهایت خیلی زیاد شده می دونم این کار سختیه اگه موافق باشی با کمک دوستانی که ثبت نام کردند ادامه داستان و بنویسیم

مثلا به هر نفر سه یا چهار روز فرصت می دیم ادامه داستان را خودشون بنویسند

حالا میل خودته

موفق و موید باشید

در وفای تو چنانم که اگر خاک شوم / آید از تربت من بوی وفاداری تو . . .

منتظر شما در وبلاگ دل شکسته
پنج شنبه 13/1/1388 - 21:18 - 0 تشکر 102970

به نام خدا

سلام

دستتون درد نکنه سریال خوبی داره می شه

اما انگار این طوریام که گفتید زیادم تخیلی نیستااااا

منتظر ادامه داستان هستیم

خداوندا ! دستانم خاليند و دلم غرق آرزوها ، يا با قدرت بيکرانت دستانم را توانا گردان يا دلم را از آرزوهاي دست نيافتي خالي کن ...
برو به انجمن
انجمن فعال در هفته گذشته
مدیر فعال در هفته گذشته
آخرین مطالب
  • آلبوم تصاویر بازدید از کلیسای جلفای...
    آلبوم تصاویر بازدید اعضای انجمن نصف جهان از کلیسای جلفای اصفهان.
  • بازدید از زیباترین کلیسای جلفای اصفهان
    جمعی از کاربران انجمن نصف جهان، در روز 27 مردادماه با همکاری دفتر تبیان اصفهان، بازدیدی را از کلیسای وانک، به عمل آورده‌اند. این کلیسا، یکی از کلیساهای تاریخی اصفهان به شمار می‌رود.
  • اعضای انجمن در خانه شهید بهشتی
    خانه پدری آیت الله دکتر بهشتی در اصفهان، امروزه به نام موزه و خانه فرهنگ شهید نام‌گذاری شده است. اعضای انجمن نصف جهان، در بازدید دیگر خود، قدم به خانه شهید بهشتی گذاشته‌اند.
  • اطلاعیه برندگان جشنواره انجمن‌ها
    پس از دو ماه رقابت فشرده بین کاربران فعال انجمن‌ها، جشنواره تابستان 92 با برگزاری 5 مسابقه متنوع در تاریخ 15 مهرماه به پایان رسید و هم‌اینک، زمان اعلام برندگان نهایی این مسابقات فرارسیده است.
  • نصف جهانی‌ها در مقبره علامه مجلسی
    اعضای انجمن نصف جهان، در یك گردهمایی دیگر، از آرامگاه علامه مجلسی و میدان احیا شده‌ی امام علی (ع) اصفهان، بازدیدی را به عمل آوردند.