سلام سلام سلام
دوستان من یه دیروز نبودم اینجا چه خبر بود
شاین مانث عزیز دوست خوبم ، انلوکر هیچگونه قصدی در نوشتن نداره
من اون قسمت و ویرایش کردم
اگه این نقش شما رو ازرده کرده از شما عذر می خواهم
و اگر دوست داشتید می توانیم نقش هایمان را جا به جا کنیم
یعنی من بشم رفیق فابریک و شما بشوید راوی
میل خودتان هست کدوم نقش و بازی کنید
از دقت نظر شما به این داستان هم خیلی ممنون هستم
بنده منتظر نظر شما دوست عزیز بعد از پایان هر قسمت از این داستان هستم
انلوکر من اون دو نقشی که انتخاب کردی به لیست بازیگران اضافه کردم
منتظر داستانت هستم
اینم بگم که یک کمی شیرینی دستانتم زیاد کن
داستان قسمت اولیت خیلی زیباتر بودا
بازم از شما دوست و مشاور خوبم به خاطر وقت گذاشتن و داستان نوشتن تشکر می کنم